KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Eipä tarvinnut tänään testailla, kun täti koputteli heti herätessä oven takana :ashamed:
en tiedä vielä onko kp 1 vai onko vasta tuhruttelupäivä, joten ilmottelen mymmyryy.

En kyllä omiin tuntemuksiin voi tässä asiassa luottaa, ihan oli sellainen olo, että nyt olis tärpännyt. Mitään erityisiä oireita mulla ei ikinä ennen plussaa ole ollutkaan, mut kyllä sitä näköjään aina jotain pystyy kehittelemään kun oikein toivoo :ashamed: Kun pystyis jatkossa ton oireiden kuulostelun ja keksimisen pitämään aisoissa, kun ei niistä mun kohdalla voi mitään sanoa...

Täytyy mennä halimaan tuota rakasta kolmevuotiasta, se on parasta lääkettä tähän pettymykseen :heart:

Kiitos haleista, kyllä ne vaan auttaa :heart:

mymmyryy
: esikoinen haaveissa, unohdin laittaa, sori :)

liinakolle pidän peukkuja, ehkä oireet viittavat johonkin =) Annemaaritille voimia uuteen yritykseen.

ON: mä en jaksa aatella mitään vauvoja, lueskelen mieluummin teidän muiden intoilua, ehkä se taas tarttuu. Nyt lähden koiran kanssa agility-kisoihin, kivaa!

Ihana rakas ahkera päivittelijä mymmyryy, mulla on tänään kp 2, monta päivää jotekikin sitä tuhrua, se on muuten hyvin raivostuttavaa.

Lymypiilo isot halaukset ja toivottavasti kisat menivät mainiosti :)

Aava
pohti milloin lääkäriin yhteyttä, kertaan oman kokemukseni lyhyesti, meillä viimeisin yritys kesti yli 2 vuotta km rv 19 ja mulla on aina ollut hyvin epäsäännöllinen kierto ja muuta pientä. Jälkitarkastuksessa kysyin sairaalassa lääkäriltä ja se sanoi, että vuoden päästä voit ottaa yhteyttä. Tosin neuvolalääkäri oli sitten erimieltä mutta ei siitäkään paljon apuja ollut kun mun piti pitää sitten ihan huilitauko oman itseni kannalta. Mutta tulkintani on siis se, että pääsääntöisesti lääkärit haluavat yritystä puoli vuotta kunnes ryhtyvät mihinkään. Yksityinen on sitten taas toinen juttu.

Ukko on hirvimetsällä ja mä ihmettelen kuinka tuolla kukaan viitsii olla kun toinen vaihtoehto olisi lämmin torppa ja mukava sohva...
Itse tästä lähden kohta navettaan, sen lisäksi olenkin tänään tehnyt niinkin hirveästi kuin käynyt äänestämässä, no hain sentään anopinkin sinne, kun nämä matkat täällä on niin pitkät, etten viitsinyt häntä kävelemään laittaa.

Lymypiilo :hug:
Tänään olenkin sitten kärsinyt menkkamaisista alaselkäkivuista, ja oonki miettinyt josko se täti siellä koputtelee, mut ei kai se näin pian siellä vielä tuloillaan olis?! :whistle: Vai voisko se ovis olla nyt vasta, isännälle sanoinki et tänään vielä tarttis ja sitten saa riittää, ei kai siitä yli yrittämisestäkään mitään tuu! (aiemmat raskaudet on ajateltu tyylillä tulee kun on tullakseen, ja esikoisesta tais tulla 2 luomut, ja tästä km raskaudesta ei tullu ollenkaan)....Mut jos tää ois ovis, ni mitä tuo aiempi oli sit? Hullukshan täs tulee tän luulotaudin kanssa :eek:

höh kirjotin äsken ihan kaameen mittasen stoorin ja sit netti pätkäs ja kaikki tietysti katosi. |O
Kysymys teille, oi viisaat:

Jos ovis olisi ollut tänään, testaillakko kannattaa 2vk kuluttua vai miten?

En tietty varma voi tuosta tiedostani olla mutta tuntemukset menis ainakin sen piikkiin :)

Onko kellään tääl migreenii/kaltaista päänsärkyä?
Jos niin oletko laittanu merkille missä vaiheessa kiertoa?
Mulla oli kaks ILTAA kamala kuvotus ja ihana migreenini tullut takas..
onneks tänään ei enää ollut :)

J84
Huomenta. Oon ollu poissa koneelta jonkin aikaa, en oo vaan jaksanu avata konetta. Tää viikko vois olla sit jo otollinen meinaan perjantaina tuleekin jo kaks viikkoo, kun tyhjennysvuoto alkoi ja viime perjanaina ne sitten loppuivatkin jo. - Pitäisköhän tilailla tikkuja :p ? Kummalta kannattaa tilata, Mammaksi.fi vai Kotitesti.fi :| ?? Vai pitäiskö vain odottaa ne yhdet kunnon menkat ja sit vasta aloittaa tuo väsääminen ja ottaa rennosti ilman, et odotukset nuosee pilviin...?

Rva Pikkumyy: Tuo odotustaulu on kyl yli-ihana. Itsellänikin oli se, mutta poistin sen kiusaamasta. Kyl sitä tulee vieläkin laskeskeltua, et montako viikkoo jo olis takana, mut mitähän sekin hyödyttää, oikee pönttö :headwall: :LOL:

Moikka,

Lymypiilolle iso hali!!! Olen todella pahoillani tästä käänteestä!! Toivotaan, että pian taas pääset odottajien joukkoon!!

Mä bongasin tuolta, että happihyppy oli päässyt valtuustoon, onnea hänelle!! Vaan ei taida tässä pinossa enää käydä lainkaan? Onnentoivotukset silti!! Ekakertalaiselta mahtava suoritus. :flower: :flower:

Itsellä on nyt kyllä ahdistunut olo. kpt ei jyllää, mutta starttipyssy on valmiina. Mies tossa vaan totes, että me ollaan kuitenkin neljä kertaa onnistuttu raskautumisessa sillai parissa kuukaudessa, että oisko nyt oikeesti niin, että tää tekeminen ei ole kovin tervettä. En tiedä, oisko se oikeesti niin, että nyt kun ekaa kertaa laskee päiviä, oikeesti kyttäilee limoja yms, ni ei siitä mitään tuu? Harkitsen myös luovuttamista, siis tän palstan suhteen. Miehen sanoin: "kun naaras tulee kiimaan ni naaras hedelmöittyy". Nyt pitäis sit vissiin odottaa sitä kiimaa? :LOL: :LOL:

Arvatkaa muuten, ekaluokkalaisella hukku bussilippu tossa. Tai noh, se ihan selkeesti oli jääny bussiin, meni bussiin lipun kanssa ja kouluun ku pääs ni ei ollu lippua. Tuota lippua on nyt jaagattu, soiteltu ties minne, että onko-onko-onko. Ei ole, ei bussiyhtiössä ei ytveellä. Lapset oon sitte autolla raijannu koululle. Tänään toinen on kipeenä, ni toinen (jolla lippu tallessa) meni bussiin. Bussissa joku ylempiluokkalainen oli lapselleni sanonu, että KUSKI on viime viikolla useaan otteeseen huudellut lipunkadottaneenlapsen nimellä, että onko tämä kyydissä, lippu on siellä. Bussissa oleva lapseni siis soitti ja kertoi kuulleensa näin. Siis anteeksi, HALOO?? Jos lapsen lippu on kadoksissa, ni miten se lapsi sinne bussiin menee? Tietty vois maksaa kertalipuilla, mutta... Pikkasen kyllä oikein ihmetytti toi järjenjuoksu, jos toinen EI nyt olis kipee ni ei toinen ois menny bussiin, eikä tää ois selvinny. Eli oltais maksettu uudesta lipusta ja sit vissiin ku uudella lipulla ois menny ni ois saattanu natsata bussissa, että hei, sun vanha lippu on tässä. Nyt sitten tein snadin soittorumban, ja ne varikolla asiaa selvitti, ni kas, johan löyty lippu. Pääasia tietty, että löyty, mutta vähän toi järjenjuoksu mua ihmetyttää.....

Ei tässä maanatain ratoksi muuta!!!

Plussia meille!!!

:xmas:

ei ehkä vielä ihan ajankohtanen toi joulu"hymiö" annoin tän kipeen lapsen valita minkä laitan.....

Dada, mulle tulee AINA migreeni pari päivää ennenkun menkat alkaa ja sitä sitten kestääkin pahimmillaan seuraavat 5-6 päivää. Jos käytän hormonaalista ehkäisyä, niin migreeni on ihan kamala, luomuna pikkuisen lievempi.

Migreeni on todella kamalaa, sympatiat kaikille siitä kärsiville!

Lymypiilo ja Omenaruusu iso :hug: teille kokemuksistanne!

ja Happihypylle onnittelut valtuustoon pääsemisestä!

Annemaaritille myös :hug: tädin tulosta!

Niin ja Rouva Pikkumyy onnittelut viivan vahvistumisesta!

Kierron alussa täällä mennään hyvillä mielin... :hug: Mukavaa viikon alkua kaikille!

Dada: mun kierron pituus on 28 päivää, joten ovulaatio on yleensä 14. päivän kohdilla. Aloitan silti testaamisen 10. kp:n jälkeen ja testailen niin kauan kunnes ovulaatio tapahtuu. Mä olen tilannut tikkuja halpatesti-sivustolta.

woodoo, ne kuskit on vaan töissä siellä ;) Mua rassaa toi joulun lähestyminen ja suklaarasioiden ilmestyminen huoltoasemille jo nyt, joten onneks sä itse et valinnut tuota jouluteemaa :LOL: Paranemisia pikku potilaalle! Onks täällä muuten paljon sellasia super-jouluihmisiä? Kuka on ostanut jo lahjoja?

Unicco: ei oltu kauheen taitavia kisoissa, mutta hauskaa oli ja ajatukset juuri siellä missä pitääkin, eli mukavissa asioissa =)

:hug: teille jotka ootte joutunut palstalle palaamaan

täältä löytyi tänä aamuuna haamuviiva rfsu:n testillä kaapissa oottaa clearbluen testi teen sen parin päivän päästä ja toivon että olisi vahvistunut en oikein luota tohon halpistestiin olen kuullu siitä enempi huonoa kuin hyvää :eek:

täällä siis menossa kp 42/40-55

P-E
No niin nyt se on sitten vihdoin tehty, pakkasin äitiysvaatteet laatikkoon ja ylähyllylle odottamaan uutta käyttöä. Ei kyllä helpottanut yhtään, päinvastoin :'(
Tätikin tuli kylään perjantaina, että yrittämisen saisi aloittaa kunhan loppuvat. Kyllä tää jatkuva vuotaminenkin ottaa aivoon :kieh: Jälkivuoto ei vielä kokonaan ollut loppunut kun taas vuodan oikein kunnolla.
Plussatuulia kaikille :heart:

Maanantaita kaikille! Kävin aamulla työterveyslääkärillä alavatsakipujen takia. Määräsi minut sairaslomalle kahdeksi viikoksi!!! En saa nostella tai ponnistella. Epäili, että istukan irtoaminen synnytyksessä on aiheuttanut normaalia suuremman vuotokohdan. Esim. eilen kun nostin kuopuksen syliin, niin vihlaisi oikein kunnolla ja hetken päästä vuodin aika lailla vähän aikaa. Eli meillä eletään hiljaiseloa ainakin jälkitarkastukseen asti. Liikkuakin saan hissukseen, eli myös vauvantekoharjoituksetkin on nyt pannassa. Unilääkettäkin määräsi, koska en ole oikein saanut öisin nukuttua, kun mielialat heittelee vieläkin häränpyllyä. No nyt saan ainakin levättyä ja parannuttua kunnolla, kun ei työasiat pyöri mielessä. Toivottavasti kohtuparka vaan parantuu nopeasti, että päästään tositoimiin vielä tämän vuoden puolella.

puuhaemmi Minäkin laitoin äitiysvaatteet sievästi pinoon ja ylähyllylle odottamaan, kyllä niitä vielä joskus tarvitaan.

witchi bdbdbdbdbd Toivotaan parasta!

Huomenta!!! Noo, heräsin ehkä tunti sitten.. =) On jotenkin niiiiiiiin väsynyt tunnelma mulla täällä, ehkä se johtuu siitä että töihin pitäisi lähteä, lomat on lusittu... :'( Jotta Joululomaa odotellessa...

Perjantaisen lääkärireissun saldoa: Ei johtofollikkelia, labra-arvot normaalit... Raskaus mahdollinenm tästäkin kierrosta, koska ultra oli jo kp10, niin tuolla voi vielä tapahtua... Primolutit alotan jo keskiviikkona, jotta saataisiin lyhyempi kierto.. viimeksi meni 50 päivää...
Sain lääkäriltä Metut joita aloin popsia perjantaina, niitä sitten vetelen keskenmenon estämiseksi ainakin viikolle 12 asti, jos joskus sinne asti päästään... Clomit alotan kans ens kierrosta ja sitten taas ultraan. Jotta pitäkääs mulle sitten peukkuja, että niillä saadaan toivottu määrä folleja aikaseks! =)

Laihari jatkuu... 8-9kg on nyt lähteny ja vielä ois matkaa... Mä ootan niiiiin joulua että saan hyvällä omalla tunnolla syödä kaikkea! Tosin, mun ei ees oo tehny mieli mitään hyvää, ainakaan makeaa.. Taitaa ollakin niin että laiharilla tekee mieli enemmän ruokaa, kun karkkeja yms... =)

ONNEA Rva Pikkumyylle plussasta!!! :flower: :flower:

Witchi: Onnea Haamusta!!! Toivottavasti se siitä tummenee ja muuttuu plussaksi! :saint:

Mymmyryy: Oletkos sä päivittäjä? Voisitkos laittaa mulle tänään jo kp 13? Kiitos paljon huolenpidosta!! =) :flower: :flower:

Nonni... nyt sitten pitäis töihin lähteä... Miatä kummasta mä revin innostusta?? Ei kyllä jaksais yhtään.... Täytyy vissiin kaivaa toi tekopirteys jostain tuolta kaapinpohjilta esiin.... koskahan sitä työhaluttomuuseläkettä vois alkaa hakea..?? :xmas:

:flower: kiitos kaikille onnittelijoille miehelle pistin kuvaa ja viestiä ja se lupasi nostaa peukkuja pystyyn =)
hitusen hölmö olo käyn jatkuvasti tuijottamassa sitä testiä ja samalla pelkään sitä päivää et teen sen toisen testin ja jollei siihen tulekaan viivaa :eek: alaselkää jomottaa ja hermot on ollu niin piukilla jo pari päivää et odotin tätiä kylään hiukan sekavat mielialat täällä päällä parasta toivon :)

MAANANTAI
VIIKONLOPPU ALKAIS!!!

[/quote]

27.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

DeviLiah.................KM 09/08.............................KP *yk4
Lymypiilo................KM 07/08 10/08...................KP 3/28
Lehmis...................KM 09/08.............................KP 9/26-29
tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 9/28-32
Kanella..................KM 05/08.............................KP 10/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 10/30-33 (pt)
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 13/29
Elviira-76...............RK 11/07...............................KP 17/26-27
Dada....................KU 07/08................................KP 17/
Empuu...................KM 09/08..............................KP 20/
Aava.....................KM08/08................................KP21/29
Liinakko................TM 07/08...............................KP 24/28
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 27/28-34
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 31/28 *yk1
Betania..................KM 06/07.............................KP 35/27-28 (pt)
tytti82..................TM 05/08...............................KP 50/30-33

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN

Annemaarit............KM 08/08................................KP 2/24-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 19/27-29(pt)
Sini74.....................KM08/08.................................KP 19/ yk1
freebird.................Enkelivauva 05/08 ..................KP 19/
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 22/31
Tinttamaaria...........KU08/08................................KP 26/28
Nemu.....................KM 08/06, 08/08....................KP 34/26-28
witchi.....................KM 04/08...............................KP42/40-55
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08...............................KP
miigu123................KM10/08................................KP /30
maaliskuu...............KM10/08...............................KP
nöttiäinen...............RK10/08...............................KP
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

rouva-77...................KM10/08......................................KP
PuuhaEmmi...............KM 10/08.....................................KP
Unicco......................KM 07/07......................................KP 3/29
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 10/28 (pt)
woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 27/
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 30/36
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP (pt)
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (pt)
Omenaruusu............KM 10/01, 10/08...........................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08.............................KP
Jellona84.................TM 10/08.......................................KP
mymmyryy................KM 12/07,04/08,07/08...............KP 13/26 (ei aktiivista yritystä)
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 12/32-38
Millukka...................KM 05/08...............................KP 23/29 *yk14

HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP36/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sussoo
happihyppy
tikruliini
epsu
meritähti
betania
[color]

HAAMUILIJAT:[color]
witchi

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo.........................10/08
Herkkupeppu..................10/08
mother4..........................10/08
Rouva Pikkumyy..............10/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Tänään on jotenkin huono päivä..ja eilenkin oli.. :(
Jotenkin sellanen kiukkunen/levoton, en oikein osaa selittää...
Kai se tuo kylään tuleva täti jo potuttaa valmiiks..
Parisuhde oli ihan pyllystä enkä lapsiakaan halunnut
eilen lisää, riittää tuo yksi+isäntä (=2 siis)
Onneksi tänään on parempi päivä jo...
Pitänee heilutella peittoa huvin vuoks..."varastoon", kun
tulee taas tädin mittainen tauko.. :)

Viime viikkoset vihlaisut oli ja meni, nyt ei ole tuntunut
enää mitään...
Paitsi tuota turvotusta on tuolla alamahalla ollut edelleen,
johtuisiko vaan tulevista menkoista?

Tänään tekisi niin kovasti mieli testailla..vaikkei mulla ennen
oo tällästä kummaa halua testailuun ollut...
Koitan vielä malttaa mieleni, meneehän se ihan hukkaan, jos kerran
keskiviikkona olis täti-päivä...kai mä maltan sinne oottaa?
Vai maltanko??
Tuo muiden testailu innostaa itseäkin kokeilemaan...mutta ei...ehkä..

Kuntokuuri muuten etenee loistavasti!
En ole nyt vaakaa käynyt moikkaamassa, mutta urheiltua on
ainakin tullut kovasti.
Heti huono omatunto jos jää väliin... (kuten nyt; miksi istun tässä,
kun voisin olla pihalla lenkillä? )
Tuntuu ettei kellossa riitä tunnit kaikkeen mahdolliseen...
Mutta kerron nuo välitiedot painosta ja vaikka senteistä
mahdollisesti huomena..miten nyt ehin koneelle.

On muuten tullut tässä viikonloppuna ihan kamala himo
kaikkeen suolaiseen! Siis ihan käsittämätön..
Voisin varmaan kaataa suolaa suoraan purkista suuhun!
Ja jano on myös mieletön, mutta senhän nyt arvaa...
Johtuuko se jotenkin myös tuosta tädin tulosta??

Dada myös minä lukeudun migreenistä kärsiviin,
mutten ole huomannut kiinnittää kiertoon huomiota..
Pitääpä ruveta seuraamaan ihan...
Mitäpäs sinne muuta?

Nyt on lähettävä hakemaan tyttö tarhasta, ja illalla
pääsen joogaan..

Yhteistyössä