KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Minä ihmeissäni,
iltalämmöt huitelee ihan omiaan, 37 luokkaa..ei oo yhtään kipeä olo,
joten meinas jo melkein toiveetkin kohota.
Normi lämpö mulla on tosi alhainen, pari pv sitten illalla oli 35 tienoolla ja siel se normaalistikkin menee.
Töissä hikoon jostaki syystä ku pieni sika konsanaan,
mistä lie johtuu.
Onneks on kuitenkin paljon töitä ja muuta tekemistä niin ei oo päivisin aikaa haaveilla :)
Tätin pitäs tulla kylään oletetusta oviksesta laskettuna kai 11 pv kuluttua,
mutta jos olisikin kierto venynyt niinkuin viime kierto eli 33 päiväiseksi,
ei siihenkään olisi kovin pitkä matka.
Maltti on valttia sanotaan,
mutta ei se vaan mene niin :D
Onkohan muuten luottamista testeihin joissa luvataan raskauden näkyvän 6-10 pv hedelmöittymisestä??
Aloin vaan pohtimaan, uskaltaisko sitä tuossa kp28 kohdassa kokeilla..??
Tiedossa olisi pirskeet 8.11 jos ei mitään tuolla masussa tapahdu
enkä uskalla oikein mennä alkoholi-linjalle jos en sitten tiedä.
Oireitahan mulla ei ole niinkuin viime kierrossa kovastikkin oli..
Nippaili,vihmo,särki selkää, särki päätä, oli nälkä.... huoh,
nyt on vaan nälkä niinkuin ihmisel välillä kuuluukin ja väsyttää ihan normaalisti työpv jälkeen,
...vähän herkempi,tai tunteellisempi, vain olen..mutta sekin normaalia kaiketi kierron tässä vaiheessa.
Auttakee saamaan mun toiveet kuriin :headwall:

Hah, kamala mikä itsekeskeinen romaani ilmestyi :LOL:
 
Huomenta kaikille ja :hug: teille jotka olette uusina tulleet
:flower: niille jotka olette plussanneet jollen ole huomannut onnitella

täällä menossa 45/40-55 ja vahva plussa aamulla clearbluen testillä ei enää epäselvyyksiä, että taidetaan taas sitten pikkuista odotella =)
rinnat on ihan ylikipeet ja pientä kuvotusta ilmassa mutta vielä kahvi menee alas :LOL:

paljon plussatuulia teille puhaltelen :heart:
 
Piki80 ja heitu, pahoitteluni ja tervetuloa joukkoon!

witchille
suuren suuret onnittelut, mahtavaa!!! :heart:

Ja woodoo, kiitos joulutontuista. Tuli tarpeeseen ;) Eiks täällä ole ketään muuta, joka vastustaa joulun alkamista lokakuussa?! B)
 
Lymypiilo, kyllä vastustaa! B) En ollenkaan käsitä miksi pitää tuota tavaraa ruveta myymään jo ennen Halloweenia!!! Marraskuun puolesta välistä eteenpäin olisi sopiva, alkaisi vähän jo tuntumaankin joululta etukäteen, nyt ei mitään mahkuja et tulis joulufiilis...

Paitsi että näin kyllä unta :LOL: Olin olevinani lapsuuden kodissani jouluaattona, äiti oli masentunut ja vissiin ryyppäämässä, en häntä nähnyt. Tuli kamala kiire koristella koti niin kuin se aina pienenä oli ollut. Siivosin siis koko yön, ja laitoin joulukoristeita esiin ja sytyttelin kynttilöitä... ai niin, ja söin karkkia tietenkin :D Ihan pimee uni... mitä lie symboliikkaa taas :/

Mies lähti juuri kavereitten kanssa Tallinnaan muutamaksi tunniksi... helikopterilla!!! Olen ihan paniikissa siis...

witchi, paljon onnea ja pikaliimaa :flower: :heart:

Dada, koita nyt vain malttaa (helpommin sanottu kuin tehty, I Know :saint: )
Itse en uskalla tehdä niitä superherkkiä testejä ennen kuukautisten myöhästymistä kunnolla, kun niin monet raskaudet kuitenkin päättyy ja ilmenee myöhästyneinä menkkoina. Se olisi liian kova kolaus mulle...
 
:hug: kaikille uusille. Witchi :flower:

Meillä sitten molemmat lapset ovat korvatulehduksessa. Sponsoroidaan oikein urakalla lääkeyhtiöitä. Sekunnin ajan lääkärin odotushuoneessa mietin, että tähänkö vielä yksi lapsi lisää.. Juu juu yksi vielä, kaipuu on niin kova :heart:
Ja mun pitäis vaan olla ja parannella itseäni, no eilinen siivousinto ei helpota tilannetta yhtään. Onpahan ainakin koko talo puunattu. Vasemmalla puolella tuntuu vihlaisuja, jos ponnistaa ja nostaa jotain vähänkin painavampaa. Paikallaan olo on niin vaikeaa mulle.
 
Hepskukkuu, ja haleja uusille. Ja tervetuloa. Tän pinon hyvä puoli on se, että suurin osa katoaa aika pian. Kuulostaapa tyhmältä jä lähes ilkeältä, mutta kaikki varmaan tajuaa pointin.

Pikaista paranemista omenaruusun lapsille. Onneksi (kopkop) meidän lapsilla ei ole ikinä tuotakaan vaivaa ollut.

Ei tässä ihmeempiä, joulusta senverran, että nuorempana olin monenmonenmonta vuotta kaupassa töissä ja siinä tuli noita joulujuttuja ja lauluja kateltua juhannuksesta lähtien. Sillon tuli korvista ulos. Nyt taas kun on lapset, eikä kauppa ole enää työpaikka, ni joulu on muuttunut mukavammaksi. En mä nyt ihan tosissani ole vielä intopinkeenä, enkä mä edes itse jouluna ole intopinkeenä, mutta mukavaa aikaahan se on. Mä otan joulun rennosti, esim joulusiivous on mulle ihan vieras käsite. En mä ala kattoja pesemään siksi, että tulee joulu. Tai mitään muutakaan älytöntä. Lasten kanssa askarrellaan kortit ja koristellaan vähän ja siinä se on. Mutta kyllä mä siis joulusta tykkään!!!


Ei muuta ku kp:t kaikilla kaakkoon ja plussia tänne!!!





 
siis mulla menee hermo tän vuodon kaa....eka lorisi sen 2 vikkoa ja sitten oli vuodoton päivä ja sit vuoti vielä yli viikon ja nyt oli pari vuodotonta päivää ja taas tuhruttelee :headwall: ei tuu mittää :$

toivoin jo eilen että olisi ovis tulossa tai jotain kun niin vihloi ja nipisteli .

 
miigu123 :hug:

ja kiitos kaikille onnittelijoille :flower: olin jo uhkarohkea ja menin pinoutumaan tonne heinäkuun odottajiin toivottavasti saan pysyä siellä ja mahdollisimman moni tulisi pian perässä :hug:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista ja :hug: myös teille!

Lymypiilo mie kanssa inhoan jouluhössötystä, jos se alkaa liian aikaisin. Pakko tunnustaa, että olen kyllä itsekin materialisti joulun suhteen ja haluan aina samat perinteiset joulusysteemit, mutta vasta jouluna. Joskus jouluruuhkassa kaupan kassajonossa tulee mieleen, että kyllä jonot lyhenisi, kun kaivaisin jostain konekiväärin :kieh: , en kylläkään irl ole yhtään väkivaltainen, mutta kuitenkin :ashamed:

Witchille paljon onnea ja vauvaliimaa :heart: :heart: ja miigu123:lle :hug: , ja muillekin jotka on halin tarpeessa :hug: :hug: :hug:

(.) Sain juuri tietää tämänhetkisen hCg-arvoni, joka on 23. Viikko sitten oli 282,2 eli varmaan viikon päästä pitäis olla jo aika lähellä nollaa... Ei me kyllä malteta odotella sitä yhtä välikiertoa, vaan noustaan heti takas ratsaille ;)
 
Mä jatkan vielä tätä joulukeskustelua, kun ei mulla oikeen mitään muutakaan juteltavaa (vielä..) ;) . Mä oon ehkä aika samoilla linjoilla kuin Piki, jouluna on kiva tunnelmoida kynttilänvalossa ja kuunnella ylevää joulumusiikkia. Mut se on se hieno tunne ja se on kivaa. Se negatiivinen tunne tulee lokakuussa siellä huoltoasemalla niiden konvehtien keskellä (joista mä en edes suurimmasta osasta tykkää, mut joita mä aina siitä huolimatta syön) kuunnellessa niitä samoja joululauluja, kun ulkona sataa vettä ja on 10 astetta lämmintä. Se pilaa sen joulun odotuksen, koska silloin ei ole yhtään jouluinen fiilis. Noh, se siitä, joulu tulee kuitenkin tänäkin vuonna kaikkine härpäkkeineen :saint: Pikille tsemppiä satulaannousussa, meillä on sama suunnitelma täällä. Heti vaan uutta yritystä, koska seuraavalla kerralla tilastot on meidän puolella!

Aikaista joulua ärsyttävämpi on kuitenkin Miigun tilanne. Toivottavasti se vuoto loppuu jo pian! Ootko käynyt lääkärillä, onhan kohdusta tullut kaikki ulos?

Dadallahan
on jännät paikat meneillään. Ei kai tuohon hermoiluun mikään auta, kuin keksiä uusi harrastus ;) Mä voin lainata mun koiria sulle, ne vie ajatukset mukavasti (joskus vähemmän mukavasti) pois hermoilusta :heart: =)
 
Lymis: Kiitos, mutta mulla on oma karvakuono :) Tytsy vie ajatuksia pois 40 kilon voimalla :heart:
SunRise: Minä taas aattelen niin, että tahtosin tietää kaikesta mahollisesta elämästä,
jotenkin se kai näyttäisi tavallaan mulle että se on mahdollista,
kävi myöhemmin miten kävi.
Kunhan ei käy kuten viimeksi (ku) niin sit ollaan jo pitkällä mulle..

Sori limakeskustelu, mutta oliko se niin että oviksen ja menkkojen välissä on ns. kuiva kausi?
*hämillään* ei täällä, ei täällä... :headwall:
 
Moikka!!
Piti kans just tulla kyselemään, et mist toi kauhia limaisuus johtuu....mut eiks joskus ennen tätiäkin toi vuoto lisäänny??!!
Witchi :hug: ja niin paljon onnea ja suojelusenkuleita teidän yhteiseen alkaneeseen matkaanne!! Voih, kunpa minäkin.....jonakin päivänä!!!
 
Dada: mulla on kaksi koiraa, mutta ne painaa yhteensäkin alle 40 kiloa, oisko 37 kg lähellä! Joten sä voitit ;)

Lima lisääntyy mulla just ennen kuukautisia, siis ehkä samana päivänä tai edeltävänä päivänä. Ja sit monta päivää ennen ovista. Eli siis mulla on se selkeä kuiva kausi oviksen jälkeen.
 
Terve kaikille...haluisin liittyä tähän teidän seuraan ku haaveissa olis toinen.Tyttö syntynyt 05,km 06/08.kp30-27/30.yk 10.
Tuntuu jotenki niin masentava tää kuu ei koskaan tärppää olen jo kaksi testiä tehnyt mutta molemmat nega
:'( mulla oli ovis plussa 19.10 voiko ollaa liian aikaisin testattu?kiertoni on ennen ollut tosi epäsäännölinen ja syönyt sen takia terolut pari kiertoa nyt kuukauden ilman ku yksityis lääkärini sanoi että se saatta estää ovulation kiva kun gynekologit olivat sitä mieltä että niitä pitää syödä että kierto tasaantuu ja sitten yksityis lapsettomuus lääkäri sanoo että ei sais syödä :/
mutta katotaan miten käy..onnea kaikki jotka ovat plussanneet ja toivotaan että me muut tullaan äkkiä perässä :D
 
marijasu: :hug: ja tervetuloa :)

Limoista: Jotenkin muistelisin minullakin normisti olleen kuiva kausi oviksen jälkeen, ihan päivä-pari ennen menkkoja sit saattanu joskus lisääntyä..
Mutta nyt on asiat aaaaivan toisin :LOL:
Syksykin tulee, aivastelusta päätellen..vai talvikohan se jo kolkuttas :)

Mua nippailee tosi kummasti välillä,
siis ihan selkeesti sattuu ton oikean munatorven kohille ja kohdun tietämille.
Pyhh, haaveet heitetty jo viime kierrossa ja taaaaas löydän itteni unelmoimasta :headwall:
 
Meikäläisellä on huomenna tai sunnuntaina uuden testin aika... testasin siis aikaisemmin viikolla herkkiksellä, mutta puhtaan negan. Mitään oireita ei tosin ole puoleen eikä toiseen, jotta mitään voisin niistä päätellä. Aamulämpö ollut koko viikon 36,7-36,9, tässä vielä odottelen, että josko se tuosta romahtaisi, niin ei tarttisi testailla.. mutta toivottavasti ei romahda!!

Mutta flunssa iskee päälle! Mä en halua flunssaa!! Viimeksi kun plussasin, niin mulle tuli heti alkumetreillä kova flunssa ja en mitenkään voi olla miettimättä vaikuttiko se km:ään. No, nythän en edes tiedä olenko raskaana vai en, mutta jos olen, niin mä en todellakaan halua mitään viime kerran uusintoa tuon asian suhteen. Plääh.

Mutta kyllä viikonlopun testaus jännittää, myönnän. Ei siis pelkästään positiivisella tavalla jännitä ja kutkuta, vaan siis vähän jopa pelottaa. Puhuin tästä siskolleni, joka on kokenut keskenmenon sekä vauvan kuoleman synnytyksessä. Kysyin, että miten ihmeessä noiden kokemusten jälkeen pystyy nauttimaan uudesta raskaudesta. Siskoni kertoi hänen olleen vakioasiakas pelkopolilla ja sai sieltä paljon tukea. Onneksi noiden koittelemusten jälkeen hän saikin vielä ihanan tytön.

Hän kertoi myös ystävästään, jolla oli 11 keskenmenoa putkeen. Voi luoja.. en edes oikein tiennyt mitä tuohon sanoisi. Tuolle pariskunnalle vaan tuli ero ja nyt molemmilla, miehellä ja naisella, on uudessa liitossa 2 lasta. Mutta mikäköhän siinäkin sitten oli, että keskenään eivät lasta onnistuneet millään saamaan... surullista, mutta onneksi nyt molemmat ovat löytäneet uuden onnen.

Sellaisia kaikkia minä täällä mietiskelen + paljon paljon muutakin.. mutta jos plussa tulee, olen varmasti ainakin muutaman sekunnin maailaman onnellisin ihminen, kunnes se pelko taas muistuttaa itsestään. Mutta pakko vaan sitten yrittää nujertaa se. Mutta ehkä menkat alkaa huomenna ja se siitä sitten......
 
Huomenta kaikille!!!

Hurjan paljon onnitteluita witchi!! :flower:

Marijasu tervetuloa! :hug:

Jos oli jotain muita uusia tai halauksen kaipuussa olevia(joita en muistanut), niin tervetuloa! Tässä teille kaikille yhteisesti :hug: !

Mukavaa lukea teidän joulukeskusteluita. Mä oon niin jouluihminen, kun vain olla voi, ja oon jo ensimmäiset joululahjatkin ostanut, mitä en kyllä yleensä näin ajoissa tee... =) Nyt on vaan kovat jännäilypaikat, kun vaihdan muutaman viikon päästä työpaikkaa ja kun eilen sieltä soiteltiin, niin sain kuulla, että mulle ois just kaikiksi joulupyhiksi pistetty työvuoroja... :'( No esitin sinne toiveen, että saisin joululle vapaita, ja kyllä se toive otettiin vastaan, mutta voipi käydä niin, että töissä silloin ollaan...Nyt kun ois vielä vuoro mennä mun vanhempien luo ja kun siellä on ne ihanan tutut kaikki traditiot ym...

Onneks mies sitten sai lohdutettua, että sitten me tehään oma joulu ja paistetaan omat kinkut ym., että ei meen joulu siitä nyt pilalle mee...Sitten mulle tuli parempi mieli, mutta saa nähä, miten käy...

Kierron suhteen alkaa kaiketi ovulaatiaika oleen käsillä, en oo tässäkään kuussa tikkuja tilannut, kun en jotenkaan saanut aikaseksi ja kun mulla on nyt pari kuukautta ollut kierto just tasan 28 päivää, niin aattelin, että ehkä se tuo turhaa stressiä, kun muutenkin on helppoa määritellä tuo puolväli...ihanaa sinänsä, että on näin tasaiseksi tää kierto mennyt...

Niin ja vielä lopuksi Dadalle piti kommentoida, että ei sille mitään mahda, kun joka kierron lopussa alkaa nuo ajatukset pyöriä testailun suuntaan...ainakin mulla =) Ja kun sulla nyt noin paljon outoja oireita on, niin kyllä mulla ainakin ois toiveet korkeella(niinkuin aina muutenkin...). Ei sille mitään voi. Toivotaan, että ois nyt just niitä ihanaisia alkuraskausoireita =)

Mukavaa viikonloppua kaikille toivotteleepi: tyttö onnellinen
 
Tervetuloa marijasulle! Ja tietysti pahoitteluni, että jouduit tänne meidän seuraan :hug:

Mä aion vaieta nyt viikonlopuksi ja lähteä reissuun. Joten plussailkaa ja pussailkaa poissaollessani, katsotaan sitten maanantaina mihin nämä toivotukset ovat johtaneet! :heart:
 

Yhteistyössä