Kokemuksia SilikoniRinnoista:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mainitsen tässä vielä sellaisen hermovaurioriskin. En tiiä onko se riski aina vai vainko megaboltsit laitettaessa. Luin kerran Janita Janatuisen haastattelun, jossa mainitsi saaneensa iänikuisen hermovaurion ja kivut rintoihin, että ei pystynyt siksi imettämään. Mietiskelin siinä sitten, että voiko mieskään sitten niihin enää kajota... Itselleni ainakin rinnat ovat tärkeä osa seksissä ja jos niiden hyväily tekisi kipeää, niin miettisin olisiko leikkaus ollut ulkonäön tai itsetunnon väärti.

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Itselleni ainakin rinnat ovat tärkeä osa seksissä ja jos niiden hyväily tekisi kipeää, niin miettisin olisiko leikkaus ollut ulkonäön tai itsetunnon väärti.

No mä en edes kehtaa näyttää omiani miehelle.

Hyvin hyvin, harvoin otan paidan poissa kun harrastetaan seksiä, häpeän aivan jumalattoman paljon näitä mun "tissejä". Paitojenkin valiteseminen aamuisin on yhtä tuskaa kun en kehtaa laittaa mitä vaan päälle, kun rinnat on niin pienet. Kesällä turha unelmoidakkaan mistään näteistä vaatteista.

Enkä pysty seksistä nauttimaan kunnolla, eikä mieskään. Mies rakastaa näitä mun tissejä, mä inhoan. Mies yrittää koskea ottaa paitaa pois, minä yritän pitää paidan päällä ja varoa ettei mies niihin koskis. Hävettää aina seksin ajan kun ei oo tissejä. Eli mullekkin tissit on tärkeät seksissä, siksi tahdonkin silikonirinnat.

Tuossa on mielestäni aika hyvä sivu http://www.nordstromhospital.fi/toimenpiteet/rintojen-suurennus/index.shtml eli ei silikoonien tosiaan aina tarvitse olla mitkään kauheat jumbot :whistle: itse en laittaisi, mutta ymmärrän jos joku haluaa kohentaa rintojensa ulkonäköä, jos pysyy tosiaan normaalirajoissa.

rintojen-suurennus-rinta2.jpg

Nämä olisi ihan sopivat.

en kyllä ala tänne laittelee omista rinnoista kuvia,ne on niin kauheat ja se on mulla jotenkin niin kova paikka,että jos jotain voisi muuttaa niin ne olis rinnat,sit olisin tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
rintojen-suurennus-rinta1.jpg

jos näihin vertaa.

Siis tarkoitin että naissä ei ole vikaa. Onhan nuo edelliset hieman paremmat vaatteita ajatellen, mutta riippuu ihan pukeutumistyylistä. Tärkeintä että on sinut kehonsa kanssa. Jos tarvitsee leikkauksen siihen, niin hyvä jos se auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Itselleni ainakin rinnat ovat tärkeä osa seksissä ja jos niiden hyväily tekisi kipeää, niin miettisin olisiko leikkaus ollut ulkonäön tai itsetunnon väärti.

No mä en edes kehtaa näyttää omiani miehelle.

Hyvin hyvin, harvoin otan paidan poissa kun harrastetaan seksiä, häpeän aivan jumalattoman paljon näitä mun "tissejä". Paitojenkin valiteseminen aamuisin on yhtä tuskaa kun en kehtaa laittaa mitä vaan päälle, kun rinnat on niin pienet. Kesällä turha unelmoidakkaan mistään näteistä vaatteista.

Enkä pysty seksistä nauttimaan kunnolla, eikä mieskään. Mies rakastaa näitä mun tissejä, mä inhoan. Mies yrittää koskea ottaa paitaa pois, minä yritän pitää paidan päällä ja varoa ettei mies niihin koskis. Hävettää aina seksin ajan kun ei oo tissejä. Eli mullekkin tissit on tärkeät seksissä, siksi tahdonkin silikonirinnat.
Okei. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
en kyllä ala tänne laittelee omista rinnoista kuvia,ne on niin kauheat ja se on mulla jotenkin niin kova paikka,että jos jotain voisi muuttaa niin ne olis rinnat,sit olisin tyytyväinen.

Minkä kokoset rinnat sulla nyt on??

Itse tahtoisin kans todella paljon silikoneja. Kirjoitinkin tuohon ylös jo syyn miksi.

Mulla itsellä ehkä just ja just b, mutta pelkkää nahkaa vaan :(

Minkä kokoset rinnat sulla nyt on??

Itse tahtoisin kans todella paljon silikoneja. Kirjoitinkin tuohon ylös jo syyn miksi.

Mulla itsellä ehkä just ja just b, mutta pelkkää nahkaa vaan :(

ne on B
Todella täynnä raskaus arpia ja juuri sellaiset roikkuvat nahkapussit... :ashamed: kauheat

Profiilin perusteella olet mielettömän nätti, joten uskoisin että kokonaisuus on myös erinomainen. Ei miehet pelkkiä tissejä katso.

Profiilin perusteella olet mielettömän nätti, joten uskoisin että kokonaisuus on myös erinomainen. Ei miehet pelkkiä tissejä katso.

En mä miesten takia rintojani muokkaisi vaan ihan oman itteni takia,Ne on sellainen mitä harmittelen joka hemmetin päivä...
Itseni vuoksi haluaisin silikonit että voisin olla edes joskus tyytyväinen itteeni