KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Lymypiilo: Nii mie siitä testailusta että milloin sitä mahdollista Raskautta testailisi,
oviksia jo tikuteltu ja ne tikut ei toimi mulla ihan niin kun olisi helpointa joten tunteilla mennään :)

Mulla tänään siis kp17, tuntuilee hassua vihlonnan tapasta välillä tuolla jossakin.
Yritän olla ajattelematta asiaa :)
 
No jo on *"¤¤#¤&"#"&/. Ekaksi teksti tuli kahteen kertaan ja ny hävis kokonaan...
Heippa!
Eka käynti nyt siis onnellisesti takana. Musta otettiin vielä reilut 10 näytettä lisää (jo noiden reilu 30 päälle). Kaikki "kunnossa" (mitään syytä ei siis löytynyt). Kartoitettiin hoitoja, ensi kuun puolivälissä uusi käynti ja hoitotiimiin astuu remmiin myös toinen lääkäri, jolta saamme tukitoimia (lääkityksiä jne) raskautumiseen ja raskaana pysymiseen.
Ja mikä tärkeintä OVIS olis nyt ihan käsillä :attn: . UÄ:llä bongattu. Tähän asti julkisen puolen lääkäri on kieltänyt harrastamasta suojaamatonta aktiviteettiä, mutta tämä ihana lääkäri sanoi, että nyt olis aika harjoitella ilman suojavarusteita :D :LOL: :whistle: ;) , että tulta munille. Ja arvatkaas vaan mitä illalla tapahtuu :whistle: :wave: .
Kaikinpuolin jäi hyvä ja positiivinen kuva. Ainoa miinus olikin sitten loppusumma ja vastaanottovirkailija oli toooodella nuiva ja kuiva. Mutta en anna sen häiritä iloa. :heart:

tinttamaaria :hug: :hug:
 
Mahtavaa mymmis mahtavaa!!!

Ja Lymis, elä innostu, lapsi valitsi hymiön, mutta MINÄ annoin kohteeksi vain jouluhymiöt.. Että jouluaiheita pukkaa!!! Mä tykkään joulusta kyllä.

witchille onnea haamusta!

Hei nyt tulee ruma hymiö mymmiksen iloisten uutisten ja iltaohjelman kunniaksi,herkät sulkekoot silmänsä!!!

Olkaa onnellisia, tökkii nyt työkone niin, ettei hymiösivu tahdo aueta, jää laittamatta tuhma hymiö. Ollaan sitte vaan että :heart: :heart:




:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
mymmis JEE! Hauskaa iltaa! ;)

Tulin kertomaan kuulumiset, kävin np-ultrassa ja kaikki oli hyvin! Sormet löytyi, munuaiset ja virtsarakko, lapsivettä oli hienosti ja kaikki muukin näytti hyvältä. Niskaturvotusta ei lainkaan. Arvatkaa helpottiko...

Nyt uskallan pikkuhiljaa luottaa siihen että tämä vauva tulisi syliin asti. :heart:

PLUSSIA toivon teille tähän pinoon IHAN SIKANA!!!! :heart: Monta onkin jo mun jälkeen plussannu, mahtavaa!

voimia ja energiaa syksyyn! :wave:

EM 11+6
 
Huhuu?

Hiljasta on.


Emlle terkkuja.

Mymmikselle vaihtari:





Joo, okei, toi on jo mauton, mutta mä oon sillai henkinen teini. Sitäpaitsi elän toivossa, että te muut heräätte edes paheksumaan mun hymiöitä jos ei muuta! Kuka on keksiny tehdä hymiöistä banaaneja?

Hyvää päivänjatkoa kaikille!!!!








 
Moikka taas!!
Nyt on kaikki kivut lähestulkoon ohi, pientä menkkakipua selässä vielä =) Aamulla tuli aavistuksen verta pyyhittäessä :eek: Siellä se täti varmaan kolkuttelee siis, joten jos näin on, ni ehkäpä näiden jälkeen pääsen kunnon kiertoa laskemaan, kun nyt näyttäisi siltä et km-vuodon alkamisest on vasta se 19 pvä aikaa....(meniköhän laskut nyt oikeen....mut sinne päin kuiteski)
witchi :flower: Mukavaa päivän jatkoa kaikille!!!
mymmyryy :D
 
Moikka!! mä en täällä kauheesti ehi käymään ku on toi pikkukakkosten lista vastuulla ;)

mulla on nyt kp 8/28 se täti kuitenkin tuli vaikka testissä näkyi jo haamu.. se sitten kai oli viivanpaikka.. :/

witchi onnea :flower: toivotaan et viiva vahvistuisi :)!
 
Onnea plussanneille!
:hug: niille joilla täti on tullut kylään..

Itselläni edelleen pientä vuotoa, vaikka km:stä jo melkein 3 viikkoa.
Saisi kyllä loppua jo kokonaan.

Kuinka nopeasti teillä muilla on alkanut menkat km:n jälkeen?
 
Heippa,

Mahtaakohan joku vielä mut muistaa...?
Km 06/2007 ja tyttö syntyi 05/2008. Nyt voin ilmoittautua virallisesti taas vauvakuumeilijaksi :D . Vieläkö pääsis mukaan - vai pitääkö mennä johonki kolmosia kuumeilevien pinoon..? Täällä ja odotuspuolen km-pinois on ollu aina niin ihana fiilis :) .

-A- kp 1/??
 
rouva-77 Mulla alkoi menkat noin kuukauden kuluttua KM:sta. :)

En ole oikein osannut kirjoittaa mitään tänne ovulaation jälkeen. Toivon niin kovasti, että raskautuisin. :( Mahaa on vihlonut vähän, mutta muuten ei mitään. Just kokeilin yhtä raskauslaskuria, ja jos nyt olisi tärpännyt niin vaavi syntyisi heinäkuun puolen välin aikoihin. :heart:
 
P-E
rouva-77 mulla menkat reilun kolmen viikon kuluttua KM:sta. Jälkivuoto ei edes kokonaan loppunut kun menkat alkoivat.
Nyt sitten menkat loppuneet ja kovasti mietin uskallanko alkaa yrittämistä. Mutta taitaa olla viisainta odottaa ainakin jälkitarkastukseen.
 
Lymypiilolle lämpimät lohtuhalit :hug: Onneksi tunnut olevan jo aika hyvällä mielellä kaikesta huolimatta. =)

Mymmyryylle onnittelut uudesta yrityksen aloituksesta! :flower: :flower: Toivottavasti pian saat onnistuneita tuloksia! bd bd

rouva-77. Mulla on yleensä mennyt joku 40 päivää km:sta että täti on tullut. Viimeksi meni muistaakseni jopa 45 päivää. Mutta kyllä se on ihan ihmisestä kiinni miten kohtu toipuu. Jälki vuoto kesti mulla viimeksi vajaan viikon. Aiemmin kesti reippaasti yli viikon. Mutta mä oon aina ollut "huono" vuotamaan. Synnytyksen jälkeinenkin vuoto kesti mulla tosi vähän aikaa.

Jep. ON.
Oireita löytyy koko ajan lisää vaikka nyt on vasta dpo 9! Nännit arat ja nöpöttää koko ajan, väsyttää, vihloo ja jomottaa masua ja masu turvoksissa. Iltaisin näytän siltä kun olisin puolessa välissä raskautta :LOL: Miehellä on hauskaa tökkiä tota pömppöä. Pelottaa jos en olekaan ja tipahdan tooooosi korkealta ja lujaa kun täti hyökkää kimppuun...
 
witchi :heart: :flower: Toivotaan, että viiva vielä vahvistuu...

Täällä ei ovisoireita, ei sitten minkäänlaisia, vaikka kp 11 :headwall: Testailun aloitin hyvissä ajoin, eli sunnuntaina. Silloin tuli haalea viiva, eilen ei viivaa ollenkaan ja tänään taas haalea viiva. Ota siitä nyt sitten selvää. Lämpö on kuitenkin jo koholla... Mä en ymmärrä omaa kroppaani :headwall: Oon ehkä liian malttamaton :whistle:

Mutta juu, palailen taas :wave:
 
Iltaa!!
Kirjottelinki jo tost aamuisest veren tipasta.....jooh, ei siis kokopäivänä mitään vuotoa, rätti housuissa kuljettu koko päivän ja koko ajan käyny tarkistamassa pöksyihin, kun tunne et jotain valuu, ei mitään ei niin yhtään mitään....jotain v....ilu vuotoa vissiin :headwall: No siis enhän mä niitä kaipaakaan, mut jotenki kuitenki mielen sais taas rauhottuun. No joo, kaikkia taas varmaan kiinnosti mun vuotoni :LOL: Mutta ei sitä isäntääkään tunnu kiinnostavan....valitsin siis teidät :D
 
woodoolle tuhmuutta...
Mua on väsyttänyt ja palellut ihan koko päivän |O :ashamed: . Enpä kerro enempää...
rva77 mulla kuukautiset alko tasan 28 pvää km:sta joka kerta!
amira minä muistan (valitettavasti näissä pinoissa roikkunut jo kauan, tunnen itseni vanhukseksi....) ja tervetuloa kuumeilemaan :flower: . Mites teidän vauvaelämä on sujunut?
Päivitän illalla huomisen päivän suoraan.
maaliskuu :hug: :hug: . Pura tänne vaan. En kyllä osaa sanoa mitään järkevää...
 
hei taas tänne :)

Voimahaleja tarvitseville ja onnitteluhalit plussailijoille :hug: :heart:

Olen ollut ihan ulallani tän mun vuotoni kanssa, kun on kestänyt jo yli kaksi viikkoa. Viikonloppuna rupesi särkemään ja soitin eilen terveyskeskukseen. Tämä päivä menikin pomppiessa naistenklinikan, terveysaseman ja kätilöopiston välillä, kun lähetettiin miten sattuu. Lopulta pääsin kättärillä tutkimuksiin ja ultrassa kävi ilmi että km keskeytynyt. Niinpä huomisaamuksi takaisin ja lääkkeillä hoidetaan km käyntiin taas... miksei tämä voi loppua jo? aargh... ainakin sain selvyyttä asiaan ja tiedän että kohta olen taas elävien kirjoissa :whistle: Saikkua loppuviikoksi, se on ihanaa, kun on tämä jo henkisesti aika rankkaa.

Sattuuko se kovasti se lääkkeellinen?
 
woodoo ja mymmyryy: te teette hymiöistä ihan oman taiteenlajin, emmä kestä! Jos on pakko laittaa jo nyt jouluaihetta, niin rivot joulutontut on kyllä parhaita joulutonttuja! :LOL:

Dada mä en osaa lukea... Kai se aikaisin järkevä testaushetki 10 päivää ovulaatiosta? Vai miten se meni, mä taas veikkailen ;)

Amiralle
vaan tervetuloa, vaikkei vielä tunnetakaan!

Sun Rise
: tylsä juttu. Mä en kyllä tiedä tosta lääkkeellisestä mitään... Toivottavasti ei satu.

).( olin tänään gynekologilla tarkistuttamassa tilanteen ja kohtu oli hyvin tyhjentynyt. Oli kyllä kiva lääkärikäynti, setä jutteli ihan mitä sattuu ja nauratti mua. Ei ollut niin vakavaa, kuin olisi voinut olla, ihan hyvä niin. Loppujen lopuksi mulle ei jäänyt mitään muuta kuin positiivisia asioita mieleen. Heti saa yrittää uudestaan ja ovulaatiokin on todennäköinen, kun katsottiin munasarjoja. Oikean puoleinen rakkula oli jo nyt niin iso, että munasolu sieltä varmaan tipahtaa. Kolmas keskenmeno peräjälkeen on harvinainen ja on vain 1,5 % vaara, että se tapahtuu. Lisäksi gyne painotti, että ei saa olla surullinen, jos raskautuu kahteen otteeseen puolen vuoden sisällä. Se tarkoittaa, ettei hedelmällisyydessä ole mitään vikaa ja on todennäköistä, että olen uudestaan pian taas raskaana. Oli kyllä niin kannustava ja ihana lääkäri, vaikka juttelikin vähän hämäriä aina välillä :LOL: Sitten vielä intoili, että laita sitten heti s-postia, kun testi näyttää plussaa, niin katotaan ultralla rv 5-6, että kaikki on ok. Mä kun olen opiskelija, niin pääsen 4,5 eurolla tarkistamaan tilanteen YTHS:lle. Jotain hyötyä siitä, että on aina opiskelija ja PA, ei tartte maksaa gynen palveluista ;) Mutta olipa terapiaa se käynti, niin iloinen mieli tuli, että kai me sitten taas yritetään. Ai niin, gyne kielsi ottamasta lisää koiria vauvan korvikkeeksi, nyt pitää tehdä 3-4 lasta! :LOL: Jos nyt vaikka hankittais se ensimmäinenkin...

 
Kävin moikkaan noit viikon 45 vahvat plussat, vaiks ei kyl oo yhtään semmonen olo et vielä natsais, mut on taas jotain jännäämist ja saa ainakin viikon kuluu mahd. hitaasti, kun jotain oikeen odottaa :LOL: Ja aina niin järkevä :headwall:
 
Iltaa!!

Sun Rise, lääkkeillä ei satu lainkaan. Tai no, joillain se supistaa, mutta kun sulla kerta on ollut jo käynnissä ni en usko, että tulee kipuja. Ole huoleti. Ikävää, että pitkittyy, eikä hoidu itsestään, mutta tuskin joudut kipujen kanssa kärvistelemään. Hali sinulle!!

Amiralla on mahtava nimimerkki, meillä oli lapsena isän tekemä puuhevonen pihalla, jonka nimi oli Amira. Kroppa oli lyhtypylväästä ja jalat ja kaula lautaa. Oli todella mahtava koni. Noin 7v sitten isäni muutti pois lapsuudenkodista ja Amira jäi sinne. Isäni silloin kysyi, mitä Amiralle tehdään. Asuttiin kerrostalossa, lapsia kyllä oli, mutta minne ois tungettu? Jäi sinne pihaan. Sitten kuitenkin 5v sitten muutettiin tähän ja tuli taas tuo Amira mieleen. Isäni on edelleen erääseen ex-naapuriin yhteydessä ja olikin sitten varovasti kysellyt, että voisivatko kysyä uusilta asukkailta, että saisko sen konin sieltä pihan nurkasta. Olivat kysyneet, vastaus oli jyrkkä EI, se on kuulemma "vähän niinku maskotti". Talossa asuu eläkkeellä oleva pariskunta. Kyllä mun täytyy sanoa, että ihmettelen ko pariskuntaa, kun kuitenkin oli kerrottu, että isäni on omin käsin sen tehnyt lapsilleen, ja nyt olisi sauma antaa lapsenlapislle. Jossain vaiheessa mä ihan tosissani mietin, että menen yön pimeydessä ja vaihdan sen hepan puutarhatonttuun, siinä heille maskotti!!! Tätä en kuitenkaan kehdannut toteuttaa, rikoshan se olisi. Täytyy nyt tyytyä siihen yhteen valokuvaan, joka Amirasta on, ja nyt siis voin aihetta kaiholla muistella kun sinä Amira olet tullut meitä ilahduttamaan!! Tervetuloa!

Mulla on nyt sitten tänään kp1, Eli huomiseen listaan kp 2!!! :attn: Kierto oli nyt sen 27, mutta 28 lasken, kun olen raskautunut kierto on ollut aina 28 ja sen mukaan edelleen etenen. Kiitos ihanalle päivittäjälle.

Mitä tulee hymiöihin, Lymis, kun kerroit ettet oikein tykkää tästä jouluhäslingistä ni oikein tosissaan etsin jotan negatiivista jouluhymiötä. Löysinkin sellasen, jossa tonttu oli hirtettynä, mutta sitä en saanu tänne, se oli sellanen omalle koneelle ladattava. Mä en oikein tajua miten ne toimii? Sen ajattelin piristävän sinua... Harmi, kun ei sitten saanu tänne. Toi bylsivä tonttupari ois kanssa ok, ei ole sellasiakaan näkynyt. Tässä meidän hymiöasiantuntijoille haastetta.


Maaliskuu
; tuhut, töhryt ja ylimääräset vuodot yms kivut ovat perseestä, ja siksi niistä saa tänne purkaa. Mulla noita on ollu viimesen puolen vuoden aikana enemmän ku laki sallii. Mä en ole IKINÄ merkannut edes menkkoja almanakkaan, kun ovat niin säntilliset olleet, nyt mulla on kaikenmaailman kommentteja jo tyyliin "vähän ruskeaa tuhrua aamulla, kirkas verijojo illalla". Olen ihan tosissaan alkanu näitä menkkajuttuja seurailemaan, nytkin tuhrua siis la-asti enneku alko vuoto. Että jos jotain johdonmukaisuutta olisi. Ainoa mikä nyppii on se, kun esim pomolla on kurja tapa tulla viereen läähättämään ja kurkkimaan kalenteriin jos jotain kokousta tmv merkkaan. Välillä oikein tuntuu, että se lueskelee mun kalenteria siinä salaa. Toisaalta, jos se oikeesti bonggaa mun menkkapäiväkirjan siitä, ni eiköhän se ole sen onkelma, ei mun? :LOL: :LOL:

Hyvää illanjatkoa kaikille!! Meillä ei ainakaan
kun olo on aika litslötsmenkkamainen. Hehheh, sainpa ohimennen tungettua tuhman hymiön..




 

KESKIVIIKKO
KESKELLÄ VIIKKOA!!!

[/quote]

29.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN


DeviLiah.................KM 09/08.............................KP *yk4
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 2/28 *yk2
Lymypiilo................KM 07/08 10/08...................KP 5/28
Lehmis...................KM 09/08.............................KP 11/26-29
tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 11/28-32
Kanella..................KM 05/08.............................KP 12/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 12/30-33 (pt)
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 15/29
Elviira-76...............RK 11/07...............................KP 19/26-27
Dada....................KU 07/08................................KP 19/
Empuu...................KM 09/08..............................KP 22/
Aava.....................KM08/08................................KP23/29
Liinakko................TM 07/08...............................KP 26/28
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 29/28-34
Betania..................KM 06/07.............................KP 37/27-28 (pt)
tytti82..................TM 05/08...............................KP 52/30-33


[/quote]

HAAVEISSA TOINEN

Amira......................KM06/07................................KP 2/
Annemaarit............KM 08/08................................KP 4/24-28
Nemu.....................KM 08/06, 08/08....................KP 9/26-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 21/27-29(pt)
Sini74.....................KM08/08.................................KP 21/ yk1
freebird.................Enkelivauva 05/08 ..................KP 21/
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 24/31
Tinttamaaria...........KU08/08................................KP 28/28
witchi.....................KM 04/08...............................KP44/40-55
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08...............................KP
miigu123................KM10/08................................KP /30
maaliskuu...............KM10/08...............................KP
nöttiäinen...............RK10/08...............................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS

rouva-77...................KM10/08......................................KP
PuuhaEmmi...............KM 10/08.....................................KP
woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 2/28
Unicco......................KM 07/07......................................KP 5/29
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 12/28 (pt)
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 32/36
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP (pt)
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (pt)
Omenaruusu............KM 10/01, 10/08...........................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08.............................KP
Jellona84.................TM 10/08.......................................KP
mymmyryy................KM 12/07,04/08,07/08...............KP 15/26 (ei aktiivista yritystä)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 14/32-38
Millukka...................KM 05/08...............................KP 25/29 *yk14


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP38/25-
[color]

[color]

HAAMUILIJAT:[color]
witchi
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo.........................10/08
Herkkupeppu..................10/08
mother4..........................10/08
Rouva Pikkumyy..............10/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

 
woodoo: ihan sairasta huumoria hirttää tonttu! Mä luulen, et me ollaan niin samalla aaltopituudella! Mä en osaa laittaa mitää muita hymiöitä ku nää jotka näkyy tässä laatikon yläpuolella, ehkä ihan hyvä niin :saint: Öitä kaikille!

p.s. liian aikaisen jouluhässäkän lisäksi on erittääin ärsyttävää, kun joku lukee olan yli mun s-postia tai kalenteria. Joten ymmärrän sua woodoo tässäkin...

 
vuorokausi vaihtuu puolen tunnin kuluttua joten kaikille tasapuolisesti iloista keskiviikkoa.. kohtahan on taas vkl :D

Tänään on ollu kummallinen päivä, kauheen herkkä olo..niinkuin eilenkin.
Eilen oli iltalämmöt 35 korvilla niinkuin normaalistikkin tuntuisi olevan,
tänään 36,87 ..tarkottaiskohan se tosiaan oviksen tapahtuneen?
Hmm vaikeita nämä asiat :LOL:
Mulla on outo olo, semmonen "ei minkäänlainen", siis ihan kuin jotenkin tunnoton..
siis fyysisesti.
Viime kierrossa oli hyvissä ajoin ennen ovista kaikenlaiset nippailut ja oviksen jälkeen tissiarkuudet ja juilinnat.
Nyt ei mitään.
Merkki jostakin varmaan mutta mistä..no, alkaa kai kroppa toimii niinkun kuuluisi,
iloittakoon siitä nyt sitten kun ei muuta ole :)
Tai on, mies toi eilen puskan vaaleanpunaisia ruusuja meikäläiselle..aaaww :heart:
 

Yhteistyössä