Kokemuksia SilikoniRinnoista:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Onko sulla kauan imetyksen lopettamisesta? joillain ne palautuu jonkin verran, vaikkakin hitaasti.

On. Tommoset melkein 10 vuotta. Ei muuten palaudu enää. :D

Jaa. Sua ne varmaan harmittaa, mutta kuitenkin se on ihan normaalia, että rinnoille käy niin. Ongelma ois varmaan pienenpi, jos ei olisi niin tissikeskeinen "kulttuuri" Arvaan ettei paljo lohduta.

Rehellisesti: montako naista tiedät, jonka kuppikoko on kutistunut noin paljon? Ei tämä nyt enää ihan normaaliakaan ole..

Aika harva nainen avautuu tisseistään. =) Mutta mitä ihmisten rintoja uimahallissa esimerkiksi näkee, niin tosi paljon näkee niitä ihan tyhjiäkin, eli jollain tavalla se on ihan normaali ilmiö. Ongelma muodostuu ehkä siitä, että meidän kulttuuri on semmoinen, että rinnat on joku semmonen arvo. Halutaan, että ne näyttää joltain tietyltä. Niin ja se on kanssa ongelma, että rinnat liitetään seksiin, vaikka ne liittyy enemmän imetykseen. =)

No miehetkö ne sitten niistä tisseistään avautuu? :xmas:

Ja kyllä minun ystäväpiirissäni rinnoistakin puhutaan. Me kun puhutaan oikeastaan ihan kaikesta.

Alkuperäinen kirjoittaja wieras:
Halvemmalla tietenkin mutta ei se ola sama asia kuin ihossa kiinni olevat.Ne jotka "vastustavat" silikoneja,tuskin omistavat A-kuppia.Silloin on helppo puhua ettei ne pienet rinnat haittaa.

mulla kuppikoko AA - A, enkä ottas silikoneja mistään hinnasta! :wave:

Onko sulla kauan imetyksen lopettamisesta? joillain ne palautuu jonkin verran, vaikkakin hitaasti.

Jaa. Sua ne varmaan harmittaa, mutta kuitenkin se on ihan normaalia, että rinnoille käy niin. Ongelma ois varmaan pienenpi, jos ei olisi niin tissikeskeinen "kulttuuri" Arvaan ettei paljo lohduta.

Rehellisesti: montako naista tiedät, jonka kuppikoko on kutistunut noin paljon? Ei tämä nyt enää ihan normaaliakaan ole..

no mulla on! mulla oli imetysaikana sen C-D kuppi, nyt siis AA-A. olen laihtunutkin toki parikymmentä kiloa imetysajoista, sekin varmaan vaikuttaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja g:
no mulla on! mulla oli imetysaikana sen C-D kuppi, nyt siis AA-A. olen laihtunutkin toki parikymmentä kiloa imetysajoista, sekin varmaan vaikuttaa. :)

Juu laihtunut toki olen minäkin, varmaan saman verran. Eli nythän meitä on jo kaksi! Valtava rynnistys! :D

Miten sun patakintaille kävi?

Entä ennen imetystä ?
imetysaikanahan rinnat suurenevat koska maito nousee niihin että ihan yksiyhteen niitä ei voi verrata noin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Entä ennen imetystä ?
imetysaikanahan rinnat suurenevat koska maito nousee niihin että ihan yksiyhteen niitä ei voi verrata noin
ennen imetystä oli B. maito nousi sitten rytinällä, mukavat arvet muistona tisseissä. :(

Juu laihtunut toki olen minäkin, varmaan saman verran. Eli nythän meitä on jo kaksi! Valtava rynnistys! :D

kaksi tyhjää rusinaahan ne on (oikeesti noi näyttää rusinoille kun ovat raskausarpiset ja tyhjät lutterot). kohta riittää se kun virittää rintsikat kaljapullonkorkeista ja villalangasta... :laugh:

kaksi tyhjää rusinaahan ne on (oikeesti noi näyttää rusinoille kun ovat raskausarpiset ja tyhjät lutterot). kohta riittää se kun virittää rintsikat kaljapullonkorkeista ja villalangasta... :laugh:

Nyt tulikin Niksi-Pirkka -tason winkki! :D Täytyypä kokeilla munkin, eipä nämäkään paljon enempää varmaan kaipaisi.

Ne silarithan vasta kauheat on kun tököttävät samassa asennossa vaikka seisoisi päällään siitä on luonnollisuus kaukana huh

Ei sun tarvitse niistä tykätäkkään ja tuskin koskaan mun rintoja tarvitsee nähdäkkään.

Mieheni kanssa juteltiin tänään todella pitkä tovi, tai no keskusteltiin ja keskusteltiin, minä itkin ja huusin.. Mies kuunteli..

Päädyttiin siihen että jos vielä parin vuoden kuluttua täytettä haluan ne saan, mies teki selväksi että hän ei niistä välitä ja vierastaa pitkään todella paljon, mutta tahtoo että minä olen onnellinen, enkä kärsi.

Siis me ollaan tapeltu tästä jo kohta 3vuotta ja nyt mies myöntyi, ihanaa :)

Olen siis tuo sama vieras kuin nyt päivällä ja jonka tekstiä on lainattu.

En jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta tuntuu vaan siltä, että ongelmasi ei ole rinnoissasi, vaan pääsi sisällä.

Miehesi rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Mikset itse voi rakastaa?

Mulla on AA:t. Ottaisin täydet A-kupit, jos kävisin ottaan. Sittenkin pitäis laittaa varmasti rintalihaksen alle.

Ja vakavissani olen tätä miettinyt.
En halua isoja. Haluaisin vaan yleensä rinnat.

Mulla on lapsia ja näyttäisin kyllä tosi huonoa esimerkkiä, jos yht´äkkiä äitillä onkin lollot. Kyllä lapset huomaa sellaset... :|

Tässäkin ketjussa siis paljastuu, että naiset ITSE ovat luoneet itselleen tämän silikonirinta-ansan.
Naiset ovat sitten kummallisia: heille eivät kelpaa miehet sellaisena kuin ovat, eivätkä he itsekään.

Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:
Tässäkin ketjussa siis paljastuu, että naiset ITSE ovat luoneet itselleen tämän silikonirinta-ansan.
Naiset ovat sitten kummallisia: heille eivät kelpaa miehet sellaisena kuin ovat, eivätkä he itsekään.

Kyllä mulle mun mies kelpaa, mikä siinä on vikana? :whistle:

mua ärsyttää että jos nainen haluaa silkkarit se heti leimataan joksikin seksipommiksi,eikö isot rinnat saa olla tavallisilla tallustajillakin?
Eikös silikonit saa olla vaikka maalaismammalla jos niinkseen tulee.
Mä en näe että silkkarit hankkisin sen takia että seksiluistais tai sinnepäin vaan ihan omaa mieltäni parantaakseni.jospa alan rontiks ku tissit saan ja en näytä miehelle niitä olleskaan,ne on vaan sitten mun ja mun ja mun :D

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
mua ärsyttää että jos nainen haluaa silkkarit se heti leimataan joksikin seksipommiksi,eikö isot rinnat saa olla tavallisilla tallustajillakin?
Eikös silikonit saa olla vaikka maalaismammalla jos niinkseen tulee.
Mä en näe että silkkarit hankkisin sen takia että seksiluistais tai sinnepäin vaan ihan omaa mieltäni parantaakseni.jospa alan rontiks ku tissit saan ja en näytä miehelle niitä olleskaan,ne on vaan sitten mun ja mun ja mun :D

Niin :D Mä jo kirjoitinkin tuohon että mies ne mulle lupas..JEEEEEEEEEEEEEEEE.. Siis 3vuoden tappelun jälkeen tänään lupas mun ottaa!! Mä oon niin onnellinen.. Vielä rahat..säästää tai joustolaina =)

B- on nyt kova sana, täytettä siis rintoihin vaan kuppikokoa ei suuremmaksi.. Enintään pienen c:n voin harkita, saa nähdä miten lääkäri sitten suhtautuu ja mitä suosittelee.. Muutaman vuoden päähänhän tuo ajoittuu, rajaksi oon pistänyt että viimestään 5vuoden päästä :)

mua niin ihmetyttää että sillkarit saa niin paljon vastaan ,mutta mites sitten vaikka tatuointi...ihan yhtä melkein sama asia..
Eikös jokainen saa tehdä kropalleen mitä lystää?Vaikka viilellä nahkansa auki jos siltä tuntuu.Tässä pinossa oli tarkoitus saada niitä kokemuksia,eikä haukkuja niskaan ihmisiltä joilla ei edes silikoneja ole/kokemusta olleskaan koko silikoneista.!

mua niin ihmetyttää että sillkarit saa niin paljon vastaan ,mutta mites sitten vaikka tatuointi...ihan yhtä melkein sama asia..
Eikös jokainen saa tehdä kropalleen mitä lystää?Vaikka viilellä nahkansa auki jos siltä tuntuu.Tässä pinossa oli tarkoitus saada niitä kokemuksia,eikä haukkuja niskaan ihmisiltä joilla ei edes silikoneja ole/kokemusta olleskaan koko silikoneista.!

Mä voin antaa sulle pari kuppia omista :D Kukin tekee mitä tekee. Ite en uskaltas kun pelkään jälki seurauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja sanskuu:

Mä voin antaa sulle pari kuppia omista :D Kukin tekee mitä tekee. Ite en uskaltas kun pelkään jälki seurauksia.

kiitos,*ottaa vastaan* :D

perhoinen84: Anteeksi uteluni, mutta etkö hetki sitten eronnut miehestäsi jonka kanssa naimisiin menit? Kun nyt sai sellasen vaikutelman että olet taas yhdessä hänen kanssaan? Onnea teille:)

mitä hel..ettiä sitten kyselet kokemuksia ja mielipiteitä jos niitä ei saa sanoa?!

mitä hel..ettiä sitten kyselet kokemuksia ja mielipiteitä jos niitä ei saa sanoa?!

Haukuilla ja kokemuksilla/mielipiteilä on eroa paljonkin.

perhoinen84: Anteeksi uteluni, mutta etkö hetki sitten eronnut miehestäsi jonka kanssa naimisiin menit? Kun nyt sai sellasen vaikutelman että olet taas yhdessä hänen kanssaan? Onnea teille:)

juu oltiin asumuserossa/ollaan vieläkin mutta yritetään nyt saada taas perhe kasaan :D :heart: toivottavasti onnistuu

eikös tää oo vähän kuin kampaajalla käynti?
ei ole tyytyväinen tukkaansa joten menee laitattaa sen sellaiseksi että tykkää..
sama pätee rintoihin! :)

Samaa mieltä asiasta. Itse olen sinut kroppani kanssa, mutta pari kertaa olen silti värjännyt hiukseni. Entäs meikit sitten? Onko se itsetunnossa vika jos meikkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja wieras:
Halvemmalla tietenkin mutta ei se ola sama asia kuin ihossa kiinni olevat.Ne jotka "vastustavat" silikoneja,tuskin omistavat A-kuppia.Silloin on helppo puhua ettei ne pienet rinnat haittaa.

mulla kuppikoko AA - A, enkä ottas silikoneja mistään hinnasta! :wave:

Makuasioita tietenkin.