KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Alkuperäinen kirjoittaja Jellona84:
Täytyypi sit vissii kutsua taas isäntää vaakamamboon illalla ja laittaa vako itämään :LOL:

:LOL: Vitsit mä repesin tolle "laittaa vako itämään"... :D

Mullakin ollu viim. keskiviikosta lähtien vihlontaa vasemmalla puolella munasarjan kohdalla, eilenkin vihlo vielä. Mutta loppu eilen illalla ja tänää ei enää mitään. Elän siis toivossa että kierto olis normaali ton keskeytyksen jälkeen.. Nyt kesketyksestä n. 2 vkoa eli vois olla kierron puoliväli ja ihan hyvin on saattanu ovis olla.

Noo kattellaan alkaako menkat 2 vkon päästä vai vai venyykö tämä... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja woodoo:
Heipp,

Vaikka mun nimen edessä on tähti ni sanon silti HEP

Ei mulla sen kummempaa, nyt on taas kyllä sellanen alavirekausi että huhhuh. On se vähän pervoa jotenkin, että aamulla ekana miettii, että enpä ole raskaana ja sama illalla vikana. Ei niinku oikein jaksais. Mullakin on nelja kertaa tullu plussa maks yk3 ja nyt taitaa olla apaut seiska menossa.. Ensin kaks kertaa onnaa melkein heti mutta molemmat kesken ja ny ei edes onnaa. Että onkohan mulla oikeesti jotain vikaa tuolla alhaalla? No sitä ei voi tietää. Nyt on muuten tasan vuosi siitä ekasta plussasta. Onpas mukavaa kuumeilla, joo-o. Ja siis silti tiedän, että monilla muilla on asiat huonommin, ja mua ärsyttää että niin "itsekkäästi" märisen omaa "huonoa" onnea, kun ei mulla oikeesti sellasta ole. Vähän suhteellisuudentajua, eix jee?

Haleja ja pusuja kaikille tasapuolisesti!!!






:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Samoja ajatuksia taitaa olla meillä kaikilla, jotka kauemmi jotuu yrittämään. Sitä vaan tuojittelee siinä tilassa niin omaa (.) et ei "huomaa" muita.
Iiiiiiiiso :hug: ja jaksamisia alkavaan vkoon niin sulle kuin muillekin.

Tsempataan ja tuetaan toisiamme. =)
 
P-E
Hep! Vahvasti taustalla mukana, eli mut voi siirtää taustailemaan. Kuume on kova, mutta ei uskalleta aloittaa yritystä ennen kuin jälkitarkastus on ollut ja noihin kystiin saadaan jotain selvyyttä. Keskiviikkona taas naistetntautien polille aika.
Onnea kaikille plussanneille :flower:
 
Mukana ollaan, vaikka hyvin vähän olen tänne kirjoitellut.
Lukemassa teidän toisten juttuja käyn lähes päivittäin.
Itselläni nyt jälkivuoto loppunut ja niitä ekoja kuukautisia odotellaan.
Ja jälkitarkastusaikakin on vasta25pvä.

Meillä nyt miehen kanssa ollut kovasti keskustelua uudelleen yrittämisestä.
Mies on alkanut miettimään että jos tuo km oli enne eli ettei meidän ole tarkoituskaan saada kolmatta lasta. No hän on nyt tällä hetkellä sitä mieltä ettei heti ainakaan alettais yrittämään. Itselläni vauvan kaipuu on kova ja nyt kun km:stä on kulunut 4vkoa, niin olisi halu alkaa heti yrittämään uutta vauvaa..
 
kanella: mut ne kivut myös katosi ku pieru saharaan, ja tää kipu ei oo ennen ollu.
Jos olis kiinnikkeitä ni eikö niitten pitäs tuntuu muulloinkin kun silloin tällöin siellä-sun-täällä?
Jos olisi endometrioosi niin voiko se ilmestyy parissa kuukaudessa?
Siis kun multa kuitenki leikkauksessa silloin jokunen kk sitten katsottiin et kohtu ja toinen munatorvi&sarja on kunnossa, ja oli jälkitarkastus missä asia katsottiin myös.
Ennen leikkausta puolestaan kaikki ollu aina ihan kunnossa lukuunottamatta kaiketi munatorvea joka sitten poistettiinkin.

En osaa edes selittää sitä kipua..vähän kuin mies olis osunu välil liian syvälle... :whistle:
 
Mäkin sanon HEP! Vaikka mun nimen edessä olikin jo tähti, taidan olla vakiohärikkö täällä! Olin viikonlopun reissussa ja meillä oli niin kivaa, että en miettinyt vauvoja, koulua tai mitään stressiä koko viikonloppuna! Ihanaa... Onnittelut linneaborealis plussasta!
 
Nöttiäiselle halaukset vielä tännekin pinoon :hug: Muhun on nyt alkanut sattumaan sellainenkin asia että jossakin kaupungilla aina näkee kun jotkut lykkii rattaita jossa on suunnilleen meidän pojan ikäinen lapsi ja äitillä iso maha :'( :'( Ihan kuin veistä väännettäis mun sydämmessä. Mä oon alkanut tuntemaan itteni jotenkin hirveän vialliseksi. Itkettää vaan kokoajan :'( :'( :'(

Lähettäkää mulle joku tarpeeton täti!
Täällä olisi suuri tarve päästä seuraavaan kiertoon.. :headwall: :headwall: Koskahan mun olo paranisi taas..
 
Leinikki :hug: Minä kävelen vaatekaupoissa silmät puoliummessa vauvanvaateosastojen ohi. Vauvoja on muutamia kaveri- ja perhepiirissä, joten siedätyshoitoa joutuu kokemaan aina välillä.

Tilasin sitten äsken elämäni ensimmäiset ovistestit. En ole niitä ennen kokeillut, koska kaikki neljä raskautta ovat onnistuneet ekalla yrityksellä. Nyt ajattelin kokeilla, koska haluamme päästä tositoimiin heti kun mahdollista.

Jouluteemaan: Pienemmälle olen ostanut jo kasan joululahjoja, mutta isommalle en vielä mitään. Esimurkkuikäisen lahjatoiveet ovat jo aikas tyyriitä.
 
Mut voi kyllä tiputtaa pois. Käyn täällä kyllä hirveesti lukemassa ja saankin tukea muiden kokemuksista. Mutta itsellä ei oikein sanottavaa niin turhaa minua listoilla pitää! :) Plussailuonnea kaikille hirmuisesti!!!++++++++++++
 
Käynpä nyt sanomassa HEP minäkin :wave: kun kaikki muutkin...

Leinikki ja omenaruusu, mulla kans pari kaveria joilla lasketut ajat joulu- ja tammikuussa ja ite piti sit tulla perässä helmikuussa :ashamed: Pelottaa miten jaksaa noi kavereiden vauvat nähdä, jos ei itse silloin vielä raskaana :(
 
Taitaa olla niin, että eiköhän se täti tännekin saavu pian. Kp27 eikä tunnu miltään, paitsi masu enteilee menkkakipuja. :( Viimeksi, kun oli menkat, rinnat olivat arat vain kp1:nä. Masuun ei juurikaan sattunut ja vuoto oli niukkaa. Liekö nyttenkin niin. Pöh. :(
 
Dada minulla oli silloin viimeks kun tärppäsi niin ilmeisesti just oviksen aikoihin samantapaisia kipuja kuin sinulla. Tiesin, että ovis oli ja arvelin, että kohdunsuu oli jotenkin enemmän auki ja aristava silloin, tai niinkuin tuo miehen vauvantekovehje olis jotenkin ohjautunu just sinne, auts... Mutta samantapaisia tuntemuksia oli kyllä sitten plussaamisen jälkeenkin ja ne tais liittyä enempi siihen kohdun kasvuun. Toivottavasti se olis nyt sinulla sitä itseään, vaikka eihän ne kivut mitään mukavia oo. Jospa se siitä vielä iloks muuttuis ;)

ON jaa-a, ihan oudosti nyt vaikuttais siltä, että ihankuin ovis olis kohta käsillä :eek: siis km:sta vasta n. 1,5 vkoa, täh?!? No perjantaina meen joka tapauksessa vielä sinne verikokeeseen niin tietää onko hormonit jo nollilla. Siis km-vuoto loppui viime tiistaina ja nyt on jo useana päivänä tullu suht reilusti valkkaria (sori :ashamed: ). Muita ovistuntemuksia ei kyllä oo tai en oo huomannu. Pitää varmaan hommata taas ovistestejä kunhan tuo hCg on laskenu, niin ei ainakaan se enää kummittele testiviivana.
 
HEP!

Täällä ollaan taustalla ja hengessä mukana. Olen yrittänyt, huonoin tuloksin tosin, pysytellä kaiken maailman toiveilukuumeilupalstoilta pois - ihan oman mielenterveyteni vuoksi.

Vehnänalkioöljyä tuossa juuri ukkokullan kanssa nautiskelimme, minä heitin siihen päälle vielä greippimehua ja vitamiineja:) Nam nam!

Mä oon nyt päättänyt tästä kierrosta plussata ja saada vaavin ihan syliin saakka elävänä! Toivottavasti kroppa/hyvät henget ovat samaa mieltä!

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! Ja onnittelut niille, jotka plussan ovat saaneet! :flower:
 
piki80: kiitos, helpotti kuulla että jollakin se kipu on tarkoittanut jotakin positiivistakin..nyt ei muuta kun oottelemaan.

päädyin siihen, että mikäli mun menkat sitten alkaapi, ja kipu sitkin jatkuu niin sitten meen lääkärin vastaanotolle kyselemään mun viallisuudesta :)
Muuten aika hassu olo,
meinasin alkaa itkee työmatkalla ilman mitään syytä :eek:
Nännit on penteleen kipeet, mut muuten ei mitään muutoksia missää päin.
hehkuttaa en kipujani uskalla,
kun nännit oli arat viime kierrossakin..en vaan muista milloin tarkalleen :headwall:
 
Jos teille vain sopii niin roikkuisin tuossa listassa vielä mukana..? Kun olen päättänyt että täältä lähden vain plussan kanssa.. Sopisiko, pliiiiis? :ashamed: :saint:

Piinapäiviä tässä viettelen ilman tuntemuksia mihinkään suuntaan. No, kohtahan tää taas selviää.. :whistle:
 
moi,

Pinoon tuli varsinainen kuhina nimenhuudon myötä, pidetäänlö useammin jos hiljenee liikaa?

Epskepsin kuulumisiä mä ainakin odottelen aina, että eiku mukaan roikkumaan vaan. Mulla on kyllä kanssa niin, että joko poistun plussan kanssa tai sitten sen kierukan kanssa. Eli niin kauan ku kuumeilen ni oon tässä.

Tänään vaan muistutan, että joulu tulee, vastaan ei voi taistella. Ja siksi tälläanen pläjäys..



:LOL: :LOL: ihan terve olen joo. Onneksi tri kanella tarkkailee mua(kin) lähietäisyydeltä. Halaus sulle tri Kanella. Saanko mä nyt rauhottavia halvalla?
 
Kiitos, Woodoo. Älä vielä nuolaise, musta sä olet (toistaiseksi ainakin) oikein tervepäinen. Katsotaan sitten, jos kovasti äidyt joulua pilkkaamaan, se kun on mun suosikkiaikaa.

Dada Toivotaan, että kipuilu enteilisi plussaa testiin. Kertomasi perusteella endo ei minusta sovi oikein kuvaan. Kiinnikkeet voivat oireilla vain välillä, joten se kannattaa selvittää, jos kipuilu jatkuu. Mä ehkä liikaakin mietin aina kaikkia sairauksia vaihtoehtoina, kuulunee työnkuvaan. Kesällä appivanhempien mökillä nousi yllättäen kuume, ja anoppi heti totesi, että sehän voi olla raskauden merkki. Itselleni tuli mieleen vain myyräkuume, jänisrutto ja munuaistulehdus :kieh: .
 
testasimpas tänään...ja kyllä minä siihen haamun sain.

mutta entäpä jos mulla on vielä hormonia keskenmenosta? pystysköhän ne oireet häviämään ja nyt ois tullu sit takasi?? :headwall:

mut luulisi kai että kun km ni kun ne oireet on kadonnut niin ei kai ne voi uudestaan tulla??

joo-o...aikas sekava sepitys :whistle:

rasittavaa vaan on...
 
miigu123 Aika outoa olisi, jos KM:n jälkeen tulisi raskausoireet takaisin. Onnea haamusta, jospa se siitä muuttuisi selväksi plussaksi. :) :flower:

Miten pian teillä oli keskenmenon jälkeen normaalit kuukautiset kaikkine oireineen? Itselläni ekat menkat oli niukat ja lähes kivuttomat, rinnat vain päivän arat. Nyt kp28 ja lieviä menkkakipuja mutta ei muuten mitään. :( Ennen mulla oli ennen menkkoja todella kipeä maha ja todella arat rinnat monen päivän ajan. Jospa tämä tästä normaalisoituisi. Jääkaapissa greippimehu odottelee uutta yritystä...

Aurinkoista tiistaita kaikille! :wave:
 

Yhteistyössä