peppu ja kanella ja mymmis (oliko muitakin?), perustetaan oma pikkuhousujensyöjä-klupi. Rouskutellaan ja jaetaan kulinaristisia elämyksiä. Se voi olla hienoa jos nimeis oman kasan pikkuhoususyöjien kokoontumispaikaksi, voisi olla jännä nähdä millaista kommenttia siihen tulisi ulkopuolisilta..
Juup, mulla on painon kanssa sellanen tilanne, että ennen olin laiha, ekasta lapsesta jäi pysyvästi 5kg ja valitettavasti tokasta toiset 5. Nyt on siis se kymmenen kiloa ollut ihan tasasesti liikaa, ei ole 7 vuoteen mennyt ylöspäin, vaan ei alaskaan. BMI on noin 26, että ei ole mikään sikahätä, mutta itse tykkäisin kun olisi sen 10 kg vähemmän. Vuosien varrella olen kuitenkin todennut, että ei tää miksikään muutu, tilanne on ja pysyy. En jaksa jatkuvasti asiaa vastaan taistella, enkä ryhdy mihinkään ihmedieetteihin. Pääasia on, että ylöspäin EI mene.
Oma tavoite on siis se, että JOS raskaudun ja JOS raskaus etenee ni painonnousu raskauden aikana saa olla MAX 10 kg. Eli lähden ennaltaehkäsemään mahdollisia pysyviä kiloja. Oishan se mukavaa jos meistä joku täältä lähtee raskautuneisiin, ja sitten toinenkin, ni vois tällaseen projektiin saada kaverin? Viimenen raskaus meni viikolla 12, ja siinä loppupaino oli 500g vähemmän kuin alku. Edellisessä oli jo viikolla 12 lievää nousua (siis silloin 7v sitten). Eli tässä keskenmenneessä painontarkkailuni ehkä oli kohdillaan.
Tällasilla mietteillä tänään lievästi ylipainoinen woodoo! Haleja ja hyvää mieltä kaikille tasapuolisesti!!!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: