KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

SE OLIS TAAS VIIKONLOPPU!
[/quote]

18.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

DeviLiah.................KM 09/08..............................KP *yk4
Lehmis...................KM 09/08..............................KP
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP3/29
Elviira-76...............RK 11/07...............................KP 8/26-27
Dada....................KU 07/08................................KP 8/
Empuu...................KM 09/08..............................KP 11/
Liinakko................TM 07/08...............................KP 15/28
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 18/28-34
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 22/28 *yk1
Betania..................KM 06/07............................KP 26/27-28 (pt)
tyttö onnellinen.....KM 12/07............................KP 28/28-32
Kanella..................KM 05/08.............................KP 34/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 36/30-33
tytti82..................TM 05/08...............................KP 41/30-33

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN

Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 10/27-29(pt)
Sini74.....................KM08/08.................................KP10/ yk1
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP10/
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 13/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 17/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP 25/26-28
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
Tinttamaaria...........KU08/08.................................KP
miigu123.................KM10/08................................KP /30

[color]

HAAVEISSA KOLMAS

PuuhaEmmi...............KM 10/08.....................................KP
woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 18/
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 21/36
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 31/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 31/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 31/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP4/26 (taustalla)
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 22/30 *yk1
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08...............................KP 14/29 *yk14
mother4..................TM,KM 6/08............................KP 25/27-28 *yk4
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 62/32-38

HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP27/25-
[color]

TAUSTALLA:

Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:[color]
kanella
Meritähti

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo........................10/08
Herkkupeppu..................10/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

miigu ja PuuhaEmmi :hug: :hug: ja tervetuloa keskustelemaan. :hug: menetetyksistänne.
HPeppu :flower: :flower: .
woodoo hauskaa matkaa ja hyviä limoja :saint: .
julietta mulla olis eka kerta klinikalla vielä edessä...Mitä kokeita teistä otettiin?
Päivitin ton huomisen jo ny...
Mä oon siivonnu koko illan esikoisen huonetta ja samalla katellut vaatteita myyntiin. Kauheesti jää pieniä vaatteita ihan yht*äkkiä. Kauhee kun noi kasvaa. Nyt pitäis vielä valokuvata noi vaatteet ja laittaa myyntiin. Kauhee homma tossakin...

Moikka.

Taalla hotellilla onkin ilmanen yhteys, että hoplaa tulinkin hairitsemaan. Huomenna tulee pomo perassa, ehka en sitten enaa teita hairikoi.

Haleja kaikille varsinkin uudelle, hitto kun en nimea muista. U-kirjaimia siina oli muutama. Eli sulle erityishali, U!!! Rankka kokemus, varsinkin noin pitkalla, mutta kylla me noustaan!!! Se on ihan totisin tosi. Me noustaan ja jatketaan ja saadaan kaikki viela se vauva! :hug:

Se, miksi tanne teita hairikoimaan tulin ei talla kertaa itseasiassa liittynyt kuumeiluun. Ajattelin tuoda teille pe-illan kevennyksen.

Meilla noi eka ja tokaluokkalainen ovat viime aikoina lauleskelleet: "umts....... umts...... me ollaan pissiksii jne". Sitten ne leikkii "pissiksia" ja huokailee "IHQUUUUU". Ma olen ollut ihan etta hah??? Kuulamma jotkut koulukaverit ovat opettaneet. Sitten kerran rupesin tosissaan miettimaan, etta mita ne oikein laulelee ja ja tanssahtelee, etta onko ne tulleet hulluiksi. No joo, siis guuglasin ihan "me ollaan pissiksii" ja kas, loytyi juutuubi linkki, etta piruvie tollanen biisi on..

Ni siksi teille tata teille kerron, kun lapset soittivat tanne, etta hitto, iska ei anna kattoa sita ihanaa pissisbiisia.... Niin siis ma olen niille ko biisia nayttanyt ja ne ovat ihan onnessaan ja hyrailevat mukana ja tanssivat "pissis"-koreografiaa.. Ja noi lapsiparat soittivat mulle sillai tosissaan hadissaan, etta, KAMALAA, iska on ilkea....

Eli, tassa teille pe-illan linkki: http://www.youtube.com/watch?v=2Nwly8f2QHU

Ootteko te edes tienneet moisesta, ma en, ja mua toi biisi kylla kovasti hihityttaa, kuka tollasen oikeesti tekee? Ma oon ehka pudonnu kyydista ajat sitten, ku en telkkua esim kato lainkaan, tosissaan en ko piisia ole ikuna kuullut... Ja mita noi alaluokkalaiset oikein miettivat, ihan tosissaan haluavat isona pissiksiksi... Taitaapi olla aiti eri mielta.

Hyvaa pe-illan meininkia teille tuon biisin tahdissa!!!

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja woodoo:
Moikka.

Taalla hotellilla onkin ilmanen yhteys, että hoplaa tulinkin hairitsemaan. Huomenna tulee pomo perassa, ehka en sitten enaa teita hairikoi.

Haleja kaikille varsinkin uudelle, hitto kun en nimea muista. U-kirjaimia siina oli muutama. Eli sulle erityishali, U!!! Rankka kokemus, varsinkin noin pitkalla, mutta kylla me noustaan!!! Se on ihan totisin tosi. Me noustaan ja jatketaan ja saadaan kaikki viela se vauva! :hug:

Se, miksi tanne teita hairikoimaan tulin ei talla kertaa itseasiassa liittynyt kuumeiluun. Ajattelin tuoda teille pe-illan kevennyksen.

Meilla noi eka ja tokaluokkalainen ovat viime aikoina lauleskelleet: "umts....... umts...... me ollaan pissiksii jne". Sitten ne leikkii "pissiksia" ja huokailee "IHQUUUUU". Ma olen ollut ihan etta hah??? Kuulamma jotkut koulukaverit ovat opettaneet. Sitten kerran rupesin tosissaan miettimaan, etta mita ne oikein laulelee ja ja tanssahtelee, etta onko ne tulleet hulluiksi. No joo, siis guuglasin ihan "me ollaan pissiksii" ja kas, loytyi juutuubi linkki, etta piruvie tollanen biisi on..

Ni siksi teille tata teille kerron, kun lapset soittivat tanne, etta hitto, iska ei anna kattoa sita ihanaa pissisbiisia.... Niin siis ma olen niille ko biisia nayttanyt ja ne ovat ihan onnessaan ja hyrailevat mukana ja tanssivat "pissis"-koreografiaa.. Ja noi lapsiparat soittivat mulle sillai tosissaan hadissaan, etta, KAMALAA, iska on ilkea....

Eli, tassa teille pe-illan linkki: http://www.youtube.com/watch?v=2Nwly8f2QHU

Ootteko te edes tienneet moisesta, ma en, ja mua toi biisi kylla kovasti hihityttaa, kuka tollasen oikeesti tekee? Ma oon ehka pudonnu kyydista ajat sitten, ku en telkkua esim kato lainkaan, tosissaan en ko piisia ole ikuna kuullut... Ja mita noi alaluokkalaiset oikein miettivat, ihan tosissaan haluavat isona pissiksiksi... Taitaapi olla aiti eri mielta.

Hyvaa pe-illan meininkia teille tuon biisin tahdissa!!!

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

"me ollaan pissiksii, kai sen nyt huomaa..." :LOL: :headwall: :LOL: :x :LOL:

Kiitokset mymmyryylle listan päivityksestä!

Onpas masentava päivä! Kaverillani olisi tänään synttärit ja juhlimaan olisi tarkoitus lähteä. Noh, minähän sitten testailin aamulla uudella herkällä testillä, jonka torstaina tilasin ja mikäs sieltä niin iloisesti napsahtikaan ruutuun: NEGA! Ei haamun haamua, eikä edes viivan paikkaa, eikä mitään! Kontrolliviiva vain tummaakin tummempana möllötti ruudussa! Tiedän, että olen menossa vasta kp 22/28, mutta silti!! Aargh! Ihan piti aamulla itkua tihertää :'(

Että tämmöstä! Tästä olosta ei ole suunta kuin ylöspäin! Ainakin saan nautiskella siiderin jos toisenkin tänään!! PRKL!!

Parempaa päivää kaikille!

Kiitokset kanella! Lohdutti ehkä vähän Voi olla sullakin vielä toivoa, nimittäin itse olen kerran saanut hailakan plussan vasta reilun viikon jälkeen menkkojen myöhästymisestä (meni kylläkin kesken myöhemmin) :hug:

Tuskin toivoa kuitenkaan on mulla, en nimittäin saanut koko kierrossa vahvaa plussaa ovistestistä eli ovis varmaan jäi kokonaa tulematta. Viivat vain hieman vahvistuivat siinä kp14/28 tievoilla, mutta negana pysyi koko kierron. Hullua tosiaan pettyä negasta, kun tietää että ovista ei ole tapahtunut... Silti jotenkin epäusko vaivaa... Aina niihin menkkoihin asti! Sitten taidetaan tullakin ryminällä alas.

Heissan kaikille!

Pahoittelut menkoista kaikille, keille ne tulleet kiusaksi, mutta toivotaan parempaa onnea nyt uudessa kierrossa!!

Ja jokaiselle tasapuolisesti toivottelen onnea raskaustestien teossa ja plussia!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

SE OLIS TAAS VIIKONLOPPU!
[/quote]

19.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

DeviLiah.................KM 09/08.............................KP *yk4
Lehmis...................KM 09/08.............................KP
tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 1/28-32
Kanella..................KM 05/08.............................KP 2/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 2/30-33
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 4/29
Elviira-76...............RK 11/07...............................KP 9/26-27
Dada....................KU 07/08................................KP 9/
Empuu...................KM 09/08..............................KP 12/
Liinakko................TM 07/08...............................KP 16/28
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 19/28-34
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 23/28 *yk1
Betania..................KM 06/07.............................KP 27/27-28 (pt)
tytti82..................TM 05/08...............................KP 42/30-33

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN

Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 11/27-29(pt)
Sini74.....................KM08/08.................................KP11/ yk1
freebird.................Enkelivauva 05/08 ..................KP11/
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 14/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 18/24-28
Tinttamaaria...........KU08/08................................KP 18/28
Nemu.....................KM 08/06, 08/08....................KP 26/26-28
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08...............................KP/
miigu123................KM10/08................................KP /30
maaliskuu...............KM10/08...............................KP

[color]

HAAVEISSA KOLMAS

PuuhaEmmi...............KM 10/08.....................................KP
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 2/28
woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 19/
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 22/36
Unicco......................KM 07/07......................................KP 32/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 32/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 5/26 (taustalla)
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 23/30 *yk1
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 4/32-38
Millukka...................KM 05/08...............................KP 15/29 *yk14
mother4..................TM,KM 6/08............................KP 26/27-28 *yk4

HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP28/25-
[color]

TAUSTALLA:

Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:[color]
mother4

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo........................10/08
Herkkupeppu..................10/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

[/quote]

happari ja mertsutähti :hug: :hug: tädin tulosta.
meamimosa se oli vaan liian aikasta testata. ++++++++++ :whistle: .
kanella :hug: :hug: kyllä se siitä... Voi se plussa vielä pärähtää...

(.) Käytiin lasten kanssa vähän omassa cityssä shoppailemassa. Ja rossossa syömässä. Oli kiva päivä. Kävin pitkästä aikaa hautausmaalla tervehtimässä Toivo-vauvaa. Olin myös lyhyellä kävelylenkillä.

Puuha Emmille tervetuloa ja :hug: kokemuksistasi!

Ilmoittelen myös, että minulla kp 1 tänään :'( . :hug: teille kaikille muille myös, jotka siirtyivät kanssani seuraavaan kiertoon jännäilemään...

Niin ja toivotaan vielä parasta teille, joilla vielä jännäily päällä!

kanella ja tyttö onnellinen :hug: Ensi kierrossa taas uudet mahdollisuudet :heart:

Mulla nyt mennyt tänään tasan viikko siitä, kun vuoto alkoi... Silloin taas oli kulunut viikko siitä kun testasin. Täytyy myöntää, että tämä viikko on kulunut paljon nopeammin kuin se aikaisempi viikko. Silloin sitä ihanaa salaisuutta oli kamala pitää sisällään ja toivoi vain ajan kuluvan nopeasti, jotta pääsisi turvallisemmille vesille... Onneksi tämä viikko on ollut lomaa, olisin ollut niin kuollut töissä!

Miten kauan teillä naiset on kestänyt tämä vuoto? Mulla ei selvästikään ole vieläkään loppumassa, varmaankin ihan normaalia?

Tätipahoittelut sen kohdanneille ja :hug:

Täällä vielä muutama päivä ootellaan ja toivotaan varpaatkin pystössä että meille täti ei enää osais. Mitään oireita ei oo että sen puoleen kyllä vois tätiäki ootella. Ja aattelenki että kuitenkin se taas tulee.

Viikonloppu meni nopsaan kun on ollut miehen sukulaisia maisemissa. Ja melkein koko viikko oli itelläki syyslomaa kun vain perjantaina oli hoitolaisia. Nyt huomenissa alkaaki taas normi työviikko.

Heissan kaikille!

Se olis sitte sunnuntai taas, :hug: tädin löytämille.
PuuhaEmmi tervetuloa joukkoon :hug: kokemastasi.

Mother4 onnea haamusta :flower: toivottavasti vahvistuu pian.

Onks teillä kellään tietoa et onks jäykkäkouristusrokotuksesta jotain haittaa jos sen menee ottamaan nyt kun yrittää raskautta. Oon sitä tässä miettinyt että uskallanko mennä rokotuksen uusimaan nyt vai en. No sen tiedän että vielä en ainakaan ole raskaana kun nyt menossa kp9 vasta mut entä jos tulen tässä kierrossa raskaaks niin en haluis koko aikaa miettiä että onks siitä ollut jotain haittaa. Toisaalta mietin sitte taas sitä et entäs jos saan jonkun ison haavan tai jos joku eläinpuree mua kun olen raskaana niin mitäs sitte. Mulla on sellainen muistikuva et se on nyt menossa vanhaks ja oon yrittänyt ettii mun rokotuskorttii mut en löydä sitä nyt tietenkään mistään kun sitä tarvitsisin. En tajuu mihin se on hävinnyt, oon sitä aina välillä kattonut et onks jotain uusittavaa ja nyt sitte muistaisin et olis ja kortti totaalisen hukassa. Taidan pelätä rokotusta niin paljon etten siks löydä sitä mistään =)

Mukavaa sunnutain jatkoo kaikille :wave:

Tuolta "kesäkuussa puhkeaa" nipusta joudun minäkin tänne siirtymään :( ...Keskenmenosta siis reipas viikko ja toinen siintää unelmissa :heart: Esikoinen kohta 6-vuotta!! Kuinkahan kauan tää raskaustunne on teillä kestänyt, mulla kun plussauksen jälkeen tuo varma tunne katos ja sitten kun äippäpolilla kohtu ultrattiin täysin tyhjäksi, ni tuli takas tuo raskausolo??!! Mielen tekemiä kepposia :headwall:

Yhteistyössä