KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

maaliskuu Pahoitteluni :hug: Tervetuloa tänne kuumeilemaan!

Mulla raskausolo loppui melkein kokonaan kun viikkoja tuli 9 täyteen. Alkio oli lopettanut kasvun joitain päiviä aikaisemmin...Ekassa ultrassa vasta huomattiin keskeytynyt KM, rv12. :|
 
Elviira Raskaana olevan rokottamiseen liittyvä riski on lähinnä teoreettinen. Rokottamista pyritään välttämään erityisesti ensimmäisen kolmanneksen aikana, mutta raskaudenkin aikana rokotetaan, jos sille on hyvät perusteet. Äidin jäykkäkouristusrokotus suojaa myös sikiötä, minkä vuoksi suuren riskin maissa odottavat äidit pyritään rokottamaan. Kannattaa siis huolehtia rokotussuoja kuntoon nyt ennen raskautta. Mielestäni voit olla turvallisella mielellä, vaikka raskaus alkaisi samasta kierrosta, jossa rokotteen olet ottanut.
 
Empuuu Kiitoksia vaan!! Mulle siis kävi niin et edellistorstaina aloin tuhruttaan, sitten lauantaina vuosin enempi ja kirkkaammin....Ja sit tosiaan pääsin sinne äippäpolille ja kohtu täysin tyhjä...Kätilö epäilevästi kyselikin et mis oot testin tehny, kerroin et apteekin testil ja terveyskeskuksel, joten en oo kuvitellut raskauttani, juu ja sitten kun soittelin sitä uutta Hcg-mittausta, tokas ajanvarauksesta et sulle on varattu uusi raskaustesti tälle päivälle :eek: Jaa siis mitä, kysyinkin ettäkö ihan pituilu mielessä vai, no epäili sitten itsekin sen olevan erehdys....pisti taas vaan niin vihaksi :(
 
maaliskuu :hug: kokemastasi ja tervetuloa tänne :hug: . Piti lisäämäni, että mullakin kokemuksia, jos jonkunlaisista tavoista hoitaa näitä asioita! Mä voisin käydä pitämässä luentoa, miten kohdella ihmistä, joka on joutunut kokemaan km:n tai jopa siis useamman, niin kuin minun tapauksessani!!!
mother4 :flower: :heart: ja toivotaan, että haamu vahvistuu.
tyttö onnellinen[/i] :hug: ja onnea uuteen kiertoon, tässä kierrossa ma sitten plussataan!!!! :attn: ja otetaan kaikki mukaan tähän plussaukseen.
 
maaliskuu tervetuloa joukkoon ja pahoittelut kokemastasi :hug:
:hug: kaikille tädin löytämille, ensi kierrossa sitten uusin toivein.
mother4 varovaiset onnittelut haamusta :flower: Toivotaan kovasti sen vahvistumista!

Ensi viikon lopussa alkaa olla itsellä jännät paikat, varmaan tulee jo viikonloppuna testailtua mikäli täti ei löydä tietään perille sitä ennen...
 
En ihan vielä uskalla tänne kokonaan ilmottautua ku jälkivuoto päällä..

Mut ihan pikkasen taustoja tässä:

Eli raskauden keskeytys takana viime torstailta, keskeytys tehtiin rv:llä 18+0 vauvamme vakavan sairauden vuoksi, olisi kuollut kohtuun hetkenä minä hyvänsä.
Lääkärit ja hoitajat ovat suositelleet että odottaisimme edes yhdet menkat tai n. 1-3 kk että saisimme tietää, mikä vauvallamme oli vikana ennen uuden raskauden yrittämistä.

Esikoisemme on täysin terve, samoin minä ja mieheni ja samoin kummankin lähisuku.
Ja koska kyseessä lääkäreiden arvion mukaan on ollut todella huono tuuri, tahtoisin aloittaa "yritämisen" heti jälkivuodon loputtua. Ja ihan siksikin, koska kummankaan raskauden alkuun saaminen ei ole ollut meille helppoa.
Uskon ja luotan siihen, että raskaus ei ala mikäli keho ei ole siihen valmis. Siksi en näe henk.koht mitään "väärää" vaikka aloittaisimme "yrityksen" heti jälkivuodon loputtua, jopa ennen jälkitarkastusta eli toisin sanoen "vastoin lääkäreiden määräystä".

Tarkoituksemme ei ole ovistikkujen ja kuumemittareiden kanssa käydä asiaan käsiksi, vaan menisimme fiilispohjalta. Parit menkat sais tulla se ei välttämättä haittais, mutta jos raskatuisinkin niin se olisi ihanaa. Eli ei yritettäs heti hampaat irvessä vaan tulee jos tulee.

Nyt kysymyksiä teille:
Miten pian Te olette jättäneet ehkäisyn jälkivuodon loputtua/oletteko käyttäneet sitä lainkaan?
Oletteko tehneet lääkäreiden suositusten mukaan?

Kiitos kaikille vastauksista. :)
 
gallubbiin: Eka keskenmeno, rv 13 pieni kuoli kohtuun, yhdet menkat suositeltiin odottaa , ennen yrittämistä ja niin teimme
Toinen km tuulimuna, ei kieltoa vaan sanottiin , että heti yritys päälle ja niin teimme, plussaa ei tullut ja nyt yk2 tm:n jälkeen plussaus tai negaus selviää viikon päästä :heart:

Ihanaa iltaa kaikille tasapuolisesti ja plussailkaahaamme kaikki!



Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Sateista sunnuntaita vaan kaikille!
Täällä olis kp 18/28 meneillään.
Oon täällä yrittänyt sulatella töistä kantautunutta huhua yt-neuvotteluista,
kuulemma 7 vakituista irtisanotaan. :(
Lisäks oon alkanut nyt todella parantaan elämäntapoja
(siis lähinnä noita ruokailutottumuksia)
ja treenaamaan, että oisin kunnossa kun plussa testiin ilmestyy! :)
Energiaa tuntuu olevan vaikka muille jakaa, tuntuu hyvältä! ( vaikka toisaalta
väsyttää kokoajan ihan älyttömästi, perjantainakin nukuin kellon ympäri ja
silti väsytti ihan kamalasti aamulla! )
Täällä taisi olla muitakin painoaan pudottavia?
Nyt tsempataan toisemme kuntoon?!

Pupuiltu ollaan kovasti, mutta taisi tuo kierron puoliväli päästä menemään ohi,
kun niin kovasti jännitettiin tyttären kitarisaleikkausta ja korvien putkitusta.
Nyt nuo työjutut on vieneet ajatukset tästä projektistamme pois, ehkä
toisaalta ihan hyvä niin...olisi liikaa stressiä pelätä sekä potkuja että tätiä..
En ole kertonut näistä kuumeiluista juuri kenellekkään, ihanaa päästä tänne
purkamaan sydäntään.

Onnea vaan kovasti plussanneille ja haamuilijoille!

Ja halit tädin löytäneille! :(

maaliskuu pahoitteluni tapahtuneesta.
Mulla todettiin kohdunulkoinen heinäkuussa, alkoi kovista vatsakivuista ja
vuodosta. Terkkarissa tehty raskaustesti positiivinen, lähete naistentaudeille.
Vatsakivut hävis samana iltana, seuraavana päivänä keskus-sairaalaan.
Siellä ultrasivat ja kohtu oli tyhjä. Epäilivät heti kohdunulkoista, mutta jäivät
seuraamaan tilannetta. Hcg oli nousussa, mutta silti viikon olin seurannassa.
( vaikka ultrassa näkyi vatsaontelossa nestettä ja kohtu tyhjä )
Sitten alkoi yhtäkkiä aivan järkyttävät kivut ja menimme keskus-sairaalaan, jossa
seuraavana aamuna tähystivät ja poistivat vasemman munajohtimen.
Alkio oli ollut abortoitumassa vatsaonteloon ja verta vuoti sinne leikkauksenkin aikana.
:hug: ja voimia sinulle! Kyllä se aurinko paistaa vielä sinnekkin, usko pois!

Nyt taidan hypätä isännän kainaloon sohvaperunoimaan, illan jatkot kaikille!
Käyn lähes päivittäin lukemassa täällä, vaikken kirjoittaisikaan mitään..
 
nöttiäinen
Ensiksi :hug: , mulla loppui tuo jälkivuoto heti maanantaina, ja välittömästi aloitimme tuon kakkosen yrittämisen =) Tiedä sitten et onko hyväksi vai pahaksi, mutta se oli meidän molempien päätös eikä mulle kyllä polilla sen puolen mitään neuvoja annettukaan!! Mutta kyllähän sen oman elimistön jollain tapaa tuntee, tai siis sitten kun hyvältä tuntuu ja on tunne et nyt...
Joo, mahtokohan kukaan nyt ymmärtää :ashamed:
 



UUSI VIIKKO JA UUDET KUJEET!!!

[/quote]

20.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN


DeviLiah.................KM 09/08.............................KP *yk4
Lehmis...................KM 09/08.............................KP
tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 2/28-32
Kanella..................KM 05/08.............................KP 3/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 3/30-33
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 5/29
Elviira-76...............RK 11/07...............................KP 10/26-27
Dada....................KU 07/08................................KP 10/
Empuu...................KM 09/08..............................KP 13/
Liinakko................TM 07/08...............................KP 17/28
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 20/28-34
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 24/28 *yk1
Betania..................KM 06/07.............................KP 28/27-28 (pt)
tytti82..................TM 05/08...............................KP 43/30-33


[/quote]


HAAVEISSA TOINEN

Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 12/27-29(pt)
Sini74.....................KM08/08.................................KP 12/ yk1
freebird.................Enkelivauva 05/08 ..................KP 12/
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 15/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 19/24-28
Tinttamaaria...........KU08/08................................KP 19/28
Nemu.....................KM 08/06, 08/08....................KP 27/26-28
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08...............................KP/
miigu123................KM10/08................................KP /30
maaliskuu...............KM10/08...............................KP
nöttiäinen...............RK10/08...............................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS

PuuhaEmmi...............KM 10/08.....................................KP
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 3/28
woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 20/
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 23/36
Unicco......................KM 07/07......................................KP 33/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 33/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 6/26 (taustalla)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS


Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 24/30 *yk1
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 5/32-38
Millukka...................KM 05/08...............................KP 16/29 *yk14
mother4..................TM,KM 6/08............................KP 27/27-28 *yk4



HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP29/25-
[color]

TAUSTALLA:

Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:[color]
mother4



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo........................10/08
Herkkupeppu..................10/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Voi, tänne on taas joutunut uusia ihmisiä. Tämä pino on kyllä sellanen, johon uusia ihmisiä ei soisi tulevan (jos ymmärrätte mitä tarkoitan)
Mulla on tällä hetkellä tällänen olo, mun enkeli-vauvoille
.
nöttiäinen tervetuloa joukkoon sekalaiseen. :hug: laitoin sut jo listalle ilman kp:ä. Meillä ekan km:n jälkeen oli taukoa yrityksessä pakolliset 3kk, koska eka ovis oli vasta silloin. Mutta ilman ehkäisyä mentiin silloinkin... Huhtikuun km:n jälkeen ruvettiin yrittämään saman tien. Nyt heinäkuun km:n jälkeen ollaan pidetty taukoa lääkärin suosituksesta, että saadaan kaikki tutkimustulokset. Mutta ne on venynyt luvatusta, eli riskillä mennään jatkossa....
 

:hug: uusille ja tervetuloa joukkoon

Meillä oli keskeytys 20+ viikolla ja meille sanottiin että vähintään kolme kuukautta mut mielellään puoli vuotta olis hyvä odottaa.

Kiitos Kanella vastauksesta, mun täytyy vielä etsii et jos vaikka löytäisin sen korttini jostain. Viimeks kun meni kaikki pieleen niin en haluis miettii koko aikaa et onks se rokotus vaikuttanut jotain. Tai sitte pitäis yritystä siirtää ens kiertoon et tulis ainakin pieni väli ennen mahdollista raskautta. Väkisinkin kerran tulee mieleen et mitä jos kuitenkin siitä on haittaa kun viimeks kaikkee tietty mietti et onks ite tullut tehtyy jotain mistä kaikki olis johtunut, vaikka tapahtunut ei mun tekemisistä johtunutkaan.

:wave:
 
Mymmyryy En ole laittanut tota kiertopäivääni vielä, kun lopetin elokuussa ne pillerit ja ei sitten kerennyt tulemaan yksiäkään luomuja ennen km-raskautta, ja nyt siis odottelen niitä ekoja menkkoja (tosin toivon että niit ei edes tulis :D ), jotkuthan alkaa laskemaan keskenmenon ekasta vuotopäivästä tuota kiertoa :whistle: Mites te muut??!! Jos sen mukaan laskisin ni sitten ois tuo kp 12 meneillään....niin ja sitten myös toi oviskin, tosin sitä raskaushormoniakin voi vielä olla, ensi maanataina 27 pvä vasta se kontrolli!!!
 
Hyvää maanantaita vaan kaikille!

Hassua, miten sitä nyt tarkkailee kehoaan paljon enemmän kuin ennen raskautta. En aiemmin laskenut edes kiertopäiviä tai yrittänyt bongata ovista. Nyt on pari päivää tullut limoja ja vatsassa ollut hassuja tuntemuksia. Ovisko?

Nöttiäiselle osanottoni. :( :hug: Me ei olla miehen kanssa käytetty mitään ehkäisyä keskenmenon jälkeen. Yhdet menkat käskettiin odottamaan ennen uutta raskautta, ja mulla oli ne jo. Mä sain sen jälkitarkastusajan vasta marraskuulle, jolloin KM:stä on kulunut kaksi kuukautta. Periaatteessa voisin olla silloin jo raskaana, hassua. Minusta tuntuu, että mun on ihan turha edes mennä sinne lääkärille...

Tänään sitten taas yövuoroon, sitä ennen on laitettava asunto järjestykseen. Mies ehtinyt sotkemaan, kun olin itse töissä koko viikonlopun. :kieh:

maaliskuu Mä en heti KM:n jälkeen alkanut laskemaan kiertopäiviä. Vasta nyt ekojen menkkojen alettua. En ole tietoinen asiasta, mutta kai kp:t voi laskea jo siitä, kun KM-vuoto alkaa. Kertokaa te, jotka tiedätte. :D
 
Kiitos kaikille :heart: Oli niin monta onnittelijaa, etten muista puoliakaan :whistle: :ashamed: Mies tuossa jo vinoilikin (oli lukenut lehdestä esikoista odottaessamme) että raskaus pienentää aivoja 5% ja se kuulemma "näkyy" jo (siis että aivot ois kutistunu :eek:

Pahoitteluja ja tervetulohaleja uusille, ainakin teitä oli PuuhaEmmi, maaliskuu ja nöttiäinen :hug: :'( Anteeksi jos joku unohtui...

mother4 onnea haamusta, toivotaan vahvistumista :flower:

Kaikki tädin tavoittamat :hug: ja tsempit seuraavaan kiertoon, tässä vielä pikku puhurit: +++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
HipHei!! Herkkupepulle onnittelut suuret!! :flower: :flower:

Tervetulo pahoittelut ja lohtu :hug: :hug: Maaliskuulle ja Nöttiäiselle

Ja mother4 varovaiset haamuonnittelut!

Ja sitten galluppiin: Ekan km:n jälkeen pidettiin 1.5v taukoa yrittämisessä koska meidän elämän tilanne oli silloin aika huono ja se raskaus oli muutenkin tavallaan yllätys, vaikkakin iloinen sellainen. Tokan km:n jälkeen odotettiin yhdet menkat ja seuraava raskaus(tm) tärppäsin vasta kolmannesta yk:sta. Nyt on taas yk 3 meneillään sen tuulimunan jälkeen. Jälkivuoto on aina kestänyt vain reilun viikon joten helpolla olen päässyt. Viimeksi se kesti vain 4 päivää.

ON. Tässä alkukierrossa kävin vyöhyketerapeutilla pari kertaa saamassa apua tähän raskautumiseen. Ja kyllä siitä vain apua on tuntunut olevan. Ekaa kertaa elämässäni bongasin oviksen jo kp 14 vaikka yleensä saan ovis plussan vasta kp18. Toivottavasti nyt sitten kierto lyhenisi vähäsen. Saas nähdä ehdittiinkö ajoissa pupuilemaan kun olin toisessa kaupungissa vielä lauantaina aamulla ja sitten ei jaksettu enää illalla pupuilla kun oltiin niin väsyneitä ja flunssaisia. En vaaan osannut varautua että ovis olisi jo niin ajoissa yhtäkkiä.

Jep, plussa puhureita vaan kaikille rutkasti! :D :D :D
 
J84
Heipsan. Sopiikos mukaan? Mulla tuli lauantai yönä istukka kalvoineen ulos rv8+0 eli kuuluin noihin kesämassuihin odotuspuolella. Tämä oli eka kokemus keskenmenosta ja tuulimunasta. Kaikki alkoi kyllä jo perjantai iltana, kun verta rupes tulemaan ja epätietoisuus kalvoi lauantaihin saakka..sitten kaikki olikin ohi ja surinkin sitä edeltävän yön niin että silmät oli itkemisestä turvoksissa, mutta sitten sunnuntaina olikin jo oikein hyvä olo, kun tiesi miten asiat oli. En tiedä olisiko ajatukseni samat, jos alkio olisi ollut mukana..vaikea sanoa.

Luulin et saan pidettyä itseni pois kuumeilemasta täältä, mutta pyh..kuume on entistä kovempi :D Mutta kuinkas nyt sitten aloitan kiertopäivieni laskemisen, että tiedän milloin voin odotella menkkoja alkavaksi ja milloin voi taas aloittaa ns. yrittämisen?

Terveisin Jellona84, pojat vm. -00 ja -07, TM10/08
 
Jellonalle pahoittelut tuulimunasta ja tervetuloa kuumeilemaan :hug: :hug:
Mulla oli kanssa viimeksi tm raskaus ja alettiin yrittämään heti uudestaan kun vuoto oli loppunut. Tyhjennyksestä meni kuitenkin melkein 50 päivää ennen kuin menkat alkoi ja ovistakaan en ihan kunnolla saanut siitä paikannettua. Mutta kuume oli kanssa heti kova =)

Tinttamaaria, minä kanssa liityn mielelläni tuohon painonpudotus/kuntoilu/ruokailumuutokset kerhoon. Kävin viimeviikolla ekaa kertaa piiiitkään aikaan vaa'alla ja meinasin pudota sieltä saman tien kun mittari näytti 15 kg ylipainoa!!! Olen kyllä koko ajan sen tiedostanut että jonkin verran olen lihonnut, mutta että noin paljon! Se kyllä herätti, Nyt painan jo kilon vähemmän kuin viimeviikolla kun aloin heti oikein tosissani työskentelemään tämän asian kanssa. Menetelmänä: Syön aamuisin vain hedelmiä ja vettä, lounaaksi kaksi ruisleipää: päällä vihreitä juttuja sekä avokadoa. Päivälliseksi syön broileria, kalaa tai riistaa kasviksien kera. Illalliseksi kasvissosekeittoja tai jotain muuta kevyttä. Todella tehokasta. jätin kokonaan valkoiset vehnät, perunan sekä tietenkin sokerin.
Nyt sitten odotan että pääsisin flunssasta eroon että alan oikein tosissani lenkkeilemään koiran kanssa (koirallekkin kertynyt pari ylimääräistä kiloa). Kännykän mp 3:lle on jo ladattu valmiiksi hyvää lenkkimusaa =) Pakko jotakin yrittää että sitten kun se testi tosiaan sitä plussaa näyttä niin on ainakin parempi mieli ottaa vastaan ehkä tulevat raskauskilot :D :D
 
Jellona84 pahoittelut ja :hug: , mutta tervetuloa! Tuolta samaisesta pinosta minäkin rysähdin alas ja lujaa :'( ....Samoja ajtuksiakin mulla herännyt kun sullakin, eli mistä alkaa kierto jne...Jotkut ovat alkaneet laskea kierto keskenmeno vuodosta ja siitä minäkin alotan tämän etapin....Jostainhan se on aloitettava =)
 
Pahoitteluni uusille :hug: Samalla myös kuitenkin tervetuloa!

Nyt oon päättänyt, että surkuttelu saa riittää. Se kysta on pikkujuttu ja sillä sipuli. Menkat alkoi lauantaina, eikä edes oikeastaan harmittanut, kun nyt tiedän, että kroppa toimii ainakin jotenkin. Ymmärsin myös, että se kysta pienenee aina menkkojen aikana, joten nyt pusketaan ylös suosta B) Nyt aion pistää ovistestit tilaukseen :D

Mymmyryy voisitko laittaa mulle kp 3/26-29?
 
nöttiäinen ja jellona pahoittelut ja :hug: teille.

Mulla havaittiin keskeytynyt keskenmeno ultrassa vkolla 11+, oli mennyt kesken noin vko aikaisemmin. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin seuraavana päivänä. Silloin kehotettiin odottamaan yhdet menkat ennen seuraavaa yritystä, mutta käsitin että lähinnä laskennallisista syistä. Odotettiin kuitenkin, koska vuotoa oli putkeen reilu 6 vko, ekat menkat tuli samassa rytäkässä.
Mulle sillon sanottiin, että kp:t voi alkaa laskemaan ekasta vuotopäivästä ja sen mukaan heti normaali kierto oli.

Mäkin voisin liittyä tohon kuntoilukerhoon. Vaikka varsinaista ylipainoa ei olekaan, niin mielelläni pääsen eroon muutamasta makkarasta vyötäröllä.... Ja nyt pari viikkoa taas kuntoilleena huomaan mielialassa selvän piristymisen :D
 
Heippa,

Mä pidän nyt taukoa palstailusta. Mieli voi toki muuttua äkkiäkin kun ovis taas lähestyy ja varmaan voi olla vaikeaa olla edes kurkkimatta tänne, mutta nyt on sellainen olo, että tää ei tee mulle hyvää enää.

Alkuun tämä paikka oli sellainen, missä oli hyvä purkaa tunteita saman kokeneiden kanssa ja saada vertaistukea, mutta nyt musta tuntuu, että mä olen ollut tässä pinossa liian kauan.
Keskenmeno oli helmikuussa ja lokakuunkin tärppimahkut tuli ja meni.

En tarkoita tällä missään nimessä sitä, että olisin katkera niille, jotka ovat plussanneet.
Vilpittömästi olen onnellinen jokaisesta plussasta joka tähän pinoon on tullut ja ne ovat tuoneet iloa ja toivoa omaankin kuumeiluuni. Jatkossakin tämän pitää ilman muuta olla paikka jossa myös onnellisilla asioilla mässäillään, eihän tätä muuten kestäisi.

Mä vaan alan jo mieltää itseni vain "keskenmenon kokeneeksi" kun täällä pyörin joka päivä, eikä mun tarvitsisi enää muistaa sitä asiaa päivittäin, eikä siitä todellakaan tarvitsisi tulla osa mun identiteettiä tai edes "netti-identiteettiä"

Nyt on pakko keskittyä muihin asioihin ja siihen on yllättäen tarjoutunut vallan ihana ja inspiroiva mahdollisuus työelämässä. Nyt kun pääsen sillä saralla aloittamaan puhtaalta pöydältä, tuntuu luontevalta tehdä se muutenkin. Siispä suuntaan energiani toisaalle, ja löydän toivon mukaan uutta elämäniloa muiden asioiden parista, jotka ovat päässeet tässä liiaksi unohtumaan.

Toivon sydämestäni plussaa teille kaikille, ja mahdollisimman pientä määrää uusia keskustelijoita tähän pinoon.

Tuhannesti kiitoksia korvaamattomasta tuesta ja hyvistä nauruista sateisina syysaamuina! :wave:

-Meritähti-
 

Yhteistyössä