KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Viimeiset verikokeet on nyt sitten otettu ja vastaukset kuulen 18.11 jälkitarkastuksessa. Nämä tais olla virusvasta-ainekokeet. Onneksi ei tarvinnut luovuttaa tällä kertaa kuin yksi putkilollinen. Ovistestitikin tulivat huippunopeasti. Eilen tilasin ja tänään olivat jo laatikossa. Kunpa vain pääsisin testaamaan.

Näkeekö gynekologi ultralla, missä vaiheessa kierto on meneillään? En ole ultrassa käynyt kuin raskaana ollessa, joten ei ole kokemusta muusta, vielä.

Migulle :flower: ja epskeps bd. Voi kun olisin itsekin jo tuossa vaiheessa.

(Niin ja joulusiivoukset on aloitettu :xmas: )
 
Mä en sitten malttanut olla soittamatta korvapolille. Ja sain kuulla seuraavaa. Ei ihan ollut niin kuin ajattelin, ei siis ollut lähtenyt lääkäri kuukauden lomalle vaan eivät olleet saaneet lähetettyä niitä mun kuvia hyksiin, oli ollut jokin ongelma, vasta perjantaina oli lähtenyt ne. Nyt olivat siinä toivossa, että vastaus varmaankin tulisi tällä viikolla. Lähete oli mennyt jo aiemmin.

Mutta mun tuurilla se lääkäri on nyt ainakin loppuviikon sairaslomalla tai jotain :eek:

Ja anteeksi tämä korvaruikutus eihän tämä tänne kuulu mutta jos joku teistä edes ymmärtää, että miten räydyttävää tämä odotus on. Lähipiirissä ei ole kovin ymmärtäväisiä ihmisiä tämän asian suhteen.

Mukavaa viikonalkua kaikille!
 
Onnittelut tasapuolisesti kaikille plussanneille :flower: ja viivan vahvistumista haamuilijoille :heart: =)

Täällä on näemmä nimenhuuto meneillään.

Minä en kyllä rehellisesti sanottuna osaa sanoa, olenko takaisin tulossa. Voisin kuitenkin roikkua listalla ainakin vuoden loppuun, jos se passaa.
Ainakin marraskuun aion vietellä hiljaiseloa palstailun suhteen.

Nautin tästä kun en tiedä mikä kp on enkä edes tiedä onko ovis jo mennyt vai onko se vasta tulossa. Totta puhuen mulla ei ole hajuakaan onko menkkoihin kenties viikko vai kaksi. Ja ovistestit heitin roskiin. Ja se on ihana tunne.

Nyt se tuntuu helpommalta kun on niin paljon odotettavaa eessä päin.
Musta on niin pitkään tuntunut siltä että millään elämänalueella ei ole mitään mitä odottaa. Oon ollut masentunut, vaikken ole ihan tajunnut sitä. Kulkenut jossain sumussa, hukannut koko tän vuoden helmikuusta eteenpäin. Nyt vasta alkanut elää, siis oikeesti.

Tunnelin päässä näkyy nyt valoakin kun asiat on työelämässä taas mallillaan (eli töihin on mukava tulla ja siellä on kiva olla) ja taloudellinen tilannekin alkaa helpottua.
Miehen koulu on loppumassa ja hänellä on jo duuni valmiina, mikä tarkoittaa sitä mun ei enää tarvitse elättää meitä yksin, mikä on ollut aika stressaavaa. Tai no onhan mies opintotuen saanut mutta eipä se ole kuin sen 250 nettona. Viimeiset 5 vuotta on kitkutettu tiukoilla ja kohta meitä on kaksi työssä käyvää.

Ja sitä ihan omaa kotia olen haaveillut vuosia, mutta se on tuntunut kauhean kaukaiselta ajatukselta. Nyt se jotenkin iski että vitsit, alkuvuodesta me voidaan oikeesti alkaa katselemaan sitä. =) Päästään sit kun mukava löytyy niin muuttamaan ja sisustamaan mieluiseksi.

JOULUA mä odotan kanssa niin innolla. Se on mun lemppariaikaa koko vuodesta ja jo sen odottaminen saa hymyilemään. Se on vaan niin...onnellista aikaa. :xmas: :xmas: :xmas:

Niin ja uskotteko, onnetarkin meitä potkaisi ja päästään tammikuun lopulla ulkomaille viikoksi, lämpimään lepäilemään ihan ilmaiseksi. =) B)

Tässäpä minun kuulumiset todella omanapaisesti, mutta sepä onkin mulla ekaa kertaa pitkään aikaan "päivän sana" Mie keskityn nyt minuun itteeni =)

Tsemppiä kaikille!

-Meritähti-
 
Joo, hei aina ku mä kirjotan ni mä unehutan, että UNICCO, onpas raivostuttava tilanne nyt ollut kun vaan odotellaan ja odotellaan!!!! Toivottavasti se lääkärigobbe nyt pysyy elävien kirjoissa ainakin tämän viikon ja ottaa sun kuvat asiakaseen pikaisesti ni saat selvyyttä!!!



 
Unicco :hug: koita jaksaa. Hyvä että tänne saat purettua itseäsi, on tämä kuumeilu ihan tarpeeksi "rankkaa" ilman muita vastoinkäymisiäkin.

miigu toivotaan, että tuo sinun haamusi olisi sitä mitä pitääkin! Testailehan uudestaan, jospa se siitä vahvenee.

Itse aloittelin eilen taas ovistikuttelun ja miehen kanssa on jo aloitettu ahkera pupuilu vaikka ovikseen varmaan vielä matkaa :D
 
Meritähti ihana kuulla, että siellä elämä taas maistuu ja kaikkea mukavaa tiedossa! Niinhän se usein tuntuu elämässä, että välillä on niitä hiljaisia jaksoja (tai sellaisia, että kaikki menee pieleen) ja sitten taas kun alkaa tapahtumaan niin tapahtuukin sitten ja kunnolla. Keskity nyt kaikkeen kivaan ja positiiviseen mitä elämä tuo tullessaan ja eiköhän se vaavikin sieltä ilmoittele jossain välissä itsestään.

Tuon saman kun itsekin saisi sisäistettyä :ashamed: Jotenkin tuntuu, että elämä polkenut tuon km:n jälkeen paikallaan eikä edes viitsi suunnitella mitään vaan kaikki pyörii liikaa tuon uudelleen raskautumisen ympärillä. Elämässä kuitenkin muuten kaikki hyvin, pitäisi osata nauttia siitä eikä keskittyä vain siihen asiaan mikä on huonosti.
 
Apua, minullahan onkin jo kp30 eikä 28. :eek:

Annemaarit Minusta tuntuu aivan samalta. Kaksi kuukautta kulunut tavallaan yhdessä sujauksessa, mutta ole mennyt päivääkään, ettenkö olisi ajatellut uutta raskautta. :ashamed: Otan aika rauhallisesti tämän asian, raskaudutaan sitten kun raskaudutaan. Mutta välillä tuntuu, että haluan heti olla raskaana, en saa mielenrauhaa ennen.

 

KESKIVIIKKO

[/quote]

5.11.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

*Aava.....................KM08/08...............................KP2/29
*Liinakko................TM 07/08..............................KP 6/28
*Nanniina...............KM 07/08..............................KP 7/28-34

*Lymypiilo................KM 07/08 10/08..................KP 12/28
Lehmis...................KM 09/08..............................KP 18/26-29
*tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 18/28-32
*Kanella..................KM 05/08.............................KP 19/28
*Meritähti...............KM 02/08..............................KP 19/30-33 (pt)
*Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 22/29
*Elviira-76...............RK 11/07...............................KP 26/26-27
*Dada....................KU 07/08...............................KP 26/
*Empuu...................KM 09/08.............................KP 31/
tytti82..................TM 05/08...............................KP 59/30-33
*DeviLiah.................KM 09/08..............................KP
*Sun Rise.................KM 10/08 ...........................KP
*Piki80 ....................KM10/08...............................KP
Betania..................KM 06/07..............................KP(pt)
*MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP(pt)
[/quote]

HAAVEISSA TOINEN

*marijasu.................KM06/08................................KP 1/27-30
*Sini74.....................KM08/08...............................KP 1/ yk2
*Tinttamaaria...........KU08/08..............................KP 7/28
*Annemaarit............KM 08/08..............................KP11/24-28
Nemu.....................KM 08/06, 08/08....................KP 16/26-28
*daisy......................KM 09/08..............................KP 17/
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 28/27-29(pt)
freebird.................Enkelivauva 05/08 ..................KP 28/
*Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08...KP 31/31
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08...............................KP
*miigu123................KM10/08................................KP /30
*maaliskuu...............KM10/08...............................KP
*nöttiäinen...............RK10/08...............................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS


*Omenaruusu............KM 10/01, 10/08........................KP 4/
*Amira........................KM06/07....................................KP 9/
*woodoo....................KM 12/07, 05/08........................KP 9/28
*Unicco......................KM 07/07....................................KP 12/29
*Happihyppy.............KM 02/08....................................KP 19/28 (pt)
*mymmyryy................KM 12/07,04/08,07/08...............KP 22/26
*Linneaborealis.........KM 2/08......................................KP 39/36
*rouva-77...................KM10/08....................................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08.............................KP
*Jellona84.................TM 10/08......................................KP
*PuuhaEmmi...............KM 10/08...................................KP(pt)
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP (pt)
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (pt)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

*Millukka...................KM 05/08...............................KP 4/29 *yk15
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 21/32-38
heitu.......................KM08/08................................KP


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP
[color]

[color]

HAAMUILIJAT:[color]
linneaborealis
miigu123
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle.nyk suukkosuulle.08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo.........................10/08
Herkkupeppu..................10/08
mother4..........................10/08
Rouva Pikkumyy..............10/08
witchi..............................10/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:


 
empuu korjattu :wave: . Ja sorge, mä oon flunssassa ja silmät ristissä. Yritän äkkiä saada hommat pakettiin, että pääsen nukkumaan. :snotty: :snotty: .

(.) Mä näin taas viime yönä km unen, mulla noi unet on aina pitäny paikkaansa. Joten tiedetään kuinka taas seuraavaksi käy :ashamed: :'( .
epsusta oli kiva kuulla. Ja kyllä me nyt sulle plussa saadaan++++++++++++ :whistle: .
kanellaakin "näkee" pitkästä aikaa :heart: .
Linnea voiko sut laittaa jo plussanneisiin?
Meritähti mä voin hyvinkin samaistua sun fiilareitin, been there, done that :wave: :wave: . Nyt pidät huolta itsestäsi :heart:
miigu :flower: :heart:
 
Mä yritän olla Rva Positiivinen eli minut voi laittaa plussanneisiin. Eilen aamulla toinenkin testi näytti plussaa, joten uskottava se on. *vetää teidät mukanaan plussa-puolelle, hii-op*

ps. Älkää päästäkö mua tänne takas!!! Pliis! :kieh:
 
Heippa vaan kaikille!
Taas uusia plussanneita, ihanaa! Ja onnea!
Ja halit kaikille tädin löytäneille! ( kuten mä )

Meillä taas tyttö kipeenä, joten aika mennyt
hoidellessa potilasta, en siis konetta ole
avannut moneen päivään!

Täällä loppui juuri menkat, kumma miten
erilaisia kaikki kierrot tuntuu olevan!?
Nyt olivat päivän myöhässä ja kesti 5pv,
vaikka yleensä kellontarkat ja kestää 3pv.
Muutenkin olivat kovin niukat...outoo..

Mä olin jotenkin niin positiivisil mielin,
ja aika varma että olis tärpänny...
Oireitakin löytyi...mutta ei niin ei..
Katse taas eteenpäin..

Mä luulen, että toi kiertopäivien tiedostaminen
aiheuttaa mulle stressiä, joten pitäiskö
mun kp:t poistaa listasta?
Ei olis sitte tietoa mis mennään niin ei
ehkä tulis kokoajan ajateltua asiaa..?
Onko kukaan koittanu?
Kuitenkin haluan täällä roikuskella...

Ainiin, mites kuntokerholaiset?
Täällä lähteny pari senttiä lantiolt
ja samanmoinen vyötäröltä...
Nopeemminki vois tapahtua jotain, mut
yritän olla positiivinen...

Nyt taitaa olla naperolla äitille lämmin
paketti, pakko siis poistua..

Ensikertaan.. :wave:
 
Tinttamaarialle pikaisesti. Kiva kuulla että tuloksia on alkanut näkymään. Mullakin on tippunut paino jo 3 kg. Joten kyllä täälläkin vähän eteenpäin on päässyt. Paitsi parina viimeisenä päivänä en ole paljon persettäni sohvalta liikauttanut. Niin paljon masentaa se nega testi ja masua kolottelee niin paljon että jotkut super menkat on tulossa. :headwall: :headwall: :( Haluaisin vaan nopeasti uuteen kiertoon että jaksaisi taas liikkuakin..
 
linneaborealis onnea sinulle plussasta :heart:

tinttamaaria hienoa että kuntokuuri on purrut! Jatka vaan samaan malliin niin kyllä ne sentit siitä lähtee.
Mäkin olen hyvin jaksanut käydä salilla ja ainakin mieli aina piristyy =) Tänäänkin on tarkoitus illalla mennä ja sitten rivakka puolen tunnin kävely kotiin. Ja sen jälkeen saunaan ja mies vällyjen väliin :whistle:
 
Miigu, wau! Toivotaan, toivotaan... :heart: Musta kuulostais ihan oudolta, että testiin tulis haamu noin pitkän ajan jälkeen ja vielä noi oireetkin. Kyllä sä olet uudestaan raskaana,jes!

Woodoo
, sä vetelet vääristä naruista! Mulla on paljon paremmat mahdollisuudet päästä tri Kanellan hoidon ja lääkityksen piiriin tällä anti-jouluasenteella. Mut toisaalta voi olla, et mäkin taivun viimeistään jouluherkkujen äärellä ;)

Kuukautisten alkamisesta oli juttua. Ekan km:n jälkeen mulla tuli kuukautiset aivan kuin normaalikierrossa eli n. 28 päivää km:n jälkeen. Joten me yritetään vauvaa ihan heti tästä näin vaan, enkä jaksa miettiä kuukautisia, kun km oli niin varhaisessa vaiheessa. Näin sanoi gynekologi, joka tutki mun munasarjat, että todennäköisesti ovuloin heti ihan normaalisti, kun oli niin suuri "rakkula" siellä. Joten me ei mitään kuukautisia edes mietitä, vaan mennään asenteella "tulee, jos on tullakseen" ja harrastetaan seksiä riittävän usein, vaikka ovulaation ajankohdasta ei ole mitään aavistustakaan. Nyt on periaatteessa kp 12/28, joten ollaan me nyt vähän ahkerampia makuuhuoneessa, kuin muuten :heart:
 
Kyllä ketuttaa, eilen tuli soitto neuvolasta, että mun jälkitarkastusaika on peruttu,kun lääkäri jää sairaslomalle (muutenkin oli työn takana saada tuo aika lääkäri pulan vuoksi)

No minä taas soittelemaan terveysaseman puolelle johon ei alunperin aikaa minulle annettu, kun meidän asuinalueella ei ole tällä hetkellä omaa lääkäriä.
Nyt minä sitten oottelen soittoa sieltä että sattuisiko minulle löytymään joku aika, jollekin lääkärille..

Nyt km:stä on 4viikkoa ja sairaalasta sanottiin silloin kun km oli, että 4-5viikon päästä jälkitarkastus.
Ylipäänsä tuo neuvolan aikakin olisi ollut km:stä melkein 7viikon päästä, nyt en sitte tiiä miten kauas tuo terveysaseman aika menee, jos nyt edes ajan sinne saan.
Anteeksi tämä vuodatus, mutta ottaa vaan niin päähän.. :headwall:
 
rouva-77 Joo, hyinkin voi olla jo taas raskaana. En ole varma mitä siellä tehdään, mutta luultavasti ultrataan. Ja kai se raskaushormonin taso tarkastetaan jollain tavalla. :) Ne, jotka ovat käyneet jälkitarkastuksessa, voivat kertoa paremmin. :D
 
Saankos kysyä teidän vuoteluista..(ei herkille ) :ashamed: ..
onko muilla oviksesta menkkoihin runsasta valkovuotoa? siis ihan niin, että alushousut tuhriintuu...ja lisääntyy viel ennen menkkoja?
Tulee hassun paljon itsellä nuita limoja..sunnuntaina, viimeistään ens alkuviikosta pitäs tätin tulla kylään jos en ole ollu väärässä oviksen suhteen.


*muoks*

kuinka moni tääl mittailee lämpöjä?
kun sanotaan, että lämpö pitää mitata aamulla,
niin jos se on kohollaan, eikös se ole kohollaan sitten päivänmittaankin?
Kummasta kannattaa mitata, suusta vai kainalosta?
Mulla lämmötkin kohollaan, ollu jo pitkään.
vaihtelee toki päivänmittaan niinkuin normaalistikkin,
mutta nytkin 36,93.. se on mulle paljon :)
 

Yhteistyössä