KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Miten mä en ole huomannut mymmyryyn plussausta! Onnea kuitenkin vaan minunkin puolestani. Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti. =) :flower:

Dadalla jännät hetket meneillään. Monethan sanoo, että raskaana ollessaan pissi tuoksuu jotenkin hikiselle. :D Mullakin taisi haista ekassa raskaudessa, ja ihan kuin nyttenkin tuoksuisi voimakkaammin...

Ostin tänään sen Apteekin oman raskaustestin, vai mikä olikaan. Ajattelin huomen aamuna testailla, jos uskallan. :( Tätiä ei siis vieläkään, mahakivut ovat loppuneet, mutta silti masussa tuntuu vielä erikoiselle. Tänään tuli pyyhkiessä paperiin vähän punertavaa kirkasta limaa, hmmm.

Ääh, ei kun kyllähän mä olin mymmyryytä haamusta onnitellut! Voi ei tätä muistia. :kieh:
 
Ihanaa, täällähän oli plussia tullut sitten viime käynnin! Onnea, onnea teille!

Itsellä ei mitään ihmeellistä, vähän on ollut mieli maassa, mutta minkäs teet. Joskus vaan on parempia päiviä ja toisinaan kaikki ottaa päähän. Nyt en vaan tunnu pääsevän tästä alakuloisuudesta millään eroon, sitä on kestänyt jo kohta viikon. En tiedä mitä tässä keksisi, että iloisuus taas palaisi. No, pitänee vaikka kellistää ukko tänään sänkyyn, jospa se vaikka vähän auttaisi, edes hetkellisesti! :LOL:
 
Niin.. voisinhan minä vielä kirjoittaa lauantaista.. olimme mieheni kanssa iltaa istumassa ulkona vähän suuremmalla kaveriporukalla. Aika loppuillasta yksi seurueen miehistä ystävällisesti kysyi, että mitä meidän lapselle kuuluu. Heitti vähän huulta, että toistahan meille ei varmaan voi edes tulla, kun mieheni on koko ajan pois kotoa (harrastus vie aika paljon aikaa...) ja alkoikin sitten kertoa vähän surumielisesti, että ovat itse vaimonsa kanssa saaneet aikoinaan 4 keskenmenoa putkeen. Minä en oikein tiennyt, että kuinka olisin ollut. Toinen avautuu noin suuresta asiasta ja kertoo miten kamalaa on mennä katsomaan ultraa ja viikon päästä siitä kaikki ohi, neljä kertaa. Lopuksi sitten vaan totesin, että been there, done that, ei se aina helppoa ole. Mies vaan katsoi minua ymmärtäväisesti ja sanoi, että oikeasti tosi kurjaa, ei se helppoa ole. Siihen sitten loppui keskustelu.

Tuosta jäi vähän kumma olo.. itse en olisi ikinä milloinkaan sille miehelle kertonut meidän km:stä, olin oikeasti todella ihmeissäni kun hän alkoi menetyksistään minulle puhumaan. Vähän jälkeenpäin nyt mietin, että miksi minun piti sanoa, että meilläkin on km ollut, ei se sille mitään kuulu... no, tulipahan sanottua ja ei sille mitään enää voi. Ei me siis olla kerrottu kuin lähimmille ystäville tästä km:stä, töissäkään ei kukaan tiedä. Ja sitten mä kerron siitä puolitutulle miehelle! HÖ!
 
Voikohan kipeeksi tulla parin viikon viiveellä? :headwall: :LOL:
Mua väsyttää niin maan pirusti ja taas on lämmöt pomppinu 37,42..
normaalisti ne on ollu alle 36..toistan itseäni, pahoittelut :| :ashamed: :whistle:
Nyt lähipäivinä/oviksesta lähtien on ollu "normi lämpönä" 36,8-37,2.. tuo tämän päiväinen on kyl jo iha huippulukema.
kipeeltä ei tunnu, paleltaa vain usein.

Mitä muitten lämmöt näyttää pitkin kiertoa?
entä kierrossa jossa on raskautunut?

:headwall: tarttuu pieneenkin oljenkorteen tiukasti vaik toiveet taisi mennä jo sivusuun.
 

TIISTAI UUSI VIIKKO, UUDET KUJEET!

[/quote]

11.11.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

*Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 2/29
*Elviira-76...............RK 11/07...............................KP 4/26-27
*Liinakko................TM 07/08..............................KP 12/28
*Nanniina...............KM 07/08..............................KP 13/28-34
*Lymypiilo................KM 07/08 10/08..................KP 18/28
*Lehmis...................KM 09/08..............................KP 24/26-29
*tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 25/28-32
*Kanella..................KM 05/08.............................KP 25/28
*Meritähti...............KM 02/08..............................KP 25/30-33 (pt)
*Dada....................KU 07/08...............................KP 32/
*Empuu...................KM 09/08.............................KP 37/
tytti82..................TM 05/08..................................KP
*Sun Rise.................KM 10/08 ...........................KP
*Piki80 ....................KM10/08...............................KP18/
Betania..................KM 06/07..............................KP(pt)
*MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP(pt)

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN

*maaliskuu...............KM10/08................................KP 4/30 *yk2
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07..........KP 5/27-29(pt)
*marijasu.................KM06/08................................KP 7/27-30
*Sini74.....................KM08/08...............................KP 7/ yk2
*Tinttamaaria...........KU08/08...............................KP 13/28
*Annemaarit............KM 08/08..............................KP17/24-28
*Nemu.....................KM 08/06, 08/08...................KP 22/26-28
*daisy......................KM 09/08..............................KP 23/
freebird.................Enkelivauva 05/08 ..................KP 34/
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07 ..................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
*miigu123................KM10/08...............................KP /30
*nöttiäinen...............RK10/08...............................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS


*Omenaruusu............KM 10/01, 10/08........................KP 10/
*Amira........................KM06/07....................................KP 15/
*woodoo....................KM 12/07, 05/08........................KP 15/28
*Unicco......................KM 07/07....................................KP 18/29
*Happihyppy.............KM 02/08....................................KP 25/28 (pt)
*Jellona84.................TM 10/08......................................KP 26/
*mymmyryy................KM 12/07,04/08,07/08...............KP 28/26
*rouva-77...................KM10/08....................................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08.............................KP
*PuuhaEmmi...............KM 10/08...................................KP(pt)
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP (pt)
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (pt)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

*Millukka...................KM 05/08...............................KP 10/29 *yk15
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 27/32-38
heitu.......................KM08/08................................KP


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP
[color]

[color]

HAAMUILIJAT:
miigu123

[color]
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle=suukkosuulle...08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo.........................10/08
Herkkupeppu..................10/08
mother4..........................10/08
Rouva Pikkumyy..............10/08
witchi..............................10/08
linneaborealis.................11/08
Aava...............................11/08
Leinikki...........................11/08
mymmyryy......................11/08
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Tulin tänne teitä kurkkimaan...Onnea mymmyryy kyllä kannatti alkaa päivittäjäks =)
Täällä on nyt rv7+0 ja niin kamalat pelot että huh huh. Aikas oireetonta meinaan on ollut ja se ei ikinä oo tietäny hyvää :( Mutta katellaan nyt kuin tässä käy.
 
J84
mymmyryy VOI ONNEA :heart: IHANAA!!!

(.) Tos viime viikolla maanantaina oli vasemmalla munaris vihlontaa ja nyt on tullu limat kehiin ja alamaha on kipeä, josta yleensä olen oviksen kehitellyt. Mitä se viime viikkoinen vihlonta sitten oli :eek: ? Itellä ei hajuakaan :ashamed: kun sellaista ei ole ennen ollutkaan. Piru, kun ois vaan pitäny hommata niit tikkui :kieh: Onkos se muuten ihan normia, et km:n jälkeen ovis tulis näin myöhään eli kp26? Yleensä se on ollu n. kp16-17.

Voihan venäjä..ukko on sit tietysti tänään taas pajalla eikä varmaan jaksa tänäänkään illalla touhuta. Täytyy varmaa hillua alasti :LOL: jotta saataisiin ees mahdollisuus uuteen elämään, jos se ovis nyt sit on päällänsä tai sit se on vasta tulossa... :| :p ;)
 
Terve!!

Mulla taitaa olla joku syysdepis päällä, väsyttääkin niin maar perkeleest!!! Tänään heräsin klo 8.56 ja olin että ohhoh, ja HÄH?? Lasten koulu kun alkaa klo 9.. Molemmat olivat tunkeneet meidän sänkyyn yöllä ja ilmeisesti jompikumpi heilunut niin, että herätyskello oli lentänyt lattialle tuusannuuskaksi. Oli sammunut klo 6.25, herätys olisi ollut klo 7. Että sitten tuli jo vähän kiire saada lapset kouluun, myöhästyivät molemmat kyllä joo. Mutta, joskus mä aattelen, että noi on ihan pölkkyjä noi pennut, varsinkin aamuisin, ei vaan hommat etene. Tänään taas kun oli oikeesti kiire ni ne oli sikanopeita, että sinänsä hyvä, tiedänpä, että tarpeen vaatiessa nuokin osaavat toimia. Mutta miettikää nyt, mä olen mennyt nukkumaan klo 21 ja ekan kerran heräsin klo 9 aamulla??? Aivan järkyttävä väsy päällä koko ajan. Ennenhän kävin noin 3 kertaa viikossa aamujumpassa, nyt en ole känyt yli kuukauteen kertaakaan, en vaan pääse sängystä ylös. Mä oon varmaan sellaista lajia, jonka pitäis kömpiä talviunelle? :LOL: :LOL:

Oli mun kalorikulutus silti viime viikolta 2734 kaloria mittarin mukaan, että oonpahan vähemmän iltaisin sitten kotona kun ei aamulla jaksa jumpata..

Ton meidän ihanan päivittäjä-DILLEN mä nyt otan ja rutistan ihan kunnolla. Sillai, että kurjat ajatukset plopsahtaa päästä pois. Se on kuule mymmis niin mahtavaa, että sinä taas pääset odottamaan ja sekin on sulla kyllä mahtavaa, että ei teidän vissiin tartte raskauksia yrittää? Siitä asiasta mä olen ihan aidosti nyt jo kade, ei varmaan sais olla? Mutta siis nyt ne ruusunpunaiset lasit päähän ja tällä:
rutistuksella mä sut rutistan onnelliseksi!!! Ens yönä näet niin ihania unia että oksat pois. Se on sovittu!!!!

Muille annan nyt ryhmähalin ku en mä muista kaikkia erikseen.


Mulla ittelläni alkaa olla kohta käsillä se paljonpuhuttu oviksen jälkeinen kuiva kausi. Oviksesta ei ole havaintoa, onko vaiko ei ole, onko sillä edes väliä? Joko tulee plussa tai sit ei. Tällä mennään. Mutta tosta kuivasta kaudesta piti sanoa, että mä kyllä uskon että se on jonkun kommunistin propagandaa tmv, mä en ole kyllä kuivaa kautta nähnyt sitten vuoden 2001 helleaaltoa. Ja sekin kuiva kausi liittyi sateeseen, ei mun alapäähän. Mun limatuotanto on kyllä ihan "hyvällä" tasolla koko kierron. Ei näy hiipumista ei...

Se siitä limasta, hyvää viikonjatkoa kaikille!!!


:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Julietta :hug: Toiset ihmiset voivatkin olla tosi ilkeitä, eivät taida tajuta kuinka vaikeasta asiasta voi olla kyse.

Lääkäri määräsi minut vuodelepoon loppuviikoksi. Syynä alavatsakivut, jotka säteilevät oikealle selkään munuaisen kohdalle. Labrakokeiden tuloksia pitää odottaa huomiseen. Ihana lääkäri lupas itse soittaa tuloksista. Positiivisena asiana on onneksi se, että nyt on kaikki vuodot loppuneet. Ensi viikolla aion kyllä gyneltä kysyä, missä kohdassa kiertoa oikeasti ollaan menossa. Km:sta on nyt tasan kolme viikkoa.
 
Mulla ei näy merkkiikään tätistä edelleenkään, kp32..tänä aamuna aamupisusta testi iihan puhdas nega eli tosiaankin vaan kierto venyy tääl päässä edelleen.
Oviskaan tuskin nyt sit oli silloin kun oletin, joten tuskinpa on mitään voinutkaan tapahtua..
paitsi tietysti simppojen elellessä jokunen päivä.
Mitenhän sais ittesä piristyy ennen töihin menoo? kuiteki tässäkin kierrossa ehti toivoa jo..
Lämmöt vielki kohollaa mut eiköhän nekin siitä tipu kunhan vuoto alkaa. :'(
 
Mymmyryy: oikein paljon onnea :flower: :hug:
minut voi kanssa listata... käyn täällä harvoin kun ei töistä tullessa oikein jaksa... Elikkä haaveissa toinen ja KM 09/08.
Olo on todella paska... KM:n jälkeen kohtutulehdus ja siitä antibioottiripuli, jota hoidettiin sairaalassa, nyt taas kohtutulehdus... toivottavasti kohta näyttää valoisammalta!!! Maha on törkeän kipeä ja verta olen vuotanut viikon verran. Tulen taas joku päivä käymään
 
Ei edelleenkään ole tätiä näkynyt, ärsyttää suunnattomasti että kierto venyy.
Testiä en ole tehnyt kun raskauden mahdollisuus on niin todella, todella pieni, etten siihen usko.
Tänään sitten soitin taas kerran itse terveysasemalle kun sitä jäkitarkastus aikaa eivät ole minulle soittaneet..
Sainkin ajan sitten jo ensi maanantaille!!

pikku-pirpana :hug:
 
Täällä on ollut upea plussasade, onnea hirmuisesti ihan jokaiselle! :flower: :flower: :flower:

Ja kierronvenyttäjille iso :hug: se on kurjaa, tiedän sen paremmin kuin hyvin.

Ja Woodoo täten käsken sun piristyä, mä en jaksa omaa arkeani ilman sun ihanan mustaa huumoria ja oikeastaan kun sä joskus plussaat sä et saa jättää mua kokonaan, tai sitten sun pitää hankkia joku yhtä hulvaton mulle tänne seuraksi...

Ja omaa eloa, gynepolin aika tuli, se on tammikuun puolen välin jälkeen, ihan kohtalainen odotus kun lähete n lähtenyt elokuussa! Vaikka eihän tuo minua tässä tilanteessa itseäni kovasti haittaa.
Korvapolilta ei sen sijaan ole kuulunut vieläkään mitään, ei vaikka mä suurinpiirtein istun vessassakin luuri kourassa virka-aikana, etten suinkaan missaisi tätä tärkeää puhelua. Muutoin osaan kyllä ottaa iisisti.

Mutta nyt siskot, mä näin meidän neuvolalääkärin, joka on tullut tutuksi tässä lasten myötä (muksut on samalla luokalla ja muuta sellaista) ja hän kysäisi, että mitäs kuuluu? Onko tapahtunut mitään? Mähän sitten tooooooosi neutraalisti kertoilin tän korvakasvainkuvion ja kaiken pähkäilyni. Ja tämä gyne (on ihan gynelääkäri ja pitää yksityistä vastaanottoa) oli sitä mieltä, että jos ei ole epäilystä pahanlaatuisesta kasvaimesta, niin yritys päälle vaan, ainakaan hän ei neuvo ehkäisemään. :eek: Leikkauksen voi hänen mukaan tehdä ensimäisen kolmanneksen jälkeen aivan turvallisesti.
Mitäs viisasta teidän järkenne tähän sanoo? Mua alkoi polttelemaan clomiresepti joka on siis tallessa. Kyllä mä olen taitava tekemään itseni mielipuoleksi :LOL:

Ohhoi, nyt otan rennosti, eilen väänsin englannin näyttöä ja jäi hieman vajaaksi kun tuli sähkökatkos jouduin jatkamaan sitä tänään mutta nyt sekin on palautettu.
Ja tunnin päästä alkaa Emmerdale, jonka kerkiän kerrankin katsomaan rauhassa.
Galluppia pimeän ajan iloksi: Mitä ohjelmia seuraat telkkarista?
Mun on nähtävä Emme ja House!
 
J84
Galluppii: Nyt kun Metsolat viimein tulee uusintana niin ne on pakko tykittää ja sit Kotikatua oon seurannu niin kauan kuin muistan et se on pakko katsoa. Ja sit kaiken maailman ruokaohjelmat katselen, kun kerran ruoan teko on mun rakkain harrastus. Oon muuten saanu haalittua kasaan n. 170kpl keittokirjoja ja yli 500kpl reseptiä...niihin iskee himo ja kaikki on tullu plärättyä läpi :p ;) House ja Emmerdale kuuluu kans lemppareihin.
 
Onnittelut kaikille plussa-aaltolaisille :flower: ! Peukut ja varpaat pystyyn, että kaikki menee hyvin loppuun asti.

Gallupiin vastausta: ei pahemmin ehdi telkkarin äärellä vanua, mutta Sairaala on pakko katsoa - yllätys yllätys. Dexteriä palvoin ja myös Sopranos pitää nähdä kolmannen kerran.

Täällä on taas tulossa pitkä kierto, ovis oli vasta kp 19. Kummasti on ruvennut heittämään km:n jälkeen, kun pari ekaa kiertoa ovis oli kp 12 ja 14. No nyt ei ainakaan turhat toiveet herää, kun tiedän varautua venymiseen.
 
Onnitteluhalit plussaajille!

Ja peukut pystyyn kaikille muille!

Päivittäjälle pyyntö: poistatko mun kp:t,
etten niitä nää ite ja stressaile laskiessani?
On jotenki kivempi olla kun ei tiiä missä
vaihees mennään...pitää vaan heilutella
peittoja kun siltä tuntuu ja odotella.. =)

Mä oon täällä vaan keskittynyt perhe-eloon ja
kuntoiluun. Saatiin miehen kans sovittua noista
harrastuksista ja nyt molemmilla hyvä mieli ja
parisuhde kukoistaa.. :heart:

Nyt on pakko mennä tytön viereen, alkaa Rölli!
Se on mun lemppareita..
Samoin House on ehdoton suosikki ja Amazing Race
tulee aina katottua.
 

KESKIVIIKKO UUSI VIIKKO, UUDET KUJEET!

[/quote]

12.11.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN


*Empuu...................KM 09/08.............................KP 1/30-36
*Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 3/29
*Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 5/26-27
*Liinakko................TM 07/08..............................KP 13/28
*Nanniina...............KM 07/08..............................KP 14/28-34
*Lymypiilo................KM 07/08 10/08..................KP 19/28
*Lehmis...................KM 09/08.............................KP 25/26-29
*tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 26/28-32
*Kanella..................KM 05/08.............................KP 26/28
*Meritähti...............KM 02/08..............................KP 26/30-33 (pt)
*Dada....................KU 07/08...............................KP 33/
tytti82..................TM 05/08.................................KP
*Sun Rise.................KM 10/08 ..........................KP
*Piki80 ....................KM10/08...............................KP19/
Betania..................KM 06/07..............................KP(pt)
*MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP(pt)

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN


*maaliskuu...............KM10/08................................KP 5/30 *yk2
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07..........KP 6/27-29(pt)
*marijasu.................KM06/08................................KP 8/27-30
*Sini74.....................KM08/08...............................KP 8/ yk2
*Annemaarit............KM 08/08..............................KP18/24-28
*Nemu.....................KM 08/06, 08/08...................KP 23/26-28
*daisy......................KM 09/08..............................KP 24/
freebird.................Enkelivauva 05/08 ..................KP 35/
*pikku-pirpana........KM09/08................................KP
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07 ..................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
*miigu123................KM10/08...............................KP /30
*nöttiäinen...............RK10/08...............................KP
*Tinttamaaria...........KU08/08...............................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS


*Omenaruusu............KM 10/01, 10/08........................KP 11/
*Amira........................KM06/07....................................KP 16/
*woodoo....................KM 12/07, 05/08........................KP 16/28
*Unicco......................KM 07/07....................................KP 19/29
*Happihyppy.............KM 02/08....................................KP 26/28 (pt)
*Jellona84.................TM 10/08....................................KP 27/
*mymmyryy................KM 12/07,04/08,07/08...............KP 29/26
*rouva-77...................KM10/08....................................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08.............................KP
*PuuhaEmmi...............KM 10/08...................................KP(pt)
*Tikruliini....................TM 05/08......................................KP (pt)
*SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (pt)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

*Millukka...................KM 05/08..............................KP 11/29 *yk15
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 28/32-38
heitu.......................KM08/08................................KP


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP
[color]

[color]

HAAMUILIJAT:
miigu123

[color]
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle=suukkosuulle...08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo.........................10/08
Herkkupeppu..................10/08
mother4..........................10/08
Rouva Pikkumyy..............10/08
witchi..............................10/08
linneaborealis.................11/08
Aava...............................11/08
Leinikki...........................11/08
mymmyryy......................11/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:


 

Yhteistyössä