Kokemuksia SilikoniRinnoista:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mää otin silikonit kolme viikkoa sitten, mulla oli ennen lapsia kauniit isohkot rinnat, jotka neljän lapsen imetyksen myötä olivat todella tyhjät. itse menin tallinnaan kullamaalle ja rinnat ovat nyt jo kauniit vaikka ne tulevat vielä muuttumaan paljon, pehmentyminen ja laskeutuminen voi viedä kuukausia, sen vuoksi jälkitarkastuskin on vasta puolenvuoden kuluttua. itselleni laitettiin 350cc ja ovat tällä hetkelllä C/D kokoa juuri sen kokoiset kuin ennen lapsia :) mun mies ei ollut koskaan asiaa vastaan, vaikka sanoikin että mä kelpaan sellaisena kuin olen, mutta tyytyväiseltä tuokin vaikuttaa nyt.

paljonko maksoit, ja mitä hintaan kuului? jälkitarkastukset? mahdolliset korjaukset jos sellaisia tarvitaan? ja miten käytännössä sujui? millaiset koemukset jäi. pitikö jäädä klinikalle yöksi, ja kuinka parantuminen/lääkkeet? tuliko lääkkeet/reseptit virosta?

sillmaksoin 3540 tasan, siihen hintaan sisältyi kaikki mahdollinen sairaalassa, implantit, leikkaus, tukiliivit, laivamatkat helsingistä tallinnaan ja takaisin, lisäksi hintaan kuuluu 5v takuu. kipulääkkeet ja hoito yön yli. leikkauksen jälkeen pitää olla yön yli sairaalassa mahdollisten verenvuotojenkin takia, ja leikkaus tehtiin nukutuksessa joten senkään vuoksi ei pääse heti pois. minä en olisi ollut edes kykeneväinen lähtemään samana päivänä pois ä mulle ne implantit laitettiin osittain lihaksen alle vähäisen rasvakudoksen takia ja olin tosi kipeä herättyäni, mutta jo seuraavana päivänä olo oli paljon parempi. sairaalaan saa ottaa saattajan mukaan jos haluaa, mutta se maksaa 160e lisää. itselläni ei ollut saattajaa tosin mun mies oli helsingissä vastassa mua, siitä sitten vielä pari tuntia autolla kotiin. mulle kokemus oli kaiken kaikkiaan tosi hyvä, hoitajat oli mukavia ja kirurgi erittäin pätevä ja puhui suomea hyvin. hyvä kokemus =) parantunut olen hyvin ja haavat ovat siistit, täällä olin terveystalolla katkaisemassa tikkisolmujen päät ja hoitaja kehui miten on tosi siistit haavat :) rinnat näyttää kivoilta, mutta pehmentymistä odotan vielä ovat vähän kovat. sairaalasta sain kipugeelin ja särkylääkkeitä mukaan, joten mitään reseptiä sieltä ei saa. leikkaus suoritetaan antibioottisen liuoksen kanssa, joka vaikuttaa pitkään. voin suositella!

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
:laugh: onks niitten pakko aina olla kauheen MEGAT? :whistle:

niinpä. esim jos on joku aa kuppi tai tissi poistettu niin ymmärrän silikonit ehkä jos se tuo paremman olon kantajalle. mut normi rintojen suurennusta en ymmärrä eli (a)b ylöspäin

Miksi te sitten imetätte lapsianne jos kerran rinnat menee siitä pilalle? Tässäkin keskustelussa olleet henkilöt ovat jaksaneet toitottaa että rinnat ovat VAIN maidontuontantoa varten ja nyt sitten vingutaan kun ne roikkuukin.Kenellä tämä oikeesti on yllätys?? :o

ja noista silikoneista; BB:n Henna on valitettava esimerkki silikonirinnoista.

voisin lisätä vielä sen, ettävalitsin sen paremman ja kalliimman implantin jolla on ikuinen takuu, jos esim rikkoontuu, tosin ne on valmistettu kohesiivigeelistä joka ei valu mihinkään vaikka sen leikkaisi kahtia, silti ovat ihan pehmeät, mulla kaikista pehmein malli. halvempi versio olisi tullut maksamaan 2800e ja siihen ei kuulu takuuta. eli jos sen viiden vuoden jälkeen mun implantti menee rikki mun ei tarvii maksaa uusia implatteja, mutta muut kulut kyllä.

leikkaukseen menoa suunittelevan kannattaa otta huomioon sekin seikka, ihmisillä arpikudoksen syntymisen määrä vaihtelee. Itselle tehty pieni operaatio sormeen ja arpikudos on jotain järkyttävää (leikkauksesta useita vuosia) - vaikka pidin silikonipehmikettä, jonka pitäisi estää arpikudoksen syntyminen.

Vaikka rintaleikkauksessa saataisiin kaunis muoto rintoihin, voi rinsas arpikudos muuttaa ihon todella ruman näköiseksi. Lisäksi arpikudos on kivulle ja kylmälle arempaa kuin käsittelemätön iho.

kyllä kapseloitumista tapahtuu jonkin asteisena n. joka kymmenennelle. rinta voi muuttua kovaksi ja hyvin kivuliaaksi. kapselinpoisto kuuluu takuuseen, mutta jos kerran kapseloituu niin kapseloituu todennäköisesti myös uudestaan. jos itselleni se tulee, niin sille ei sitten voi mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Se vikahan on omassa päässä eikä rinnoissa, jos niistä ei pidä. Jos on sen tyylinen ihminen että haluaa olla täydellinen niin kun rinnat on laitettu niin kohta löytyy taas jotain muuta laitettavaa. Vähän sama juttu kun laihduttaessa että mitä enemmän laihdut sitä paremmin alat tiedostaa ne vartalon muut puutteet ja sitä onnettomampi olet. Itsetunto ei saisi olla ulkonäöstä kiinni.

Tätä mieltä minäkin olen pääasiassa. Mutta silloinkun se oma vika on juuri omassa päässä, niin tuntuu pahimmalta. Meinaan, että esimerkiksi minulla on ihan hyvänmalliset rinnat (olen 20, enkä ole ollut koskaan raskaana), mutta ne ovat vietävän erikokoiset. Tuntuu, että kokoero vaan kasvaa, vaikka paino ei muutu, eivätkä liikuntatottumukseni ole muuttuneet. Mutta kun mietin tarkemmin, niin se yhä lisääntyvä kokoero onkin epätotta, ts. oman pääni sisällä. Kun katson peiliin, näen eripariset rinnat. Kun katson viikon päästä peiliin, tuntuu, että ne ovat entistä hirveämmät.

Lähes aina kyllä pystyn sovittelemaan vaatteita ja katsomaan peiliin, mutta toisinaan tunnen kamalaa alemmuuden tunnetta, en edes tiedä mitä/ketä kohtaan, kun rintani ovat eripariset.

Tosin toisinaan on hieman vaikea löytää sopivia liivejä, mutta onneksi useimmiten löytyy malli, jonka kupit molemmat rinnat täyttävät.

Välillä olen siis harkinnut rintojen suurennusta tai jotain, jotta saisi tuon eriparisuuden kaikkoamaan. Minulla ei kuitenkaan ole todellakaan rahaa moiseen, ja loppupeleissä varmaan kaduttaisi, etenkin jos tulisi oman turhamaisuuden tuloksena jokin terveydellinen vaiva.

Mutta jos esimerkiksi menettäisin rintani rintasyövässä, ottaisin luultavastikin implantit.

en ymmärrä että ylä-aste ikäinen ottais silikonit :)

itse olen menossa ottamaan c kupit koska mulle ei edes löydy kaupasta tarpeeksi pieniä rintaliivejä -.-'

B kuppikin olisi ihan hyvä mut kyllä mä c kupin haluan :DD