Hyvää maanantaita kaikille! Täällä viettelen päivää vapaalla, menen yöksi töihin piiiiitkästä aikaa.
On taas illat olleet kamalan vaikeita nukkumaan mennessä. En vaan pysty olemaan miettimättä, kuinka iso maha minulla jo olisi, ja että raskaus olisi pian ollut puolivälissä. Itkua tuhrustaen oon sitten nukahtanut.
Meillä on muutenkin vähän hassu tilanne nyt. Tuo ensimmäinen raskaus ei ollut suunniteltu, mutta alkujärkytyksen jälkeen olimme innoissamme ottamaan lapsen vastaan. Ehdittiin jo suunnitella kaikenlaista, kunnes kävi kuten kävi.
Nyt olen epävarma, mitä mieltä mies olisi uudesta raskaudesta. Kyllähän tuo kysyi, kun puhuttiin ehkäisystä, että haluanko aloittaa pillereitä ollenkaan. Nyt ei tosiaan olla käytetty pian kuuteen viikkoon ehkäisyä ollenkaan.
Melko varmasti hän haluaa kans, että yritetään lasta, mutta en uskalla asiaa häneltä suoraan kysyä, koska jossain määrin pelkään vastausta. :ashamed:
Viime raskaus ja jollain tapaa keskenmenokin lähensivät meitä suunnattomasti. Uskon, että oltaisiin nyt paljon valmiimpia vanhemmiksi. Täytyy ottaa asia puheeksi lähipäivinä, en halua että tämä on pelkästään minun "projekti". :heart:
Tämmöistä tänään.