Rintojen suurennus?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iiaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muakin kiinnostais onko kellekään tehty operaatiota!
Mulla kahden lapsen jäljiltä tälläset luppakorvat, ja varsinkin kun laihtuu niin ne lötkistyy entisestään.
Millanen on rintojenkohotusleikkaus? Laitetaanko siinäkin jotain ylimäärästä tonne vai kiristetäänkö vain ihoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Luppakorva:
Muakin kiinnostais onko kellekään tehty operaatiota!
Mulla kahden lapsen jäljiltä tälläset luppakorvat, ja varsinkin kun laihtuu niin ne lötkistyy entisestään.
Millanen on rintojenkohotusleikkaus? Laitetaanko siinäkin jotain ylimäärästä tonne vai kiristetäänkö vain ihoa?

Kiristetään mun käsittääkseni. Tosin olen tutustunut lähinnä tuohon suurennusjuttuun. Minä 5 vuotta suunitellut ja nyt toteutusvaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Milli:
Minä myös olen suunnitellut...silikoneja siis

Onko vielä suunnitteluasteella vai joko olet ottanut yhteyttä leikkauspaikkoihin jne? Itse olen menossa vastaanotolle, eli siellä suunnitellaan millaiset haluan jne...Sit on vielä tutkimukset ennen leikkausta ja sitten päästään itse asiaan. Jännittää, mut olen valmis. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Iiaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Milli:
Minä myös olen suunnitellut...silikoneja siis

Onko vielä suunnitteluasteella vai joko olet ottanut yhteyttä leikkauspaikkoihin jne? Itse olen menossa vastaanotolle, eli siellä suunnitellaan millaiset haluan jne...Sit on vielä tutkimukset ennen leikkausta ja sitten päästään itse asiaan. Jännittää, mut olen valmis. =)

paljonko maksaa? ja tehdäänkö suomessa?

Hei!

Itse kokeilin Brava systemiä sen jälkeen, kun olin synnyttänyt nuorimmaisen, sillä imettämisen jälkeen rintani "tyhjenivät" koosta 75B kokoon 75A. En ikinä halunnut mennä kirurgiseen leikkaukseen ja mm. luettuani Akuutin artikkelin päätin kokeilla Bravaa. Nyt rintani ovat "täyttyneet" taas melkein alkuperäiseen kokoon kuppien alipaineen vaikutuksesta. Jos joku olisi enemmän kiinnostunut tuotteesta ja kokemuksista, niin voin laittaa sähköpostia ja minulle voi laittaa myös kysymyksiä sähköpostiosoitteeseen: merikan@suomi24.fi
Rohkeasti vain kyselkää :)

Tuosra Brava systeemistä oli telkkarissa joskus ohjelma. Oiskohan olut 4D-ohjelma. Siinä naine käytti todella kauan (parikin vuotta) sitä Brava-imuttajaa, ja ei mitään lopullista tulosta! Lääkäritkin suorastaan nauroivat systeemille, ettei se mitenkään voi toimia. Mistä se rintakudos yhtäkkiä ilmestyisi rintoihin? Korkeintaan Brava hetkiseksi turvottaa rintaa, koska siihen on kohsistunut valtava imutuspaine. Mutta sekin muutaman minuutin muutos on hyvin minimaalinen. Älkää uskoko kaikkeen hömppään. Akuutissa olikin juttua ihan vasta että naisille saa myyttyä mielkeimpä mitä vain, kun ei ajatella järjellä.

Yhteistyössä