KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Meritähti, oikein paljon menestystä tulevaan ja kyllä se pieni teillekin vielä suodaan :heart: Kiva, että sait uusia juttuja, niin vähän mielikin virkistyy B)

Leinikki, kiitos :hug:

Jellonalle osanottoni tähänkin pinoon :hug:
 
J84
Huomenta kaikille :wave: Katselin tuota listaa ja omat tiedot olisivat; haaveissa kolmas, TM 10/08 ja KP ?/? en tiedä, et alanko laskea kp:äni perjantaista, jolloin vuoto alkoi vai lauantaista, jolloin istukka tuli ulos vai vasta sitten, kun tyhjennytvuoto on ohi? Auttakkees vähän tätä urveloo :ashamed: :D

Niin ja kiitos kaikille osaaottaneille :heart: Mun kohdalla tää oli opettavainen kokemus, mutta ei niin ihana sellainen kuitenkaan.
 
P-E
Hei vaan kaikille ja kiito osanotoista :heart: Vastoinkäymiset ne vaan jatkuu :( Km:n jälkeen sain kohtutulehduksen ja lääkäri löysi oikeasta munasarjasta kystan. Eilen kävin lääkärillä kontrollissa jossa todettiin kohtutulehduksen parantuneen ja kystan tyhjentyneen. Mutta lääkäri löysi tällä kertaa kolme kertaa suuremman kystan kohdun takaa joka todennäköisesti on vasemmassa munasarjassa :( Nyt sitten vaan odotellaan kutsua sairaalaan tarkempiin tutkimuksiin. Lääkäri epäili näiden kystien johtuvan keskenmenosta.
Jälkivuotokin näyttäs olevan lopuillaan, mutta en uskalla yritystä alkaa ennen kuin selvyys näihin kystiin saadaan. Kyllä voi elämä koetella...
 
Pahoitteluni kaikille uusille tulokkaille! :hug:
Meritähti: mäkin olen miettinyt tuota ketjun vaihtoa, jos vaikka menis tuonne yli 35 kuumeileviin. Mullakin oli km helmikuussa. Pidän joka tapauksessa taukoa nyt ainakin kuukauden, ettei tarvi koko aikaa piinailla. Päivittäjä voi pitää mua kuitenkin vielä listalla. Tuun kertoon, jos tässä joskus vielä tärppää. Plussatuulia kaikille! :wave:
 
PuuhaEmmi tosi kurjaa :( Tiedän kuinka pelkästään se yksikin kysta voi harmittaa, mutta että vielä kohtutulehdus ja toinen kysta. Toivotaan, että kaikki kääntyy parhain päin mahdollisimman pian, että saatte jatkaa yritystä :hug:

Jellona84 Itse aloitin laskemaan kiertopäiviä vasta, kun ensimmäiset oikeat menkat alkoivat. Ne alkoivat kuitenkin tyhjennyksestä 26 päivän päästä, joten heti vaikuttaisi olevan oikeanmittainen kierto. Nämäkin asiat on vaan niin yksilöllisiä.

Mä tilasin ovistestejä ja ajattelin, että ehkä niiden avulla saisin vielä varmistusta siitä, miten kroppa toimii :)
 
Heip taas. :) pitkään oon malttanu pysytellä pois häiriimästä teitä :eek: :heart:
Täällä mennään kp..öö olikse 11? no, kuitenki.. ovistestit nököttää kaapissa mut en oo päätyny testaamaan kun jostaki syystä on nii hiton puuhakas kierto menos,
että aattelin etten tartte. viime kuus kuitenki kroppa toimi joten.. :LOL:
Mites muilla? tekstii on tullu, ni etten jaksanu lukee kaikkea :ashamed:

TINTTAMAARIA anteeks, en oo ehtiny/jaksanu yv:illä. kaameita pv töissä menny,
illat onki kulunu johki muualle ... :LOL:
Mä lupaan, kyl mä pian :heart:
Mites tytsy??
 
Että tää kroppa huijjaa mua ihan joka suuntaan! Innolla odotellu josko ne luomumenkat,tai mikskä ikänäkään niit nyt kutsutaan tän jälkeen( :kieh: ), tulis sieltä mutta eiiii...vatsaa vääntää siihen malliin niinkuin yleensä ennen tätiä...kuivaakin on ollu..etet..elättelen täällä toiveita tädistä!! kerrankin sitä toivoo tulevaksi..voi huoh..
 
Mitäs mieltä te muut ootte!! Eilen alkoi molemmin puolinen munasarja kipuilu, lähinnä liikkuessa tuntuu...Samoja oireita oli kun pyörin tuolla raskausoireketju mahd. puolella, no ei se raskausoire varmasti ollut, kun kuitenki plussasin aika myöhään (tein kaksi negaa ennen), mut voiskohan olla ovis oireita, tulis nuo oireet sopivasti kun melkeen kaksi viikkoa siitä kun km-vuoto alko?! Kävin myös googlettamas ja hakusanoil "keskenmeno ei aina keskenmeno" Ja "kohtu oli tyhjä, onko viikkoja vähemmän" löysin taas juttuja joka pisti oienet aivosoluni miettimään kaikkee hölmöö...oon niin fiksu :headwall: No mut kuitenki sit rupesin jo miettiin sitä kohdun ulkopuolistakin :eek: Maanantaina ois hcg-mittaus, josko siihen asti sais hermonsa pidettyä kasassa....Isäntäkin on työmatkal, jos miettis sitä ovis-mahdollisuutta ;) aina siis väärässä paikassa väärään aikaan!! Mul ei siis oo ollut mitään tollasia tuntemuksia, ennen kun lopetin nuo pillerit elokuussa!!
 

Pikkumyy iih haamuhan siellä, varovainen onnittelu :flower:

:hug: halit uusille ja tervetuloa

Eipä täällä ihmeempää, kävin sen rokotuksen hakemassa ja siellä vielä kysyin siitä että pitäiskö pitää taukoa tämä kuukausi mut ei kuulemma tarvii. Oon vähän piikki kammoinen ja lahjoin itteni sitte suklaalla menemään sinne rotukselle :D

Nyt olis suunnitelmissa lähtee vähän shoppailemaan, vapaa päivä nääs tänään.

Mukavaa ja aurinkoista keskiviikkoa kaikille :wave:
 
Huomenta päivää kaikille!!

Nöttiäinen suuret osanottoni sinulle ja :hug: . Tervetuloa tänne meidän joukkoon purkamaan sydäntä. Samoin Jellona tervetuloa ja suuret osanottoni myös sinulle.

Jos oli vielä joku uusi, jonka unohdin mainita, niin kovasti tervetuloa ja :hug: :ja!!

Näin viimeyönä unta, että me saatiin vauva...se oli kyllä aika sekava uni(en esim. muistanu siinä synnytyksestä mitään...se vauva vaan jostain tuli mun syliin) ...mutta se vauva oli ihan mun näkönen =) ja sitten kun annoin sen mun miehelle syliin, niin se ei heti tajunnu, kenen vauva sillä oli sylissä. Lopulta sit tajus ja oli ihan herkkänä..

Että sellasta tänne...vapaapäivää viettelen ja tosiaan Dada ihan kierron alussa mennään...ei ainakaan ens kesäkuussa oo pikkusta tulossa :'( Meinasitko muuten mua tolla tytsyllä vai jotain muuta...en ollu ihan varma :LOL: mut jos mua meinasit, niin onpas kiva, kun joku kyselee kuulumisia...tuli hyvä mieli... =)

Pitäis varmaan tilata noita ovistestejä, kun viimekierrossa aattelin jättää pois, kun meni niin pakkomielteiseksi noitten tikkujen kanssa, mutta kun toisaalta ois kiva tietää tarkka ovisajankohta...mitenköhän toi tikkujen käyttö onnistuis niin, ettei menis pakkopullaks tää vauvan yritys...no kahtellaan...ehkä tilaan...ehkä en. Nyt on pari ihanaa vapaapäivää tiedossa. Huomenna ois yks työhaastattelu tiedossa ja sitä vähän jännäilen...

eipäs tässä kummempaa...mukavaa viikkoa kaikille!
 
Koulupäivät takana taas! On se kun ei ole tottunut paikallaaan istumaan ja aivojaan käyttämään aika rankkaa tuo penkn kuluttaminen, mitääen ei iltaisin jaksanut tehdä.

Kierto näyttäisi venyvän taas normaaliksi :LOL: Tai eihän sitä vielä tiedä meneekö mihin asti. Olihan tämä jo varsin kummallista kun muutama kierto oli siinä 30 päivän huitteilla.

Tänään saan jossain vaiheessa sitten ne tt-kuvauksen tulokset ja toivottavasti myös tietoa jatkosta. Aika malttamattomana odotan.
Vaikka luulen, että on miten on joudun kuumeilun lopettamaan toistaiseksi, tylsää.

Uusia oli tullut monta tervetuloa joukkoon tummaan. Ja moni Vanha oli päättännyt jatkaa elämäänsä muuten. Itse olen kyllä viihtynyt pinossa hyvin vaikka keskenmenosta on jo oottakaas, 1v 3kk noin suurinpiirtein. Mutta mä en kai oikeasti ajattelekaan tätä paikkaa keskenmenon kokeneiden paikkana vaan paikkana jossa voi purnata ja jakaa ilojaan ja surujaan, kenenkään katsomata kieroon.

Olette kaikki mahtavan ihania ihmisiä :heart:
 
Moikka,

Paljon oli uusia, masentavaa.. Mutta tervetuloa joukkoon ja haleja.

Ja muutama taas jättämässä... Mä en varmaan lähde kulumallakaan. Meritähdelle haleja paljon, mulla ainakin tulee ikävä. Mutta mahtavaa tuo työhomma, tsemppiä!! Happihyppy taas voisi ton nimensäkin perusteella vaikka hyppiä kahdessa pinossa. Että älä meitä jätä. Musta alkaa tässä jo tuntumaan oikeesti siltä, että mä olen muinaisjäänne joka ei lähde kulumallakaan!!! Ei ajatella tätä pinoa minään negatiivisena asiana. Jos tarttee ni märistään, mutta pääasiassa keskitytään positiiviseen. Sellasen säännön mä ainakin voisin allekirjottaa, että vaikka täältä lähtee ni jää "velvote" tulla kertomaan jos plussaa!! Eihän siitä mitään tuu jos poistutaan lopullisesti ilman plussa, se plussa pitää täällä hehkuttaa. Tässä menee plussatasapaino ihan sekasin. Eli tulkaa te poistuvatkin sitten kertomaan kun plussaatte!!!

Mulla ei ole mitään uutta kerrottavaa, tässä aletaan menkkoja odottelemaan. Mitään oireita ei ole.

Ai niin, ja PuuhaEmmillä oli kohtutulehdusta, kystaa ynnä muuta? ERITYISISOHALI sinulle, tuo ei varmasti ole mieltä ylentävää. Toivottavasti saat pian asiat kuntoon!

Ja maaliskuun kipuanalyysiin mä sanon, että vaikka mulla aiemmin ei mitään kremppoja ole ollut, ni nyt kun "kuumeilee" ni tuntuu, että joka päivä kolottaa jostain. Että tavallaan uskon, että nää on osittain psykologisia, että kun oikein miettii tuntemuksia, ni niitä myös on. Sit taas jos ei ajattele asiaa lainkaan ni niitä ei edes huomaa. Toivotaan, että sulla olisi nyt valtavia oviskipuja ja siitä lähtisi se uusi elämä!!

Ai niin, ja motherille haamunvahvistushönkäys, ja myylle toivon myös viivoja.

Ja tietty muillekin.

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
:wave: uusi täällä
sain keskenmenon huhtikuussa ja siitä saakka ollaan nyt toiveiltu kakkosta/kolmosta ;)
Miehellä on siis yksi ennestään ja meillä yksi yhteinenen kiertopäivät on 36/40-55 et pitkillä kierroilla mennään

tällä hetkellä siis on jännät paikat jollain tavalla on hiukan sellanen olo et olisi tärpännyt mutten uskalla testata jos se onkin nega :(
yksi testi kaapista löytyy mutten raaski tuhlata sitä on clearbluen tänään meinasin tarjoustalosta ostaa sellaisen halpis testin mutten löytänyt niitä :eek:

ja toivon teille kaikille +++++++++++++++
 
woodoo No voihan se olla et osittain psyykkaankin itelleni kaikenlaisia vaivoja ja vikoja, koska mä oon vainoharhanen :LOL: Mut kyllä toi kipu nyt oikeesti tuntuu, ei tosin mikään kova kipu oo, mut kuitenki....Tahdonkin nyt uskoa juuri tuohon ovikseen, jospa siihen auttais hurja tahdonvoima, joten kellistän isännän kuhan se matkoilta palailee :D
Ja rouva pikkumyy varovasti onnea toivotan :flower: Pikkasen taas kesti ennen ku hokasin :ashamed:
 
Witchi, taas yksi jäsen lisää, tervetuloa ja pahoittelut.

Lääkärin kanssa juteltu ja odottaminen jatkuu... Mä kohta kajahdan!
Mulla on siis kasvohermon ympärillä vanhan kasvaimen jämät ja nyt tullut oireita jotka voisi viitata muutokseen. (Vanhaa kasvainta ei haluttu aikoinaan poistaa kokonaan koska se on hyvälaatuinen ja ei aiheuttanut ongelmia sitä vain höylättiin pienemmäksi) Kuvissa näkyi, että kasvain ei ole kasvanut mutta että se on tiivistynyt. Mitä hittoja tämä meinaa?
Lääkäri ei halunnut oikeastaan sen enempää kommentoida mutta on yrittänyt tavoittaa lääkäriä joka on mut aiemmin leikannut ja pyytää siis konsultaatiota. Toivottavasti saisin vastauksen vielä tällä viikolla. Tiedättekö mitä?
Nyt mä vihaan odottamista!

Ai juu ja menkat alkoivatkin sitten tänään =O Kyllä jaksaa ihmetyttää! Siis nyt kai kp1 tai viimeistään huomenna.
 
Ai niin Unicco, sehän mun pitikin kommentoida, että koita jaksaa!!!! Ei ole kivaa juu ei, odottelu varsinkaan!!! Mutta, onneksi kuitenkin puhutaan vain hyvälaatuisista, jos nyt sitä positiivisuutta hakee!! Tsemppiä!!

Ja witchi , tervetuloa ja hali.

:heart: :heart: :heart:
 
Woodoo Juu siis mähän olen kerrassaan upeassa asemassa moneen muuhun nähden ja yleensä jaksan ottaa nämä jutut ihan ok. Mutta nyt niin toivoin, että olisin saanut jo sen vastauksen, mitä tehdään? Ja milloin? Hullua kai mun suurin huoleni ja ärsytyksen aiheeni on tämä odottaminen "kelluminen" tilanteessa jossa vain en itse voi tehdä mitään muuta kuin odottaa. Osasinkohan mä selittää lainkaan... |O
 
Tein äskön raskaustestin, ja juu negaahan se näytti...nyt sain sitten ton vilkkaan mielikuvitukseni lopettamaan laukkauksen ja se nega sulki myös pois sen kohdun ulkoisen!! Se myös tarkoittaa sitä et raskaushormoni on ainakin suurimmaks osaks poistunu elimistöstä, joten todellinen pupuilu alkakoon =) Witchi pahoittelut munki osalta, mut tervetuloa mukaan!!
 
Hei! :wave:

tulin moikkaamaan. :)

Rva Pikkumyy kyllä minäkin näin haaleanhaalean haamun... :) Jospa se siitä vahvistuisi!!

Maaliskuu mulla silloin keskeytyksen jälkeen kierto meni heti niinkuin pitää ja kaksi viikkoa sen jälkeen elämäni ensimmäiset oviskivut iski... nuo saattaisi olla niitä. :)

Unicco sinulle toivon pikaista selvitystä tilanteeseen. Se tietämättömyys ja odottelu on aina pahinta... Toivottavasti ette joudu pitämään pitkää taukoa kuitenkaan. :hug:

woodoo vai muinaisjäänne. :D No alahan plussaamaan sitten että pääset odotuspuolelle!

Suuri halaus kaikille vastikään keskenmenon kokeneille. :hug:
Ja yhtä suuri kaikille jotka tuntevat sellaisen tarvitsevansa :hug: :hug:

(.) Havaitsin juuri että perjantaina tulee kuluneeksi tasan vuosi siitä kun sain elämäni ensimmäisen plussan raskaustestiin.... :| Samalla tulee vuosi savutonta elämää. Jei! :D Mutta aika hurjaa ajatella että siitä on jo vuosi kun ensimmäistä kertaa ihmettelin raskautta ja päässä pyöri vaan oon raskaana raskaana raskaana.... ja olin ku zombie ainakin viikon verran. :) Täytyy myöntää että puolet tästä vuodesta on mennyt multa ihan ohi! Sen keskeytyksen jälkeen koko kevät ja kesä meni toipuessa, surressa ja parantuessa. Jotenkin tämä uusi raskaus tuli oikeaan aikaan, siis että olin jo päässyt yli siitä surusta ja oppinut jatkamaan elämää eteenpäin... Kaikki sujuu meillä hyvin, maanantaina olisi np-ultra ja se tietenkin jännittää. Mutta tähän mennessä kaikki on niinkuin pitääkin. :)

Toivon teille tähän pinoon hurjasti plussia ja toivoa jaksaa! Nyt on aika pimeä vuodenaika edessä mutta kohta on joulu! Ja sen jälkeen uusi vuosi taas ja jälleen päivät muuttuu valoisiksi.

Muistakaa poltella kynttilöitä ja juoda punaviiniä! Se piristää syksyn keskellä!!! :heart:

ElinaMaria 11+1
 
Rva pikkumyylle varovaisen varovaiset onnittelut! Kyllähän siinä ihan selvä haamun poikanen oli! :flower: :flower:

Witchille tervetulo pahoittelu lohtuhalit. :hug: :hug:

Unicco. Minä oon kanssa pian roikkunut tässä pinossa vuoden. Vaikka siinähän oli kyllä se tm raskaus välissä. Koville se alkaa täälläkin ottamaan kun sitä kakkosta ei vaan meidän perheeseen kuulu.... jaksuja ja haleja sulle täältä lähettelen!! Hienoa ettet kuitenkaan ole vielä ihan epätoivoon vaipunut. Pidä vaan lippu korkeella. :hug: :hug:

maaliskuulle tsemppiä yritykseen! Ja se kirjekuori on se että voit lähettää ja vastaanottaa sieltä yv:tiä :)

meritähdelle myös tsemppaukset jatkoon. Tule heti kertomaan meille jos tärppää! :hug:

Puuhaemmille jaksuja kystien kanssa. Voi kurjuus kun sait vielä tuollaisen vaivan kaiken surun päälle. Toivottavasti tilanne selviää pian. :hug:

On. Minä se vaan jatkan kuntoilua ja olo alkaa tosiaan olla jo paljon virkeämpi. Seuraavaksi tästä lähden taas koiraa viemään lenkkirääkille. Päivällä harrastin hyötyliikuntaa eli haravointia :D
 
TORSTAI


TOIVOA TÄYNNÄ!!!

[/quote]

23.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN


DeviLiah.................KM 09/08.............................KP *yk4
Lehmis...................KM 09/08.............................KP 5/26-29
tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 5/28-32
Kanella..................KM 05/08.............................KP 6/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 6/30-33 (taustalla)
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 8/29
Elviira-76...............RK 11/07...............................KP 13/26-27
Dada....................KU 07/08................................KP 13/
Empuu...................KM 09/08..............................KP 16/
Liinakko................TM 07/08...............................KP 20/28
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 23/28-34
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 27/28 *yk1
Betania..................KM 06/07.............................KP 31/27-28 (pt)
tytti82..................TM 05/08...............................KP 46/30-33


[/quote]


HAAVEISSA TOINEN

Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 15/27-29(pt)
Sini74.....................KM08/08.................................KP 15/ yk1
freebird.................Enkelivauva 05/08 ..................KP 15/
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 18/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 22/24-28
Tinttamaaria...........KU08/08................................KP 22/28
Nemu.....................KM 08/06, 08/08....................KP 30/26-28
witchi.....................KM 04/08...............................KP36/40-55
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08...............................KP/
miigu123................KM10/08................................KP /30
maaliskuu...............KM10/08...............................KP
nöttiäinen...............RK10/08...............................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS

PuuhaEmmi...............KM 10/08.....................................KP
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 6/28 (taustalla)
woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 23/
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 26/36
Unicco......................KM 07/07......................................KP 36/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 36/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Nirtsu......................KM 08/08,09/08.............................KP
Jellona84.................TM 10/08.......................................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 9/26 (taustalla)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS


Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 27/30 *yk1
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 8/32-38
Millukka...................KM 05/08...............................KP 19/29 *yk14
mother4..................TM,KM 6/08............................KP 30/27-28 *yk4



HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP32/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sussoo

[color]

HAAMUILIJAT:[color]
mother4
RvaPikkumyy



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo........................10/08
Herkkupeppu..................10/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

 

Yhteistyössä