Moikka!!
Ei ihmeempiä täällä lähinnä viikonloppuja toivottelen.
Tosta yrityskertajutusta, maltti on valttia, joopa. Mutta kyllä se vaan oikeesti niin on, että ei sitä mihinkään lapsettomuushoitoihin (tai mihinkään muuhunkaan hoitoon, paitsi miehen hoiteluun..) kuulu, jos yk menee kakkosta tmv. Eli jos kuitenkin raskautuminen on onnistunut. Kyllä se minuakin nyppii, että yritystä jo reilusti vuoden on, mutta noi keskenmenot välissä kuitenkin kertovat, että jotain toimintaa on. Ja yksi keskenmeno ei kuitenkaan viittaa mihinkään poikkeavaan. Kolme kai niitä tarttee, ennenku sitä tutkittais. Ja sekään ei vältsyy anna mitään tuloksia. Toisaalta, joillain on oikeasti ongelmia, ni aatelkaa jos me apaut yk 1 mentäis sinne jonon tukkeeksi?
Mullahan tietty tilanne on eri, kun lapsia on jo, mä oon niinpitkälle jo funtsinu, että jos se vuosi tulee kasaan, enkä enää raskaudu, ni ehkä sitten annan vaan olla. Ehkä mulle ei vaan sitä kolmatta sitten ole tarkoitettu? Ja tavallaan just siksi, että ne jotka eivät edes sitä yhtä ole saaneet ovat minun mielestä enemmän oikeutettuja veronmaksajien varoilla tehtäviin hoitoihin kuin minä. Äkkiä kyllä aika menee, mulla on siis km jälkeen jo yk 7 tai jotain. Että ehkä kohta annan periksi?
Olenpas mä negatiivinen, koittakaa jaksaa.
Eli ei muuta ku yritystä lisää ja plussia tänne!!!
Viikonloppuja kaikille!
No senverran vielä lisään, että täällähän moni menee nyt ihan kierron loppua / ylikiertoa, eli peukut pystyyn. Ainakin muistaakseni
Aava, Leinikki, Empuu, maaliskuu? Onko joku jo pissinyt plussaa?
Ja ainakin
annemaaritilla ja mulla on vkl suunnitelmat selvät, tähän sopisi tuhmaakin tuhmempi hymiö.
Ja
meritähdelle terkkuja, mitä jos lemppaat sen miehen hetkeksi ja otatkin mut mukaan ilmaselle lomalle? Laatuseuraa tarjolla!! :attn:
Ja
mymmikselle pikaista paranemista, meillä lapset ovat sairastaneet oikein urakalla, ittelläni se kävi vaan vähän moikkaamassa se tauti. Toinen kakara meillä oli viime viikolla kuumessa ja tällä viikolla uudestaan. Nyt ei oo kuumetta, mutta viime yönä tuo läheisyydenkipeä kuopukseni tuli käytännössä mun päälle makamaan ja yski niin, että oksat pois. Eli hyvin on nukuttu juuuuh. En silti valita, on se ihana, että lapsi on 7v ja silti edelleen mun pieni vauva, joka joka ilta tulee viereen ja oikein lähelle unissaan halimaan ja könyämään. Mä niiiiin tykkään, varsinkin kun taas esikoinen on ihan vastakohta, hyvä jos joskus saa väkisin halattua....
Ei muuta.
:xmas: :xmas: :xmas::xmas: :xmas: :xmas:
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: