Huomenta.
Lueskelin tossa edellisen viestini uudestaan ni piti vaan oikein erikseen vielä korjata
maaliskuulle, että ethän ajatellut, että suoraan leimaan sinut pähkähulluksi? Siltähän toi mun teksti kuulosti... Vaan siis tarkoitin, että MINULLA on välillä kremppoja joita pidän lähes mielikuvituksen tuotteena, missään tapauksessa en väheksy muiden tuntemuksia. Että ainoa ihan pimahtanut tässä olen minä..
Aavalle tervetuloa, ja eiku peukut pystyyn. Jos vaikka nyt tärppäis heti kun pinoon pääsit. Monille käy niin!!!
Ja ensin pikaisesti silmäilin vaan viestit, ja
Dada se siinä pohti miten kellistää miehensä ja pari lausetta alempana, että auttakaa mua. Mä siinä ajattelin jo, että ei me ehkä tulla sua kuitenkaan tuossa asiassa auttamaan.. Tai en mä tiedä jos joku muu repeis.. Ehkä jos miestä väsyttää ni vois hyvinkin auttaa kun mukaan tulisi joku hemaiseva typykkä kaksplussan mammapalstalta.
Asiallisesti vastattuna, mä en enää sano tikuista mitään, mä epäilen, että ne on jonkun sekopään keksimä rahastuskeino, koska mulla ne ei ainakaan näytä mitään. Että jos joku keksii tikun joka alkaa vilkkumaan ja ilmottaa että NYT kannattaa panna ni sitten taas kokeilen, mutta niin kauan kun viiva on jotain ehkä ja ovis jossain 48 h sisään ehkä ni mä en noita käytä. En tiedä mitä mä noille kaapissaoleville teen. Mutta, jos kerta vuosipäivää pukkaa ni eiku hyvää ruokaa pöytään ja iltapalaksi sellaista lempeä, ettei mies voi kieltäytyä!!! ONNEA!!
Ja
EM: kiva kuulla sinusta, edelleen toivon onnea odotukseen. Itseasiassa myös totesin juuri, että mullakin alkaa olla vuosi ekasta plussasta. Tulisko se kolmas jo pian? Toivotaan niin. Ja aamulla ku katoin peiliin ni oli pakko todeta, että JUUUUH, muinaisjäänne olen, alan jo fossiloitumaan öljyksi. On kyllä iho sellasessa rasvakunnossa, että voisi iskeä porauslautan tohon vaikka nenään, ja johan laskis polttoaineen hinta. hehheh.
Oma olo ja oireet: Eilen jumpassa mua oksetti koko ajan ja huippas, ja illalla nukahdin ennen yhdeksää enkä silti meinannut aamulla päästä sängystä ylös. Nämä oireet saattaa hyvinkin johtua siitä, että olen 5 pvää huidellut pariisissa vajailla unilla viiniä ja shamppanjaa litkien.. Mutta voishan ne olla raskausoireitakin, voishan? Se on se Toivo taas tossa virnuilemassa.. Eipähän tartte enää kauaa jännäillä, viimeksi alkoi tuhrut su, ja etupainossa kun mennään ni kohta ne tossa tuleekin.
Hyvää päivää kaikille!!!! Ai niin ja lapset jo kuulemma laulavat koulussa joululauluja, että nyt alkaa jouluhymiökausi (miksi kaikki jouluhymiöt puhuvat saksaa?).
:xmas: