KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

tytti82 :hug:

Lymypiilo onnea viivan vahvistumisesta =) :flower:

Ja hehkuta ihmeessä onneasi! Ei tämä pino ois mitään jos täällä ois aina vaan surullisia asioita ja negatiivisia ajatuksia, kyllä täällä on kaikki tunteet sallittuja. =)

Niin onnellisuus kuin katkeruuskin, eikä omasta onnesta todellakaan tarvitse potea huonoa omaatuntoa (niin kuin ei katkeruudestakaan) Mulle ainakin antaa toivoa plussanneiden hyvät uutiset ja onni, ilman niitä mä en jaksa tätä.

Mun km oli helmikuussa, mutta mulle on aivan yksi hailee plussaako joku kesällä keskenmenon saanut ennen mua. Vilpittömästi toivotan onnea kaikille :flower: :heart: plussanneille sillä samassa veneessä ollaan kaikki!

Tuttuja toki on nuo katkeruudenkin tunteet aika ajoin, ne vaan ilmenee mulla muualla kuin täällä palstalla. Mutta musta tämän pitää olla paikka jossa onnelliset asiat ja vauvauutiset ei ole pannassa.

Ja kyllä, kun minä plussan saan niin ihan takuulla aion sitä sitten hehkuttaa. Toivottavasti jo tässä kierrossa, mutta jos ei niin sitten myöhemmin.

-Meritähti-
 
AAM
voi tytti82 pahalta tuntuu puolestasi :( ymmärrän tilanteesi.. mulla oli kans se TM huhtikuussa 08 ja se tuntuu pahalta kun muut sitten kertalaakista kaavintojen ja muiden jälkeen kuitenkin raskautuivat ja tuli kyllä oikeasti siinä vaiheessa että KAIKILLE MUILLE suodaan jälkikasvua.. mutta woodoon viisaita sanoja lainaten täällä saa ja pitääkin marista jos on paha olla. Kyllä tuntuu häijyltä mutta kroppamme kaikilla on erilaisia ja eri lähtökohdat ja se pitää vain hyväksyä niin pyllystä kuin onkin.

:hug: voimia ja haleja sinulle. Palaat kun ja jos siltä tuntuu... muista että et ole tuskailuittesi kanssa yksin.

:heart::lla AM
 
Kaa
Anteeksi, kun kävin ketjussa, jos se aiheutti pahaa mieltä. Jatkossa pysyn vain taustalla ja pidän peukkuja sitä kautta pystyssä, kommentoimatta mihinkään... (ja ei se meilläkään helppoa ollut, vuosi yritystä, kolmatta peräkkäistä keskenmenoa pelkää yhä, sen vuoksi en ole päivääkään rehellisesti nauttinut tästä raskaudesta :| )

Mukavaa syksyn jatkoa kaikille!
 
Kaa: Minä muistan hyvin sinut! Kun kuumeilimme jopa jossain pinossa samaan aikaan, ihanaa , että raskautesi jo noin pitkällä., ja minusta on ihanaa, kun muut saavat plussia ja käyvät täällä kertomassa kuulumisiaan välillä myös raskausaikana! :heart: Tietenkin itsekkin toivon kovasti plussaa, mutta aika näyttää tuleeko vielä joskus! :saint:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 
Kaa paljon onnea sulle tähän raskauteen ja koita nyt kuitenkin osata siitä myös nauttia :hug: Ja mä ainakin haluan kuulla kuinka sun raskautes etenee hienosti loppuun asti, joten tuu vaan välillä moikkaamaan ja kertomaan kuulumisia, vaikka se toisia ärsyttäskin :kieh: Täällä sitä voidaan sitten toisillemme omia pettymyksen ja ärtymyksen tunteita tilittää :ashamed:

Mä lopetin tossa puolessa välissä viikkoa ton itsesäälissä ja kurjuudessa rypemisen ja jaksan olla ainakin vähän aikaa tosi positiivinen :D
 
WOODOO tackar och pockar! Korjattu on. Nyt joku halukas päivittäjä ilmoittautukoon!!!! Muhun ei voi enää luottaa :ashamed: .
mother4 voi yhdestä kerrasta tärpätä!! Nimim. kokemusta löytyy x2.
kaa tottakai sut muistetaan. Kiva kuulla sinusta! :flower: :heart: kiva, että kaikki on hyvin.
tytti82 mulla oli noi samat fiilikset silloin heti km:n jälkeen ja vielä reilu kuukausi senkin jälkeen. Tunsin syvää inhoa ja katkeruutta, että miksi toi, kun meillä ei raskaudet mee pidemmälle, eikä elävää lasta saada syliin. Syli on niin hel*tin tyhjä... Nyt osaa jo iloita joidenkin raskaudesta (täällä palstalla varsinkin kaikille toivoo plussia ja sitä, että raskaudet onnistuu loppuun saakka). Tää pino on kyllä sellanen, jossa saa tuulettaa ja rankasti. Pura vaan paha olo pois :hug: :hug: Älä vielä lähde palstalta, pidä joku päivä taukoa ja tule takaisin, kun jaksat :hug: :hug: . Kyllä mä oon välillä edelleen katkera.
dada vielä on aikaa odottaa plussaksi muuttumista :hug:
lymypiilo siirretäänkö jo plussanneisiin?
rva pikkumyy peitot sitten heilumaan ja lambadaa tanssimaan. Voit myös ratsastaa :saint: :LOL: .

Muistaako täällä joku MyAngelsin? Kävin kurkkimassa tuolla toisessa pinossa, että on saanut tytön!!!! :flower: onnea kovasti
 
Millukalla menossa jo kp 6/29 ..... kierto onneksi pysyny tossa kolmenkympin pintaan ja hiukka lyhentynykki joka kerta ...... mutta olin taas niin varma viime kierrosta ett on tärppi käyny mut ei taaskaan :( olin jo testit ja kaikki tilannu valmiiksi mutta jouduinkin yllättäen toissa viikonloppuna munuaistulehduksen takia sairaalaan jossa multa otettiin hcg veritesti koska sanoin että yritystä on ja kun mulle piti tiputella antibiootteja siel suoneen niin siks ottivat ton hcg:n.tylysti hoitaja ilmoitti tulokset että testihän oli nega mutta senhän jo tiesitkin....

mutta jospa se nyt tästä kierrosta sitten |O
 
REHVIPALSTALTA LUETTUA;)
Treffipalstalla:

Seuraa etsii lyhyen läntä blondi, joka on
-iloinen
-hieman perfektionistin vikaa
-puhelias
-lanteikas(eli siis omistaa ison selluliittisen pepun ja reidet)
-römpsä on levähtänyt useamman synnytyksen jäljiltä (pissat ei oo kyllä vielä toistaiseksi tullut housuun)
-maan vetovoima vetää rintojakin puoleensa (on ne joskus ollu ihan ylöspäin sojottavatkin!)
-iloryppyjä silmien ympärillä (mut ei paljoo)
-mulla on laktoosi-intoleranssi (paukku voi joskus päästä, onhan sinulla kaasunaamari)
-joka rakastaa lapsiaan yli kaiken

Olethan:
-mies
-suht hyvin varustein (römpsän löysyyden takia)
-et juo etkä polta, etkä käytä huumeita
-tykkäät touhuta lasten kanssa
-seksi ei ole elämän tärkein asia, mutta joskus haluaisit vähän harrastaa seksiä
-sukupuolitautitestit ovat negatiiviset
-et ole narsistinen
-pidät minua kuin kukkaa kämmenellä
-osallistut kotitöihin

Kyllä varmaan joku adonis löytyy
-olet työelämässä (eläkeläiset älkööt vaivautuko)
-et mielellään ole peräkammarin poikia äitin helmoissa
-olet kaikinpuolin kunnollinen ja mukava


MITÄ OOTTE MIELTÄ,LÖYTYISKÖ SEURAA?
 
Tulinpa vielä illan kunniaksi heti katsomaan, ku alko toss mietityttämään, että

.. en sitten todellakaan tarkottanu, että minusta olisi jotenkin normaalia, että me kaikki täällä märistäis ja kiemurreltais riemuissamme kun muilla menee huonosti ja toivottais toisillemme pahaa. Toivottavasti kukaan ei asiaa niin tulkinnut!!! Kaikki hyvät uutiset kuuluu tälle palstalle ja niissähän me eletään eteenpäin!!! Ja välillä revitään huumoria niistä kurjistakin jutuista.

Tytti, elä jätä meitä!!! Tää on just tasan se paikka, missä se mieli aina sitten piristyy, ja vaikka itsekin välillä synkistelen, ni toivottavsti minustakin paistaa läpi se, että oikeesti olen iloinen ja onnellinen ihminen.

Mutta minusta on hienoa, että jossain saa ja voi myös rehellisesti kertoa huonoja tuntemuksiaan, eikä kukaan saa niistä loukkaantua. Hyvä jos sillai sulassa sovussa ollaan negaa ja plussaa. Meinaan, että välillä noi negafiilikset valtaa koko palstan ja kaikki vaipuu suruun, märehditään kurjia asioita porukalla. Silloin juuri kaivataan sellasta positiivista väliheittoa joka nostaa meidät taas plussan puolelle!

Ja kukaan ei ole kieltämässä iloisten uutisten / asioiden kertomista täällä, että KAA antaa tulla vaan, kyllä me sut muistetaan!!! Ethän loukkaantunu mun sanoista ja ajatellut, että oikeesti leikin jotain woodoo-leikkejä kaikkien plussanikkisten kanssa?

Haamuja/ plussia on niin paljon ettei yksinkertasempi niitä edes muista, eli onnea kaikille!!!!


Ilon kautta ja tolleen....


Vesimeloni kuulemma kasvattaa hedelmällisyyttä, että siksi tämä:







:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Ja tytille suuren suuret halitukset :hug:

Ja plussaajille onnea :heart:

Itse en ole vielä uskaltanut testata, koska pelkään negaa ihan liikaa :ashamed: Tänään kp31/30-31 ja edelliset menkat tais alkaa niin että kierto oli sen 32 päivää... Jos huomenna tai maanantaina rohkaistuisin testailemaan, ellei se pirun tättärää löydä tänne ennen sitä :kieh:
 

nyt on taas viikonloppu!

[/quote]

11.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN


DeviLiah.................KM 09/08..............................KP *yk4
Lehmis...................KM 09/08..............................KP
Empuu...................KM 09/08...............................KP 4/
Liinakko................TM 07/08................................KP 8/28
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 11/28-34
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 15/
Betania..................KM 06/07............................KP 19/27-28 (pt)
tyttö onnellinen.....KM 12/07............................KP 21/28-32
Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 27/26-27
Kanella..................KM 05/08.............................KP 27/28
Lymypiilo...............KM 07/08.............................KP 29/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 29/30-33
Dada....................KU 07/08...............................KP 34/
tytti82..................TM 05/08...............................KP 34/30-33
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP45/29

[/quote]


HAAVEISSA TOINEN

Sini74.....................KM08/08.................................KP3/
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP3/
Annemaarit............KM 08/08................................KP 10/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP 18/26-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 31/27-29(pt)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 36/31

Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS


woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 11/
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 14/36
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 24/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 24/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 24/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 22/27
jatkaa harjoituksia ensi kuussa;)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS


Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 15/30 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08................................KP31/30-31 *yk2
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES


Millukka...................KM 05/08...............................KP 7/29 *yk14
mother4..................TM,KM 6/08............................KP 18/27-28 *yk4
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 55/32-38


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP20/25-
[color]

TAUSTALLA:

Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:[color]
kanella
lymypiilo
Dada
Meritähti

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Huomenia kaikille, empä herännyt vielä 5:n aikaa toivottelemaan tänään;=) :heart:

Kovasti olemme lempeä harrastaneet, mies ihan naatti, nukkuu vielä! :D

Ihanaa lauantai päivää kaikille..ihanaa tiistaina se lomakin alkaa! :D :heart:



Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ps Kysyn vielä ne jotka ovat käyttäneet Clomeja, voiko ne neuvolalääkäri myöntää siis kirjoittaa reseptin? Kiitos jos joku viitsii vastata! :hug: :flower:





 
Arvatkaa mitä? Olen koko aamun arponut, uskallanko testata vai en. Ja äsken oli PAKKO mennä testaamaan itkukohtauksen jälkeen ja HAAMU TULI :heart: Ei ollut aamupissasta :ashamed: eikä pahemmin tullut odoteltua edelliskerrasta, mutta silti ;) :D Nyt mietin kerronko miehelle kun tulevat syömään vai sitten vasta kahden kesken. Kun ei muille viitsisi vielä kertoa, kuin miehelle ja tietty teille :D B)
 
Heissan kaikille!

Juu munkin puolestani saa odotuspuolella olevat käydä kertoilemassa terveisiä, must ainakin niitä on kiva lukea. Onko MyAngels saanut tytön, ihanaa. Onnea kovasti. En ite vielä silloin kirjoitellut mut kävin lukemassa kyl tätä palstaa. Oonks mä tosiaan niin kauan jo tätä lueskellut, ohoh!

Tänään pitäis vielä mennä illaks töihin, mut huomenna on onneks vapaa päivä :) Just mietin tossa et lähtiskö vaikka kävelylenkille ennen töihin menoo vielä kun ei tässä oikein mitään ihmeempää tekemistä ole kun eilen sain siivottuu jo. Se lenkki on kyllä aikast hyvä idea itseasiassa eli eipä tässä muuta tällä kertaa mie lähden ulos.

Ai niin mulle vois laittaa KP1 tänään. Ja mua jännittää jo nyt hiukan jos tää kierto on nyt sitte meidän eka varsinainen yrityskierto, ellen mä sitte mene puihin :eek:

Mukavaa lauantaita kaikille :wave:
 
Hyvä peppu, haamupinohan on meillä jo valtava!!!

Miten esim kanellan haamu on edennyt, oisko jo plussan puolella?

Selkeästi nyt lokakuussa kompensoituu syyskuun huono plussasaalis.


VIIKONLOPPUJA!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
AAM
HP !!! :) mainiota :flower: ... sieltähän te tuutte kaikki.. ja loput mukaan ensi tai sit seuraavasta kierrosta.. :hug: hyödynnätte nää syyskuun sateiset päivät ;) :p

En mäkään sillä tavalla ajatellut että kukaa niin henkilökohtaisesti mun raskautta ottais kuin minä. Musta on kiva käydä teitä täällä kannustamassa ja tsemppaamassa kun itse muistan että siitä tuli hyvä mieli kun joku jolla on useamipikin km/tm/rk jaksaa käydä morjenstamassa ja muistaa.. :) elkee siis ottako puukon haavassa vääntämisenä sillä sitä tämä ei ole :heart:

vit lööv AM:heart:
 
Pöh...nega testattu tänään aamupissistä :/

Epäuskoisena tuijottelen sitä aikaisempaa haamua ja tän aamuista puhdasta negaa, edelleen siinä aiemmassa testissä komeilee ihan selvä haamu...
En sit tiedä mikä siinä oli, mut samanlaisella herkällä testasin tänäänkin eli kait se oli sit siinä ja se aiempi oli joku viallinen testi tai jotain.

Harmittaa niin vietävästi kun en ollut yhtään varautunut tohon negaan vaan odottelin sitä aavistuksen vahvempaa haamua :( Mutta siis mistä noita vääriä haamuja sikisee? Siis mistä ne voi johtua?
Vaan eipä sille mitään voi, ei kait ole vielä meidän vuoro.

Huomenna lähdetään päivä Tukholmassa - risteilylle, siellä saa onneksi muuta ajateltavaa ja ensi viikko on mulla lomaa joten paljon on kivaakin edessä, vaikka pettymyskin onkin jonkin moinen.

herkkupepulle onnittelut haamusta! :flower: =) Ihanaa kun tää lokakuukin alkaa näyttää plussaantuvan.

-Meritähti-
 
Herkkupeppu, onnittelut haamusta!! Wau, sullakin on nyt jännät päivät edessä, toivotaan että haamu vahvistuu!

Meritähti, testaa uudestaan. Ei siinä muu auta, emmäkään voi käsittää, että niitä haamuja tulis muuten vaan.. Joten pidän peukkuja.

mymmyryy: kai mut vois siirtää plussanneisiin, joka aamu olen testannut ja tulos näyttää samaa. Se eilinen haamu oli vahvistunut tänään halpatestin raskaustestissä, joten raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan... Vaikea uskoa asiaa, joten testaan edelleen niin kauan kuin mulla noita testejä kaapissa riittää, ihan vaan varmuuden vuoksi :)

Rva Pikkumyylle oikein mukavaa viikonloppua ;) , kuten teille muillekin! :wave:
 
Herkkupepulle onnittelut haamusta. Vahvistukoon se viivaksi ja vauvaksi. Ja minäkin sanoisin Meritähdelle, että testaa uudelleen äläkä vielä luovu toivosta. Melkoista salatiedettä tuntuu noiden testien kanssa olevan välillä. Itse olen huomannu, että kontrolliviivan vahvuuskin vaihtelee samoilla testeillä.

Täällä ei mitään uutta. Viiva ei ole vahvistunut, mutta ei toisaalta kadonnutkaan. Toissa yönä heräsin kovaan alavatsakipuun ja olin varma, että menkat alkaa, mutta ei ole näkynyt. Ota tästäkin sitten selvää...
 

Yhteistyössä