KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Katsotaan...mihin kehittyy..minullahan on vielä 4 pvää aikaa, varovaisuudella siis! :heart: :saint:

*ottaa vastaan varmuuden vuoksi Allusmamman ojentamat Rautanaulat ja tiivistetuubinkin* Miettii kumpaa laittaa mihinkin kohtaan! :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

No johan on synkkä päivä tänään ollu monen kotona :( On se ihme mistä noita noin häiriintyneitä riittää että pitää alkaa toisia joukolla tappamaan :(

Minä tein tossa testinki ja nega oli. Että menkkoja ootellessa :( Oli jo toiveetki korkealla kun oviksenki bongasin, mutta ei niin ei.

Lehmikselle tervetuloa, vaikka mieluummin tietysti oltais odotuspalstalla ja toivoteltais sinne tervetulleeks =)

terskis! teretuloa uusille. (ihanku itekkään oisin kovin vanha) ja paaaljon onnea plussanneille :flower:
korjatakseni edellisessä pinossa ollutta juttua,en muista kuka vastas mun viestiin EN ole heilutellut koiran kanssa peittoa :LOL: lienekkö ollut joku väärinkäsitys?? olin siis silloin koiran kans PELLOLLA juoksemassa,tai siis koira juoksi,minä en.
hiukka pisti naurattamaan kun luin sen jutun :D
no,se siitä...tänne ei taaskaan kuulu ihmeempiä,eilen närästi kauheesti ja ylleensä minua ei närästä niin johan luulin että nyt tärppäs. kaikkeen pieneenkin sitä kiinnittää huomiota! pitäs varmaan ottaa rentsummin... suurinpiirtein kaikki raskausoireet tullu läpi käytyä että onko niitä :ashamed:
blääh,laiskottaa..jatketaan yrityksiä.. heips.

Niin se on se heikon sinisen värinen pystyviiva Bianca, eli siitä muodostuu plus +..Katsellaan rauhassa eteenpäin, viikko aikaa kuitenkin, siis tämä vko! :saint: :heart:

Kiitos Mother, toivotaan niin! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

24.9.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Lehmis....................KM 9/08...............................KP
tyttö onnellinen......KM 12/07.............................KP 4/28-32
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08........KP 7/
Elviira-76................RK 11/07..............................KP 10/26-27
Kanella..................KM 05/08..............................KP 10/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 12/30-33
Dada.....................KU 07/08...............................KP 17/
tytti82...................TM 05/08...............................KP 17/30-33
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 19/28
Liinakko..................TM 07/08..............................KP 19/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 28/29
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 29/28-30
Lymypiilo.................KM 07/08.............................KP 39/28
Betania.................KM 06/07...............................KP 58/27-28 (palstatauolla)

HAAVEISSA TOINEN

Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 12/27-29(pt)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 19/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 21/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 5/27
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 7/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 7/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 7/37-44
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 25/36
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Äittä-67...................KM 07/08.......................................KP

[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Herkkupeppu............KM 06/08................................KP14/30-31 *yk2
Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 29/32 *yk1
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08..........KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08...............................KP 18/30 *yk13
mother4..................TM,KM 6/08............................KP 28/27-28 *yk2
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 38/32-38

HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP3/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sini74
Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:
Mötiäinen
RvaPikkumyy
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Nirtsu.............................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Täällä Dadan vauvakuume senkun pahenee,
ei auttanut tuo viikon vanha veljentyttö taaskaan..ihanuus :heart:
hemmetti mikä olo itel ollu eilisest asti..
paleltaa, paleltaa ja paleltaa. ei koko ajan, mut aikaajoin enemmänkin.
Kauheen väsykin, viime yönä meni 15tunnin unet ja jo olisi valmis nukkumaan.
Tukkoinen olo ilman että kuitekaan kipeä olo,
eikä nenä ollenkaan vuoda tms..iltapv kohti hellitti sekin.
Flunssakohan iskee?
Minä mietin kuumeisesti milloinkas sitä uskaltaa testailla jos ei menkkoi kuulu,
vaik siihen onki viel pitkä aika.. normisti kierto sen 28pv,
jos omia oloja ja sitä "melkein vahvaa ovisviivaa" olis uskomista niin normin olonen kierto olis tämä... Mut sit kun tää se eka kierto ni voi heittää vaik kuinka paljon eikä haluis lisäillä omii toivonkipinöitä.

Millä kaikella voipi muute virtsatientulehduksen saada aikaan?

Tuntuu nii hassustu paine ku käy pisul, ja jo pikkupisust tuntuu hätä, |O
Kerran elämässäni moinen ollu, ei ollu kipui ja sit huomasin ku pissin semmost hailakkaa verta siinä mukana.. ettei menis siihe asti ainakaa jos siit kyse :/

mymmyryy ja kanella, perustetaan oma kerho jossa tavoitteena pudottaa painoa ja sitten saada ne (ja vähän ylimääräistäkin) takaisin raskauden myötä ;)

Rouva Pikkumyylle varovaiset onnittelut, kyllä mäkin haamua olin huomaavinani :flower: :heart:

on: On tässä aloiteltu kunnolliset peittojen heiluttelut, mieskin jo kyseli, että milloinkas sitä voisi tositoimiin olla paras aika :kieh: B) Eilen jo mietinkin ovistestien hommailua, mutta rahatilanne on sen verran kehno, ettei ennen perjantaita pysty mitään ostelemaan :ashamed: :headwall: Että sillä aiotulla fiiliksellä mennään tämäkin kierto, jos vaikka ovuloisin. Joko, joko? Kun en tosiaan tiedä ovuloinko viime kierrolla vaiko en |O

peppu ja kanella ja mymmis (oliko muitakin?), perustetaan oma pikkuhousujensyöjä-klupi. Rouskutellaan ja jaetaan kulinaristisia elämyksiä. Se voi olla hienoa jos nimeis oman kasan pikkuhoususyöjien kokoontumispaikaksi, voisi olla jännä nähdä millaista kommenttia siihen tulisi ulkopuolisilta.. :LOL: :LOL:

Juup, mulla on painon kanssa sellanen tilanne, että ennen olin laiha, ekasta lapsesta jäi pysyvästi 5kg ja valitettavasti tokasta toiset 5. Nyt on siis se kymmenen kiloa ollut ihan tasasesti liikaa, ei ole 7 vuoteen mennyt ylöspäin, vaan ei alaskaan. BMI on noin 26, että ei ole mikään sikahätä, mutta itse tykkäisin kun olisi sen 10 kg vähemmän. Vuosien varrella olen kuitenkin todennut, että ei tää miksikään muutu, tilanne on ja pysyy. En jaksa jatkuvasti asiaa vastaan taistella, enkä ryhdy mihinkään ihmedieetteihin. Pääasia on, että ylöspäin EI mene.

Oma tavoite on siis se, että JOS raskaudun ja JOS raskaus etenee ni painonnousu raskauden aikana saa olla MAX 10 kg. Eli lähden ennaltaehkäsemään mahdollisia pysyviä kiloja. Oishan se mukavaa jos meistä joku täältä lähtee raskautuneisiin, ja sitten toinenkin, ni vois tällaseen projektiin saada kaverin? Viimenen raskaus meni viikolla 12, ja siinä loppupaino oli 500g vähemmän kuin alku. Edellisessä oli jo viikolla 12 lievää nousua (siis silloin 7v sitten). Eli tässä keskenmenneessä painontarkkailuni ehkä oli kohdillaan.

Tällasilla mietteillä tänään lievästi ylipainoinen woodoo! Haleja ja hyvää mieltä kaikille tasapuolisesti!!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja freebird:
korjatakseni edellisessä pinossa ollutta juttua,en muista kuka vastas mun viestiin EN ole heilutellut koiran kanssa peittoa :LOL: lienekkö ollut joku väärinkäsitys?? olin siis silloin koiran kans PELLOLLA juoksemassa,tai siis koira juoksi,minä en.
hiukka pisti naurattamaan kun luin sen jutun :D
:wave: :wave: minä minä LUIN väärin :D :LOL:.. piti oikein etsiä teksti ja käydä lukemassa uudelleen.. luin silloinkin kaksi kertaa tekstin ja molemmilla kerroilla väärin :D katsos kun on pervo mieli niin on pervo mieli :p
aivot tahtoo lukea kaiken seksistisesti.. mitäs pitää ukko mua taas hässikiellossa kotona.. :| |O sen takia tietysti kaikki muut harrastaa lujaa ja kaikkialla :D jopa pellolla ja koiran kanssa :LOL:

Joo... :ashamed: mä lähden nurkkaan häpeämään... :xmas:

:heart: :lla AM

Huomenta! Ei niin hyvää sellaista, mutta toivotaan, että tähän maahan saadaan taas jotain parannusta. Kävin nostamassa ja laskemassa lipun äsken täällä töissä puolitankoon, kun ei sitä kukaan muukaan ollut tehnyt.

Ja iloisempi vaihde silmään. Tervetuloa uudet ja ilmeisesti samantien yksi tervemenoakin :) Onnea plussasta!

Ehkä muistatte, että lekuri sanoi mulle viime viikolla, etten taida ovuloida tässä kuussa, koska näkynyt aihio oli vain 11 mm. Koon pitäisi olla 20 mm. Hahaa, minäpä sain kaksi viivaa maanantaina testiin. Siitäs sai tyhmä lääkäri :p Ja olen päättänyt, että olen nyt onnellisesti hedelmöitynyt ja kahden viikon päästä on tikussa taas kaksi viivaa. Minnekäs se kesäkuun la pino olikaan perustettu. Pitäkää yksi paikka vapaana, tulen kohta!

Eikä ole muuten koskaan ovulointi tuntunut näin selkeästi. Oikein jomotti ja on niin kuumakin. Älkääkä yhtään siellä ajatelko, että johtuisi äskettäin huuhdottujen tuubien ärtyisyydestä nämä tuntemukset, eikä johdu.

Mitäs Rouva Pikkumyy? Jokojoko oot viivailut :) Toivottavasti lounaassa paistaa edelleen! Hämeessä oli aivan mahtava oranssi auringonnousu sumun seassa ja nyt paistaa kirkkaalta taivaalta.

:xmas:

Aurinkoista keskiviikkoaamua kaikille B) Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on aurinko paistellut upeesti koko viikon.

Mäkin olen alkanut kehittelemään itselleni kaikkea pientä "raskausoiretta", vaikka mulla kyllä ei tässä vaiheessa ole ennenkään mitään ihmmeempiä oireita vielä ollut... noi rinnan penteleetkin kun turpoaa ja kipeytyy muutenkin aina oviksen jälkeen ja pahoinvointikin on alkanut vasta myöhemmin :ashamed:
Tosta oviksen ajankohdastakaan ei ole oikein varmuutta, kun toi tikuttelu antoi kaikennäköistä viivaa... Kovasti elättelen toivetta, et se olis ollu jo reilu viikko sitten, mut vahvemmat viivat tuli kyllä vasta vajaa viikko sitten, joten ehkä toi kierto sitten venyy tohon 28 päivään :ashamed: Kerrankin kun oon ollut iloinen suhteellisen lyhyestä (useimmin 24-26 pvä) kierrosta.

Pitäs varmaan töitäkin jatkaa, olo vaan aika ryytynyt kun flunssa painaa päälle... mut hei, mullahan oli flunssa viimeksikin ennenkuin tein plussatestin, joten ehkä tää enteileekin hyvää :LOL:

Elikkäs minulle saa tälle päivälle päivittää kp1 ja yk 4, toi entinen yk oli väärin. Voihan perse että ottaa päähän. :headwall: Tuntuu taas niin äärettömän pitkältä kuukausi.
Yrittäkääs te muut nyt plussailla :heart:

Onnea Rva Pikkumyy :flower:

Mother4 :hug:

Eipä täällä kummenpaa. Mietin tossa et miks mulle tulee välillä olo etten haluakaan/uskallakaan ja seuraavana päivänä voi taas olla sellainen olo et heti vaan et en haluu odottaa sekuntiakaan vaan haluan raskaaksi nyt. Tuleeks teille muille ikin sellainen olo vai onks teillä aina vaan sellainen olo et haluaa.

25.9.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

DeviLiah.................KM 09/08..............................KP *yk4
Lehmis....................KM 09/08.............................KP
tyttö onnellinen......KM 12/07.............................KP 5/28-32
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08........KP 8/
Elviira-76...............RK 11/07..............................KP 11/26-27
Kanella..................KM 05/08..............................KP 11/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 13/30-33
Dada.....................KU 07/08...............................KP 18/
tytti82..................TM 05/08...............................KP 18/30-33
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 20/28
Liinakko..................TM 07/08..............................KP 20/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 29/29
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 30/28-30
Lymypiilo.................KM 07/08.............................KP 40/28
Betania.................KM 06/07...............................KP 3/27-28 (palstatauolla)

HAAVEISSA TOINEN

Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 13/27-29(pt)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 20/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 22/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP 2/
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 6/27
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 8/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 8/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 8/37-44
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 26/36
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Äittä-67...................KM 07/08.......................................KP
Nirtsu......................KM ,09/08..................................KP

[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Herkkupeppu............KM 06/08................................KP15/30-31 *yk2
Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 30/32 *yk1
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08..........KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08...............................KP 19/30 *yk13
mother4..................TM,KM 6/08............................KP 2/27-28 *yk4
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 39/32-38

HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP4/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sini74
Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

woodoo mä osallistun pikkarinsuoja syöjät-klubiin :wave: :p .
:hug: :hug: kaikille tarvitseville!
elviira kyllä mullakin on joka toinen päivä ajatus etten uskalla ja miten jaksan, jos ja, kun seuraava keskenmeno tulee. Tai kohtukuolema. Mutta toisaalta elää ei voi koko ajan peläten. Tää on vaikea asia :headwall: .

hei jos epsu käy tääl ni sille terkkuja tuolta marraskuun masunkasvattajista odotuspuolelta eli

EPSKEPS :attn: -kuumeilin tällä talvella km jälkeen ja olit iso tuki..kiitos siitä=)nyt mulla l.a 14.11 ja mä oon varmaan seonnu ku nään palstasta jo unta mutta oli pakko tulla kertoo et mä näin unta et sä plussaat ennen ku mun vaavi on pihalla..siin unessa luin tätä palstaa illalla ja tulin tosi ilosex sun plussa uutisesta ja sinä yönä tuli lähtö...=)toivotaan et olis enne uni=)olis kyllä jo korkee aika,,,ja jos nyt se plussa pärähtää ni tuuhan ilmottaa mulle ni tiedän millon lähen synnyttää=)

jaksuja ja tsemppiä kaikille muillekin..tulkaahan pian tonne odotus puolelle ni kerkee hetken teiän alkuraskauksia seurailee...nythän siel olis kesäkuisten pinossa viel tilaa..vink vink..ja heinäkuisiakin jo kohta ootellaan :hug:
haleja

Mäkin näin rva pikkumyyn testissä haamun :flower:

Täällähän on taas uutta porukkaa. Tervetuloa halien :hug: :hug: kera munkin puolesta. Potkikaa meidät vanhat odottajien puolelle pliis.

Hirvitti se ampumisjuttu. Se jätkähän olis voinut olla vaikka meidän koulussa oppilaana! Huolettaa sekin, että mun lapsia varmaan vähän pelottaa, kun äiti on töissä sellaisessa työpaikassa, johon voi joku tulla pyssyn kanssa heilumaan ja tappaa. Mun unelmajobi nuorten aikuisten kanssa ei yhtäkkiä tunnukaan enää niin hyvältä :(

Oon ollut nyt vähän kiireinen ja palstailu on hiukan jäänyt, sillä aloin kunnallisvaaliehdokkaaksi :wave: . Ei mulla ollut mitään hinkua listoille, mutta jotenkin siinä vaan kävi niin, kun muuten ei olis tullut vihreille listaa ollenkaan. Kohta mun naama sitten pällistelee Salen pihassa. Nolottaa jo valmiiksi :snotty: - ei puolue vaan se oma naama. En varmaan saa edes ääniä, kun en oikein tunne täällä ketään. Olen töissä naapurikunnassa, joten ei tuu ääniä oppilailtakaan. Olishan se kuitenkin kiva, jos sais jonkun muunkin äänen kuin vain itseltään :D, vaikka ei mua yhtään haittaa, vaikken läpi meniskään.

:attn: Jos äänestätte mua, niin lupaan plussaa kaikille :attn:

Olisko mussa poliitikkoainesta? ;)

Yhteistyössä