Kokemuksia SilikoniRinnoista:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
ne on B
Todella täynnä raskaus arpia ja juuri sellaiset roikkuvat nahkapussit... :ashamed: kauheat

Ois edes pyöreät täytteestä, mut ei..

Pari vuotta oon katsellut ja tapellut ukon kanssa, ei oo vieläkään antanut periksi että saisin laittaa, joskus tulee olo että otan mieluummin tissit kuin tuon miehen, se kun ei älyä että mulla ois paljon parempi olokin itselläni ja laitan ne vain itseäni varten. Se kun vissiin kuvittelee että laitan sellaiset pamela tissit, pienen c:n tahtoisin, tai sitten vain b:n, siten että rinnat täyttyis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en kyllä ala tänne laittelee omista rinnoista kuvia,ne on niin kauheat ja se on mulla jotenkin niin kova paikka,että jos jotain voisi muuttaa niin ne olis rinnat,sit olisin tyytyväinen.

Profiilin perusteella olet mielettömän nätti, joten uskoisin että kokonaisuus on myös erinomainen. Ei miehet pelkkiä tissejä katso.

Ei katsokkaan, eikä edes suurin osa tykkää silikonirinnoista vaan luomuista.
Mutta itseä varten ne tissit yleensä laitetaan.

ne on B
Todella täynnä raskaus arpia ja juuri sellaiset roikkuvat nahkapussit... :ashamed: kauheat

Pari vuotta oon katsellut ja tapellut ukon kanssa, ei oo vieläkään antanut periksi että saisin laittaa, joskus tulee olo että otan mieluummin tissit kuin tuon miehen, se kun ei älyä että mulla ois paljon parempi olokin itselläni ja laitan ne vain itseäni varten. Se kun vissiin kuvittelee että laitan sellaiset pamela tissit, pienen c:n tahtoisin, tai sitten vain b:n, siten että rinnat täyttyis.

Meillä mies antaisi laittaa jos olisi ylimääräistä rahaa,koska hän tietää kuinka paljon "kärsin" omista rinnoistani ja se vaikuttaa sitten aika moneenkin asiaan :ashamed: Pitäis vissiin säästää sitten että olis joskus varaa ..
mäkin haluaisin juuri että rinnat täyttyisi..en halua mitään himo bosia,vaan että olis muutakin kuin roikkuvat nahkan palat.

En mä miesten takia rintojani muokkaisi vaan ihan oman itteni takia,Ne on sellainen mitä harmittelen joka hemmetin päivä...
Itseni vuoksi haluaisin silikonit että voisin olla edes joskus tyytyväinen itteeni

No silloin on hyvä syy, kun sen tekee nimenomaan itsensä vuoksi. Kyllä ihminen on koristellut itseään kautta aikojen. Tatuointi on ihan yhtä pysyvä kuin silikonit, vaikkei yhtä kallis. Jos olet jo yrittänyt muut keinot, niin siitä vaan jos rahat riittävät.

ne on B

Meillä mies antaisi laittaa jos olisi ylimääräistä rahaa,koska hän tietää kuinka paljon "kärsin" omista rinnoistani ja se vaikuttaa sitten aika moneenkin asiaan :ashamed: Pitäis vissiin säästää sitten että olis joskus varaa ..
mäkin haluaisin juuri että rinnat täyttyisi..en halua mitään himo bosia,vaan että olis muutakin kuin roikkuvat nahkan palat.

Ymmärtäis tuokin kuinka paljon mun itsetuntoon vaikuttas silikonirinnat.
Vaikka päätä takos seinään niin se ei älyä.
Kaikista inhottavinta näissä rinnoissa on kun makuulteen menee niin pikkuset nahanpalaset tippuu kainaloon eikä tissejä ole ollenkaan, pelkkä lättänä niinkuin miehillä. Onko sulla näin?

Imetysaika on aina ihanaa kun on tissit :laugh:

Se vikahan on omassa päässä eikä rinnoissa, jos niistä ei pidä. Jos on sen tyylinen ihminen että haluaa olla täydellinen niin kun rinnat on laitettu niin kohta löytyy taas jotain muuta laitettavaa. Vähän sama juttu kun laihduttaessa että mitä enemmän laihdut sitä paremmin alat tiedostaa ne vartalon muut puutteet ja sitä onnettomampi olet. Itsetunto ei saisi olla ulkonäöstä kiinni.

ne on B

Ymmärtäis tuokin kuinka paljon mun itsetuntoon vaikuttas silikonirinnat.
Vaikka päätä takos seinään niin se ei älyä.
Kaikista inhottavinta näissä rinnoissa on kun makuulteen menee niin pikkuset nahanpalaset tippuu kainaloon eikä tissejä ole ollenkaan, pelkkä lättänä niinkuin miehillä. Onko sulla näin?

Imetysaika on aina ihanaa kun on tissit :laugh:

Juuri samalla lailla menee mulla!!!!!!!!
niitä kuvia on ihana katsoa kun imetti vielä voi aina tokasta "WAU,mulla on ollut joskus TISSIT"

Onneks ei tartte pohtii ottaako silikonit vai ei. Itellä b kokoo ja mies on sanonut ne just sopiviks käteen :) ja ettei ikinä haluis hyväillä mitään epäaitoja silikonipalloja. Luomua sen olla pitää !

niitä kuvia on ihana katsoa kun imetti vielä voi aina tokasta "WAU,mulla on ollut joskus TISSIT"

"Ihana" kohtaloteveri :hug: Pitääpä taas alkaa vihjailemaan tuolle miehelle, näyttää vaikka kuvia ennen ja jälkeen silikonirintojen ottamisesta. Jospa se joskus suostuis..

Aiotko säästää ihan vai ottaa joustolainaa pankista?

Onneks ei tartte pohtii ottaako silikonit vai ei. Itellä b kokoo ja mies on sanonut ne just sopiviks käteen :) ja ettei ikinä haluis hyväillä mitään epäaitoja silikonipalloja. Luomua sen olla pitää !

Sä et vissiin lukenut mun kirjoituksia?

Minä haluan, mies EI. Niitä kun ei edelleenkään laiteta miesten takia! Tuonkin kun oma ukko ymmärtäis niin ois kaikki hyvin.

"Ihana" kohtaloteveri :hug: Pitääpä taas alkaa vihjailemaan tuolle miehelle, näyttää vaikka kuvia ennen ja jälkeen silikonirintojen ottamisesta. Jospa se joskus suostuis..

eiköhän se ihan säästämisellä menis.
Olen miettinyt jos lopettais tupakoinnin ja niillä rahoilla sitten! =)
Se on todella ihana myös kuulla että on muitakin ketkä kärsii samoista ongelmista.toiset pystyy hyväksymään pienirintaisuutensa ja toiset ei.valitettavasti itse kuuluun juuri siihen ryhmään jotka ei pysty hyväksymään :ashamed:

Tää on ehkä säälittävintä selittelyä mitä olen aikoihin kuullut :laugh:
Mutta hyvä että ootte tyytyväisiä, se kai on tärkeintä :flower:

en kyllä ala tänne laittelee omista rinnoista kuvia,ne on niin kauheat ja se on mulla jotenkin niin kova paikka,että jos jotain voisi muuttaa niin ne olis rinnat,sit olisin tyytyväinen.
Profiilin perusteella olet mielettömän nätti, joten uskoisin että kokonaisuus on myös erinomainen. Ei miehet pelkkiä tissejä katso.
En mä miesten takia rintojani muokkaisi vaan ihan oman itteni takia,Ne on sellainen mitä harmittelen joka hemmetin päivä...
Itseni vuoksi haluaisin silikonit että voisin olla edes joskus tyytyväinen itteeni

"En mä miesten takia..." Hehheh. Mitäs pahaa siinä jos tykkää kerätä miesten katseita. Sä oot muutenkin jo hyvä kissa.

eiköhän se ihan säästämisellä menis.
Olen miettinyt jos lopettais tupakoinnin ja niillä rahoilla sitten! =)
Se on todella ihana myös kuulla että on muitakin ketkä kärsii samoista ongelmista.toiset pystyy hyväksymään pienirintaisuutensa ja toiset ei.valitettavasti itse kuuluun juuri siihen ryhmään jotka ei pysty hyväksymään :ashamed:

Helpompaa on hyväksyjillä.

Itse olen siittä asti kun rinnat on alkanut kasvamaan, odottamaan että kasvais edes vähän isommat ei, niin ei. En ajatellut silikoneja mutta en ollut tyytyväinenkään.

Nyt 2 lapsen jälkeen, uudet tissit on pyörinyt todella paljon mielessä. Varsinkin kun illalla menee suihkuun ja kokovartalo peili suihkuhuoneessa niin yök ja kaikista kauhenita on tosiaan kun menee selälleen makaamaan, itkua tiherrän aina näky on niin kamala :/

Jotku eivät näköjään oikeasti ymmärrä että niitä silareita ei miesten takia laiteta.

Miksi hemmetissä laitettas kun miehiä on niin monia kun on makujakin! Lapsellista porukkaa taas.

mun imetystissit oli puolet lapsen koosta.. niitä sai pitää "sylissä" kun meni suihkuun.. muuten tuntu ihan sika painavilta..

:laugh:

ite oon aika pieni verrattuna niihin tisseihin mitä oli..
mut nyt vois kyl kohotuksen ottaa.. ja ottaisinkin jos ei olis enempää lapsia tulossa.. mu joskus sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
^ noi on taas noita ääritapauksia mitä löytyy kaikesta. Synnytyksestäkin löytyy :laugh:

Tää oli siihen kuvaan kommentti.

no juu... myönnän että kärjistin :D

ite en ottais silikoneja mutta keittosuolat ois ihan eri juttu...

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tässäpä kuva silikonirinnasta joka puskee potilaan rinnasta ulos... vieläkö tekkee mieli silikoneja?

kathyn2.jpg

Mun mielestä silikonien laittaminen rintoihin on kamalaa itsensä silpomista ja mun mielestä pahin mahdollinen skenaario on niin paha etten ottaisi riskiä. Eli juuri se hermojen vaurioituminen ja rintojen erogeenisuuden katoaminen. Kuvassa on sitten toisenlainen ääripään riski ja sitten on tietenkin myös ne tapaukset, jossa terveys menee pilalle. Eli jatkuvaa särkyä joka puolella kehoa jne.

Halvemmalla pääsee, kun marssii kunnon rintaliiviliikkeeseen ja hankkii kunnolliset ekstralla varustetut liivit. Vaatteet näyttävät hyvältä ja olo on parempi :) .

Alkuperäinen kirjoittaja Hehheh:-):

"En mä miesten takia..." Hehheh. Mitäs pahaa siinä jos tykkää kerätä miesten katseita. Sä oot muutenkin jo hyvä kissa.

No eipä nyt todellakaan ole kyse siitä että haluan miesten kuolaavan itteeni!

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Halvemmalla pääsee, kun marssii kunnon rintaliiviliikkeeseen ja hankkii kunnolliset ekstralla varustetut liivit. Vaatteet näyttävät hyvältä ja olo on parempi :) .

Miten tämä vaikuttaa sihen että ikinä ei kehtaa seksiä harrastaa alasti??

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:

Miten tämä vaikuttaa sihen että ikinä ei kehtaa seksiä harrastaa alasti??

ei halua riisua rintaliivejä pois,tai se kun mies koskettaa rintoja ja huomaa että täynnä täytettä vaan rintsikat...Musta olis kivempi jos siellä rintaliiveissä olis oikeasti jotain muutakin kuin vaan toppausta