KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Lymypiilo, kuulostaapa ihanalta gynegologilta, kun kieltää ottamasta lisää vauvankorvikkeita :D Munkin oma lääkäri terveysasemalla on ihana, kun se oikeasti välittää, taputtaa aina polvelle ja puhuu ihmisen kieltä tunnustaen, ettei kaikkea osaa. Mutta tässä tilanteessa se rupesi mun kohdalla olla liikaa se välittäminen, rupesi itkettämään. Siinä tilanteessa olisikin ollut parempi jotenkin semmonen kylmempi toiminta mun kohdalla... Ikinä ei voi olla tyytyväinen :saint:

Dada, ihana mies sulla :heart:

Hauskaa päivää kaikille, oli se limaista tai ei! Mie lähen nyt sinne sairalaan, kerron sitten kuinka meni...
 
Hei ja kiitos tervetulotoivotuksista.

Mä repesin ihan täysin noista woodoon muisteloista :LOL: . Toivottavasti saatte joskus tarinalle onnellisemman lopun ja kaimani kotiutettua.

Ilmaisin itseni varmaan vähän epäselvästi eilen. Eli mut vois lisätä tonne _kolmatta_ kuumeilevien pinoon. Esikoinen on 5½v ja sit lisäksi tää 5kk pikkuneiti. Vauva-arki sujuu (liian?) hyvin, kun lisää tekee jo mieli ;) . Viime yönä esim. nukuttiin putkeen klo 20:00 - 07:30. Hyvä niin, jaksaa vanhemmatkin paremmin "harrastaa" :whistle: .

-A-
 
Sun Rise: mä tiedän ton liikaa välittämisen. Ei mulle tarvii kun sanoo, et sä oot varmaan surullinen, ni alan heti vollottamaan :LOL: Mut mä oon muutenkin sellainen leffaparkuja, raskaana tai ei... Toivottavasti sairaalareissu menee hyvin!
 
J84
Huomenta kaikille :heart:

Tein tuossa aamupissasta r.testin varmistaakseni, että joko olisi hcg laskenut niin alas, että tulos olisi nega, mutta kappas..siihen tuli vieläkin hailakka viiva ja nyt on jo kulunut 12 päivää keskenmenosta :kieh: Milloinkahan tuo pirun hormooni on kadonnut kehostani kokonaan? Tänään on alkanut alaselän vihlonta, joka on yleensä itsellä tarkoittanut, että ovis tapahtuu viikon sisällä, mutta onko se nyt sitten edes mahdollista jos tuota hcg:tä on vieläkin olemassa?

Niin ja tervetuloa uudet kuumeilevat :D :heart:
 
Huomenta!!

Nyt kun tosiaan tuli toi konijuttu mieleen, ni alko taas nyppimään. Kyllä minusta olisi oikeus ja kohtuus, että saisivat PUUTARHATONTUN maskotiksi. Eikö teistäkin? Kuka edes oikeesti haluaa maskotteja pihalle? Mä vaan kysyn? Ihan puhdasta v*ttuilua etteivät Amirasta luovu!! Jos vaan ois vähän törkeempi luonne ni menisin ja toteuttaisin vaihdon. Mitähän ne ajattelis ku aamulla heräis ja oiski pihan nurkassa tonttu, joka näyttää kieltä, esim..

Jellona, joillain vissiin on hormonia vielä kuukaudenkin kuluttua keskenmenosta, niin taisi ainakin mulla olla. Hiljaa hyvää tulee....

Ei mulla tähän hätään muuta, oikein mukavaa päivää kaikille ja paljon haleja tarvitseville!!!




 
Heippa kaikille!
Käyn täällä kyllä säännöllisesti lukemassa juttujanne vaikken usein jaksakaan itse kirjoitella. Nyt täällä ollaan kotona kipeän pojan kanssa. Poika kattoo videoita ja mulla kerrankin aikaa rauhassa täällä roikkua...

Ja woodoo jatka vaan samaan hulvattomaan tyyliin, kiva noita sun juttujas on hekotella :LOL: Ja onnea teille Amiran kotiin saamiseksi, nyt alkaa olla niin pimeet yöt että hyvä aika yöllisille reissuille :kieh:

Jellona mulla myös hcg koholla vielä vajaa kolme viikkoa km:sta, saattaa se kestää että ihan nollille laskee.

En muista enää mitä kaikkea piti kommentoida, mutta tervetuloa ja pahoittelut uusille :hug:
Ja:hug: myös kaikille muille sitä tarvitseville.

Itse vietän seesteisiä viimeisiä vuotopäiviä ennen kuin alkaa taas armoton oviksen metsästys ja raskausoireiden kyttäily :kieh: Vaikka pitäis nyt viimein uskoa ettei mulla ennen plussaa mitään oireita nyt vaan kertakaikkiaan ole :headwall:
 
Onnea plussanneille, Rva pikkumyy, mother4, huhtityttö ja herkkupeppu :flower: :heart: Kätevää kun listasta näkee kuukauden koska plussannut! Mahtava juttu! Mäkin aina vaan luen tätä selaillen ja unohdan nopeasti kuka mitäkin sanoo, kun en vielä "tunne" täältä hirveästi porukkaa..
Kuka on vieny mun tädin??!! nyt tänne sit..on odoteltu jo 36 päivää...
 
Woodoolle neuvoja :kieh:
Miten olisi nettiadressi palauttakaa Amira perheensä luo!

Tai käy viemäsä sinne keinuhevonen tilalle, ehkä niillä olisi niin huononäkö, etteivät mitään huomaa...

Mutta voihan olla että mummolla ja papalla on lapsenlapsia jotka rakastavat Amiraa yhtä paljon kuin tekin aikanaan. Mutta ymmärrän kyllä miksi sen haluaisit takaisin. :heart: Hepat on ihania, ainakin os mun tyttäreltä kysytään.

Tervetuloa uusille!

Omaa purkausta: Kuinka kauan on ok odotella toisen lääkärin konsultaatiota, mulla menee hermo! Vaikka odotusta on tällä erää kulunut huomenna tasan viikko, mä saan jokakerta kun puhelin soi virka-aikaan sätkyn ja ryntään luurin luo ja koen kamalan pettymyksen kun se onkin vaan joku kaveri tai mutsi tai kuka vaan :LOL: Aika kooomista touhua juu.

Menkat jatkuu, vuoto alkaa vähentymään hiljalleen, kohta pääsee räteistä eroon, oujee!

Palailen taas!
 
Heipatus! :wave:

Jellona mulla oli vielä viisi viikkoa km:n jälkeen verikokeesta otettuna arvo n. 25 eli olisi vielä silloinkin näkynyt kotona raskaustestillä.

Testasin aamulla herkällä testillä, mutta puhdas nega. Tylsiä nuo herkät testit, kun houkuttelevat testaamaan aikaisessa vaiheessa.. pöh! No, en luovu vielä toivosta, viikonloppuna uutta testiä kehiin, jos muuta ei ehdi tapahtua sitä ennen. Aamulämpö tänään 36,9, joten se ei ainakaan vielä ole romahtanut. Mitään oireita puoleen eikä toiseen ole ollut, ei siis yhtään mitään, joten niiden perusteella ei voi mitään olettaa.

Ei muuta kuin mukavaa loppuviikkoa kaikille!
Sini
 
Huhtityttö,Lymypiilo,Herkkupeppu,mother4 & Rouva Pikkumyy: ONNEA MAHTAVAN PALJON!!!! :flower: :flower: tarrikset ja jarrusukat lähtee myös matkaan. =)

(.) Alotin tänään primolutit, saas nähä tuleeko täti tällä kertaa sitten ajoissa. Nyt kun alotin noi metut, niin jopas on vaikee muistaa ottaa niitä... Kahen viikon päästä alan ottaa niitä aamulla sekä illalla, ja nyt on hyvä kun muista ottaa sen illalla... pitää vissiin alkaa kirjottelee kämppä täyteen muistilappuja! Ja mikä parasta: vaaka näytti aamulla tasan -9kg!!!!!!!! Oujee!!!!! :D



Tsemppiä ja +++++++++ :whistle: tasapuolisesti kaikille!!!!
 
Huhuijaa, täällä sitä vaan aivastellaan, nenukin on tukossa. Inhottaa, kun on koko ajan sellainen olo, että kohta tulen kipeeksi. :kieh:

Viikon kuluttua olisi KM:n jälkitarkastus, kaksi kuukautta tulee siitäkin. Loppuviikosta todennäköisesti taas alakuloinen fiilis, perjantaina olisi rv20+0. :ashamed:

Yritän koko ajan kuulostella kehoani, sillä jos olisin raskautunut kiinnittyisi alkio ihan pian kohtuun. Kirkasta, limaista vuotoa on tullut, pöksyt kastuu. Anteeksi, kun kerron! :D Taitaa kuitenkin olla toiveajattelua, aika hyvä tuuri saisi olla, että heti raskautuu keskenmenon jälkeen...

Hyvää keskiviikkoa kaikille! Itse odottelen malttamattomana perjantaita, pitkästä aikaa pitkä viikonloppu vapaalla. :) :wave:
 
Empuuu, voi kun olisit, fingers crossed :saint:

Reissu meni hyvin, otin ne särkylääkkeetkin mitkä annettiin, myöhemmin kaduin sitä. olisin halunnut ensin kuulostella tuntemuksia, ja ottaa vasta tarvittaessa lääkettä. Kiltti tyttö kun olen, niin otin käskystä... Nyt tulee tavaraa ihan järkyttävä määrä, tämän kun olisin tajunnut, olisin hakeutunut lääkäriin jo aikaisemmin! Kaksi ja puoli viikkoa katselin sitä vuotoa, jota luulin kunnon vuodoksi... Helpottavaa, kun tietää että nyt lähti koneet käyntiin. Voidaan kohta aloittaa normaali elämä taasen ja mahdollisesti vauvaakin ajatella tekevämme :heart:

mymmyryy, esikoinen oli mulla haaveissa, se jäi silloin väliin kun en halunnut listautua, mutta nyt voisin jo uskaltaa haaveilla taas =)

Lähdenkin tästä jatkamaan vessarumbaani... :D
 
Moikka!!!

Tietty ensin haljea ja pusuja kaikille..



Arvatkaa, näin se menee se työpäivä rattosasti kun ottaa elämäntehtäväkseen löytää tällanen:


Lymis, ihan specially for you!!!



Ei muuta ku joulua odotellessa!!!

Ja erityishali Sun riselle, tosta on suunta vain ylös!!!
 
Tätiköhän se aikoo meille kylään?? Olen tänään siivonnut hullunlailla, vaikka pitäisi ottaa ihan rauhallisesti. Siivousinto iskee minuun vain ja ainoastaan ennen menkkoja. Miten on, voiko menkat tulla vaikka jälkivuotokaan ei ole vielä kunnolla loppunut? En kyl vielä niitä haluais, koska jälkitarkastukseen asti pitäis odottaa ennenkuin vauvantekopuuhat jatkuvat.. Ja tarkastushan on VASTA 18.11. En jaksa odottaa..

Yöt olen nyt onneksi nukkunut Ruususen unta, kiitos unilääkkeiden.

Empuuu Toivottavasti oireet on sitä mitä pitääkin. Meillähän ei montaa päivää olis ollut eroa laskettujen aikojen kanssa. 20+0 olis tullu ens tiistaina täyteen.

Kiitos teidän kaikkien jouluimmeisten, siivotessa on soinut joululaulut päässä. En kyllä vielä laita niitä soimaan stereoihin.
 
Moi kaikille ja :hug: tähän pinoon päätymisestä!

Voisin minäkin jo pinoutua tänne, vaikka km:sta on kulunut vasta n. viikko. Tosin alkanut raskaus oli kuivunut kasaan jo aiemmin, tuossa viime viikolla 6+6 vasta alkoi kunnon vuoto, jota ennakoi parin päivän tuhruttelu. Haluan uudestaan raskaaksi!!! |O |O Ja kunnolla tällä kertaa, laitan vaikka tulpan tuonne niin kestää sisällä :kieh:

Nyt alkaa olo olla aika normaali, tuntuu vaan niin oudolta palata tänne kuumeilemaan vaikka eihän sitä raskaana oloa kerennytkään kunnolla sisäistämään. Huomenna olis hCg-kontrolli, toivottavasti olis kunnolla tippunut, että pääsisi pian yrittämään uudestaan... Meillehän sanottiin, että pitäis oottaa ne yhdet menkat mutta ei taideta malttaa :whistle:

Jaksuja kaikille ja pikaista, kestävää plussaonnea :heart:
 
Elikkä meillä kuumeillaan viitosta. Itselläni neljä lasta, miehelläni ei lapsia vielä ole. Ensimmäinen yhteinen raskaus päättyi elokuussa keskenmenoon, raskaus oli silloin puolessa välissä. Nyt vauvakuume todella voimakas ja olemme pelosta huolimatta päättäneet alkaa yrittää :ashamed: Ja mikä olisi parempi paikka purkaa tuntojaan kuin tällainen pino :)
 

TORSTAI
kohta ois taas viikonloppu!!!

[/quote]

30.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Piki80 ....................KM10/08..............................KP
DeviLiah.................KM 09/08.............................KP *yk4
Sun Rise.................KM ....................................KP
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 3/28 *yk2
Lymypiilo................KM 07/08 10/08...................KP 6/28
Lehmis...................KM 09/08.............................KP 12/26-29
tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 12/28-32
Kanella..................KM 05/08.............................KP 13/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 13/30-33 (pt)
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 16/29
Elviira-76...............RK 11/07...............................KP 20/26-27
Dada....................KU 07/08................................KP 20/
Empuu...................KM 09/08..............................KP 23/
Aava.....................KM08/08................................KP24/29
Liinakko................TM 07/08...............................KP 27/28
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 30/28-34
Betania..................KM 06/07.............................KP 38/27-28 (pt)
tytti82..................TM 05/08...............................KP 53/30-33


[/quote]

HAAVEISSA TOINEN


Annemaarit............KM 08/08................................KP 5/24-28
Nemu.....................KM 08/06, 08/08....................KP 10/26-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 22/27-29(pt)
Sini74.....................KM08/08.................................KP 22/ yk1
freebird.................Enkelivauva 05/08 ..................KP 22/
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 25/31
Tinttamaaria...........KU08/08................................KP 29/28
witchi.....................KM 04/08...............................KP45/40-55
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08...............................KP
miigu123................KM10/08................................KP /30
maaliskuu...............KM10/08...............................KP
nöttiäinen...............RK10/08...............................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS

rouva-77...................KM10/08......................................KP
PuuhaEmmi...............KM 10/08.....................................KP Amira........................KM06/07......................................KP 3/
woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 3/28
Unicco......................KM 07/07......................................KP 6/29
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 13/28 (pt)
mymmyryy................KM 12/07,04/08,07/08.................KP 16/26
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 33/36
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP (pt)
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (pt)
Omenaruusu............KM 10/01, 10/08...........................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08.............................KP
Jellona84.................TM 10/08.......................................KP

[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 15/32-38
Millukka...................KM 05/08...............................KP 26/29 *yk14
heitu.......................KM08/08................................KP


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP39/25-
[color]

[color]

HAAMUILIJAT:[color]
witchi
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo.........................10/08
Herkkupeppu..................10/08
mother4..........................10/08
Rouva Pikkumyy..............10/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

 
Tänne pinoon on tämän kuukauden aikana liittynyt aivan liikaa uusia ihmisiä! :'( . Nyt kaikki raskaanaolijat haarat kiinni ja niittejä lootaan, ettei enää uusia ihmisiä tänne puolelle joudu!!!

Tervetuloa uudet kuitenkin :hug: :hug: .

Jellona mulla oli Hcg:tä vielä kuukausi km:n jälkeen, eli voi hyvinkin olla vielä pitkäänkin elimistössä.
Pää lyö tyhjää ja unohdin mitä piti kellekkin kommentoida...
 
Tervetuloa Piki80 ja Heitu :hug:
Rouva Pikkumyy Sain tänään sen mun hcg-arvon ja se oli 1 (pitääkö se olla 0, ennen ku uus raskaus voi alkaa?), löysinkin ilm. sun juttusi tuolta Pömppömahaiset plussaajat ja toivo heräs!! Tiedän kyllä, et tuo arvo ei vielä mitään kerro, mutta viime viikolla tein puhtaan negan apteekin testil, ei siis viivan viivaa, ei haamun haamuu, vaikka joka sunnasta ja kulmasta kattelin, luulis et edes haamu ois tullu, kun tota hormonia veressä vielä oli...tiedän senkin et noi testit ei näytä jos hormooni kovin matala....Erilaisia tuntemuksia kyllä on, mut voihan ne johtua tosta vanhastakin??!! Mulla ei sen enempiä tarkastuksia oo, kun sillon keskenmenossa jo kohtu ultrattiin tyhjäksi....Millä ihmeen tavalla sait toivon pidettyä yllä?? Tai toivoa kyllä on siihen asti, kunnes täti saapuu...
 
Tännepä nyt valitettavan paljon tuntuu uusia tulevan, siis ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan :ashamed: Pahoittelut ja :hug: teille tähän pinoon joutuneille...

Sun Rise jaksamista sinulle ja :hug: Oli varmaan kuitenkin hyvä, että otit heti annetut lääkkeet, eivät välttämättä enää niin hyvin auta jos kivut kunnolla alkaneet.

omenaruusu mulla alkoi menkat 28 päivää tyhjennyksestä vaikkei jälkivuoto ollut kokonaan loppunut. Koita kestää piinallinen odotus tarkastukseen :hug:
 
Jos on alle 5 niin kuulemma menkat alkaa pian, vaikka minulle sanottiin TYKS:ssä, että pitää olla alle, 1 mutta luotan siihen , että alle 5 niin pian alkaa menkat tai sitten ei ala vaan raskaus!! Onnea raskauteen heti kun kroppa vaan on valmis!!;=) :heart: :heart:

Kaikille muillekkin ihanaa iltaa, tulin juuri iltavuorosta ja pian nukkumaan :xmas:


 

Yhteistyössä