KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Heissan kaikille, terveisiä päiväunilta! :heart: :xmas:

Oon kyllä tosi väsynyt, aamulla kun vein miehen töihin menin heti takasin nukkumaan tunniksi, ja sitten koulutukseen :heart: Koulutus oli mukava , suuri organisaatiomuutos tapahtumassa ensi vuonna :headwall:

En jaksa kaikkia lukea, mutta kiitän nöyrästi varovaisista onnitteluistanne, ja onnittelen myös muita haamuilijoita tai onko joku jopa plussannut! Onnea! Ja Onnittelut! :heart: :flower:

Uusille pinolaisille: Tervetuloa, tämä pino on mukava, voi purkaa keskenmenosta tulevaa ahdistusta, pelkoa, toivoa ja vaikka mitä ja myös Onnea! :saint:

Ihanaa iltaa kaikille! :flower:


Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 
Nyt iski vasten kasvoja, pitäis alkaa peittoja heiluttelemaan, huomen jo KP13! :eek:
Miehel kauheit työpäiviä, mitenhän sen sais innostuu kun ei kerkii muutenkaa nukkuu kun pari tuntii yössä.. :headwall: :kieh:
Ou nou.
Viimeks oli ovis kp18, tänään oli testis jo tummahko viiva..huoooh..
sen perusteella uskoisin sen olevan nyt parii pv aiemmin.
18-esimerkiksi 2 on 16 eli...jos lauantaina harrastaa, nii sehän on ihan hyvä?
Hei auttakaa mua tässä :headwall: :LOL:
En tiä miks mut oli kyl jo pari pv sit sellane olo ku olis menny ovis,
mut viiva oli sillon siis ihan haalea..eli tuskin :D
 
Dadalle ja miehelle onnea vuosipäivänä :flower: Jospa se mieskin siitä nyt tärkeän päivän vuoksi innostuisi. Yrität vähän hemmotella ensin.
Ei ole aina helppoa väsyneen ja pitkää työpäivää tehneen miehen innostaminen lapsentekopuuhiin, valitettavasti tiedän omakohtaisesti :ashamed: Siitä saa helposti itselle turhaa stressiä ja pahaa mieltä.
 
Heipatus! :wave:

Täällä alkamassa kohta piinaviikko.. ja vaikka oikeasti mieleni onkin todella rauhallinen, niin kyllähän jännitys nostaa jo päätään. Olen oikein ihmetellyt omaa rauhallisuuttani, mutta ehkä kun päätös yrityksen aloittamisesta tuli niin nopeasti, niin en vaan ehtinyt jännäilemään sitä "turhaan" etukäteen. Ei greippimehuja ym. valmistautumista. Nyt vaan odotellaan kuinka on mahtannut käydä. Lämpöä olen aamuisin mittaillut, pikkuisen se on noussut, tohtisi kyllä nousevan vähän enemmänkin..

Tervetuloa uusille! Kurjaahan tälle palstalle on päätyä, mutta voi että miten mahtava porukka täällä on kasassa! Monien itkujen jälkeen tältä palstalta on kyllä saanut myös monet mehevät naurut! Ja ennenkaikkea pidempään mukana olleiden ansiosta huomaa, että kyllä se elämä jatkuu keskenmenon jälkeenkin, vaikka aluksi ei siltä todellakaan tuntunut. Mielestäni se onkin yksi tämän palstan rikkauksista, että mukana on sekä vasta toipuvia, että jo taas yrittäviä. Ainakin itse toipumisvaiheessa sain paljon energiaa siitä, että vielä jonakin päivänä itsekin kuuluisin taas yrittävien joukkoon. Kaikille halaus! :hug: :hug:

Positiivista energiaa kaikille,
Sini
 
Huomenta.

Lueskelin tossa edellisen viestini uudestaan ni piti vaan oikein erikseen vielä korjata maaliskuulle, että ethän ajatellut, että suoraan leimaan sinut pähkähulluksi? Siltähän toi mun teksti kuulosti... Vaan siis tarkoitin, että MINULLA on välillä kremppoja joita pidän lähes mielikuvituksen tuotteena, missään tapauksessa en väheksy muiden tuntemuksia. Että ainoa ihan pimahtanut tässä olen minä.. :LOL:

Aavalle tervetuloa, ja eiku peukut pystyyn. Jos vaikka nyt tärppäis heti kun pinoon pääsit. Monille käy niin!!!


Ja ensin pikaisesti silmäilin vaan viestit, ja Dada se siinä pohti miten kellistää miehensä ja pari lausetta alempana, että auttakaa mua. Mä siinä ajattelin jo, että ei me ehkä tulla sua kuitenkaan tuossa asiassa auttamaan.. Tai en mä tiedä jos joku muu repeis.. Ehkä jos miestä väsyttää ni vois hyvinkin auttaa kun mukaan tulisi joku hemaiseva typykkä kaksplussan mammapalstalta. :LOL: :LOL: Asiallisesti vastattuna, mä en enää sano tikuista mitään, mä epäilen, että ne on jonkun sekopään keksimä rahastuskeino, koska mulla ne ei ainakaan näytä mitään. Että jos joku keksii tikun joka alkaa vilkkumaan ja ilmottaa että NYT kannattaa panna ni sitten taas kokeilen, mutta niin kauan kun viiva on jotain ehkä ja ovis jossain 48 h sisään ehkä ni mä en noita käytä. En tiedä mitä mä noille kaapissaoleville teen. Mutta, jos kerta vuosipäivää pukkaa ni eiku hyvää ruokaa pöytään ja iltapalaksi sellaista lempeä, ettei mies voi kieltäytyä!!! ONNEA!!


Ja EM: kiva kuulla sinusta, edelleen toivon onnea odotukseen. Itseasiassa myös totesin juuri, että mullakin alkaa olla vuosi ekasta plussasta. Tulisko se kolmas jo pian? Toivotaan niin. Ja aamulla ku katoin peiliin ni oli pakko todeta, että JUUUUH, muinaisjäänne olen, alan jo fossiloitumaan öljyksi. On kyllä iho sellasessa rasvakunnossa, että voisi iskeä porauslautan tohon vaikka nenään, ja johan laskis polttoaineen hinta. hehheh.

Oma olo ja oireet: Eilen jumpassa mua oksetti koko ajan ja huippas, ja illalla nukahdin ennen yhdeksää enkä silti meinannut aamulla päästä sängystä ylös. Nämä oireet saattaa hyvinkin johtua siitä, että olen 5 pvää huidellut pariisissa vajailla unilla viiniä ja shamppanjaa litkien.. Mutta voishan ne olla raskausoireitakin, voishan? Se on se Toivo taas tossa virnuilemassa.. Eipähän tartte enää kauaa jännäillä, viimeksi alkoi tuhrut su, ja etupainossa kun mennään ni kohta ne tossa tuleekin.

Hyvää päivää kaikille!!!! Ai niin ja lapset jo kuulemma laulavat koulussa joululauluja, että nyt alkaa jouluhymiökausi (miksi kaikki jouluhymiöt puhuvat saksaa?).

:xmas:
:xmas:
:xmas:
:xmas:
:xmas:
 
woodoo Ole huoleti, en ajatellut sitä niin =) Isännälle, kun ilmotin mahd. oviksesta ja samalla kerroin et pelkkää peiton heilutusta luvassa viikonlopun yli, niin olen varma että kuulin tyytyväistä hykertelyä puhelimessa :kieh: Tokasi vaan et täytyypi käyttää nää päivät hyväksi, kun ei kuulemma tiedä koska sit seuraavaaks irtoo :eek: Siis täh, en mä pihtaa mulla vaan on usein päänsärkyä ja muita vaivoja ;) Tänään se isukki sieltä työreissultansa palailee....iltaa odotelessa!!!
 
Ikävä toivottaa uudet tälle palstalle terveltulleeks, mutta toivotan pikaista visiittiä:)

Rouva Pikkumyylle haamuonnittelut :heart:

Tiistaina tein ite toisen testin ja oli se tummempi kuin sunnuntaillinen. Huomena meinaan vielä tehdä yhden kun kaapista löytyy. Ja toivottavasti se nyt on kunnon plussa. Väsymys on ollut valtaisa ja tänään oli hetken aikaa oikein huono olo, mutta onneks se sit meni ohi.

woodoo jospa se sinäki paukautat plussan ruutuun:) Kuulostaa ainakin lupaavalta.
 
kiitos kaikille mukavaa porukkaa tuntuu olevan ja rouva Pikkumyylle tosiaan onnittelut "haamusta" =)

minäkin tänään testasin rsfu:n testillä enkä saanut edes haamun haamua :'( tietysti sitä olin jo hiukan hätäinen kun lyhimmän kierron mukaan menkat pitäis alkaa lauantaina ja jos taas mennään pisimmän kierron mukaan ni sitte testaillaan vasta isänpäivänä |O
että saisi sitten edes ne kk alkaa ni menis nää päivät hiukan pienemmiks.

tosiaan km:n jälkeen kierrot ollu 55 pvä nyt viimeisin oli 40 pvä ja ennen km kiertopäivät oli suunnilleen 36-42 et kyllä hiukan sekaisin taidetaan olla. mutta kyllä se tästä taas iloksi muuttuu jollei muulla niin täytyy varata aikaa gynelle
 
Heipä hei kaikille!
On ollut todella kiirettä töissä, joten nyt on hetki aikaa istua alas ja kirjoitella teille jotain...
Nähän sain sitten KM:N jälkeen kohtutulehduksen ja todellav vahvat antibiootit. No ei siinä vielä kaikki... Antibiooteista tuli lääkeaineallergiaa, jotan käskettiin lopettaa toinen niistä lääkkeistä ja tehtiin vatsahuuhtelu. Nyt alkoi ensimmäiset menkat KM:n jälkeen, joten pillereitä popsimaan, kun en nyt uskalla ihan heti yrittää.
Syyshali kaikille!!!
 
Mun on pakko tunkea itseni jonnekkin palstalle tai pää hajoaa. Vauvan kaipuu on kauhea. Menetimme pienokaisemme vasta hetki sitten, ma-ti välisenä yönä. Viikkoja oli 17+6. Suru on suuri, mutta meillä molemmilla on niin kova vauvakuume, joten tämä taitaa olla oikea osoite purkautua. Meillä siis kolmas lapsi haaveissa, neljä raskautta nyt takana. Lapset -99 ja -03. Km 10/01 ja 10/08.
 
Rouva Pikkumyy varovaisesti onnittelen. Toivotaan, että viiva vahvistuisi :heart:

Omenaruusu Pahoitteluni menetyksestänne :hug: Suru on varmasti valtava :'(

Täällä roikkuu täti edelleen ovella ja näyttää tekevän lähtöä. Ovistestit tuli tänään postissa. Muutaman päivän päästä alan tikuttelemaan... Toivon niin paljon, että kystasta huolimatta, saisin ovisplussan.

+++++ kaikille :heart: :heart: :heart:
 
P-E
Hei kaikille :flower:
Naistetautien polilla tuli käytyä tänään. Kolme suurta kystaa oikeassa munasarjassa edelleen. Nyt pari viikkoa odottellaan josko tulisivat itsekseen pois. (mikäli kestän kivut) Jos ei niin operoidaan, tosin se hyvintodennäköisesti vaurioittaa munasarjaa joka sitten pahimmassa tapuksessa joudutaan poistamaan :'( Kaikkea sitä sitten taas. Lisäksi olin jotenkin niin kauhuissani kuulemastani etten edes osannut kysellä mitään. No jospa parin viikon päästä sitten menee lappu kourassa että saa vastauksia kysymyksiinsä :eek:
Ja onnea kaikille plussanneille :heart:
Osanottoni kaikille uusille :hug:
 
J84
:hug: omenaruusu

JA HUIMASTI onnea mother4 :heart: ja Rva Pikkumyylle haamusta :heart:

(.) Täällä rupeaa nyt vihdoin tyhjennysvuoto loppumaan ja innolla odotan, että pääsee laittamaan uutta elämää alulle ukon kanssa :p Voi, että on niin haikeaa välillä lueskella noita ens kesäkuulaisia, olishan se toisaalta ollut kiva saada se kesävauva..mun äidin puolella ei olekkaan yhtään kesäkuussa syntynyttä...dääm :| Mutta tosiaan toivon, että uusi tärppäisi pian, ei nyt välttämättä tämän vuoden puolella, mutten jaksa kyllä puoltakaan vuotta odottaa...ehkä :D
 
Kiitokset kaikille haamuonnitteluistanne! :flower:

Iltapvstä alkaen koulutuksessa olen ollut tosi huonovointinen ja lisänä päänsärkyä, sekä armotonta huimausta jopa niin, että kesken ruokailun piti ottaa pöydästä kiinni tuntui, että taju lähtee just. :headwall:

Pahoittelut uusille km:n kokeneille! :hug:

Jellona: siellä minäkin käyn vakoilemassa kesäkuisissa siis, lukemassa juttuja ja olotiloja seuraamassa. :heart:

PlussailuOnnea jokaiselle! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Uusia oli taas tullut, voi itku :'( Tervetulotoivotukset kuitenkin lämpimien :hug: kera!

Haamuilijoille vahvistumisonnea :hug: ja muillekin tsempitykset :heart:

ON; Ei ihmeitä. Pelko persuuksissa koko ajan, mutta toiveikkaana mennään :wave:

hp rv 6+0 +++++++++++++++++++ KAIKILLE!!!

ps. Olen yrittänyt vähentää palstailua, ja jos on pari päivää pois koneelta, niin olette kyllä aika paljon saaneet juttua aikaan :D Hyvähyvä, jatkakaa samaan malliin :wave:
 

Nyt oli tullut niin paljon uusia etten muista ollenkaan enää nimiä. Kaikille tasapuolisesti :hug: ja pahoittelut kokemastanne ja tervetuloa joukkoon.

Mother4 onnea viivan tummumisesta :flower:

PuuhaEmmi tosi kurja toi sun tilanne, toivottavast tulevat itekseen pois, eikä kivut oo niin pahat ettet niitä kestä

Kattelin tota meidän tämänkuun plussa tilastoo ja se näyttää aika pieneltä vielä, tosin siellä ei ole vielä meidän haamuilijoita joukossa, jotka tietenkin sinne siirtyy, mutta silti, viikko enää noin kuuta jäljellä. Eiks nää syksyn pimeät illat olekaan tehonneet vai mistä nyt kiikastaa :eek: Vai tuleeks marraskuusta sitten oikein superplussakuu =) kun nyt on niin rauhallista.

Mä en oo ihan sata varma oliks ovis jo eilen vai vasta tänään mut eipä oo miestä paljoo näkynyt ja nytkin on treeneissä ja taitaa mennä niin myöhään että mie jo olen nukkumassa kun aamulla aikainen herätys, vähän pelkään et tää meidän ajateltu ekayrityskierto jää nyt pikkasen heikolle yritykselle, taidan jo alkaa ajatella et jos ens kierto sitte olis se "virallinen" eka yrityskierto. Höh.

Nyt mie lähden nauttimaan saunan lämmöstä =)

Mukavaa iltaa kaikille :wave:

Ja toivossa on hyvä elää jos vaikka mies tulis ajoissa kotiin ;) niin pääsis itekki jännäilemään
 

PERJANTAI
VIIKONLOPPU ALKAIS!!!
(ja lapsilisäpäivä), eihän kukaan loukkaantunut?)
[/quote]

24.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN


DeviLiah.................KM 09/08.............................KP *yk4
Lehmis...................KM 09/08.............................KP 6/26-29
tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 6/28-32
Kanella..................KM 05/08.............................KP 7/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 7/30-33 (taustalla)
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 9/29
Elviira-76...............RK 11/07...............................KP 14/26-27
Dada....................KU 07/08................................KP 14/
Empuu...................KM 09/08..............................KP 17/
Liinakko................TM 07/08...............................KP 21/28
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 24/28-34
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 28/28 *yk1
Betania..................KM 06/07.............................KP 32/27-28 (pt)
tytti82..................TM 05/08...............................KP 47/30-33


[/quote]


HAAVEISSA TOINEN

Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 16/27-29(pt)
Sini74.....................KM08/08.................................KP 16/ yk1
freebird.................Enkelivauva 05/08 ..................KP 16/
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 19/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 23/24-28
Tinttamaaria...........KU08/08................................KP 23/28
Nemu.....................KM 08/06, 08/08....................KP 31/26-28
witchi.....................KM 04/08...............................KP37/40-55
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08...............................KP/
miigu123................KM10/08................................KP /30
maaliskuu...............KM10/08...............................KP
nöttiäinen...............RK10/08...............................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS

PuuhaEmmi...............KM 10/08.....................................KP
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 7/28 (taustalla)
woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 24/
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 27/36
Unicco......................KM 07/07......................................KP 37/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 37/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Omenaruusu............KM 10/01, 10/08...........................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08.............................KP
Jellona84.................TM 10/08.......................................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 10/26 (taustalla)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 28/30 *yk1
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 9/32-38
Millukka...................KM 05/08...............................KP 20/29 *yk14
mother4..................TM,KM 6/08............................KP 31/27-28 *yk4



HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP33/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sussoo

[color]

HAAMUILIJAT:[color]
mother4
RvaPikkumyy

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo........................10/08
Herkkupeppu..................10/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

 
Aava laitatko monettako haaveilette niin saadaan oikealle kohdalle listaa. :hug: kokemastasi.
omenaruusu :hug: :hug: kokemastasi. Tervetuloa tälle palstalle juttelemaan kuin myös aavakin
mother4 hyvä, että viiva vahvistuu :flower: .
woodoon lima-analyysiä kaivataan. Kp9 tänään mulla ja olis vahvaa hieman vaal.pun limaa. Mitäs tää ny on?? Mites muuten meni reissu, kun viiniä naukkaillen?
 
Iltaa!

MYMMYRYY: Tulee nyt muutaman päivän viiveellä tää vastaus.. Syysloma on ollut niin kovin kiireistä (muka) ettei oo koneelle ehtinyt... Niin, että musta otettiin verikokeita kp3 (hormonit, kilpirauhasarvoja jne.. ) ja huomenna sitten ois klinikalla ultra.. Koevastauksia tutkin tuossa googlen avulla ja jos oikein ymmärsin niin arvot olivat ihan ok... tosin en sitten tiiä ymmärsinkö oikein mutta ainakin viitearvojen sisällä olivat. Loppukierrosta otetaan ilmeisesti vielä joku verikoe. Huomenna saan sitten vissiin kait clomireseptin matkaan ja yritän kinuta luget myös, kun luulen että niistä ois hyötyä mulle... ainakin henkisesti. En sitten tiiä onko niistä haittaakaan.... paitsi että kalliita ovat.

Nyt Housen pariin. Tulen sitten viikonloppuna uudelleen.. +++++ :whistle: kaikille
 
julietta eipä hätiä mitiä, mullakin ollut palstahiljenemistä (eli oon vähentänyt palstailua dramaattisesti :LOL: ). Loppukierrosta otetaan varmaan s-prog. Se ainakin multa otettiin. Meillä eka käynti ensi viikolla vähän jänskättää... :ashamed:
Tsemppiä meille kaikille,ihan jokaiselle!!!!!!!
 

Yhteistyössä