tytti: Mä ymmärrän ihan täysin. Nyt enneku joku kerkeää sanomaan, että ei saa olla katkera, ni mun mielestä saa olla katkera, ja tämä pino on just se paikka, missä avoimesti saa katkeroida eikä muut ala sättimään. Tavallaan joku puoli iloitsee, että tuokin on NOIN pitkällä, mutta toisaalta se toinen osio miettii, että MIKSI muut vaan ei minä. Sinulla näyttäisi tuo TM olleen toukokuussa niinkuin minullakin, ja väkisinkin miettii jo, että miksi minä odotan. Miksi muilla natsaa? Ja onhan se kuitenkin niin, ettei mekään olla kauaa oltu tässä, ei saisi oikeasti ajatella niin, mutta silti....
Toisaalta, uskon, että itsekin vaklailen täällä jos plussailen. Enkä ketään ole ajamassa pois, kivahan se on, että meitä muistetaan. Ja just se toinen puoli, että mahtavaa, ettei kaikilla menekään kesken. Mutta, mutta.... Taidan minäkin olla sisältä aika veemäinen ihminen ku niin typerästi välillä ajattelen.
Jossain pinossa joku oli että voi että kun nyppii, kun joku plussa ekasta ja itsellään ei natsaa. Ja sit sätittiin, että elä sinä ole kamala jne. Mutta minusta tuollainen "kamala" ajatus on ihan normaali, ja toisaalta on rohkeaa sanoa se ääneen (tai tässä tapauksessa laittaa kasvottomasti palstalle). Kuinka moni voi oikeasti todeta, että IKINÄ koskaan ei nyppisi muiden onni jos itsellä ei mene yhtä hyvin? Ei varmasti kukaan. Se vaan kuuluu asiaan, ettei sitä sanota ääneen, sitä kateutta tai mikälie tunne se on. Ei sitä varmasti kukaan henkkoht kenellekään toivo pahaa, vaikka ajattelisikin, että epäreilua jne.
Eli ei muuta kuin Kaalle terkkuja (kyllä me muistetaan), että ihanan pitkällä olet, me kamalat katkerat (ei kaikki kuitenkaan, ei saa yleistää ) akat täällä märistään itsesäälissä, älä sä siitä välitä!!!
Tällainen filosooooofinen tunnepläjäys tänään.
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: