Kokemuksia SilikoniRinnoista:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Halvemmalla pääsee, kun marssii kunnon rintaliiviliikkeeseen ja hankkii kunnolliset ekstralla varustetut liivit. Vaatteet näyttävät hyvältä ja olo on parempi :) .

Miten tämä vaikuttaa sihen että ikinä ei kehtaa seksiä harrastaa alasti??

Kyllä täällä joku valitti siitäkin ettei kehtaa käyttää kivoja paitoja...

Ja onko oikeasti parempi, että ne rinnat ovat pilalla kuin että käyttää paitaa tai liivejä seksin aikana? Kumpi on pienempi paha?

Perhoinen, minkähintaisia ja missä (Suomessa?) olet ajatellut käydä laitattamassa jos nyt suunnitelmat toteutuvat?

Itse katselin sivuja ja Botuliini Klinikalla, hinnat olivat vain: 2400e-3800e.

Tuo 2400e oli "Eurosilicon":nien hinta, mutta sitä ei pysty laittamaan jos omaa rintakudosta on vähäsen, eli minulle ainakaan tuskin pystyy. Mutta ei tuo 3800e hintakaan aivan järjettömältä kuulosta muihn hintoihin verrattuna.

Klinikka on Suomessa, helsingissä.

Halvemmalla pääsee, kun marssii kunnon rintaliiviliikkeeseen ja hankkii kunnolliset ekstralla varustetut liivit. Vaatteet näyttävät hyvältä ja olo on parempi :) .

voi hyvänen aika sentään! ei ne miehet oikeesti kaho niitä tissejä siinä vaiheessa ku pikkuherra seisoo... kyllä niillä on ihan muut mielessä. ja jos kommentoivat niin sitte on kyllä varsin tolloja ukkoja ja niille voi sitte tokassa että ei ne nuo siunkaan pallit nyt niin kauniit ole!!!

olkaa naiset tyytyväisiä itteenne niin se näkyy muillekki! ootte kuitenki kaikki ihania =) :hug:

Ja onko oikeasti parempi, että ne rinnat ovat pilalla kuin että käyttää paitaa tai liivejä seksin aikana? Kumpi on pienempi paha?

ne miehetkään ei aina tykkää siitä paidasta päällä seksin aikana :whistle:

Perhoinen, minkähintaisia ja missä (Suomessa?) olet ajatellut käydä laitattamassa jos nyt suunnitelmat toteutuvat?

Itse katselin sivuja ja Botuliini Klinikalla, hinnat olivat vain: 2400e-3800e.

Tuo 2400e oli "Eurosilicon":nien hinta, mutta sitä ei pysty laittamaan jos omaa rintakudosta on vähäsen, eli minulle ainakaan tuskin pystyy. Mutta ei tuo 3800e hintakaan aivan järjettömältä kuulosta muihn hintoihin verrattuna.

Klinikka on Suomessa, helsingissä.

En ole vielä sen tarkemmin katsellut missä kävisin laittamassa,toki pitäisi löytää sellainen klinikka missä se olisi turvallista ja olisi suosittelijoita paikasta.ei viitsi lähteä minnekkään tallinaan jos sitten saakin sieltä jotain ei kivaa mukanaan

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:

ei halua riisua rintaliivejä pois,tai se kun mies koskettaa rintoja ja huomaa että täynnä täytettä vaan rintsikat...Musta olis kivempi jos siellä rintaliiveissä olis oikeasti jotain muutakin kuin vaan toppausta

Ai sellainen ylimääräinen pallo? :whistle:

ei halua riisua rintaliivejä pois,tai se kun mies koskettaa rintoja ja huomaa että täynnä täytettä vaan rintsikat...Musta olis kivempi jos siellä rintaliiveissä olis oikeasti jotain muutakin kuin vaan toppausta

Ai sellainen ylimääräinen pallo? :whistle:

vaikka sitten sellainen,sentäs enemmin siellä rinnan sisällä kuin ulkopuolella :p

täytyy sanoa jotta kyllä on huonolla itsetunnolla varustettuja naisia...

sieki perhoinen oot tosi nätti, siis älyttömän nätti. jos mie oisin mies niin sanosin että oot täyellinen semmosena ko oot :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
täytyy sanoa jotta kyllä on huonolla itsetunnolla varustettuja naisia...

sieki perhoinen oot tosi nätti, siis älyttömän nätti. jos mie oisin mies niin sanosin että oot täyellinen semmosena ko oot :hug:

kiitos :flower: mutta kun se ei aina tehoa :ashamed: :ashamed:

Se että minä kärsin, kun ei tätä ymmärrä kukaan muu kuin se joka kärsii samasta asiasta!

Ikinä en edes kehtaa saunassa käydä kavereiden kanssa, kun hillä nyt sattuu olemaan normaalit tissit, verrattuna näihin mun lastentisseihin.

Se että oikeasti ei voi pitää vaatteita mitä haluaa kun ne on aivan järkyttävän näköisi aikuisen ihmisen päällä, kun tissejä ei yksinkertaisesti ole.

Se kun ei voi seksiä harrastaa, kun hävettää, hävettää niin älyttömän paljon ja mies kuitenkin tahtois että olisin alasti. Jos olisin en nauttisi, sillä yrittäisin koko ajan piilotella tissejäni.

Se kun menet suihkuun ja näet itsesi peilistä ja sinulle tulee itku miksi juuri sinulle ei ole voinut kehittyä normaaleja tissejä.

Se kun sinä katselet vaikka lehdistä kuvia ja toivot että saisit jonain päivänä itsellesi tissit.

Ja lähellekkään kaikki rintojen suurennus leikkaukset eivät mene pieleen!

ne miehetkään ei aina tykkää siitä paidasta päällä seksin aikana :whistle:

Jos se miesten mielipide on niin tärkeä niin ota paita pois! Kokeile edes yhden kerran, ei ne rinnat välttämättä vie kaikkea huomiotasi hyvän seksin aikana! :D

Se että minä kärsin, kun ei tätä ymmärrä kukaan muu kuin se joka kärsii samasta asiasta!

Ikinä en edes kehtaa saunassa käydä kavereiden kanssa, kun hillä nyt sattuu olemaan normaalit tissit, verrattuna näihin mun lastentisseihin.

Se että oikeasti ei voi pitää vaatteita mitä haluaa kun ne on aivan järkyttävän näköisi aikuisen ihmisen päällä, kun tissejä ei yksinkertaisesti ole.

Se kun ei voi seksiä harrastaa, kun hävettää, hävettää niin älyttömän paljon ja mies kuitenkin tahtois että olisin alasti. Jos olisin en nauttisi, sillä yrittäisin koko ajan piilotella tissejäni.

Se kun menet suihkuun ja näet itsesi peilistä ja sinulle tulee itku miksi juuri sinulle ei ole voinut kehittyä normaaleja tissejä.

Se kun sinä katselet vaikka lehdistä kuvia ja toivot että saisit jonain päivänä itsellesi tissit.

tää on niin kuin Mun suusta!!!!

jaa..en oo kuullut montaakaan hirveän positiivista kommenttia niiltä jotk aon silikoonit ottaneet ja tunnen kyllä muutaman eli aluksi on ollut tyytyväiisä mutta kun elämä jatkuu samanmoisena silikonien jälkeenkin ja ne näyttää siltä että ei sovi siihen kroppaan...niskaja selkäsäryt on kuulemma hirvittävät..epäonnistuneista silikooneista ei oo ystävien keskellä ollut ongelmia..mulla on siis kolme ystävää jotk aon ottaneet silikoonit ja muutama jotka vaan tunnen ystävien kautta...

Suurin osa ei onneksi mene. Mutta sitten jos menee niin vahingot saattavat olla suorastaan traagisia eikä niitä välttämättä saa korjattua. Tämä pitäisi aina ottaa huomioon, kun asiaa harkitsee. Sitä paitsi leikkaus on aina leikkaus, ei sekään ole vaaraton.

voi hyvänen aika sentään! ei ne miehet oikeesti kaho niitä tissejä siinä vaiheessa ku pikkuherra seisoo... kyllä niillä on ihan muut mielessä. ja jos kommentoivat niin sitte on kyllä varsin tolloja ukkoja ja niille voi sitte tokassa että ei ne nuo siunkaan pallit nyt niin kauniit ole!!!

olkaa naiset tyytyväisiä itteenne niin se näkyy muillekki! ootte kuitenki kaikki ihania =) :hug:

Monesti se pitää sanoa.

En minä niitä miesten takia laita, laitan siksi että en itse häpeä itsenäni!

Mun mieheni edelleenkin tykkää juuri näistä mun nykyisistä tisseistäni minä en! Mulle on aivan sama mitä mies näistä ajattelee, olkoot vaikka maailman täydellisimmät tissit miehen mielestä, mulla nämä oksettaa.

Edelleenkin minulla itselläni, mulle on aivan sama minkänäköinen olen muuten, mutta mä kärsin näistä. Ja huomatkaa, sanat jokaisessa tekstissäni _minä_ ja _itse_.

mitenkähän tämä asia oikeesti ois jos ei ois naistenlehtiä, nettiä eikä telkkaria? kuinkakohan moni mennä viuhtasis riipputisseissään ihan onnessaan ja itsetunto tallella?

kyllä mie luulen jotta se on tämä nyky-yhteiskunta ja vääristyneet kauneusihanteet jotka on saaneet naistenki itsetunnon romahtamaan. niinku vieras justiinsa tuossa sanoit: se kun sinä katselet vaikka lehdistä kuvia ja toivot että saisit jonain päivänä itsellesi tissit... kertoo jo jotain siittä että kieroutunutta on nykysin elämä.

miettikääpäs esim. jonku afrikkalaisen tai borneolaisen heimon naisia.. onkos niillä tarvetta saaha pollukat tisseiksi?

kaikki ootte oikeesti ihania semmosina ko ootte. ja sieki vieras: en oo nähny siusta kuvvaa mutta luulisin ettet nyt mikään riihenseinästä revästy piru ole. toki mie ymmärrän että se vaivaa jos siulla ei oo ku nännit, mie kritisoinki tässä semmosia eniten joilla on tissit ja jotka haluaa lisää sitä täytettä. pienetki tissit on kivat ja nätit. :hug:

Monesti se pitää sanoa.

Mun mieheni edelleenkin tykkää juuri näistä mun nykyisistä tisseistäni minä en! Mulle on aivan sama mitä mies näistä ajattelee, olkoot vaikka maailman täydellisimmät tissit miehen mielestä, mulla nämä oksettaa.

Edelleenkin minulla itselläni, mulle on aivan sama minkänäköinen olen muuten, mutta mä kärsin näistä. Ja huomatkaa, sanat jokaisessa tekstissäni _minä_ ja _itse_.

no _sinulla_ ja_ itsellä_ on sitte vakava ongelma pääsi sisällä jos et oo ittees tyytyväinen!

alota oman ittes eheyttäminen ihan jostain muualta ko sieltä tissitohtorilta! mene vaikka terapiaan miettimään ja pohtimaan miksi vihaat itteesi niin jumalattomasti. tuskin muut sinnuu vihaavat joten siittä se ei voi johtua.

Monesti se pitää sanoa.

no _sinulla_ ja_ itsellä_ on sitte vakava ongelma pääsi sisällä jos et oo ittees tyytyväinen!

alota oman ittes eheyttäminen ihan jostain muualta ko sieltä tissitohtorilta! mene vaikka terapiaan miettimään ja pohtimaan miksi vihaat itteesi niin jumalattomasti. tuskin muut sinnuu vihaavat joten siittä se ei voi johtua.

Tää on hyvä neuvo!

mitenkähän tämä asia oikeesti ois jos ei ois naistenlehtiä, nettiä eikä telkkaria? kuinkakohan moni mennä viuhtasis riipputisseissään ihan onnessaan ja itsetunto tallella?

kyllä mie luulen jotta se on tämä nyky-yhteiskunta ja vääristyneet kauneusihanteet jotka on saaneet naistenki itsetunnon romahtamaan. niinku vieras justiinsa tuossa sanoit: se kun sinä katselet vaikka lehdistä kuvia ja toivot että saisit jonain päivänä itsellesi tissit... kertoo jo jotain siittä että kieroutunutta on nykysin elämä.

miettikääpäs esim. jonku afrikkalaisen tai borneolaisen heimon naisia.. onkos niillä tarvetta saaha pollukat tisseiksi?

kaikki ootte oikeesti ihania semmosina ko ootte. ja sieki vieras: en oo nähny siusta kuvvaa mutta luulisin ettet nyt mikään riihenseinästä revästy piru ole. toki mie ymmärrän että se vaivaa jos siulla ei oo ku nännit, mie kritisoinki tässä semmosia eniten joilla on tissit ja jotka haluaa lisää sitä täytettä. pienetki tissit on kivat ja nätit. :hug:

Kyllä mä muuten tykkään itsestäni, useinkin kehutaan kauniiksi. Mutta aina niidenkin kehujen ajan ajattelen että "Voi kunpa näkisit mut alasti ilman niitä push uppeja juoksisit varmaan karkuun" :(

Totta se on, että yhteiskuntavaikuttaa, pitäs vissiin tonne afrikkaan muuttaa :)

En mä ittiä vihaa vaan näitä nahkapusseja. Laitanko kuvan miltä näyttää paidan kanssa? :x

Ite oon toivonu koko ikäni isommista ja kauniimman muotoisista rinnoista. Pilasin tosin ite kehityksen laihutuksella murkkuiässä, ku tissit alko vasta kehittyy. Suku on täynä iso rintaisia ja uskoin saavani itekki sellaset. Näin ei käyny.

Seurustelun alkuvaiheessa jopa nukuin tissiliivit päällä. Sit imetys, se hieman parans kokoo, mut sen loputtua tuli kaamee alakulo ku tissit oliki taas entiset, mut löysemmät.

Kuitenkin jossain vaiheessa ennen raskautta ym.jotain tapahtu ja omat tissit alkoki kelpaa. Siinähä joku kattoo jos haluaa, mut mulle ne kelpaa. Nyt varmasti katuisin jos joskus olisin silikonit ottanu.

Ihme on kyl seki, ett nyt, muutaman kk imetyksen loputtua tissit on alkanu palautuu ja nännit ei osotakkaa ihan alaspäin vaan kohotusta on tapahtunu. Kiitos liikkunnan ja jumppaamisen.

Mut te jotka silikonit otatte, ni karkitkaa tarkkaan ja useamman vuoden. Jos alkaaki kaduttaa, ni voi jee, miten rumaa jälkee tulee poistamisen jälkeen.

Ja vinkki seksiin: älkää kattoko omia tissejä, mut antakaa ihmeessä miesten nauttia niistä:)

no johan on vaan saatu keskustelu taas aikaan :D

ihan vaan tyhmyyttäni kysyn, jotta miksi suurentajat muuten valitsevat silikoni-implantin, eikös se kuitenkin ole vaarallinen jos vaikka sattuu vuotamaan? kun olen kuullut myös suolaliuosimplanteista, joiden luulisi olevan edes vähän turvallisempia..

Alkuperäinen kirjoittaja iitintiltu:

ihan vaan tyhmyyttäni kysyn, jotta miksi suurentajat muuten valitsevat silikoni-implantin, eikös se kuitenkin ole vaarallinen jos vaikka sattuu vuotamaan? kun olen kuullut myös suolaliuosimplanteista, joiden luulisi olevan edes vähän turvallisempia..

En ole ainakaan Suomalaisilla plastiikkakirurgia sivuilla törmännyt moiseen.

Googlella löysin, että ovat harvinaisia nykyän, vuotovaara, eivätkä lääkärit niitä enään laita kovin mielellään.

Alkuperäinen kirjoittaja iitintiltu:

En ole ainakaan Suomalaisilla plastiikkakirurgia sivuilla törmännyt moiseen.

Googlella löysin, että ovat harvinaisia nykyän, vuotovaara, eivätkä lääkärit niitä enään laita kovin mielellään.

ok...hyvä tietää tuokin.
kaikista helpointahan olisi jos sitä omaa ihraa voisi imaista sieltä pois missä sitä on liikaa ja ruiskuttaa sinne, missä sitä on liian vähän :laugh:

no minulla on hehtaariheltteri ja vielä niin, että kudosta on liikaa..eli ei auta vaikka kuinka laihduttaisin itseni luurangoksi, koko ei pienene kuin puukolla..ja sitä ihanuutta ootellessa.

mutta niin se vaan näyttää olevan, että harvoin nainen on oikean kokoinen tai mallinen..tai tyytyväinen itseensä..aina on jossain liikaa ja jossain liian vähän.