V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Silikonit on NIIIIIN RUMAT
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Itselleni ainakin rinnat ovat tärkeä osa seksissä ja jos niiden hyväily tekisi kipeää, niin miettisin olisiko leikkaus ollut ulkonäön tai itsetunnon väärti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
Nämä olisi ihan sopivat.
Nämä olisi ihan sopivat.
jos näihin vertaa.
Okei. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Itselleni ainakin rinnat ovat tärkeä osa seksissä ja jos niiden hyväily tekisi kipeää, niin miettisin olisiko leikkaus ollut ulkonäön tai itsetunnon väärti.
No mä en edes kehtaa näyttää omiani miehelle.
Hyvin hyvin, harvoin otan paidan poissa kun harrastetaan seksiä, häpeän aivan jumalattoman paljon näitä mun "tissejä". Paitojenkin valiteseminen aamuisin on yhtä tuskaa kun en kehtaa laittaa mitä vaan päälle, kun rinnat on niin pienet. Kesällä turha unelmoidakkaan mistään näteistä vaatteista.
Enkä pysty seksistä nauttimaan kunnolla, eikä mieskään. Mies rakastaa näitä mun tissejä, mä inhoan. Mies yrittää koskea ottaa paitaa pois, minä yritän pitää paidan päällä ja varoa ettei mies niihin koskis. Hävettää aina seksin ajan kun ei oo tissejä. Eli mullekkin tissit on tärkeät seksissä, siksi tahdonkin silikonirinnat.
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:en kyllä ala tänne laittelee omista rinnoista kuvia,ne on niin kauheat ja se on mulla jotenkin niin kova paikka,että jos jotain voisi muuttaa niin ne olis rinnat,sit olisin tyytyväinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:en kyllä ala tänne laittelee omista rinnoista kuvia,ne on niin kauheat ja se on mulla jotenkin niin kova paikka,että jos jotain voisi muuttaa niin ne olis rinnat,sit olisin tyytyväinen.
Minkä kokoset rinnat sulla nyt on??
Itse tahtoisin kans todella paljon silikoneja. Kirjoitinkin tuohon ylös jo syyn miksi.
Mulla itsellä ehkä just ja just b, mutta pelkkää nahkaa vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:en kyllä ala tänne laittelee omista rinnoista kuvia,ne on niin kauheat ja se on mulla jotenkin niin kova paikka,että jos jotain voisi muuttaa niin ne olis rinnat,sit olisin tyytyväinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:en kyllä ala tänne laittelee omista rinnoista kuvia,ne on niin kauheat ja se on mulla jotenkin niin kova paikka,että jos jotain voisi muuttaa niin ne olis rinnat,sit olisin tyytyväinen.
Profiilin perusteella olet mielettömän nätti, joten uskoisin että kokonaisuus on myös erinomainen. Ei miehet pelkkiä tissejä katso.