Hui miten paljon täällä onkin taas kirjoiteltu kun ei muutamaan päivään ole ehtinyt lukemaan.
Unohdan takuulla puolet siitä, mitä piti kommentoida, joten sori jo etukäteen...
Dada minen kyllä osaa tuohon sinun tilanteeseen kommentoida oikein muuta, kuin että voi kestää pitkäänkin että kroppa alkaa pelaamaan. Mullakin meni puolisen vuotta ennen kuin alkoi normaalisti pelittämään ja kaiken maailman ihmeellisyyksiä siihen väliin mahtui. Siis milloin mitäkin vihlomisia, välivuotoja ja yli 40 päivän kiertojakin...
Lehmis voi räkä :/ Toivottavasti pääset pian siitä kystasta!
woodoo mä tiedän tunteen! Tuntuu et kaikki tutut nikit on jo täältä häipyneet, ja hyvä tietty että ovatkin, mutta eihän se kiva ole kun tuntee itse jo olevansa vähän liian vakkari. Mäkin olen täällä kirjoitellut jo 8 kuukautta... :/
Vaan
RouvaPikkumyy tuhannesti onnea mummiksi tulon johdosta! :flower: Jännä ajatus että yhtaikaa olette kuumeilleet =) Siis kivalla tavalla jännä.
Uusiakin oli taas tänne eksynyt
Teille pahoittelut kokemastanne ja tervetuloa :hug: Lyhyttä visiittiä toivon teille!
Niin ja
Elviira-76 mäkin olen jo kuukausi tolkulla painiskellut työmotivaation puutteen kanssa. Ei siis työntekemisessä mitään, mutta juuri tämä työ ei enää innosta vaikka alkujaan olikin unelmaduuni. Mutta nyt olen ajatellut että saahan sitä katsella muuta ja vaikka hakeakin, ei siinä mitään menetä ja mitään paikkaa ei ole pakko ottaa vastaan jos tarjottaisiinkin, jos ei sitten tunnukaan hyvältä ajatukselta. Että ei kun hakemaan jos siltä tuntuu!
mymmyryy kiitos että olet jaksanut päivitellä. Voihan se pieni palstatauko tehdä ihan hyvää välillä itse kullekin. Minä en valitettavasti uskalla tuota päivittäjän hommaa ottaa vastaan, kun tuntuu olevan joka kierrossa sellainen vajaa 2 viikkoa (kp 1 etiäpäin) että kiroan kaikki vauvajutut maan rakoon ja silloin en kykene palstallakaan juuri käymään... :/
Juu...ja sit loppui muistikapasiteetti, pikaiset omat navat:
Ei vielä menkkoja, mutta hiukan menkkamaista juilintaa, joten olettaisin että voivat tänään alkaa. Mä en enää edes tiedä mitä mä tekisin jos se plussa tulisikin. En varmaan uskois sitä todeksi ennen kuin potkuja alkaa tuntua. Jotenkin tottunut niin niihin pettymyksiin ja tässä pinossa odotteluun, että ei sitä enää edes osaa ajatella että voihan sitä plussatakin. Menkkojenhan sieltä kuuluu tulla...
Vielä on loppu viikko lomaa...on se ihanaa. Ensi viikolla puhaltaa töissäkin aivan uudet tuulet ja pientä jännitystä on ilmassa, vaikkakin ihan hyvälaatuista. Saas nähdä, vaihtelu kyllä tuleekin tarpeeseen.
Tänään elokuviin ja kahveelle =)
-Meritähti-