Rintojen suurennus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="joku";24076245]Desilitrakoko suunnilleen sama, mutta ympärysmitta eri. Myös malli usein hieman eri.[/QUOTE]

Näin! Mutta usein a75 on liian iso ja b70 sopiva. Ja yleensä b kuppia pidetään isompana, vaikka totuus on jotainihan muuta.

Hei!

Ruotsissa vähintään sama taso kuin suomessa, mutta edullisemmat hinnat. Minä aion omani suurennutta Strandklinikenillä ja konsultaatiossa olen ollut jo, leikkausaika maaliskuulla-10. Minulle laitetaan 375cc implantti oikealle ja 450cc implantti vasemmalle, minulla suuri kokoero omissa tai, toista rintaa ei ole lainkaan. Imettänyt olen kaksi lasta tätä ennen. Kirurgi erittäin osaava nainen, hinta 39000kr ja yöpymisen kanssa.

olisi kiva tietää oletko ollut tyytyväinen leikkauksen jälkeen? kuin pitkään kesti turvotus?? ja mistä hankit hyviä liivejä saitko katalogia tms mistä voi hankkia. ja oliko kovatkin kivut ja kuin pitkään olit s-lomalla .itse menen tammikuussa siihen samaan klinikalle

palata kertomaan kokemuksesi tälle palstalle? Etsin itse kuumeisesti tietoa kaikesta mahdollisesta ja olisi todella kiva saada kunnon ajatuksia asiasta. (esim. suomi24-sivuilla ihmiset vaan aukoo päätä toisilleen ilman mitään järkevää syytä)..Millon sulla on tarkalleen se leikkaus? Otatko pelkät implantit vai sisältyykö operaatioon kohottamista tai muuta?

Yhteistyössä