Iltaa!!
Sun Rise, lääkkeillä ei satu lainkaan. Tai no, joillain se supistaa, mutta kun sulla kerta on ollut jo käynnissä ni en usko, että tulee kipuja. Ole huoleti. Ikävää, että pitkittyy, eikä hoidu itsestään, mutta tuskin joudut kipujen kanssa kärvistelemään. Hali sinulle!!
Amiralla on mahtava nimimerkki, meillä oli lapsena isän tekemä puuhevonen pihalla, jonka nimi oli Amira. Kroppa oli lyhtypylväästä ja jalat ja kaula lautaa. Oli todella mahtava koni. Noin 7v sitten isäni muutti pois lapsuudenkodista ja Amira jäi sinne. Isäni silloin kysyi, mitä Amiralle tehdään. Asuttiin kerrostalossa, lapsia kyllä oli, mutta minne ois tungettu? Jäi sinne pihaan. Sitten kuitenkin 5v sitten muutettiin tähän ja tuli taas tuo Amira mieleen. Isäni on edelleen erääseen ex-naapuriin yhteydessä ja olikin sitten varovasti kysellyt, että voisivatko kysyä uusilta asukkailta, että saisko sen konin sieltä pihan nurkasta. Olivat kysyneet, vastaus oli jyrkkä EI, se on kuulemma "vähän niinku maskotti". Talossa asuu eläkkeellä oleva pariskunta. Kyllä mun täytyy sanoa, että ihmettelen ko pariskuntaa, kun kuitenkin oli kerrottu, että isäni on omin käsin sen tehnyt lapsilleen, ja nyt olisi sauma antaa lapsenlapislle. Jossain vaiheessa mä ihan tosissani mietin, että menen yön pimeydessä ja vaihdan sen hepan puutarhatonttuun, siinä heille maskotti!!! Tätä en kuitenkaan kehdannut toteuttaa, rikoshan se olisi. Täytyy nyt tyytyä siihen yhteen valokuvaan, joka Amirasta on, ja nyt siis voin aihetta kaiholla muistella kun sinä
Amira olet tullut meitä ilahduttamaan!! Tervetuloa!
Mulla on nyt sitten tänään kp1, Eli huomiseen listaan
kp 2!!! :attn: Kierto oli nyt sen 27, mutta 28 lasken, kun olen raskautunut kierto on ollut aina 28 ja sen mukaan edelleen etenen. Kiitos ihanalle päivittäjälle.
Mitä tulee hymiöihin,
Lymis, kun kerroit ettet oikein tykkää tästä jouluhäslingistä ni oikein tosissaan etsin jotan negatiivista jouluhymiötä. Löysinkin sellasen, jossa tonttu oli hirtettynä, mutta sitä en saanu tänne, se oli sellanen omalle koneelle ladattava. Mä en oikein tajua miten ne toimii? Sen ajattelin piristävän sinua... Harmi, kun ei sitten saanu tänne. Toi bylsivä tonttupari ois kanssa ok, ei ole sellasiakaan näkynyt. Tässä meidän hymiöasiantuntijoille haastetta.
Maaliskuu; tuhut, töhryt ja ylimääräset vuodot yms kivut ovat perseestä, ja siksi niistä saa tänne purkaa. Mulla noita on ollu viimesen puolen vuoden aikana enemmän ku laki sallii. Mä en ole IKINÄ merkannut edes menkkoja almanakkaan, kun ovat niin säntilliset olleet, nyt mulla on kaikenmaailman kommentteja jo tyyliin "vähän ruskeaa tuhrua aamulla, kirkas verijojo illalla". Olen ihan tosissaan alkanu näitä menkkajuttuja seurailemaan, nytkin tuhrua siis la-asti enneku alko vuoto. Että jos jotain johdonmukaisuutta olisi. Ainoa mikä nyppii on se, kun esim pomolla on kurja tapa tulla viereen läähättämään ja kurkkimaan kalenteriin jos jotain kokousta tmv merkkaan. Välillä oikein tuntuu, että se lueskelee mun kalenteria siinä salaa. Toisaalta, jos se oikeesti bonggaa mun menkkapäiväkirjan siitä, ni eiköhän se ole sen onkelma, ei mun?
Hyvää illanjatkoa kaikille!! Meillä ei ainakaan
kun olo on aika litslötsmenkkamainen. Hehheh, sainpa ohimennen tungettua tuhman hymiön..