P
perhoinen84
Vieras
no onhan noitakin komplikaatioita yms..Mutta eikös riski ole melkein missä vaan leikkauksessa jne..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:ne on B
Todella täynnä raskaus arpia ja juuri sellaiset roikkuvat nahkapussit... :ashamed: kauheat
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:en kyllä ala tänne laittelee omista rinnoista kuvia,ne on niin kauheat ja se on mulla jotenkin niin kova paikka,että jos jotain voisi muuttaa niin ne olis rinnat,sit olisin tyytyväinen.
Profiilin perusteella olet mielettömän nätti, joten uskoisin että kokonaisuus on myös erinomainen. Ei miehet pelkkiä tissejä katso.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:ne on B
Todella täynnä raskaus arpia ja juuri sellaiset roikkuvat nahkapussit... :ashamed: kauheat
Ois edes pyöreät täytteestä, mut ei..
Pari vuotta oon katsellut ja tapellut ukon kanssa, ei oo vieläkään antanut periksi että saisin laittaa, joskus tulee olo että otan mieluummin tissit kuin tuon miehen, se kun ei älyä että mulla ois paljon parempi olokin itselläni ja laitan ne vain itseäni varten. Se kun vissiin kuvittelee että laitan sellaiset pamela tissit, pienen c:n tahtoisin, tai sitten vain b:n, siten että rinnat täyttyis.
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:En mä miesten takia rintojani muokkaisi vaan ihan oman itteni takia,Ne on sellainen mitä harmittelen joka hemmetin päivä...
Itseni vuoksi haluaisin silikonit että voisin olla edes joskus tyytyväinen itteeni
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:ne on B
Pari vuotta oon katsellut ja tapellut ukon kanssa, ei oo vieläkään antanut periksi että saisin laittaa, joskus tulee olo että otan mieluummin tissit kuin tuon miehen, se kun ei älyä että mulla ois paljon parempi olokin itselläni ja laitan ne vain itseäni varten. Se kun vissiin kuvittelee että laitan sellaiset pamela tissit, pienen c:n tahtoisin, tai sitten vain b:n, siten että rinnat täyttyis.
Meillä mies antaisi laittaa jos olisi ylimääräistä rahaa,koska hän tietää kuinka paljon "kärsin" omista rinnoistani ja se vaikuttaa sitten aika moneenkin asiaan :ashamed: Pitäis vissiin säästää sitten että olis joskus varaa ..
mäkin haluaisin juuri että rinnat täyttyisi..en halua mitään himo bosia,vaan että olis muutakin kuin roikkuvat nahkan palat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:ne on B
Meillä mies antaisi laittaa jos olisi ylimääräistä rahaa,koska hän tietää kuinka paljon "kärsin" omista rinnoistani ja se vaikuttaa sitten aika moneenkin asiaan :ashamed: Pitäis vissiin säästää sitten että olis joskus varaa ..
mäkin haluaisin juuri että rinnat täyttyisi..en halua mitään himo bosia,vaan että olis muutakin kuin roikkuvat nahkan palat.
Ymmärtäis tuokin kuinka paljon mun itsetuntoon vaikuttas silikonirinnat.
Vaikka päätä takos seinään niin se ei älyä.
Kaikista inhottavinta näissä rinnoissa on kun makuulteen menee niin pikkuset nahanpalaset tippuu kainaloon eikä tissejä ole ollenkaan, pelkkä lättänä niinkuin miehillä. Onko sulla näin?
Imetysaika on aina ihanaa kun on tissit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:Juuri samalla lailla menee mulla!!!!!!!!
niitä kuvia on ihana katsoa kun imetti vielä voi aina tokasta "WAU,mulla on ollut joskus TISSIT"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onneks ei tartte pohtii ottaako silikonit vai ei. Itellä b kokoo ja mies on sanonut ne just sopiviks käteenja ettei ikinä haluis hyväillä mitään epäaitoja silikonipalloja. Luomua sen olla pitää !
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:Juuri samalla lailla menee mulla!!!!!!!!
niitä kuvia on ihana katsoa kun imetti vielä voi aina tokasta "WAU,mulla on ollut joskus TISSIT"
"Ihana" kohtaloteveri :hug: Pitääpä taas alkaa vihjailemaan tuolle miehelle, näyttää vaikka kuvia ennen ja jälkeen silikonirintojen ottamisesta. Jospa se joskus suostuis..
Aiotko säästää ihan vai ottaa joustolainaa pankista?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onneks ei tartte pohtii ottaako silikonit vai ei. Itellä b kokoo ja mies on sanonut ne just sopiviks käteenja ettei ikinä haluis hyväillä mitään epäaitoja silikonipalloja. Luomua sen olla pitää !
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:En mä miesten takia rintojani muokkaisi vaan ihan oman itteni takia,Ne on sellainen mitä harmittelen joka hemmetin päivä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Profiilin perusteella olet mielettömän nätti, joten uskoisin että kokonaisuus on myös erinomainen. Ei miehet pelkkiä tissejä katso.Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:en kyllä ala tänne laittelee omista rinnoista kuvia,ne on niin kauheat ja se on mulla jotenkin niin kova paikka,että jos jotain voisi muuttaa niin ne olis rinnat,sit olisin tyytyväinen.
Itseni vuoksi haluaisin silikonit että voisin olla edes joskus tyytyväinen itteeni
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:eiköhän se ihan säästämisellä menis.
Olen miettinyt jos lopettais tupakoinnin ja niillä rahoilla sitten! =)
Se on todella ihana myös kuulla että on muitakin ketkä kärsii samoista ongelmista.toiset pystyy hyväksymään pienirintaisuutensa ja toiset ei.valitettavasti itse kuuluun juuri siihen ryhmään jotka ei pysty hyväksymään :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:Juuri samalla lailla menee mulla!!!!!!!!
"Ihana" kohtaloteveri :hug: Pitääpä taas alkaa vihjailemaan tuolle miehelle, näyttää vaikka kuvia ennen ja jälkeen silikonirintojen ottamisesta. Jospa se joskus suostuis..
Aiotko säästää ihan vai ottaa joustolainaa pankista?
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:^ noi on taas noita ääritapauksia mitä löytyy kaikesta. Synnytyksestäkin löytyy![]()
Tää oli siihen kuvaan kommentti.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:tässäpä kuva silikonirinnasta joka puskee potilaan rinnasta ulos... vieläkö tekkee mieli silikoneja?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hehheh:-):Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:En mä miesten takia rintojani muokkaisi vaan ihan oman itteni takia,Ne on sellainen mitä harmittelen joka hemmetin päivä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Profiilin perusteella olet mielettömän nätti, joten uskoisin että kokonaisuus on myös erinomainen. Ei miehet pelkkiä tissejä katso.Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:en kyllä ala tänne laittelee omista rinnoista kuvia,ne on niin kauheat ja se on mulla jotenkin niin kova paikka,että jos jotain voisi muuttaa niin ne olis rinnat,sit olisin tyytyväinen.
"En mä miesten takia..." Hehheh. Mitäs pahaa siinä jos tykkää kerätä miesten katseita. Sä oot muutenkin jo hyvä kissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Halvemmalla pääsee, kun marssii kunnon rintaliiviliikkeeseen ja hankkii kunnolliset ekstralla varustetut liivit. Vaatteet näyttävät hyvältä ja olo on parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Halvemmalla pääsee, kun marssii kunnon rintaliiviliikkeeseen ja hankkii kunnolliset ekstralla varustetut liivit. Vaatteet näyttävät hyvältä ja olo on parempi.
Miten tämä vaikuttaa sihen että ikinä ei kehtaa seksiä harrastaa alasti??