KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Dada minäkin suuresti ihmetellyt tuota lorahtelevaa vuotoa, jatkuvasti hypin wc-ssä tarkistamassa tuliko täti, mutta ei, ei tule ei, vaan tuota liukasta, kirkasta lima??!! Tietääkö joku? Kun tein taas kerran :headwall: hitto minua kärsimätöntä...raskaustestin iltapissasta, mikä sekin siis tooosi järkevää, mutta kuitenkin testiliuskaan tuli siihen näyttöön liuskan pitkittäissuunnassa koko näytön pituinen viiva, siis liuskan pituisesti....onks joku virheellinen erä vai?! Joku sanoin et jos kastoin liikaa pissaan, mut mun mielestä peittyi vaan se kärki, mikä kuuluukin!! :ashamed:
 
Dada ja maaliskuu: minulla oli viime kierrossa just kp 18-25 tosi paljon valkovuotoo ja olin toiveet niin katossa, että nyt onnnistui, koska sen kerran kun tärppi on meillä tullu, niin oli just tosi märkää :) Mutta - siis viime kierrossa - valkovuoto loppui kuin seinään ja kp 28 muuttuikin sitten jo kp1:ksi. Toivottavasti teillä tärppäisi, pidän peukkuja!

Minulla alkaa kyllä nyt toden teolla epätoivo iskeä. Viime jouluna lopetin pillerit ja kauhean naiivisti ajattelin, että ensi jouluna meitä voi jo olla kolme. Ja nyt on jo ensi joulu ovella, enkä ole edes raskaana :( Hyvä ystäväni sai tänä aikana suloisen tytön, kolme kuukautta yrittämistä, ei mitään ongelmia raskauden aikana, helppo synnytys. Ja meillä = yksi tuulimunaraskaus ja lääkkeillä tyhjennys, yrityskertoja en oo enää edes laskenu. Sukulaiset vihjailee minkä kerkeevät vauvoista ja "sättii" meitä, kun meillä on vain lemmikkieläimiä.

Kertokaahan hyviä ideoita, miten tästä suosta taas pääsee rämpimään kuiville :/

nimim. kp3
 
Mä oon varmaan ainoa, joka kiljuu riemusta tämän asian suhteen. Tänään siis taitaa olla kp1. Jälkivuoto loppui perjantaina ja nyt siis taitaa tulla sitä ihan oikeaa kuukautisvuotoa. Menkkaoireita oli koko viime viikon ja nyt tiedän parista oireesta (turvotusta eräässä nimeltä mainitsemattomassa paikassa+selkäsärky), että menkathan ne nyt jyllää, Jipii!!! Tästä voi siis alkaa uuden elämän tekeminen. Mä olen niin iloinen =)

Linneaborealikselle :flower: :flower:

Tervetuloa uusille :hug: ja tädin kohdanneille :hug:
 
Katsotaan vähän ketä täällä ylipäänsä palstailee, kun noita nimiäkin on sellasia,joiden en oo täällä nähnyt käyvän. Toki taukoilijat on asia erikseen. Mietin vaan päivityksen kannattavuutta joidenkin kohdalla. Olipas sekavaa :ashamed: |O .

Muoks. Tähti nimen edessä tarkoittaa, että mukana on :attn:
 

MAANANTAI
se ois taas viikonloppu!!!

[/quote]

3.11.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN


*Liinakko................TM 07/08..............................KP 4/28
*Nanniina...............KM 07/08..............................KP 5/28-34
*MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 7/28 *yk2
*Lymypiilo................KM 07/08 10/08..................KP 10/28
Lehmis...................KM 09/08..............................KP 16/26-29
*tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 16/28-32
*Kanella..................KM 05/08.............................KP 17/28
*Meritähti...............KM 02/08..............................KP 17/30-33 (pt)
*Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 20/29
*Elviira-76...............RK 11/07...............................KP 24/26-27
*Dada....................KU 07/08...............................KP 24/
*Empuu...................KM 09/08.............................KP 27/
*Aava.....................KM08/08...............................KP27/29
tytti82..................TM 05/08...............................KP 57/30-33
*DeviLiah.................KM 09/08..............................KP
*Sun Rise.................KM 10/08 ...........................KP
*Piki80 ....................KM10/08...............................KP
Betania..................KM 06/07..............................KP tauko
[/quote]

HAAVEISSA TOINEN

*Tinttamaaria...........KU08/08..............................KP 5/28
*Annemaarit............KM 08/08..............................KP 9/24-28
Nemu.....................KM 08/06, 08/08....................KP 14/26-28
*daisy......................KM 09/08..............................KP 15/
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 26/27-29(pt)
*Sini74.....................KM08/08...............................KP 26/ yk1
freebird.................Enkelivauva 05/08 ..................KP 26/
*Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08...KP 29/31
*marijasu.................KM06/08................................KP 32/27-30
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08...............................KP
*miigu123................KM10/08................................KP /30
*maaliskuu...............KM10/08...............................KP
*nöttiäinen...............RK10/08...............................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS


*Omenaruusu............KM 10/01, 10/08........................KP2/
*Amira........................KM06/07....................................KP 7/
*woodoo....................KM 12/07, 05/08.......................KP 7/28
*Unicco......................KM 07/07.....................................KP 10/29
*Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 17/28 (pt)
*mymmyryy................KM 12/07,04/08,07/08...............KP 20/26
*Linneaborealis.........KM 2/08......................................KP 37/36
*rouva-77...................KM10/08......................................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08.............................KP
*Jellona84.................TM 10/08......................................KP
*PuuhaEmmi...............KM 10/08...................................KP(pt)
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP (pt)
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (pt)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

*Millukka...................KM 05/08...............................KP 2/29 *yk15
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 19/32-38
heitu.......................KM08/08................................KP


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP43/25-
[color]

[color]

HAAMUILIJAT:[color]
linneaborealis
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle.nyk suukkosuulle.08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo.........................10/08
Herkkupeppu..................10/08
mother4..........................10/08
Rouva Pikkumyy..............10/08
witchi..............................10/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:


 
nyt alkaa tämä nainen olla jo tosi hämillänsä..
Kun lapsia ei saa ilman yhdyntää, ni minkäs teet:
yhdyntäkivut!
Mistä hitosta ne voi johtua?

ei ole ennen ollut, nyt ei vaan voinu mitään kun tuntu niin pahalta..säteilevänä,
lähtien kai kohdun hollilta..
voi jessus.. :headwall: :kieh:
 
Kyllä minäkin täällä olen. :wave:
Vähemmän vaan kirjottelen, ku ei oo viel hajuakaan tuosta kierrosta ja sillai..
Että ei oikein tiiä onko yritys vielä päällä vaiko ei, mutta vahvasti mukana kuitenkin. =)

Leinikki
Mulla on aivan samoja ajatuksia, että suodaanko toista lasta meille lainkaan. Vuos sitten päätettiin antaa pikkukakkoselle lupa tulla ja viimein heinäkuussa sit plussasin. Kunnes maailma romahti täysin, kun vauvamme todettiin todella vaikeasti sairaaksi, mikä johti raskauden keskeytykseen rv:llä 18+0.
Nyt tuosta pikkukakkosen yrittämisen alottamisesta on vuos ja taas ollaan samassa pisteessä, alussa. Kyllä tympäsee ja tuntuu koko h*lvetin maailma taas niiiiiiiiiiin epäreilulta.

Ja tilannetta ei yhtään helpota se, että mun hyvä ystävä kerto eilen olevansa raskaana. Vkolla 12. Oli tullu raskaaks melkein heti kesällä pidettyjen häiden jälkeen. Suoraan sanottuna v*tuttaa ku toisilla kaikki käy niin helposti ja raskaus etenee ongelmitta ilman keskenmenoja tai sikiön poikkeavuuksia. :(

Se on niiiiiiiiiiiiiiiin epäreilua. :(
 
TÄÄLLÄ MINÄ; EI MUA SAA VIELÄ AINAKAaN POistaa
*Unicco huutaa*

Ei siis vieläkään mitään tietoa mistään. Ei korvapolilta eikä gynepolilta, huoh!
Milloin saa alkaa soittelemaan ja tivamaan? En mä kärsimätön ole!

Hienoa plussakin oli jossain löytänyt tiensä perille! Onnea kovasti!

Ja tuskailijoita oli. Kyllä se siitä, me tehtiin meidän kolmosta reilut kaksi vuotta ja keskenmeni rv 19 ja nyt on sen jälkeen yritystä 1v 2kk. Ja lisää kylmää vettä on tullut niskaan tuon kasvohermo ongelman takia. Jokaiselle annetaan mitä annetaan ja se on kestettävä (plääh!) Ja vaikka sitä p**kaa tulee lisää, niin ihmeesti sen kestää kun aikansa märehtii.

Siinäpä maanantain päivän sana. Mä lähden käväsemään vielä läävässä, siellä sitä sontaa saa myös pyytämättä ja paljon :LOL:
 
Dada Sullahan oli vähän aikaa sitten niitä oikeaan nivuseen säteileviä kipuja, mitä mietittiin. Ne saattaisivat olla yhteydessä noihin yhdyntäkipuihin, eli kiinnikkeet tai esim. endometrioosi tulee ensimmäisenä mieleen. Melkein kannattaisi käydä gynellä, että tarkistettaisiin ultralla tilanne.
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja [b]linneaborealis[/b]:
Varo - varovasti uskaltaudun ilmoittamaan tänne, että tänään plussasin... Hui!!! Oli pakko tehdä testi, kun illalla ollaan menossa viettämään tyttöjen iltaa ja niin edelleen. :) Ei ollut vahvin viiva, mutta selkeä kuitenkin ja piirtyi melko pian tikkuun :heart: I don't believe this. Pidetäänhän peukkuja?
ihana uutinen.. :flower: :hug:
 
J84
Huomenta :D Aah mikä päivä tulossa, arska paistaa niin kivasti jo, et virtaa riittäis vaik muille jakaa :p Eilen tuolla höpöttelin et on vihlonu alamahaa, mut nyt aamusta se on selvästi vasemmassa munasarjassa tuo tuntemus..olisko se sitä mitä luulen?? :D :p :heart: Himskade, kun ei tullut niit tikkui hommattua, vois varmistaa asian. Täytyypi sit vissii kutsua taas isäntää vaakamamboon illalla ja laittaa vako itämään :LOL:
 
Onnea plussanneille tännekin :heart: Pidetään peukkuja :heart: Ja pahoitteluni uusille :(

Täällä menee hyvin, pelko on hyvin vahvana varmaan jouluun asti (tai ultraan) jolloin se maaginen 15 viikkoa tulee täyteen... Km:ni oli silloin rv 15+0 kun huomattiin... Ja väsymystä on etten koneelle jaksa tulla :ashamed: Taustalla välillä luen juttujanne kuitenkin :wave:

hp rv 7+4
 
Heipp,

Vaikka mun nimen edessä on tähti ni sanon silti HEP

Ei mulla sen kummempaa, nyt on taas kyllä sellanen alavirekausi että huhhuh. On se vähän pervoa jotenkin, että aamulla ekana miettii, että enpä ole raskaana ja sama illalla vikana. Ei niinku oikein jaksais. Mullakin on nelja kertaa tullu plussa maks yk3 ja nyt taitaa olla apaut seiska menossa.. Ensin kaks kertaa onnaa melkein heti mutta molemmat kesken ja ny ei edes onnaa. Että onkohan mulla oikeesti jotain vikaa tuolla alhaalla? No sitä ei voi tietää. Nyt on muuten tasan vuosi siitä ekasta plussasta. Onpas mukavaa kuumeilla, joo-o. Ja siis silti tiedän, että monilla muilla on asiat huonommin, ja mua ärsyttää että niin "itsekkäästi" märisen omaa "huonoa" onnea, kun ei mulla oikeesti sellasta ole. Vähän suhteellisuudentajua, eix jee?

Haleja ja pusuja kaikille tasapuolisesti!!!






:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 

Yhteistyössä