Moikka.
Lymypiilo, toivon todella, ja hartaasti, että tuo on juuri sitä harmitonta tuhruilua, jota monella on. Se toinen km perään, se on kyllä sitten kurjaa!!! Pidetään varpaat ja sormet pystyssä ja naulapyssylle käyttöä!! :hug:
Rouva-77, omenaruusu ja oliko vielä joku? TERVETULOA ja osaanotot, tästä suunnataan ylös!!! Omenaruusun tekstistä jotenkin huhkuu jonkinlainen rauha, vaikkakin kurjan kokemuksen keskellä. Pidetään toivoa yllä. Ja rouva77, mulla kanssa kaksi on jo, ja kaksikin keskenmenoa putkeen, mutta en mä tätä jaksais jos en yrittäisi uudestaan. Se yritys ja se toivo on se eteenpäinvievä voima, muutenhan ehkä vain märisisin menneissä? Pelko on suuri, mitäs sitä kieltämään. Sen kanssa on elettävä. Ehkä tulee kolmas km, ehkä neljäs, kuka sen tietää. Ajatuksena kuitenkin, että jossain vaiheessa se ei menekään kesken, kun kerta pari on loppuun asti jo viety. Niin, täällähän pitäisi tsempata ja rohkaista, lieko tää pohdinta nyt ihan sitäkään, mutta eiku yritetään pitää mieli hyvänä.
Lehmikselle onnea työhakupäätöksestä!!! Ehdottomasti pitää astua eteenpäin jos ei nykytila nappaa. TSEMPPIÄ!! Ja tietty tsemppiä rietasteluun kanssa.
MYMMIS, mulla on limat ihan finaalissa. Limakausi jatku kyllä yli keskikierron, että repii nyt siitä sitten? Mutta nyt ei ole limaa ei. Sun limat ovat mahtavat ja ennakoi mun mielestä ovista. Olihan sulla jo yrityskierros päällä? Mulla menee ajantaju? Että eiku punkkaan vaan viikonlopuksi, ja ensi viikko siinä samassa. Kohta me laitetaan vitsinä se "kuvia ovislimoista"-ketju. Se vois olla ihan mielenkiintonen, ne jotka ei tätä keskustelua ole seuranneet varmaan ilmottais asiattomasta viestistä ylläpidolle ja tulis bannia samantien. Tavallaan vois olla mielenkiintosta nähdä mitä jengi siihen vastais. Oksupoksu. Ja kiitos kysymästä, reissu oli kiva, säät mukavat ja ehti siinä työn lomassa jonkun torni-kyhäelmän yms tönöjä näkeään. heh. Mutta on se, että kun työreissussa on, ni raskasta se on. Vieläkin on ihan pöhnänen olo ja ei tahdo millään päästä sängystä aamulla ylös. Viikonloppu menee lepäillessä.
Motherille ja myylle onnentoivotus. Saatiin lokakuun plussakasasta isompi.
Ei muuta kun viikonloppuja!!!