KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Bianca72
Mä olin tänään verikokeessa. Otettiin prolaktiiniarvo, kilpirauhasarvo ja tavallisia..Ehkä selviää nyt mistä kiikastaa tää munkin asia. Mullahan on ollut vuosia sitten tuo prolaktiini koholla.Viikon joudun odottelemaan tuloksia.

Hei! Miekin tänne nyt sit...tänään päivystykseen kauheiden kipujen ja housujen läpi vuotavan veren takia...eli km.. :( víikoista ei varmuutta...vähintään olis ollu 4+6...mut epäillään et yli 6....ensi viikolla testeistä varmistuksia ja lisää testejä jajajaja...huoh..mutta siis...antakaa neuvoja..miten tästä eteenpäin?

DeviLiah :hug: :hug: :hug: kokemastasi ja tervetuloa tänne (vaikka tänne ei uusia haluiskaan tulevaksi). En osaa neuvoja antaa muuta kun, että päivä kerrallaan ja suru pitää surra :'( . Anna itsellesi aikaa.
Monettako kuumeilet, niin saadaan sut oikeaan kohtaan listassa.
:hug: :hug:
*muoks* Noista näytteistä sen verran, että musta on otettu reilu 30 erilaista näytettä 2kk aikana, että näytteitä näytteiden perään. Toistaiseksi mitään ei ole selvinnyt.
happihyppy missä oot ehdokkaana, että voisko ääni sulle pärähtää? Meidän kunnassa ei oo kyllä Salea :( .

Ensimmäistä...älkää laittako kp juttuja sun muita..tai nehän nyt voi olla vissiin tän jälkeen ihan mitä vaan...mut voi laittaa km09/08 ja yk4..vaik...ja kiitos<3 täytyy löytää jostain se voima...vaikka ensi vuodesta!<3

Haleja heille jotka tarvitsee,
keskittymiskyky ei nyt ole parhaasta päästä. :hug:

Kylläpä uni maittaa, kohta taasen nukkumaahan vierailemaan työpäivän jäljiltä.
Mun pitäs löytää aikaa käydä kaiketi lekurissa jokunen pv,
vasta ens viikon alusta tyhjää aikaa.
Alkaa epäilyttää et olisi jonkunasteinen pisutulehus päällä:
Pisuttaa nii vimmatusti vaikkei mitään kummempia sieltä sit tulisikaan,
ja tuntuu jotenkin paine kun käy veskissä,
ei kuitenkaan kirvele tms.
Eli sama olo jatkuu.
Tukkosuus taas helpottanu näin illan mittaan, onneksi.. saas nähä mikskä muuttuu yön aikana taasen.

Joo, liitytään vaan siihen suojansyöjäklubiin :LOL: Jos se vähän hillitsis tätä syömisvimmaa ;) Liityin jo oikeasti tuohon kiloklubiin (kun oli muuttunu ilmaseks) ja paikkareitten pisteitä olen yrittänyt laskeskella huonolla menestyksellä... :headwall: :headwall: :headwall:

Dada, sun juttuja lukiessa tuli mieleen, että onko mullakin joku tulehdus, kun kokoajan saa juosta vessassa :eek: Toivottavasti se johtuu vaan siitä, että juon paljon ja tuo greippimehu tekee tehtävänsä :D Greippimehukin muuten on alkanut jo maistumaan paremmalle kuin viime viikolla...

DeviLiah :hug: Tänne on hyvä purkaa kaikkia outojakin tunteitaan. Tervetuloa.

Herkkupeppu, Valion greippimehu on hirmu hapanta ja siirryin Marliin. Se on namia.

Oman navan tutkiskelusta on löytynyt taas se outo pieni paine alakerran suulla, kuten viime kierrossakin. Alkoi eilen iltapäivällä, omituinen tunne. Ai niin, mutta minähän olen nyt raskaana =) :xmas:

DeviLiah iso :hug: ja pahoittelut. Anna itsellesi lupa olla surullinen kokemastasi menetyksestä. Kyllä se aika tässäkin tekee tehtävänsä. Voimia sinulle ja toivottavasti tästä palstailusta on jotain apua, täällä ainakin ymmärretään kokemasi :'(

DeviLiah, tervetulotoivotukset ja pahoittelut :hug:

Huhtityttö, mulla on myös Marlin mehua. Onpa hyvä, etten ekaks maistanu Valion mehua, jos se on pahempaa :x :xmas: Nyt tuohon jo tottuneena sitä juo ihan hyvillä mielin.

Tajusin äsken, että tässähän alkaa olla ovispäivät käsillä. Harmi vaan kunon sen verran flunssaa ja mies viikonlopun reissuillaan, niin saapa nähdä tuleeko tästä mitään...

Huomenia kaikille!

Testasin aamulla jälleen, ja vain jotain viivanpaikkoja tulee, niin minut voisi ottaa haamuilijoista pois!!

Niin oikeen hävettää, kun sitä luuli raskautuneensa..No niinhän me ilmeisesti monetkin välillä luulemme?? :ashamed: :heart: :heart:

Uuteen kiertoon kuitenkin innolla, kunhan se tättähäärä saapuu ensin, milloinkohan se tulee?? :headwall:

Ihanaa päivää kaikille, täällä Lounaassa paistaa aurinko, kiva, kiva!! B)
Pian siis sauvakävelemään!! :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Huomenta kaikille!

Kyllä vetää nuo tiistain tapahtumat surulliseksi. Haluan välittää osanottoni kaikille niille joita tapahtuma koskettaa erityisen läheltä.

DeviLiah Suuret osanotot kokemastasi ja iso :hug:

Niin ja Rouva Pikkumyylle onnentoivotuket. Olin minäkin näkevinäni haamun tuossa kuvassa... =)

Itsestäni: jotenkin tuntuu, että tämän kierron alusta oon pystynyt taas nauttimaan elämästä, vaikka täytyykin taas kuukausi jaksaa odotella. Viime kierron ajan en miettinyt muuta kuin raskautumista, mutta nyt tuntuu, että on jotenkin erilainen asenne...saattaa olla, että se vielä kuun edetessä muuttuu, mutta nyt ei tällä hetkellä lainkaan stressaa nämä vauvahaaveet... =) sekava selostus, mutta varmaan saitte ajatuksesta kiinni...

Nämä surulliset tapahtumat taas muistuttavat, että pitää muistaa olla kiitollinen kaikista niistä asioista, mitä elämässä on, eikä aina miettiä niitä, mitä ei ole...

Meillä oli eilen kolmas hääpäivä ja oli tosi ihanaa viettää iltaa ihan kaksistaan. Käytiin oikeen elokuvissa ja syömässä ja kyllä pohdin, että jos nyt ois se pikkunen, niin ei sitä varmaan ihan tosta vaan lähettäis iltaa viettelemään kaksistaan...tosin uskon että sekin on järjestelykysymys, mutta pointti oli se, että on tässä kaksistaan elämisessä omat ihanuutensa myös.

No kyllä mulla tää vauvakuume kova on, en sitä käy kieltämään, mutta hyvähän se on joskus muistaa että on elämä nytkin ihanaa...

Tänään ois inpiraatio tehdä olkkariin verhot... =) Täytyy kaiketi ryhtyä kohta ompeluhommiin...mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Rouva Pikkumyy en huomannut tuota uusinta tekstiäsi. :hug: sinulle. Olen tosi pahoillani jos nyt kävikin niin ikävästi, että oli hämäystä nuo haamut. Miten se muuten on käytännössä mahollista, että ne testit näyttää vääriä plussia...en ymmärrä, auttakaahan nyt tietämätöntä....

RvaPikkumyy :hug: :hug: . Sä jaksat olla niin ihanan positiivinen aina vaan :heart: .

Mulla greippimehua kaappi täynnä, enkä oo muistanut juoda sitä :headwall: . Hyvä mä!
Pitäis siivota ja järjestellä paikkoja, että viikonlopun saisi ottaa ihan rennosti. Mutta täällä tulee aina vaan roikuttua :ashamed: .

Sitä piti siis vielä kysymäni, että mulla on ollut viime aikoina aivan julmetun kova makean himo. Ajattelin käydä ostamassa kromitabuja siihen, mutta entäs, jos onkin raskaana jossain vaiheessa ja syö kromitabuja? Onko haittaa?
Netistä en löytänyt suoraan vastausta kysymykseeni. Osaako joku auttaa?

Bianca72
Muakin järkytti todella tuo verilöyly :'( :hug: Omaisille ja tarvitseville!!
Myy:Älä loukkaannu, jos ehdotan sellaista, että se oli vielä sitä tuulimuna raskaushormoonia. Mulle tuttu sanoi, että Hcg.ta saattaa olla veressä vielä 1kk+- km.stä..Mulla oli vielä 2 viikon päästä vissiin pikkuisen.
Kuitenkin pahoittelu sulle :/ ..

Bianca72
Annan sinulle kysymykset ja sinä käyt osoitteessa www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli kyselemässä kysymyksiin vastaukset ja kirjoitat ne sitten tänne. Huom ! Saat muotoilla kysymykset haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sanajärjestystä, mutta kysymyksissä pitää olla sama juoni.

# 1. Mikä on nimeni ? Jonen :DD
# 2. Missä asun ? Kirkossa :))
# 3. Mikä olen ? Olet mitä olet, mutta mieti millaiseksi haluat tulla.
# 4. Millainen olen ?Mä en tiedä miten kauan mä vastailen sulle vielä, mutta voit sä vielä kysyä. Sulle ei oo niin kamalan miellyttävää vastata. :DD
# 5. kuka olen ? Olet joku ihme hiihtäjä. :)))
# 6. Mikä on ollut tärkeintä elämässäni ?
Pehmeys.

# 7. Mikä on ollut turhinta elämässäni ?Laiskuus. :DD!!!
# 8. Mikä on mielestäni maailman arvokkain asia ? *Rakkaus on arvokkainta mitä on. Ja läheisyys.*
# 9. Miltä näytän ?Diiselöljyn katkulta.
# 10. Miltä tunnun ? Huulipunalta, mutta ota huomioon että tämä on pehmennetty versio todellisuudesta.
# 11. Miltä maistun ?Kakalta (repesin tälle:)))
# 12. Miltä tuoksun ? Kitkerältä (nauraa maha kipeenä:)))
# 13. Missä minun kuuluisi olla ?Torniossa, kapakan takana on roskis...
# 14. Mikä minun kuuluisi olla ?Kylmä hiki, kuten varmaan salaa toivoitkin.
# 15. Mistä minut löytää ?Turusta?
# 16. Minkä ikäinen olen ?No noin 20 vuotias nuori uroshan se on... :DD
# 17. Mikä on sukupuoleni ? Ihan ilmiselvä tyttö, ei ku vonkaamaan!
# 18. Monta henkeä tähän piti haastaa ?Seitsemän tai kahdeksan.

Hei vaan kaikille!
En tiedä oikein mihin pinoon kuulun. Täältä sitä joku aika sitten lähdettiin ja nyt sit olisin takaisin näköjään tulossa. Tänään oli ultra ja sydämen sykettä ei näkynyt, eikä kohtukaan ollut kasvanut viikossa yhtään (viikko sitten kävin ultrassa, kun oli outoja kipuja). Aamulla oli hyvin pientä vuotoa, joka kyllä loppui kun seinään. Jokatapauksessa eiköhän tämä ole aika selvä asia, eli keskenmenohan sieltä on tulossa..
Joten saapiko sitä tulla tänne takaisin? Tosin sitä en vielä tiedä, milloin sitä uskaltaa sit yrittää taas uudestaan.. Kun alkais nyt edes vuotamaan sit kun on kerran pois tulossa...
Niin ja sieltä plussanneista saapi sit poistaa.

Niin kiitos myötätunnostanne..mutta voiko se olla edelleen tuulimunasta johtuvaa hormonia, kun 16.9.2008 otettiin hcg ja arvo oli silloin 1, minusta se ei voi näkyä testeissä enää...Vai voiko joku noin 0.011 näkyä esim haamuna? tai jos jäinkin ns pysyvästi raskaaksi, ettei menkat ala, muttei tapahdu muutakaan, ainakaan testeissä;=))) :heart:

Heippa taas! :heart: :wave:

Kiva uusi pino.
Tervetuloa uusille minunkin puolesta ja osanotto :hug:

Tänne ei kuulu mitään uutta. Tätiä ei vaan näy. En kuitenkaan usko raskauteen koska pupuiltu on harvoin kun oli tuo lääkärin suositus että odoteltaisiin 2 menkat. Toisia odotellaan kovin.

Heippa,

Muutamiin päiviin en ole poikennut ja nyt on tullut niin paljon tekstiä etten kuollaksenikaan muista mitä kaikkea oli tarkoitus kommentoida.

Ajatukset on ollut vähän muualla.

Nirtsu voi että :'( Voimahalauksen lähetän näin virtuaalisesti :hug:

Rouva Pikkumyy :hug: Ainahan sitä toiveet nousee kuin pienikin mahdollisuus on. En kyllä usko että noin pieni arvo näkyisi vielä, jos edellisestä olisi. Toivotaan parasta tietenkin.

Tervetuloa uusille, vaikkei tänne soisi kenenkään joutuvan. Pahoittelut kokemastanne!

OmaNapa Mitäs, mitäs. Ovista odottelen ensi viikolle, hyödynnetään kyllä varmasti. Vähän vaihtelevat fiilikset, toisina päivinä on toiveikas olo ja toisina...no, purnataanpa vähän:

Nyt alkaa taas olla sellainen olo, että helevate mikä tässä kestää???
Keskenmeno oli helmikuussa eikä uudesta raskaudesta tietoa. Välillä mä haluaisin vaan hypätä aikakoneella aikaan jolloin ollaan taas pieniin päin. Mä en tiedä kuinka monta kertaa sitä jaksaa nousta pettymyksen jälkeen pystyyn ja kääntää katsee tulevaan kiertoon?
Mulla pitäis jo olla lapsi, penkele...

Sori :ashamed:

-Meritähti-

Ja vielä tuohon Biancan haasteeseen:

1. Mikä on nimeni ? Minna (Hmm...ei ihan osunut)
2. Missä asun ? Tuossahan se on aivan silmies edessä. Pitäiskö sun hankkia lasit?
3. Mikä olen ? Huvittavin persoona, jonka olen koskaan nähnyt ;)
4. Millainen olen ? Mun on pakko kysyä... menisitkö sä mun kanssa naimisiin?
5. Kuka olen ? Olet venäläinen vakooja, piiloudu!
6. Mikä on ollut tärkeintä elämässäni ? Uhkaavuus (Häh?...)
7. Mikä on ollut turhinta elämässäni ? Iloisuus
8. Mikä on mielestäni maailman arvokkain asia ? Rakkaus on arvokkainta mitä on. Ja läheisyys.
9. Miltä näytän ? Maaseudulta
10. Miltä tunnun ? Raikkaalta
11. Miltä maistun? Suklaalta
12. Miltä tuoksun? Makealta
13. Missä minun kuuluisi olla? Rajan takana ja se on seurausta omista valinnoistasi (Hui...)
14. Mikä minun kuuluisi olla ? Tää on vähän toisarvoinen asia, eikö sulla ole tärkeämpiä asioita mielessä?
15. Mistä minut löytää ? Rock-festareilta.
16. Minkä ikäinen olen ? Aivan liian vanha sinulle... Oletko harkinnut päiväkotiin palaamista? Olen tosissani!
17. Mikä on sukupuoleni ? Jotkut sanovat tytöksi, mutta sen roikkuvan ulokkeen perusteella en olisi niinkään varma :LOL:
18. Monta henkeä tähän piti haastaa ? Ihan liian paljon!

MOOOOI :wave: tääl alkoi eilen menkat, jes!!! :heart: saaki olla sit viimiset kunnes mul on pieni pallero sylissä :p eli nyt kp 2/ ?????...

mäki teen ton Biancan haasteen :D

1. Mikä on nimeni ?Milja
2. Missä asun ? Valkeakoskella tietenkin! (no jos kuitenkin pysyttelen täällä turun seudulla )
3. Mikä olen ? Olet kivi kengässäni.
4. Millainen olen ? Kiitos kun tulit, tää on kivaa sun kaa!
5. Kuka olen ? Olet minun asiakkaani.
6. Mikä on ollut tärkeintä elämässäni ? Nörttiys.
7. Mikä on ollut turhinta elämässäni ? Tää on vähän toisarvoinen asia, eikö sulla ole tärkeämpiä asioita mielessä?
8. Mikä on mielestäni maailman arvokkain asia ? Rakkaus on arvokkainta mitä on. Ja läheisyys.
9. Miltä näytän ? Desinfiointiaineelta.
10. Miltä tunnun ?Silakalta. (KIITOS!)
11. Miltä maistun? Pippuripihviltä.
12. Miltä tuoksun? Navetalta. (Toooosi kiva :D)
13. Missä minun kuuluisi olla? Stockmannilla.
14. Mikä minun kuuluisi olla ? Päivän Hyvä Työ.
15. Mistä minut löytää ? C-talosta
16. Minkä ikäinen olen ? Mä olin kerran sen synttäreillä, se täytti sillon 7 v. Se oli muistaakseni 3 vuotta sitten.
17. Mikä on sukupuoleni ? Jos tätillä ois munat niin se ois setä.
18. Monta henkeä tähän piti haastaa ?Tiu.

HAHA :D just nii!

AAM
Rva Myy no voehan helevetti :hug: !! :xmas: onko munkin silmät ihan puurossa ko näin ne viivat ?!?! ehkä ne oli sitä ed raskauden hormonia sitten.. voi pylly !! :( olen pahoillani.. ehdin jo hehkuttaa niin innolla.. :ashamed:

Deviliah :hug: vaikka se näinkin alussa kesken menee se särkee sydäntä silti
:( :'( :hug: anna itsesi surra.. ja kun siltä tuntuu uutta yritystä sitten :)

:heart::lla AM

Yhteistyössä