KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Aava paljon onnea plussasta!

ON: menkkamaiset kivut olleet eilisen ja tän päivän, jokohan se täti sieltä on tulossa.
Km:stä laskettuna olisi nyt kp 29/?, ennen raskautumista oli kierto säännöllinen 28, mitenköhän lie nyt sitten venyy?
Edelleen odottelen soittoa terveysasemalta, uuden jälkitarkastusajan vuoksi siis..
 
Aava Lämpimät onnittelut :flower:

(.) :
Teinpä sitten tänään (olisko ollu D-Best tms. kasettitesti ) 10IU testin, nyt kp28 ja ihan on puhtonen nega
,
eli tätiä tosiaan odotellessa. Huoh, ehkä sitten ensi kierrossa..tai joskus.
Masentaa ihan sanoin kuvaamattoman paljon, jälleen kerran.
Nyt vaan oottelen millon alkas selän ja alavatsan poltot semmosena että tietää tyhmäkin mistä olis kyse..ei näy ei kuulu, mut onhan tässä viel pari pv aikaa.
Välil juilasee jostaki päiten masua, mut eip se tainnukkaan tarkottaa kun nuita menkkoja :kieh:

No, lauantaina ilo irti raskaudettomuudesta jos niin voisi sanoa. :( :whistle:
Hitto, ens kierrossa pakotan tuon äijänkäppyrän heiluttelee peittoja JOKA ILTA :LOL:
 
Aava- onnea teille :flower: Plussauutiset piristää aina :D

Täällä ei mitään kummempaa. Taitaa tulla hiukan pitempi kierto, mitä normaalisti.

Oon käynyt teidän kuulumisia lueskelemassa aina välillä, mutta jostain syystä en ole jaksanut juurikaan kommentoida. Kai taas joku masennusjakso menossa. Ärsyttää tää mielen ailahtelevaisuus :kieh: Vieläkään ei ole varmistunut uusi työpaikka...
 
soitin tänään vielä uudestaan tk:n ja kysyin sen hcg määrän niin sanoi, että viitearvo on 2. miten mulla voi sitten edelleen testi ( 10mIU) näyttää haamua ja vielä vahvempaa kuin eilen :headwall: :headwall:
 
miigu123 Koitas viedä tk:hon se pissanäyte, vaikka verikoe onki eri asia, ku virtsa, mutta sitten pääset ainakin johonki jatkoon, esim. neuvollaan.....josko se verinäyte on otettu liian aikasin ja nyt nousee sitten hcg nopeemmin tai jotain...Tsemppiä ja toivottavasti asia ratkeaa sun/teidän eduksi!! :hug: (ajattelin, et jos ne aiemmat haamut on siit km:stä ja hcg 2 on uudesta raskaudesta, koska alle 5 tulos on kuitenki nega....mun ajatusmaailmaa, ja nyt se sitten nousee uuden myötä, koska plussa vahvistuu)?!
 
Aavalle isot onnittelut! :flower: :flower:

Täällä ei vieläkään tätiä???!!! Ja raskausoireita on alkanut tulla yhtäkkiä jostain puuntakaa esiin.. Mutta huomenna testaan aamulla jos sitä tätiä ei vielkään täällä näy. Vähän alkaa jo jännittämään..

Empuulle plussa puhureita! Täällä samat kp:t! Joten toivottavasti tulis myös sama La! bd bd =) =)
 
Niin ja mihinhän sekin liittyy, että miehen kanssa touhuillessa on alapää tuntunut jotenkin tiukemmalta ja on ihan vähän sattunutkin? Voi että tätä tuskailua. |O Anteeksi, kun olen joka välissä kommentoimassa omia asioitani. :ashamed:
 
Onnea Aava :flower: Toivotaan, että kun täältä nyt lähdet niin pysyt poissa :)

Dada, noista yrityskerroista, minä olen miettinyt ihan samaa, että vaikuttaako nuo ei-onnistuneet raskaudet (minulla tm) siihen laskemiseen. Meillä tulee jouluna jo vuosi yritystä täyteen, tm:n jälkeen nyt on käynnissä yk4.

Välillä meinaa iskeä ihan oikeasti hirveä hätä siitä, että me ei saada lapsia. Joo, ja tiedän, että ei sitä ainakaan pitäisi alkaa panikoida, se ei ainakaan asiaa auta, mutta helpommin sanottu kuin tehty.

Leinikille peukut pystyssä, jospa se täti ei teitä löydä!
 
Onnittelut plussanneille :flower:

Täällä jatketaan toivottomuudessa, eli kp 1 pärähti perjantaina kun se tättärä taas kerran tiensä löysi tänne :ashamed: :( On se vaan jokseenkin tarkka tättärä. Nyt taas kerran mietintämyssyä päähän, et onko tässä järjenhiventäkään yrittääkään kun toivoa ei tunnu olevan :headwall:

Sydäntä lämmitti kuitenkin kun jotkut olivat vielä muistaneet ja kaivanneet :heart: Kiitos teille :hug:

Eli täällä lauantaina 8.11 kp2/27-29 :attn:

Kiittää ja kuittaa
Epsu
*poistuu takavasemmalle vääntämään karvaita kyyneleitä*
 
Onnea Aava plussasta :flower: :heart sekä haamuilijoille ja testailijoille tsemppiä.

Täällä täti vierailee pidemmän kaavan mukaan. Luulin vuodon jo loppuvan mutta edelleen jatkuu. Pääseekö tästä yrittämään ollenkaan. :kieh:
 
Aava Isot onnittelut plussasata
Leinikille bd testailuun

Nyt taitaa meillä olla km:n jälkeiset vuodot loppuneet. Vihdoin. Tais tähän päälle tulla menkatkin. Oireet olivat ainakin sen mukaiset.

Te, jotka olette saaneet Dostinexia km:n jälkeen. Oletteko huolehtineet ehkäisystä kuukauden ajan lääkkeen saannista? Kuinka tarkka tuo kuukausi on ja mitä kys. lääke aiheuttaa, jos raskaus alkaa? Meillä on jälkitarkastus 18.11. Uskaltaako sitä ennen laitaa yritysvaihteen päälle vai odotetaanko rauhassa siihen asti? Ens viikolla aion joka tapauksessa kytätä ovista.

Sairaslomakin on lopussa ja maanantaina pitäis palata työpaikalle. Jotenkin hirvittää nähdä työkavereita, en ole nähnyt kuin kaksi sairasloman aikana. Itkuksihan se varmaan menee. Toisaalta on ihan kiva palata töihin, saa vähän muutakin ajateltavaa. Kolme viikkoa olen vaan ollut ja ihmetellyt elämän raadollisuutta.

Tulipahan taas vuodatusta.. Mukavaa vkonloppua ja kaikille Isille :flower:
 
Epäuskoisena täällä tuijottelen haaleata punaista PLUSSA viivaa testissä!! En voi millään uskoa, mä olin ihan varma että nega sieltä tulee..

Epsu: Voi kun mun on niin paha mieli sun puolesta :'( , se on epäreilua että sua noin paljon koetellaan. Halauksia sulle :hug: :hug:
 
Leinikki voi sentään!!! ONNEA!!!! :heart: :flower: Oli se jo aikakin sun plussata!! Ja nyt tämä pieni pysyy matkassa loppuun saakka, eikös niin!? :hug:

Aavalle onnittelut plussasta myös!! :heart:

Epskeps sinua kovasti jo kaivattaisiin odotuspuolelle :ashamed: olisi kyllä jo todellakin sinun vuorosi.

muille plussapuhuureita!!
+++++++++++ :whistle:

EM ja Dodo 13+4
 

Yhteistyössä