KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Halitus kaikille tarvitseville :hug:
Tinttamaaria tervetuloa mukaan porukkaan keskustelemaan ja :hug: menetyksestäsi.

Empuuu meillä meni vähän samallalailla ja sun teksti on melkein muutenkin kuin mun suusta, raskaus ei ollut suunniteltu ja sun sanojas käyttäen alkujärkytyksen jälkeen oltiin ihan innoissaan. Me oltiin kanssa suunniteltu kaikkee ja ostettu tavaroita jo valmiiks jne ja sitte kaikki meni pieleen. Nyt kun mieheltä kysyn että haluaako hän vauvan niin vastaus on että ihan sama, hänelle sopii vauvan tulo ja hänellä sopii vaikkei tuliskaan. Hmm Hmm. En oikein tiedä mitä siitä vastauksesta pitäis päätellä, kun mulla sellainen olo et ei se voi olla ihan sama et joko haluaa tai sitte ei. Vai onks toi miehen vastaus sen takia tollainen kun viimeks meni kaikki pieleen. Ja sitte taas kun vastaus on tuo niin mä sitte tietenkin heti epäilen ettei hän oikeesti haluakaan sitä ite vaan että vaan sen takia kun mä haluan, kun mä haluaisin kuulla hänen suustaan sanat että hän haluaa vauvan mun kanssa.

Olipa sepustus, toivottavast siitä jotain tolkkua sai.

Mukavaa maanantaita kaikille :wave:
 
Terve!

Haamunvahvistumista edelleen monilla odotellaan.. Ennenku menkat tulee ni toiveita on plussasta, eli Kanella ja meritähti ainakin, oliko muita? Odotetaan sitä plussaa!! Dadalle pahoittelut, että ne menkat osasivatkin tulla... Ja leinikki ja epskeps jaaaa..... :hug: :hug: Varmaan vielä joku muukin oli rättipäivänen, en mä muista.. Haamut ovat jotenkin hassuja, niinku oon ennenki todennu, mulle ei ole sellasia tullut. Sitten kun se on, se on aina ollut vahva. Onkohan noi haamut niitä "melkein"-raskauksia, joista aina puhutaan? Kun jossain jopa arvioidaan, että puolet raskauksista menee kesken ennen menkkoja? Vaikeita juttuja,mutta siitä on vaan jatkettava. Mä olen ennen tätä palstaa aina kuvitellut, että haamu on sellanen, joka aina muuttuu plussaksi.



Empuuu, nyt vaan miehen kanssa keskustelua peliin, että mitäs tehdään. Pääsette sitten kunnolla yrittämään!!

Ja elviira, mun mies on just tollanen, antaa kanssa tollasia ympäripyöreitä vastauksia. Se on jotenkin sen perusluonne, että se ei jaksa hötkyillä, ottaa asiat niinku ne tulee. Sitten taas JOS se ei missään tapauksessa haluaisi vauvaa ni kyllä se sen sanois. Että antaa mennä vaan.

minä itse: nyt alkaa tuntumaan siltä, että olisi oikeasti kiva tietää että JOS ovuloi, ni koska se on. Viimeksikin kun menkat tuhruili 5 päivää taas ni eihän sitä kierron puoliväliä voi varmaksi tietää. Limaa on senverran, että kohta pitää varmaan alkaa sitä valokuvaamaan. Että toiset kysyy "Haamuko?" ni mä laitan avauksen "Ovislimaako?". :LOL::LOL: Ja sit mieletön lähitsuumaus limajojosta.
Mutta siis oikeesti, nyt tuntuu, että lima ois vähän erilaista kuin aikaisemmissa kierroissa, entä JOS nyt? Laitan sitte taas viikonpäästä kuumemittarin johonkin sopivaan koloon ja ohoh lämpö 34 ja se siitä. Kai se pitäis yrittää olla toiveikas? Jotenki ei jaksa.

Ei muuta ku hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!!

:heart: :heart: :heart: :heart:

ja ps. viime viikon kalorikulutussaldo oli 2647, että JOS osais syödä niinku normaalit ihmisetni EHKÄ jopa laihtuis. Vaan kun ei.

:xmas: :xmas: :xmas:
 
Mä ainakin pelkään tuota testailua ennen kun menkkojen olis pitänyt alkaa (vaikka siihen viime kierrossa sorruinkin:ashamed: ) koska nuo hyvin varhaiset keskenmenot ovat kuulemma niin kovin yleisiä. Eli siis noi km:t jotka tapahtuvat jo ennen kuin menkat alkavat.
Toisaalta taas kun ei millään malttas odottaa sinne menkkojen alkamispäivään :headwall:

No, nyt bongaillaan vasta ovista, joten woodoo eiköhän me tyydytä vielä noita limakuvia tsuumailemaan :LOL:
 
Näinkö mun limajutut säikäytti kaikki pois, ihan vallan tokan sivun perältä löytyi tämä pino....




Herätkää jo ihanuudet ja tulkaa kertomaan kuulumisianne!!!!

Ai niin, Uniccolle pitikin sanoa, että kiva kuulla sinusta ja tsemppiä sinne kuvaukseen!!! Kohta saat sitten kuumeilla oikein kunnollA!

Ja tinttamaaria , tervetuloa ja hali, täällä me laastaroidaan yhdessä kaikki haavat ja laitetaan uusia lapsia aluille!




 
Minä ihan mietteissäni..
itkua on tullu jo kaksi päivää eikä loppua tunnu olevan pahaan oloon.
Kun ei tässä kierrossa, niin mikä olisi niin eritavalla ensi kierrossa,
tai ensi vuonna?
Miten mulle kävi näin,
miksi minä en kun muutkin,
mikä vika mussa on,
eikö voisi saada sen yhden,rakkaimman, lahjan elämältä? :(
Tää itkusuus on mulle ihan uusi käsite,
kaiketi hormonitoiminnan piikkiin tämä..

Oon niin kauheen pettyny.
Nyt pitäs taas kaks viikkoa ootella ovikseen bongailuun, ja taas kaks viikkoa sen jälkeen oon toiveet katossa..ja putoan korkeelta ja kovaa :headwall:

Mun vuotokin on ihan outoa,
eli mikään ei oo nyt hyvin :LOL:
Kivutkaan ei tunnu siellä missä pitäs tuntua :kieh:

Kuinkahan sekasin mun kroppa oikeasti onkaan,.... :ashamed: |O :'(
 
Myy, minä täällä ainakin säntillisesti päivystän, mutta kovin on tosiaan hiljaista. Melkein menee yksinpuheluksi...

Dada itke kun on itkun aika, ja sitten taas aloitetaan alusta ja taas se Toivo tulee kp 10+ oven taakse ja sitten joskus se Toivo muuttaakin sisään pysyväksi ihmeeksi. Kyllä se sinullekin tulee, näin uskon. Mutta kun itkettää ni itketään ja sitten me täällä halitellaan sua. :hug: :hug: Ja toivotaan parempaa mieltä loppukiertoon.

Mulla limat on ja pysyy, ja jos tänne ei ala joku ahkera kirjottamaan juttuja ni mun olo menee OIKEESTI niin tylsäksi että täytän palstan limoillani.

NIIH!!!

 
Huomenta kaikki!!

Piti heti tulla kirjottamaan, ettei mene liian limaiseksi tämä aamu... :D

Mulle ei kyllä mitään ihmeempää kuulu, täällä yritän jaksaa odottaa perjantaihin asti testaamista...jotenkin sitä alkaa toivo ja jännitys aina nostaa päätään näin kierron lopussa, vaikka ei mitään erityisempiä raskausoireita oliskaan...noh, jotain pientä tietty aina löytyy, minkä voi tulkita menkkaoireeksi myös...

Dadalle haluan antaa oikein ison halituksen :hug: . Hyvä että annat itsesi surra ja itkeä...vielä kerran iso :hug:

Tulin just töistä yövuorosta ja kohta meinaan mennä vähäksi aikaa koisimaan...mukavaa aamua kaikille!!
 

se olis taas alkuviikko!
[/quote]

14.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN


DeviLiah.................KM 09/08..............................KP *yk4
Lehmis...................KM 09/08..............................KP
Elviira-76...............RK 11/07...............................KP 4/26-27
Dada....................KU 07/08................................KP 4/
Empuu...................KM 09/08..............................KP 7/
Liinakko................TM 07/08...............................KP 11/28
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 14/28-34
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 18/
Betania..................KM 06/07............................KP 22/27-28 (pt)
tyttö onnellinen.....KM 12/07............................KP 24/28-32
Kanella..................KM 05/08.............................KP 30/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 32/30-33
tytti82..................TM 05/08...............................KP 37/30-33
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP48/29

[/quote]


HAAVEISSA TOINEN

Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 6/27-29(pt)
Sini74.....................KM08/08.................................KP6/
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP6/
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 9/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 13/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP 21/26-28
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
Tinttamaaria...........KU08/08.................................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS


woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 14/
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 17/36
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 27/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 27/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 27/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 25/27
jatkaa harjoituksia ensi kuussa;)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS


Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 18/30 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08................................KP34/30-31 *yk2
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES


Millukka...................KM 05/08...............................KP 10/29 *yk14
mother4..................TM,KM 6/08............................KP 21/27-28 *yk4
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 58/32-38


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP23/25-
[color]

TAUSTALLA:

Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:[color]
kanella
Meritähti
Herkkupeppu

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo........................10/08
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
tinttamaaria tervetuloa tänne juttelemaan ja purkamaan tuntoja!!! :hug: :hug: .
woodoo juttele vaan limoistasi...
dada :hug: :hug: :hug: . Pura vaan mieltäsi, ja sure, kun surettaa.
pikkumyy hyvää lomaa! Mitäs on suunnitelmissa?

(.) pakon sanelemat pari taukopäivää (täältäkin) tekivät hyvä...
Tuhrutus loppui ja mahakivut kanssa, mitäs tää ny meinaa???
 
Heipatus kaikille! :wave:

Itselle ei sitten niin mitään uutta, joten ei ole tullut kirjoiteltuakaan, luen kyllä kaikki viestinne!

No, menkat loppui, nyt vietetään bilekuukausi ja sitten ryhdytään hommiin.. bilekuukausi minun tapauksessani tarkoittaa sitä, että menen kahtena viikonloppuna ulos syömään ja juomaan ehkä pari lasia viiniä.. no, ehkä kolmekin.. Yritän nauttia siitä, että ei tarvitse kyttäillä ovista ym. oireita.

Ja arvatkaas vaan pystynkö olemaan kyttäämättä. Totta helkutissa haluan tietää toimiiko tämä minun kroppani ollenkaan ja jos toimii, niin millä aikataululla. Niinpä mulla on muutama ovistesti kaapissa odottamassa.. tosin en yhtään tiedä meinaanko niitä käyttää.

Ja itkeä pitää silloin kun itkettää. Itsellänikin tuli ihan puun takaa perjantai -iltapäivällä tajuton ikävä menetettyä vauvaa. Siis sellaista ikävää ei ole ollut koskaan aikaisemmin. Lähinnä olen surrut koko tapahtumaa, mutta pitkään oli jo niinkin, että en edes ajatellut asiaa. Sitten lävähti ihan päin kasvoja sellainen ikävä, että itkuhan siinä tuli. Ei auttanut kun itkeä, sitten taas eteenpäin.

Sini

 
Dada oikein iso :hug: Anna vaan itsesi itkeä ja surra, kun siltä tuntuu.

Mä tossa jaksoinkin olla ihmeen positiivisella mielellä jo viikon ja eilen tikutin selvän ovisplussan =) Mut mieliala romahti kyllä totaalisesti, kun mies illalla alkoi valittaa huonoa oloa ja vatsataudinhan se sitten pukkas :headwall: ja mä olin tietty niin PETTYNYT kun oli tarkoitus tässä kierrossa kunnolla toi ovis hyödyntää :ashamed: Aloinpa melkein miestä syyttelemään, että tahallaan ton taudin itselleen keksi :kieh: Kai siinä purkautu kaikki turhautuminen tästä tilanteesta ja sitten se, että on tuntunut ettei toi mies ole niin innolla tässä kuumeilussa mukana kun itse (vaikka sitä lasta toivookin). Aamulla oli mies onneksi jo pirteempi, joten toivo elää että tänään jo sais tuonne sänkyyn muihinkin kuin nukkumispuuhiin... toisaalta pettymys hirveä, jos ei tänäänkään mitään :(

Kiva kun tässä sai vähän itseään ja pettymystään purettua, kiitos teille kaikille kun olette täällä :hug:
 
Heissan ja terveisiä 8km pyöräilyreissulta;=)

Niin lomalla kudon , siivoilen ja ulkoilen ja varmaan myös kukkasipuleita ensi kevättä varten istutan pihalle. :heart: Niin ja liikuntaahan harrastan aina, etten osaa sitä enää noteerata miksikään!

Niin Dadalle :hug: : Silloin pitää itkeä kun siltä tuntuu, en olisi osannut uskoa, että yhteen vuoteen mahtuu näin paljon kyyneleitä, kuin tähän menneeseen vuoteen on mahtunut, mutta myös iloa, pian tulee vuosi siitä kun avioiduimme! Ja minusta on tulossa mummi, eli kylläkin mamma :heart: Olen ihan soikeana onnesta!! :heart: :saint:


Niin ihanaa päivää kaikille!

Annemaarit ymmärrän tuon tunteen hyvin meillä kävi samalla tavalla kesäkuussa , maksoin gynejutuista ja pregnylpistoksesta noin 150 euroa, ja kun tulin toiveita täynnä kotiin, mies sängyssä pahan allergisen nuha kohtauksen vallassa, nukkui, nukkui ja niiskutti vain mihinkään ei pystynyt, oli niin huonossa kunnossa, ymmärsin kyllä häntä, mutta se kierto meni niin sivu suun....sellaista elämä välillä on! :heart:


No toivottavasti tämä ilta on parempi teillä ja saatte simppoja oikeaan osoitteeseen! *peukut pystyssä täällä* :wave:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:



 
No juu tyttö onnellinen, en mä nyt noin herkästi ymmärrä väärin. Nou hätä.

Sitäpaitsi, pino vähän havahtui jo horroksesta, säästynee tämän kuukauden syvemmiltä lima-analyyseiltä.

Nooh, kohta on uusi kierto ja uudet limat.






 
Pikkumyy onnea tulevalle mummille :flower: Olen käynyt välillä tuolla yli 35 v pinossa lueskelemassa ja jotain tuollaista aavistelinkin! :heart:

Mäkin olen viime viikosta aktivoitunut ton liikunnan kanssa ja se varmasti iso syy siihen, että mielikin on pysynyt virkeämpänä =) Kesä meni pahoinvoinnin kourissa, elokuu km:a surren ja syyskuussa ehdin pari viikkoa käydä salilla, kunnes iski flunssat ja muut krempat päälle. Viime viikolla taas uudella tarmolla salille ja vähän enemmän ulkoilua ja tuntui, että mieli alkoi ruumiin kanssa nousta jostain tuhkasta...
Tosin Pikkumyyhyn verrattuna tunnen itseni edelleen sohvaperunaksi :LOL:
 
Kiitos annemaarit! :flower:

älähän nyt et sinä mikään sohvaperuna ole! :heart: Minulla on varmaan tämä liikkuminen tullut verenperintönä isältäni;=) :heart:

Hän liikkui kovasti aina ja muistan eräänkin hassun tapauksen , kun oli ollut kävelyllä koiranpennun kanssa, varmaan 20km, siis koira ei ihan pieni enää ollut, mutta silti..ihmetteli minulle kun koira oli niin väsynyt pikkulenkin jälkeen :heart: :headwall: Minä en ihmetellyt! :headwall:

No molemmat taitanevat olla enkeleinä jo, isäni ainakin. :heart:

Nyt täytynee taas lukea vähän ennenkuin pvuniaika koittaa! :D

:heart: :wave:
 
Dada, voi kurjuus :hug: Ja joku uusikin oli (anteeksi unohdin kuka), tervetulo :hug: Ja muillekin tarvitseville kunnon :hug:

(.) Tättärää ei vielä näy, jee!!! :D Uusia testejä en ole vieläkään saanut :ashamed: mutta minut voi siirtää plussanneisiin kunnes toisin todistetaan. Perjantaina meillä oli kalakeittoa ja minusta täällä haisee vieläkin siltä (muut ei huomaa mitään) :xmas: :x Jospa huomenna käyn asioilla ja hommaan sen testin, kun netin kautta en ole saanut aikaiseksi tilata vaikka viikon olen sitä jo miettinyt :ashamed:
 
Mulle on iskenyt laiskuus. Enää ei jaksa töiden jälkeen edes koneelle istahtaa ja kämppäki on ku mikäkin läävä. Kukakohan täällä siivois. No tänään ei ainakaan ehdi kun pitää heilutella peittoja kun sain ovistestiin todella vahvan plussan....Toivotaan että nyt saadaan uusi mahis tähän kaikkeen niin me kuin te muutkin.

 
Heissan,

Reissut on reissattu ja oli kyllä ihana visiitti Tukholmaan, ilmat oli upeat ja voi että se vanha kaupunki on kaunis! Oikein suututtaa kun Ruotsissa on niin paljon "eurooppalaisempaa"

Tänään sit testasin taas ja tulos on viivanpaikka/haaleista haalein haamu. Voin kertoa, että jos menkat alkaa, niin tungen noi mammaksin testit syvälle sinne minne valo ei paista ja heitän vesilintua kaikilla muillakin liuskatesteillä jotka osuu mun tielle... :kieh:

Dada pahoittelut tädistä :hug: Hyvä, että olet kuitenkin jo positiivisemmin mielin.
Taidan seurata sua uuteen kiertoon huomenissa, kyllä siihen testiin olisi jo pitänyt astetta vahvempi viiva tulla.

Täytyy palailla myöhemmin kommentoimaan lisää, nyt on otettava päikkärit, mies jo huutelee nukkumaan. :wave:

-Meritähti-
 
Rouva pikkumyy onnittelut :flower: :hug: !!!

Kiva woodoo että ymmärsit =) . En taida vielä tuntea teitä tarpeeksi hyvin, mutta eiköhän sitä pikkuhiljaa opi :)

Kiva, että Meritähdellä oli mukava reissu. Toivotaan nyt vielä, että se viiva sieltä vahvistuisi kummiskin...

Niin ja mymmyryy :hug: . Voimia sulle asioiden selvittelyyn.
 

Yhteistyössä