KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Mä oon aivan varma, että mun hajuaisti on herkistynyt. En tiedä, kuvittelenko vaan. Koko päivän on etureidessä joku elohiiren tapainen tykyttänyt. |O Kp35 ja masua juilii välillä tosi kovasti, muistaakseni noi menkkamaiset kivut alkoi jo 10pv sitten...Vähän väliä pitää käydä tarkistamassa, onko pöksyt punaiset.

Mä en kyllä omenaruusun kipuiluihin osaa sanoa mitään. :|

Omaan napaan liittyen piti vielä se sanoa, että joko torstaina/perjantaina maistui niin metallille suussa, että piti ihan hampaat pestä. Sen jälkeen ei tosin mitään tuollaista ole ollut. Testi oli niin nega kuin olla voi, toiveajattelua kai nämä "oireet". :)
 
Onnea Leinikki kahdesta viivasta. :flower: :heart:

Pohdin tässä kun vuoto kerran jatkuu että oliskohan ollu varhainen km.... :snotty:
Menkathan alkoi viikon etuajassa. On tää vaikeeta ja päätä pakottavaa. :headwall:
 
Täällä ei ole oireen oiretta mihinkään suuntaan havaittavissa..olikos se tänään kp30.
no, vaik kierto oliski samaa mitä viimekski niin neljän pv päästä olis sitten täti tiedossa. tänään niiden kyl mun laskujen mukaan piti alkaa. ehkä sit illalla... :)
 
Onnea mymmyryyllekin :flower:

ja :hug: tädin yllättämille.

Empuuulla on kyllä jännä tilanne. Etköhän sinä plussan saa parin päivän sisällä, kaikki nuo oireet. Peukut on pystyssä myös Dadalle.

Nanniinan kanssa ollaan melkein samoissa kp:ssä. Nyt meille jostain tuurit kohdilleen tähän kiertoon, eikös vain :)
 
ONNEA plussanneille :flower: Mulla aivan valtavat alavatsa kivut ponnistaessa, nyt siis ekaa kertaa täti kylässä km:n jälkeen, tuntuu siis et ponnistaessa tulee munasarjatkin mukana, siis sellaista repimiskipua, tai jotain! Onks teil muilla kokemusta, vai mitä, onks tää nyt ihan normaalia? :eek: Ja taas alko tää lääkäri vastaa palstailu mun kohalta, mutku mää en tiedä!!!
 
J84
Iltoja! Paljon onnea plussanneille :heart:

(.) Täällä olis enää viikko niin vois odotella tätiä kylään. En panis kyl yhtää pahakseni jos ne menkat tulee sopivalla kierrolla...sellainen kp29-31 niin kuin ennenkin. Mut täytyy myöntää, et toivon kyl jollainlailla et tärppi olis käyny heti km:n jälkeen. Eipä täs muuta kuin et hyvät illan jatkot.
 
SusSoo
Onnea kaikille plussanneille! :flower:

Mulla kp30... Ja normikierto on 29-30 päivää. Vatsaa nipistellyt menkkamaisesti jotain kolme päivää jo. Kai se tättähäärä meikäläisen taas löytää. Mies jo luuli, että menkat on mulla alkanu kun olen käynyt niin useasti yöllä vessassa.

Jatkan taustailua, koska meidän parisuhdekaan ei tällä hetkellä ole maailman parasta laatua... :| Kai nämä kolme tämän vuoden km:a ovat vieneet mehut koko seksitouhusta, valitettavasti. Tai sitten meillä on joku parisuhteen 12-vuotiskriisi meneillään ;)

Ilmoittelen kaikille jos niin iloisesti kävisi, että plussa tulisi. Eipä muuta.

Sussoo =)
 

MAANANTAI UUSI VIIKKO, UUDET KUJEET!

[/quote]

10.11.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN


*Liinakko................TM 07/08..............................KP 11/28
*Nanniina...............KM 07/08..............................KP 12/28-34
*Lymypiilo................KM 07/08 10/08..................KP 17/28
*Lehmis...................KM 09/08..............................KP 23/26-29
*tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 23/28-32
*Kanella..................KM 05/08.............................KP 24/28
*Meritähti...............KM 02/08..............................KP 24/30-33 (pt)
*Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 27/29
*Elviira-76...............RK 11/07...............................KP 31/26-27
*Dada....................KU 07/08...............................KP 31/
*Empuu...................KM 09/08.............................KP 36/
tytti82..................TM 05/08..................................KP
*Sun Rise.................KM 10/08 ...........................KP
*Piki80 ....................KM10/08...............................KP17/
Betania..................KM 06/07..............................KP(pt)
*MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP(pt)

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN

*maaliskuu...............KM10/08................................KP 3/30 *yk2
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07..........KP 4/27-29(pt)
*marijasu.................KM06/08................................KP 6/27-30
*Sini74.....................KM08/08...............................KP 6/ yk2
*Tinttamaaria...........KU08/08...............................KP 12/28
*Annemaarit............KM 08/08..............................KP16/24-28
*Nemu.....................KM 08/06, 08/08...................KP 21/26-28
*daisy......................KM 09/08..............................KP 22/
freebird.................Enkelivauva 05/08 ..................KP 33/
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07 ..................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
*miigu123................KM10/08...............................KP /30
*nöttiäinen...............RK10/08...............................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS


*Omenaruusu............KM 10/01, 10/08........................KP 9/
*Amira........................KM06/07....................................KP 14/
*woodoo....................KM 12/07, 05/08........................KP 14/28
*Unicco......................KM 07/07....................................KP 17/29
*Happihyppy.............KM 02/08....................................KP 24/28 (pt)
*mymmyryy................KM 12/07,04/08,07/08...............KP 27/26
*rouva-77...................KM10/08....................................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08.............................KP
*Jellona84.................TM 10/08......................................KP
*PuuhaEmmi...............KM 10/08...................................KP(pt)
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP (pt)
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (pt)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

*Millukka...................KM 05/08...............................KP 9/29 *yk15
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 26/32-38
heitu.......................KM08/08................................KP


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP
[color]

[color]

HAAMUILIJAT:
miigu123
mymmis

[color]
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle=suukkosuulle...08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo.........................10/08
Herkkupeppu..................10/08
mother4..........................10/08
Rouva Pikkumyy..............10/08
witchi..............................10/08
linneaborealis.................11/08
Aava...............................11/08
Leinikki............................11/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Kiitokset kaikille! :flower:
Varovaisin mielin edetään, päivä kerrallaan. Mä oon nähny seuraavan km-unen, joten sitä odotellessa... (mun unet on valitettavasti pitäneet paikkansa) :headwall: :ashamed: .
:hug: :hug: kaikille tarvitseville ja sussoo mä tiedän fiilarit tosi hyvin. Nimim. been there done that!
Kattelin tota listaa, että seuraavan km:n jälkeen, mulla on enkat perättäisten km:jen määrässä. Toivottavasti tota kunniaa en ittelleni saa :( :eek:
 
mymmyryy, sun täytyy mahdollisimman pian nähdä joku onnellinen synnytysuni kumoamaan edellisen! Toivottavasti se ei nyt tällä kertaa ole sitä, vaan ehkä pelko joka tulee unena esille :hug:

Leinikille iso onnen rutistus :heart: :flower: ja Empuu, pitelen peukkuja sun puolesta, että ehkä sittenkin... b =) d

Väliaika raportti (.) Se vuoto on vihdoin loppunut!!! Nyt vain toivon että kaikki on kunnossa, viikon päästä verikokeeseen. Valkovuoto on vähän kellertävää, mutta ei kai se mitään meinaa toivottavasti... Eli seuraava etappi on ensimmäiset menkat ja sitten voikin ruveta laskemaan kp:ä taas, se on niin jännittävää puuhaa se :D
 
Sun Rise Voi kiitos. :)

mymmyryy Varmasti ihan kamalia tuollaiset km-unet. :( Jospa niillä ei kuitenkaan olisi oikeasti ollut mitään tekemistä keskenmenojesi kanssa. :hug:

ON Eilen sitten VIIMEINKIN puhuttiin miehen kanssa näistä vauva-asioista jne. Oli huomannut, että mua on viime päivät vaivannut jokin asia. Kysyin häneltä, että entä jos olenkin taas raskaana, niin hänen kasvoilleen nousi hymy. :) Varmasti häntäkin pelottavaa aivan yhtälailla mahdollinen uusi raskaus niin kuin minuakin. Suhtautui kuitenkin iloisesti asiaa, kerroin hänelle kaikki mahdolliset raskausoireenikin jo. :) Km:n jälkeen ei olla käytetty ehkäisyä, mutta ei kyllä oltu pahemmin puhuttu uudesta rakaudestakaan. Helpotti hirveästi tuo eilinen!

Täällä ei siis edelleenkään tätiä, pitänee kai testailla huomenna uusiksi. Ja en tiedä liittyykö tähän, mutta eilen seksi tuntui tavallista paremmalta. :whistle:
 
J84
Huomenta :) mymmyryy Itse näin myös "enneunen" km:sta kaksi päivää ennen, kuin aloin vuotamaan oikeasti. Unta seuranneena päivänä mieli oli maassa ja menettämisen pelko oli suurempi kuin koskaan ja sitten se olikin jo täyttä totta. Olen myös joskus nähnyt enneunia muistakin asioista, kuten syyskuussa, että plussaan ja niin tein. Tuo alitajunta on kyllä ihmeellinen, kun se saa aikaa sellaisia unia joista unelmoi tai mitä on päivän aikana miettinyt tai käsitellyt, mulla ainakin. Harvemmin ne kuitenkaan toteutuu. Flashbackejä tapahtuu kans silloin tällöin. Tulee sellainen tunne, et oon nähnyt tai tehnyt jonkun asian ennenkin sillä hetkellä, kun oikeesti teen jotain. Voiskohan mulle muuten laittaa tonne listaa et kp olis tänään 25...pysyis itekki laskuissa mukana :D Kiitos.

Kuinkas muuten oli, et runsaantuuko valkkarin tuotanto ennen menkkoja? Mä en muista yhtään :ashamed: Menkkoja tosiaan odottelen "innolla" alkaviksi, et saa kierron selville ja sit vois vaik tilaa niit tikkui ens kierron oviksen bongaamista varten :p
 
Heissan!

Onnea Mymmyryy :flower:

Viikonloppuna tuli keskeytyksestä vuosi kuluneeksi aikaa, vähän ehkä sellainen haikea olo oli koko viikon tai miten sen nyt kuvailisi. Äkkiä on aika mennyt. Tavallaan tuntui siltä et olisin halunnut plussata viikonloppuna ja tavallaan "jatkaa siitä" mihin vuosi sitten jäätiin. Olipa hassusti selitetty, mut ymmärrätte varmaan mitä tarkoitin.

Tänään siis KP3 ja jos nyt sitten vaikka tässä kierrossa olis jännittämisen aihetta

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :wave:
 
mymmyryy Toivotaan ettei uni pidä paikkaansa, vaan vauva pysyy matkassa loppuun saakka! :)

ON: menkkamaiset oireet ollu jo monta päivää ja tätiä ei vieläkään ole näkynyt. Kuinkakohan pitkäksi tuo kierto menee..
No km:stä laskettuna nyt ois kp 32, ennen raskautta kierto oli säännöllinen 28..
Haluaisin että menkat jo alkais että pääsis (toivon mukaan) normaali kiertoon sitten takaisin.
 
Mymmyryylle oikein isot onnentoivotukset minunkin puolesta!! :hug:

Toivotaan, että pikkuinen nyt pysyisi matkassa tällä kertaa.

Empuu ja Dada jännitän täällä teidän kanssa...itsellä on vielä viikko siihen, kun menkat pitäisi alkaa...sitä jännittäessä mennään... =)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!!
 
mymmyryy :hug: Eiköhän tuo sinun unesi johdu vaan tuosta taustalla vaanivasta pelosta, että jotain menee pieleen. Eihän se mikään ihme olisi kokemustesi jälkeen :ashamed: Koita nyt kuitenkin uskaltaa nauttia alkuraskaudesta äläkä annan tuon unen liikaa vaikuttaa ajatuksiisi. Voimia ja paljon onnea sinulle tähän raskauteen :heart:

:hug: kaikille tädin yllättämille ja plussia kaikille jännäilijöille!
 
No voi helevata, kirjoittelin jo vaikka mitä ja johonkin se kaikki hävisi |O

Uusi yritys: Onnea Mymmyryy :flower: :heart:

Empuu, Dada ja rouva-77 alkaa jo vähän jännittämään teidän puolesta, plussaonnea siis =)

Maaliskuulle onnea ekoista menkoista, en kyllä osaa noihin kipuihin sanoa mitään. Toivottavasti voit jo paremmin :hug:

Omenaruusulle :hug: ja Sun Riselle menkkatoivotukset ja toivottavasti pääset pian taas jännäilemään :flower:

(.) Jaa-a. En nyt tiedä, oliko täällä jo ovis, aika nopsaan se olis ollu km:n jälkeen... Siis pari päivää kesti "kananmunanvalkuaiset", lämmöt nousi päivän-pari sen jälkeen ja nyt nippailee eri puolilla alavatsaa. Tuo lämmönnousu alkoi to-pe ja perjantaina vielä oli hcg 2,6. Onkohan edes mahdollista, että ovulaatio tapahtuisi ku hcg:tä on vielä jäljellä, vaikka noinkin vähän??? Tää on ihan hirveetä, kun yrittää unohtaa koko asian ettei tulis turhia toiveita ja kumminkin koko ajan on jotain tuntemuksia :headwall: No ehkä tästä vois kuitenkin päätellä, että menkkojen pitäis alkaa parin viikon päästä, vai voiko :whistle:

Kaikille mukavaa alkanutta viikkoa =)
 
Onnittelut Aava, Mymmyryy ja Leinikki!! Loistavaa työtä tytöt, ja tulkaahan kertomaan kuulumisia tännekin pinoon, vaikka Rva Pikkumyy teitä tuonne odotuspuolelle jo houkutteleekin ;) Tai sitten me tullaan sinne! :saint:

Mymmyryyn ahdistukseen sanoisin, että nyt sulla on tilastot sun puolella. Tämä raskaus ei mene kesken tai ainakin todennäköisyys siihen on todella pieni! Yritä olla murehtimatta :hug:
 
onnee kaikille plussanneille :flower:

mulla vaan haamu on ja pysyy...ei vahvistu sit millään. voipi kyllä johtua siitä, että en ikinä malta oottaa, että aamulla testaisin :(

mutta nyt tilasin testejä ja varmana ootan, että keskiviikko aamuna testaan.
 
On:

lämmöt veteleepi vieläkin kellonajasta (ja mittauspaikasta riippumatta ) 37, silloin tällöin vetelee yli.
Tänään kuitenkin jo tuo kp31, eli eikö ovislämpöjen pitäs olla jo laskussa?
Mulla ei oo tällä hetkellä mitään oireita suuntaan eikä toiseen,
paitsi tuo lämpö mutten tiiä mihin suuntaan se oire kallistuu.
Tänään dbo15 jos olen pistänyt oviksen oikein merkille,
voihan olla että se on ollut myöhemminkin.
Tein tänään 20IU testin, mutta negahan se oli niinkun oottelinkin..
Miksei se täti sit jo tule?

Mistähän voi johtuu et pisu haisee jotenkin kummalliselle..siis hikiselle tavallaan? :ashamed:

Ärsyttää tämä pitkä kierto.
 
Hellou! Täällä ois sitten kp 1. Täti tuli kyllä tällä kertaa ihan puskista! Ei minkäänlaista ennusmerkkiä. Ei kipuja tms... Outoa.. Ehkä primoluteilla on osuutensa asiassa. No, joka tapauksessa keskiviikkona alan vetää clomeja naamariin, jos vaikka saataisiin vauva alulle...

Ainiin.... Siis te ette usko miten törkeitä ihmiset voi olla!!! Eilen kun oltiin anoppilassa isän päivää viettämässä niin sinne tuli sitten yks perhetuttu... Se sitten toivotteli hyviä isänpäiviä ja sano mun miehelle tosi törkeesti että sulle mitään isänpäiviä voi toivotella ja koita nyt pitää huoli että ens vuonna säkin voit juhlia jne... En osaakkaan kirjottaa semmosia sanoja mitä se oikein päästeli suustaan... Hyvä etten alkanu itkemään.... ei siis olla puhuttu kellekkään meidän menetyksistä... Muutkin paikalla olijat kyllä kummastelivat sen äijän käytöstä...

Mut mulle voi siis päivittää kp1/29. Kiiiiitos!!!
 

Yhteistyössä