KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Minen malttanut odottaa enää testaamista, äsken piti mennä tikkuun pissimään... :ashamed:

Ja jotain siinä kyllä näkyy... :whistle:

Mutta mä en tiedä...onko toi kuitenkin vaan viivan paikka, vai maailman haalein haamu.
Mun on niin vaikee uskoo et se vois olla... vaan kyllä se näkyy ihan ilman taskulamppua ja suurennuslasia... Apua! :D
Ei, en mä noin isosti uskalla hymyillä, tää on parempi :)
Mut jos tos testis onkin vikaa.... KÄÄK!

kohta on taas viikonloppu!

[/quote]

10.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

DeviLiah.................KM 09/08..............................KP *yk4
Lehmis...................KM 09/08..............................KP
Empuu...................KM 09/08...............................KP 3/
Liinakko................TM 07/08................................KP 7/28
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 10/28-34
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 14/
Betania..................KM 06/07............................KP 18/27-28 (pt)
tyttö onnellinen.....KM 12/07............................KP 20/28-32
Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 26/26-27
Kanella..................KM 05/08.............................KP 26/28
Lymypiilo...............KM 07/08.............................KP 28/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 28/30-33
Dada....................KU 07/08...............................KP 33/
tytti82..................TM 05/08...............................KP 33/30-33
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP44/29

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN

Sini74.....................KM08/08.................................KP2/
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP2/
Annemaarit............KM 08/08................................KP 9/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP 17/26-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 30/27-29(pt)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 35/31

Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 10
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 13/36
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 23/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 23/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 23/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 21/27
jatkaa harjoituksia ensi kuussa;)
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 14/30 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08................................KP30/30-31 *yk2
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08...............................KP 6/29 *yk14
mother4..................TM,KM 6/08............................KP 17/27-28 *yk4
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 54/32-38

HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP19/25-
[color]

TAUSTALLA:

Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:[color]
kanella
lymypiilo
Dada
Meritähti

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

LAITATKO SINI MONETTAKO KUUMEILET JA KM KUUT, NIIN SAADAAN OIKEAAN PAIKKAAN! :attn: .
MERITÄHTI :flower: haamusta!!!!! :heart: Riski kannatti! Mä en uskaltanu kuiteskaan :ashamed: .

Jatkan vkonloppuna...
Täytyis mennä ny imuroimaan, mutta kun ei lainkaan huvittaisi!!!

Meritähdelle onnea :heart: Toivotaan että nyt tärppäis ja kunnolla :hug:

Itse en uskalla testata :ashamed: Jos huomenna, tai ylihuomenna... Tänään kp 30/30-31 ja jossain jyskyttää sellanen olo, että jos testaan, nega tulee :( Ja jotenkin mieleen hiipi sekin, että kun näiden muksujen syntymien jälkeen on mennyt melkein vuosi ennenkuin menkat on alkaneet, kestääkö nytkin kaaaaaauan ennen kuin taas toimin kunnolla, vaikka menkat ovat jo alkaneet??? Onko kukaan tehnyt tarkempaa tutkimusta asiasta? :saint: Hyvähän se nyt on kärvistellä tässä kun ei tullut ovista testailtua :headwall: Ja toinen huomio (hiukka ristiriidassa tuon edellisen kirjotelman kanssa) on; paino ei ole noussut yhtään (tosin pointseja yritän laskea, mutta yli on aikas usein mennyt :ashamed: ) kun yleensä menkkojen lähestyessä tulee kilo tai kaksikin lisää että NAPS :xmas: Mitähän tässä pitäis ajatella?!?

Viime viikolla kun oli tuota tautia, niin ei tullut kiertopäiviä pahemmin mietittyä. Mutta nyt mietin koko ajan :eek: Ihan hyvä kun nyt jo pystyy nukkumaan yöllä, mutta mitähän keksis tehdä ettei taka-alalla jyskyttäis jatkuvasti ja jotenkin pelottais mennä vessaan kun tuntuu että pettymys tulee heti |O :headwall:

Oonkohan mä liian väsyny? :kieh: Hyvää perjantaipäivää kaikille ja hauskaa viikonloppua ellen ehdi tänne ennemmin :wave: :wave:

mymmyryy: Haaveissa toinen, KM 08/08, kp 2/30??, yritys ei ole vielä alkanut, ehkä ensi kuussa....

Kiitos sinulle päivityksestä!

Itsellä alkoi aamu mukavasti, kun tyttö oli niin reipas. Ei ole moneen moneen viikkoon ollut näin mukavaa aamua. Ja ei ollut yhtään ruuhkaa kun ajoin töihin!! Missä kaikki ihmiset ovat? Yleensä työmatkaan menee ruuhkassa vähintään 20 minuuttia, nyt meni vain 8!!

Viikonloppua kaikille!
Sini

Sini mäkin ihmettilin aamulla missä kaikki muut töihin menijät ovat, kun oli niin vähän liikennettä ja parin naapurin, jotka aina lähtee ennen mua, autot oli vielä parkissa. Piti ihan tarkistaa kellosta, että olen oikeeseen aikaan liikenteessä :LOL:

AAM
Meritähti :hug: :flower: :) onnea.. voi kun paljon plussailijoita !! nyt paljon rautanauloja ja jeesusteippiä että pysyvät mukana... vauvaliimat ja tarrasukat saa unohtaa ;) ei ne mtn pidä.. tukitte toosat niin ettei mitään sieltä pakene :kieh: :p

Taas ihania uutisia täältä.. :) :heart:

vit lööv AM

Ihanaa meritähti, mahtavaa. Kyllä se vahvistuu. Ja peppu saa kohta samanlaisen.

Mun puolesta toosat saa vaikka omella umpeen ku tarpeeksi lastia on sisällä. Ettei vaan tulis mitään ulos.

Oma olo: limaa on ja kpt jyllää. Ei ihmeempää.

Hyvää viikonloppua kaikille, monia näyttäisi olevan loppuasuoralla kierrossa, kohta tulee paaaaljon plussia.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

ps dille, tota listaa kattelin iltsu on siellä vieläkin vaikka on plussannut... Samoin muuten äittä-67.

Hirmuset onnittelut plussanneille :heart: Teitähän oli täällä tosi paljon kun en oo muutamaan päivään käyny lukemassa juttuja.

Osupas hyvin toi lymypiilon kysymys miehistä. Meillä näet mies nyt yhtäkkiä alkoki empiin uutta vauvaa. Kp12 tikutin oviksen ja sillon pupuiltiin ja seuraavana päivänä ei enää suostunutkaan. Arvatkaapas onko liuta kyyneleitä valutettu.
Tänään tossa soitteli kun kysyin että no miten se nyt on asian kanssa. Välillä kuulemma haluaa ja sitten taas ei. Että ota siitä sitten selvä. No katellaan nyt sitten voiko ihmeitä tapahtua yhdestä kerrasta.
Mutta siis fiilikset on nyt kyllä :(

Kaa
En tiedä muistaako kukaan meikäläistä, mutta olen käynyt salaa kurkkimassa vanhan pinoni kuulumisia. Ja tietysti salaa toivonut, että täältä mahdollisimman moni siirtyisi tuonne odottavien puolelle.

Oikein mukavaa tulevaa viikonloppua ja paljon plussia pinoon!

Kaa ja Natiainen 17+3 (uskomatonta, en vieläkään sisäistä tätä!)

Täällä kp33 ja päätin malttaa huomisaamuun testaamisen kanssa,
sitten varmaan jo vahvistunu jos meinaa?
Phöh jotenkin epäilyttävä olo, kun nyt sit lueskellu kaikkea kakhaa testeistä ja haamuista, tai viivanpaikoista.. |O
No ehkä tää tästä..viimistää tädin romuttaessa mun unelmat :LOL:

Kiitos haamuonnitteluista. Mä en tosin usko vielä mitään tuosta viivasta...vaikka siitä hyvä mieli tulikin ja sellainen kiva jännityksen tunne. Mä vaan pelkään et toi on vaan jotain häikkää...

Huomenna ajattelin aamupissasta katsoa näyttääkö jotain ( vai oliko toi eilinen joku viallinen )
Tuntuu vaan tyhmältä testailla kun menkkojenkin pitäisi alkaa vasta ensi keskiviikkona. En mä edes tiedä miksi mä jo testasin, eilen oli dpo 9, huomenna sit dpo 11.

Su-Ti ollaankin sit reissussa ja sinne en testejä meinaa roudailla, joten huomisen jälkeen pääsen keskiviikkona testailemaan jollei ole alkaneet.

Mut joo, back to work :wave:

-Meritähti-

nyt on sit mammaksillakin testattu, näihin henk.koht luotan..
Ei oo menkkoja mut ei oo myöskään mitään minkä VIIVAksi hyväksyisin.
Blaah. |O .. :'( :( .. :headwall:
tää on ihan hermoja raastavaa touhuu. onneks pääsee kohta töihin tuulettuu :whistle:

on tossa jälleen siristeltävissä oleva haamun esi-isän kaiman serkku,
mut kun se ei nyt auta.

*muoks: onko muillekkin tullu mammaksin testiin 20min testin tekemisestä vaaleanpunainen viiva?

kp 1, yrityskiero 4 alkaa. Voiko joku rohkaista taas, että meillekin joku päivä..

ps. sit jos mä joku päivä raskaudun, niin mä ainakin pysyn tästä pinosta poissa toivottelemasta onnea tärppien suhteen. Ihan kun joku kääntäisi veistä haavasaa... sori nyt vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tytti82:
kp 1, yrityskiero 4 alkaa. Voiko joku rohkaista taas, että meillekin joku päivä..

ps. sit jos mä joku päivä raskaudun, niin mä ainakin pysyn tästä pinosta poissa toivottelemasta onnea tärppien suhteen. Ihan kun joku kääntäisi veistä haavasaa... sori nyt vaan.

Tytti, ehkä se pieni vaan oottelee..jos aattelee että varmasti rakastatetaan niin paljon ku mahollista :heart:
Kyllä se, meille kaikille vielä jonain päivänä, uskon.
ehkä lohdutan itseäni mutta kuitenkin :hug:

Tytti :hug: kyllä tossa itsekin olin totaalisen alamaissa, kun menkat yllätti, vaikka oli vasta ensimmäinen yk keskenmenon jälkeen. Mut jotenkin ton km:n jälkeen pitäs heti raskautua, ei jaksas odottaa yhtään. Itsellä vielä toi ikäkin ahdistaa...
Mut kyllä tässä tällä hetkellä jaksan taas olla vähän positiivisempi ja tuntuu, ettei se maailma siihen kaadu vaikkei heti tärppäistkään... katotaan oonko samaa mieltä vielä loppukierrosta :LOL:

Musta puolestaan on ihan kiva, että noi plussanneet jaksaa käydä täällä meitä kurkkimassa ja jotain kommentoimassakin. Saman ovat kokeneet, kun mekin (moni jopa useaan kertaan) ja on positiivista huomata, että onnellisia raskautumisia ja hyvin meneviä raskauksia tapahtuu km:n jälkeenkin.
Ymmärrän kuitenkin myös ton sun näkökulman, en mäkään tällä hetkellä jaksa kauheesti iloita muitten raskautumisista noin "oikeessa elämässä", mut jotenkin täällä palstalla ollaan kaikki niin samassa veneessä :hug:

Dada: kiitos. Toivon kovasti, että sinulla on nyt tärpäänyt. Näyttää ainakin hiukan lupaavalta :)

Mä testasin itsekin ihan tosi haalean haamun toissapäivänä kotitesti.fi:n liuksoilla, mutta epäilen, että se oli viivanpaikka. Eilen tein vielä toisen ja näytti samalta, joten tiesin, että tänään ne menkat alkaa taas kerran. Miten saisi unohdettua koko tän hanurista olevan projektin. Pakko keksiä jokin muu sisältö elämään kuin pelkkä vauva. Meillä on muuten kaikki niin hyvin.

semmosia.

tytti: Mä ymmärrän ihan täysin. Nyt enneku joku kerkeää sanomaan, että ei saa olla katkera, ni mun mielestä saa olla katkera, ja tämä pino on just se paikka, missä avoimesti saa katkeroida eikä muut ala sättimään. Tavallaan joku puoli iloitsee, että tuokin on NOIN pitkällä, mutta toisaalta se toinen osio miettii, että MIKSI muut vaan ei minä. Sinulla näyttäisi tuo TM olleen toukokuussa niinkuin minullakin, ja väkisinkin miettii jo, että miksi minä odotan. Miksi muilla natsaa? Ja onhan se kuitenkin niin, ettei mekään olla kauaa oltu tässä, ei saisi oikeasti ajatella niin, mutta silti....

Toisaalta, uskon, että itsekin vaklailen täällä jos plussailen. Enkä ketään ole ajamassa pois, kivahan se on, että meitä muistetaan. Ja just se toinen puoli, että mahtavaa, ettei kaikilla menekään kesken. Mutta, mutta.... Taidan minäkin olla sisältä aika veemäinen ihminen ku niin typerästi välillä ajattelen.

Jossain pinossa joku oli että voi että kun nyppii, kun joku plussa ekasta ja itsellään ei natsaa. Ja sit sätittiin, että elä sinä ole kamala jne. Mutta minusta tuollainen "kamala" ajatus on ihan normaali, ja toisaalta on rohkeaa sanoa se ääneen (tai tässä tapauksessa laittaa kasvottomasti palstalle). Kuinka moni voi oikeasti todeta, että IKINÄ koskaan ei nyppisi muiden onni jos itsellä ei mene yhtä hyvin? Ei varmasti kukaan. Se vaan kuuluu asiaan, ettei sitä sanota ääneen, sitä kateutta tai mikälie tunne se on. Ei sitä varmasti kukaan henkkoht kenellekään toivo pahaa, vaikka ajattelisikin, että epäreilua jne.

Eli ei muuta kuin Kaalle terkkuja (kyllä me muistetaan), että ihanan pitkällä olet, me kamalat katkerat (ei kaikki kuitenkaan, ei saa yleistää ) akat täällä märistään itsesäälissä, älä sä siitä välitä!!!

Tällainen filosooooofinen tunnepläjäys tänään.

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Hip hei, Meritähti! Ehkä se haamu vahvistuu, toivotaan näin!

).( Vaikka nyt tuntuu vähän syylliseltä hehkuttaa, niin teenpä sen kuitenkin, koska olen niin innoissani! Clearbluen testin olen tehnyt nyt kolmena perättäisenä aamuna ja tänään se oli kyllä plussa! Tein samalla yhden toisenkin testin, jonka olen tilannut halpatesti.fi:n sivuilta ja siihen ilmestyi haamu, eli ei ole vissiin niin herkkä kuin CB. Eli aamun saldo plussa ja haamu, kyllä täällä nyt raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan! En viitti kauheesti tuolle miehelle hehkuttaa, kun on tosiaan vähän vaisu asian suhteen, mutta eiköhän sekin tuosta totu ajatukseen ja ala uskomaan, että tälle vauvalle ei satu mitään pahaa. En halua murehtia mitään, koska en voi siihen itse vaikuttaa. Ja tiedänpähän mistä löytää tukea ja kannustusta, jos jotain sattuu. Kiitos teille kaikille aktiivisille, vaikka en ole itse tänne paljoa kirjoitellut, niin kaiken olen lukenut ja monesta kohtaa olen löytänyt ajatuksia, jotka mietityttivät samaan aikaan itseänikin. Olette ihania :heart: Mut en uskalla vielä lähteä täältä mihinkään, jään kyllä taustailemaan ainakin hetkeksi! Mutta en enää hehkuta onneani täällä, vaan toivon että te muutkin saisitte kokea tämän mahdollisimman pian!

Onnea plussanneille. Taidan oman itseni takia jättää nyt täällä palstailut. Minut voi siis poistaa listalta. Tulee vaan paha mieli ja vertailee siihen, että kuinka nopeasti muilla ja sit ei itsellä. Kun ei se kuitenkaan mitään auta, tekee vaan hallaa itselle.

Kiitos tsempityksistä ja toivottavasti kukaan tässä ketjussa ei jää ilman omaa kultaa. Hyviä jatkoja kaikille!

Yhteistyössä