Onko kukaan kokeillut? (rintojen suurennus aine)

onko kukaan kokeillut jotain rintojen suurennus voidetta/ pillereitä?

toimiiko ne?

tässä linkki jossa on vertailu eri aineista, alkoi kyllä hieman kiinnostamaan. Mutta kysymys kuuluukin, meneekö rahat kankkulan kaivoon.

http://www.rintojensuurennusmaailma.com/pills/enhancement-comparison.php

B)
 
kyllä
Olen nuorena kokeillut ja kankkulan kaivoon meni rahat. En muista enää minkä merkkinen aine oli, enkä nyt jaksa tuon sun linkin kautta katsella mitä aineita suunnittelit ostavasi.. veikkaan, että hukkaan menisivät rahasi.

No, minä päädyin lopulta kirurgin veitseen, mutta se onkin toinen juttu se.
 
Mä en ainakaan ihan kauheesti luottais sivustoon, jonka oma nimi "Rintojen suurennus maailma" on kirjoitettu väärin - eivät osaa yhdyssanoja.. B)

Minun käsittääkseni rinnat suurenee vain hormonien vaikutuksesta, kuten esim. e-pillereillä voi olla tällainen vaikutu. Keho reagoi hormoneihin kuten raskaana ollessa, jolloin myös rinnat kasvavat. Muut pillerit luultavasti ihan täyttä humpuukia ja rahastusta.
 
dadaelis
"Minun käsittääkseni rinnat suurenee vain hormonien vaikutuksesta, kuten esim. e-pillereillä voi olla tällainen vaikutu. Keho reagoi hormoneihin kuten raskaana ollessa, jolloin myös rinnat kasvavat. Muut pillerit luultavasti ihan täyttä humpuukia ja rahastusta."

Jep mutta ei ne hormoonitkaan oo ihmisellä valmiina odottamassa murrosikää. Jostaki ne on saatava... ja tässä ideana on että nämä hormoonit vapautuu näistä luonnon kasveista. Daa
 

Yhteistyössä