KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!



23.9.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN

Lehmis....................KM 9/08...............................KP
tyttö onnellinen......KM 12/07.............................KP 3/28-32
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08........KP 6/
Elviira-76................RK 11/07..............................KP 9/26-27
Kanella..................KM 05/08..............................KP 9/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 11/30-33
Dada.....................KU 07/08...............................KP 16/
tytti82...................TM 05/08...............................KP 16/30-33
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 18/28
Liinakko..................TM 07/08..............................KP 18/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 27/29
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 28/28-30
Lymypiilo.................KM 07/08.............................KP 38/28
Betania.................KM 06/07...............................KP 57/27-28 (palstatauolla)


HAAVEISSA TOINEN


Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 11/27-29(pt)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 18/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 20/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 4/27
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 6/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 6/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 6/37-44
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 24/36
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Äittä-67...................KM 07/08.......................................KP

[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Herkkupeppu............KM 06/08................................KP13/30-31 *yk2
Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 28/32 *yk1
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08..........KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08...............................KP 17/30 *yk13
mother4..................TM,KM 6/08............................KP 27/27-28 *yk2
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 37/32-38


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP2/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sini74
Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:
Mötiäinen
RvaPikkumyy
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Nirtsu.............................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Edellinen pino löytyy osoitteesta:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1064410
 
Tässä leikkimielinen pohdinto elävästä elämästä:)
Saatat olla raskaana mikäli...

-olet nainen
-olet harrastanut seksiä ilman ehkäisyä
-olet harrastanut seksiä EHKÄ ilman ehkäisyä
-olet EHKÄ harrastanut seksiä
-kuukautisesi ovat myöhässä (1min-9kk)
-kuukautisesi tulevat ajallaan
-et ole varma johtuuko verinen vuoto kuukautisista
-apteekin raskaustesti näyttää plussaa
-apteekin testi näyttää negaa
-apteekin testi näyttää vastavaloon kallistettuna, läpivalaistuna tai tietyssä valaistuksessa plussaa
-näet silmiäsi siristämällä apteekin testin kahtena
-et osaa tulkita apteekin testiä
-voit pahoin
-et voi pahoin
-voit ehkä pahoin
-ruokahalusi on moninkertaistunut
-ruokahalusi on kadonnut
-painosi nousee selittämättömästi
-painosi laskee selittämättömästi
-sinua väsyttää koko ajan
-koet olevasi elämäsi vedossa
-rintasi ovat turvonneet ja arat
-rinnoissasi ei ole tapahtunut muutoksia sitten teinivuosien
-vatsassa nipistelee ja vihloo tai tai juilii erikoisesti tai sitten ei
-sinulla on ummetusta ja ilmavaivoja tai sitten ei
-valkovuotosi on lisääntynyt merkittävästi tai vähentynyt poikkeuksellisesti
-pimppasi on kuiva ja rapea
-tunnet olosi kuumeiseksi ja turraksi
-mielialasi vaihtelevat hurmiosta ahdinkoon
- kissasi, koirasi, miehesi ja kymppiuutisten uutisankkuri käyttäytyvät poikkeuksellisesti, ihan kuin aavistaen jotain
-eläinkaupan gekot villiintyvät terraarioissaan (pystyvät kuulemma haistamaan raskaushormonit)
-kolme itämaan tietäjää ilmestyy kotiovellesi ja makuuhuoneesi yläpuolelle on syttynyt outo, kirkas tähti.
[/quote]

 
Elikkäs elikkäs, uusi pino aloitettu!
Tervetuloa kaikki uudet ja vanhat (eli siis me ikäloput) keskustelemaan :flower: . Täällä on paljon saman kokeneita ja täällä saa purkaa tuntojaan. Eikä ajatusten tarvi olla kauniita.
++++++++++++++++++++++ :whistle: hurrikaani meille kaikille.
 
Tärskeles just kun sain kahlattua pinon niin joku oli kirjoittanut sinne, että etsi uusi pino...
Ei vaan hieno päivitys, iso kiitos!
Ja edelleen AM kiitos hienosta työstä ja onnellista odotusta!
Te olette muuten taas olleet kohtalaisen sekaisin, mulla on läppärinnäytöllä leipäjuustonmurusia kun on pitänyt tyrskiä lukiessa. :LOL:

Mymmyryy
, ryhdy sinäkin pahikseksi, niin mä en ole ainut :D siis emme ehkäise niin kauan kunnes tuomion kuulen, jos niin onnellisesti kävisi, että muka olisin raskaana, niin olishan sitten uusi ongelma jota märehtiä. Mutta oikeasti mä olen 99,9% varma, etten kuitenkaan onnistuisi raskautumaan.

Tervetuloa uudet ja Lumi-Marjalle iso:hug: Toivottavasti kaikki selkenee ja selviät voittajana.

Nyt pesulle ja nukkumaan, väsyttää armottomasti, on tämä ajatustyö sen verran rankkaa :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: Woodoolle tonttuja!
 
Ihana tuo mymmyryyn "saatat olla raskaana" :LOL:

Itseäni meinasi koskettaa tänään tuo testin tulkitseminen... Tein nimittäin äsken iltapisusta testin mikä on aika typerää kun menkat on myöhässä just ehkä päivän... No kun sitä siinä noin 7 minuuttia olin katsellut erivaloissa ja mitenpäin tahansa, siihen controlli näyttöön ilmestyi viiva, jonni verran haaleampi kun testiviiva, mutta selkeä viiva!!
Seitsemän kuukautta siihen meni. Täällä ollaan nyt onnellisia, vähän peloissaan, mutta niin toivoa täynnä kumpa kaikki menisi tällä kertaa hyvin!
 
Tämä on ehkä tyhmä kysymys, mutta kuinka pian keskenmenosta on mahdollista tulla raskaaksi? Milloin ovuloi ekan kerran?

Itse koin keskenmenon pian kolme viikkoa sitten. Keskeytynyt km viikolla 8+, alkio oli mahassa viikolle 12+ asti. Nyt ei olla miehen kanssa käytetty mitään ehkäisyä, kiinnostaa tietää, voinko piankin tulla raskaaksi. :eek: Yhdet kuukautisethan pitäis olla välissä.

Mulle tuli vauvakuume vasta keskenmenon jälkeen. Toi raskaus ei ollut suunniteltu, mutta lapsi oli toivottu.
 
ei jumanskuikkeli, hiusväri päässä ja tulin tänne aikaani kuluttamaan ja kattomaan, onko uutta, ni meillähän on uusi pino!!!

Onnea meille ja otetaanpas naiset ny uuden pinon kunniaksi höntsyt ku vielä pystytään!!!




:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

ps. Empuuu jotkut ovuloi heti toisilla menee monenmonta kiertoa. Oispa mahtavaa kun voisi vastata tähän absoluuttisen totuuden vaan kun ei. Onnea sinulle yritykseen. Ja lissulille kanssa onnea ihan muusta syystä. :flower:

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Kiitoksia mymmyryy : Uudesta pinosta, hienoa!


Lissuli-81: Onnea ja paljon kaikkea hyvää raskausaikaasi!


Empuuu:Minulla siis takana tuulimunaraskaus, siitä aikaa 28vrk tänään, siis tyhjennyksestä, saimme aloittaa suoraan uudelleen, ilman menkkojen odotusta ja ovuloinut olen ja sama juttu helmikuussa koetun keskenmenon jälkeen ovuloin, ultralla nähtiin, silloin piti pitää yhdet menkat taukoa. Ja tässä kierroksessa...no katsotaan loppuviikkon, sitten jos jotain on! :saint: :heart:

Woodoo: Kilistelen varmuudeksi alkoholittomalla, kippis! :saint:

Hyvää yötä kaikille!


Rva Pikkumyy


 
kiitos mymmyryy uudesta, upeasta pinosta :flower: :hug: Ja vielä tietty AM:lle kiitokset hienosta työstä!!!

Uusille pahoitteluni ja tervetulo :hug: ja lissulle varovaiset onnittelut B)

on...Ostin tässä lankoja ja puikot, jos yrittäisin neuloa jotain. Ihan siksi, että saisin jotain muuta ajateltavaa kuin syöminen ja vauvahaaveet :D Laihdutusurakkani palasi ihan alkulukemiin ja mieli on maassa hyvinkin paljon pinnan alapuolella :headwall:

Mä varmaan oon woodoo sun kanssa tonttu :xmas: :xmas: Eikös niitä taas ala pyörimään ympäri kyliä ihan alvariinsa???
 
Lehmis tervetuloa :flower: ja :hug: menetyksestänne.
Täällä on monta, jolla alkaa olla jännät päivät!!
++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: kaikille tasapuolisesti!!!
herkkupeppu mä kävin eilen vaakalla ja masennuin. On tullu mässättyä, kun oli noi kuukautiset. Onneksi ne on loppumassa. Ja sitten kun on ollu kipeenä, ni ei oo päässy lenkille :ashamed: :| . Nyt on ryhdistäydyttävä :saint: . Nyt tsempataan toisiamme
.
 
AAM
Thänk juu kiitoksista herkkikselle ja muille :hug: :ashamed: kato enhän mä päivittäjän uralla ollut kuin puoltoista kuukautta :) ja toivotaan että mymmyryyn pestikin jää lyhyehköksi.. ja seuraavien kaikkien päivittäjien kans :heart:

mä sanon tänne kans saman ko tuonne pikkukakkoskuumeilijoihin mitä Nemu pitää yllä... i feel most home in here :) vaikka noi huhtimassut on kans jo aika tuttuja mut here is my heart.. :heart:

wit lööv AM

Ainiin... :ashamed:

Empuu, Lehmis ja Lissuli :wave: haudi hou hos..tersetuloa kuumeilemaan..

tosin Lissulin visiitti taitaa jäädä lyhyeksi :D :LOL: jos sieltä viivatkin on jo kalasteltu :hug: onnea niistä siis sinulle

Lehmiksen tiedusteluun raskautumisesta heti km:n jälkeen : Km:n jälkeen vedettiin ihan ilman kumeja mutta eipä meillä mitään lähtenyt käyntiin vasta kun kierto normalisoitui niin kroppakin ovuloi minulla siis.. :D yleisesti ei minun kroppaani kannata mittapuuna pitää koska kyllä täällä likat on raskautuneet heti kertalaakista kun jälkivuodot on loppuneet... b:)d tsemppiä !!
 
Kiitos myös munkin puolesta AM:lle ja mymmyryylle hienosti hoidetusta päivittäjänpestistä :flower: Nyt vaan mymmyryy äkkiä raskaudut, niin kohta ollaan kilvan havittelemassa tota tehtävää :LOL:

Tervetuloa ja :hug: kaikille uusille. Toivottavasti ette kauan täällä viivy. Niin ihania ihmisiä ja mukavia juttuja (välillä saa nauraa vedet silmissä) kun täällä onkin, niin kaikkihan me täältä pois halutaan :ashamed:

Rouva Pikkumyy toivottavasti oireet kertovat totuuden ja kohta päästään onnittelemaan! Miten ihmeessä oot malttanut olla vielä testailematta...

ON: Vuoto vihdoin täysin loppunut :D Johan sen kanssa kärvisteltiinkin yli 6 vko! Nyt sit odotellaan innokkaana josko loppuviikosta uskaltais jo raskaustestit kaivaa kaapista, toisaalta taas haluais pitkittää sitä maan pinnalle putoomista :ashamed:
 
Tervetuloa uusille myös minun puolesta!!! Ja iso :hug: menetyksistänne.

Mymmyryylle kiitos uudesta pinosta, hienolta näyttää!!

niin ja tietenkin Lissulille suuren suuret onnittelut :flower: !!

Minäkin tuossa viimeviikolla tihrustelin pariin otteeseen tikkuja, mutta vaikka kuinka käytin mielikuvitusta, niin ei niissä kyllä viivoja ollut ja niinhän ne kuukautiset sitten tuli ihan ajallaan... :| Onneks oon nyt jo toipunut pettymyksestä ja yritän nyt keksiä muuta ajateltavaa...(ainakin yritän uskotella itelleni niin...silti jostain kumman syystä pyörin kaiket päivät täällä lukemassa tein juttuja ja etsiskelen kaikennäköistä tietoa raskaudesta ja raskaaksitulosta... :D )

Eipä tässä nyt kummempaa...kovasti zemppiä teille, jotka meinaatte pian testata, toivottavasti teille käy paremmin kuin mulle...
 
Heissan ensin tein clearbluella, siihen tälläinen : http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=94 , eli hento plussa..mutta sitten tulivat ne uudet 10 vahvuuden testit ja niillä viivanpaikka, eli menkkoja odotellessa;=))

Hymyilyttää tämä (luulin olevani raskaana kierto) :D

Ihanaa pvää kaikille niin aurinkoisesta lounaasta! :heart:
 
Mymmyryy: Kyllä se oli sen verran selkeä viiva ettei voi haamuksi kutsua :)

Kiitos kaikille onnittelijoille. Tosiaan täällä jonkin aikaa kuumeilin, kunnes oli pakko jäädä palstatauolle ja hankkia vähän muutakin ajateltavaa keskenmenon jälkeen. Se otti niin koville, etten pystynyt täällä lukemaan muiden juttuja enkä kestänyt enää omiakaan. Nyt olen onnellinen ja toivon kaiken sujuvan ok.

Puhaltelen muillekin plussatuulia, niin saadaan tuonne odotuspuolelle kesäkuisiin porukkaa!!! Kävin nimittäin perustamassa sinne sen jo. Laskettu olisi 1.6 laskurien mukaan :)
 
Hepskukkuu ja haleja kaikille!!

Näin sitä taas yksi uutispäivä on saanut traagisen käänteen ja alkaa peruspositiivinen noitamenoihin taipuvaineen woodoo-mestarikin miettimään elämän tosiasioita. On se niin, että minulla asiat ovat todella hyvin. Vaikka en enää ikinä plussaisi, niin juuri nyt elämä hymyilee ja on toistaiseksi antanut minulle pelkästään hyviä asioita purtavaksi. Vaikkakin kaksi keskenmenoa, ne ovat kuitenkin loppujen lopuksi pieniä menetyksiä kaiken hyvän rinnalla.

Muistetaan ne hyvät asiat ja koitetaan keskittyä niihin, huomioidaan lähimmäiset ja reagoidaan, jos joku lähellä kärsii. Nämä tämänpäivänkaltaiset tapaukset vaan tuntuu turhilta, ja väkisinkin taas miettii, että olisiko joku voinut reagoida ja pelastaa tilanteen? Ja muistaako sitä itse aina huomioida lähelläolevat ihmiset? Ja erityisesti muistaako käyttäytyä aina kaikkia kohtaan asiallisesti vaikka luonnollista onkin, ettei kaikista voi tykätä.

Surumielisn miettein kannustan kuitenkin kaikkia iloitsemaan ja rakastamaan ja jatkamaan lippukorkealla kohti orastavia plussa-aaltoja.


Ja tietysti jos tämä päivä jotain meidän kasalaista erityisesti koskettaa ni erityismietteet ja halit sinne!


:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
 
Olipas mukava vastaanotto täällä :)

Juu, kyllähän tuo ampumatapaus laittoi taas mietityttämään :( Tommosten juttujen jälkeen ajattelee, että meillähän on kaikki vallan mainiosti.

Täällä alkaa olla olo jo normaali eilisen lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Ylipäätänsäkin koko tyhjennys meni lähes kivuttomasti. Ainoastaan pientä menkkamaista jomotusta eilen oli. Olin lukenut netistä ja ennen lääkkeiden ottoa hoitajakin sanoi, että kivut tulevat todennäköisesti olemaan kovat. Saa nyt nähdä kauanko jälkivuoto kestää... Pessimistinä luulisin, että vielä parin kuukauden päästäkin tuhruttelee... :whistle:

Lissulille lämpimät onnittelut :heart: :flower:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Heissan ensin tein clearbluella, siihen tälläinen : http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=94 , eli hento plussa..mutta sitten tulivat ne uudet 10 vahvuuden testit ja niillä viivanpaikka, eli menkkoja odotellessa;=))

Hymyilyttää tämä (luulin olevani raskaana kierto) :D

Ihanaa pvää kaikille niin aurinkoisesta lounaasta! :heart:
JUMAKEUDA Siellähän ON ihan, IHAN selkiä haamuliini :hug: :hug: :hug: :hug: :flower: Rautanauloja ja tuubi tiivistettä *ojentaa*

AM =)
 

Yhteistyössä