KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Meritähti Syy oli niin proosallinen, että testejä sattui olemaan kaapissa, ja minä olin pitkästynyt aamulla. Ja lisäksi luonteeltani tosi kärsimätön :p . No joo, näin unta että plussasin, niin oli sitten pakko ihan piruuttaan kokeilla.

Heips pitkästä aikaa :wave: Täällä on kyllä niin paljon uusia, että ette varmaan minua edes muista. No olenpahan vaan tän pinon pitkäaikaisin jäsen, valitettavasti.. Pahoitteluni kaikille jotka ovat joutuneet keskenmenon kokemaan :hug:

Tännepä ei ihmeitä. Alkaa olemaan kieppi taas kerran täynnä ja tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan. Huomenna keskiviikkona olisi sitten kp 28 (listalla on vähän väärin..). Katsotaan löytääkö se tättähäärä taas kerran tänne :snotty: Toivottavasti ei... pianhan sen näkee. Yhtään testiä en aio tehdä, en ennen kuin tättähäärä on ainakin viikon verran myöhässä (ts. kadoksissa ainakin reilut 9 kk.. :) )

Muutes täällä ihan hyvin jaksellaan. Töihinkin sain vähän jatkoa, et kiirusta pukkaa arkielämän kanssa :p Voikaa hyvin kaikki :heart:

kanella :flower: :heart: haamusta. Nyt odotetaan vaan vahvistumista!!!!!
epsu kiva kuulla sinusta!! Kp:t korjattu. Nyt se tättähäärä ei löydä teille, jujutetaan sitä. Kiva, että työrintamalla on asiat mallillaan.
Missä on woodoo??

AAM
kanella sulle kävi sama kun ystävälleni... häsäilivät kyllä mutta ihan eri aikoina kun ovis oli... ihmetteli kuinka oli käynyt tuuri vaikka syystä toisesta oli tietyt päivät jääneet hyödyntämättä.. :) varovaiset onnentoivot :hug:
Ihana kun täältäkin heti hyvä uutinen kun piipahtaa katsomaan...

:heart::lla AM

Kanella sulle kävi hieman sama kuin mulle! Varovaiset onnittelut! Haamu täälläkin hetki sitten, vaikka olin aika varma, ettei tässä kierrossa voi... (toivon tietysti täysillä) Nyt pidetään peukkuja, että meidän haamuista tulee plussat :heart: Ihana aamunavaus, nyt salille!

Minäkin katsoin sitä synnytyssairaalaa, kun meillä välillä tuo kanava näkyi ja se oli ihan ihanaa ja ihanan kamalaa. Nenäliinoja kului :) Ja tosiaan varsinkin se hetki kun vauveli saatiin äidin rinnan päälle. No niin, nytkin kostui silmät.

Multakin löytyy jo joululahjoja Meritähti! Pakettien tekeminen on niin hauskaa hommaa ja sellainen tunnelmallinen koristelu ja piparien tuoksu ja joululaulut ja kynttilät ja ...

Mutta uutisia täällä oli jo kaivattu :) Tähän aamuun asti riitti minulla hermo ja liotin testitikkua kupissa. Tällä kertaa haaleaakin vaaleampi haamuviiva oli poissa ja tilalla oli nätin vaaleanpunainen raita :heart: Eli terveiset täältä meiltä vähintään kahdelta, mahtava olo (vaikka hiukka itkettääkin koko ajan)!

Kiitos kaikille, että olette olemassa ja hyöritte täällä jutustelemassa. Hieno lady-porukka vaikka hiukka kaheleita olettekin :p

Niin ja onnea Kanella :flower: Just kun mää sain seuraa, siirryn seuraavaan litaniaan. Kaikille haleja ja paljon plussia ja hyviä tuntemuksia! Ja Tyttöonnellinen, pidä positiivisuuden lippua korkealla minunkin puolestani.

...lähtee väijymään tuonne taka-alalle ja etsii katsellaan Lissulin perustamaa pinoa...

:wave: :xmas: :heart: + kyytiläinen

Onnea Huhtityttö :flower: Noita ihania plussauutisia tänne tosiaan kaivataan!

Kanellalle ja Lymypiilolle myös varovaiset onnittelut! Tulkaahan pian kertomaan miten ne viivat siitä vahvistuu. Toivottavasti myös Dadalla on pian iloisia uutisia :)

Elviira ymmärrän hyvin noi sun mietteet. Mulla on ensimmäisen kerran vauvakuumeilua ollut vasta esikoisen syntymän jälkeen. Ensimmäistä alettiin yrittää, kun tuntui että kyllä niitä lapsia jossain välissä haluaa ja kun ikää oli jo yli 30 ei hirveesti viittinyt enää odottaa. Kyllä mä silloinkin siitä plussasta iloinen olin, mutta lähes koko raskauden ajan välillä "hirvitti" koko ajatus äidiksi tulemisesta ja kaikesta mitä se tuo mukanaan. Mutta ajatukset muuttuivat kyllä kerta heitolla, kun sen oman nyytin syliin sai :heart:
Noi sun mietteet ja tunteet on aivan normaaleja ja toi 9 kk on hyvää aikaa "sopeutua" ajatukseen ja kyllä se lapsikin kummasti loppuajasta konkretisoituu kasvavan mahan ja potkujen myötä.

Tahtoo ison mahan ja pienet jalat sinne potkimaan... :ashamed:

Voi hurja, kun täällä on ehtinyt tapahtumaan!!!

Ensinnäkin suuret onnentoivotukset ja halaukset haamuilijoille!!!Keitäs ne nyt oli, ainakin Kanella ja Lymypiilo :flower: . Toivotaan, että voidaan antaa vielä suuremmat halaukset muutaman päivän kuluttua...=)

Niin ja Huhtityttö aivan mahtavan suuret onnittelut!!!!Ja niin iso rutistus, kuin vain osaan =) :hug: Kiitos ajasta, jonka olet täällä viettänyt, toivottavasti käyt meitä välillä täällä moikkaamassa...ja toivottavasti nähdään pian kaikki siellä sun uudessa pinossa :) Yritän olla positiivinen...ainakin tässä kuussa se on onnistunut, mutta kun kierto lähenee loppua, voipi olla ääni toinen kellossa =) mutta ei viitsi vielä alkaa etukäteen synkistellä...

Mukavaa päivää kaikille!

Heipat kaikille.

ONNEA huhtitytölle ja viivanvahvistumistuulia kanellalle ja lymypiilolle!! Tosi hienoa on. Vaan miten käy meidän (jo valmiiksi retuperällä ) olevan mielenterveyden jos tri Kanella meidät jättää? Tarttee vaan jatkaa sitten yksin tätä vaikeaa polkua, kas, näinhän asitä puhutaan, ettei mieleltään häiriintyneet oikein tahdo saada Suomessa apua. ONNEKSI me täällä ollaan vertaistukena toisillemme. :LOL: :LOL:

Mä olen tässä funtsinu, että otetaan sellainen aikarakenne tähän peliin mukaan. Että päätetään, että poistutaan täältä siinä järjestyksessä ku ollaan tänne tultukin. Sellaisessa tasapuolisessa systeemissä seuraavana olisi esim epskeps, jolle minä ainakin mieluusti antaisin jo poistumistiketin. Niin se aika muutenkin vaan menee, että minäkin alan olemaan täällä jo vanhaa kalustoa. Että kohta ois mullekin tiketti tarjolla, tämän tasapuolisuusperiaatteen mukaisesti. Eikö olisi reilua?

Oma olotila on kyllä nyt totaalisen eitapahdumitään-modessa. Mies on tässä jo muutaman päivän käyny ihan kuumissaan, että tarttisko jo tuikkia vähän siemeniä useammin, tarttisko? Hitto, ei se sillä parane, että monta kertaa päivässä tuikkii. Ja nyt se jo viime viikolla pohti, että oisko hyvä hetki menkkojen aikana jo. No juu, siitähän tää nyt johtuu kun ei olla paneskeltu kuukautisten aikaan. Ihan niinku joku taas kuolisi puutteeseen. hehheh.

Palstaa olen muuten pohtinut viime päivinä. Mä en ole ikinä aiemmin minnekään kirjotellut. Siis sillai, että olisin jossain porukassa mukana. Tänne on tullut aika paljon kirjotettua ja ihan sellasiakin asioita, että joku jopa saattaisi tunnistaa. Sinänsä jännä miettiä, että entä jos joku tuttu tunnistaa? Tää on ollut ihan kivaa tänne kirjotella. Että mitä sitten jos raskaudun? Noi odotuspuolen pinot on vähän liian "tarkkoja", niissä on synnytyssairaalat ja lasketut ajat tarkasti yms. Vaikka mä tänne laitan juttuja, joista joku mut voisi tunnistaa, ni jotenkin tollanen noin "tarkka" pinoilu on vielä vierasta. En mä tiedä, mitä mä sit teen jos plussa tulee? Mihin mä meen? Jäänkö mä yksin itkemään.

Yhteenveto: mulla ei ole mitään sanottavaa taaskaan, eli kannattaisi olla hiljaa.

ps. kaloreita tällä viikolla poltettu jo 1192. Tänään pumppiin ja taas menee 450 lisää. Jipii.

Ja joo, IHANAAAAA kun tulee joulu.

Pitäkää huoli itsestänne ja nautitaan syksystä!!

:xmas:

Ihana aamupäivä, aurinkokin paistaa.
Heräsin peiton alta täysin tukossa ja väsyttää eilisillan jäljiltä..
unta en saa kun kipuja vatsallanu pohdin.
ja mun testit ei oo tulleet vieläkään :eek: :/
onko kukaan muu tilannu kotitesti.fi:ltä, kauan kesti toimitus siitä ku lähetetty sielt?

Mua jännittää kauheesti ootella niitä testejä ja ihan on kivi sydämen päällä ajatuksesta että testiin tuliskin nega. sitten vaik kyselemään tätiä josko joku olisi sen nähnyt :D

mistä muuten johtuu alkuraskauden kipu munasarjojen/-torvien hollilla?
Mietinpä vain, jos joku on viisaampi kuin minä--
:LOL:

AAM
woodoo beibe :wave: :) tuskin sua kukaan tunnistaa jos et lyki proffaas kuvia ja muuta yleistuikielämänkannaltatärkeää tietoa kuten esim minä :D :LOL:
huoletta tuonne voi lykätä tietojansa odotusosioonkin ihan vajainakin, karjaset vaan että mitäs se teille kuuluu mut voisin täällä silti pinoilla :D :xmas: <--- jos sit tulee jotai tommoi ilmeitä niin työntäköön ne pään 3 <----- pjyllyyn vaikka... |O

ainiin lymikselle multakin vielä onnikset :flower: =) Dadalle peukut ja varpaat pystys...

vit lööv, AM

*muoks* kotitestistä tullut nopeimmillan heti seur päivänä mutta olen tilannut aamusta silloi että on ehtinyt postin kantoon.

AM, mulla on pitkäikäinen trauma jäänyt, kun ekaa tai tokaa viestiä tänne laitoin ja sanoin, että palstailu on minulle vierasta ni heti vastattiin, että ei ole pakko olla jos ei nappaa. Ni enhän mä enää uskalla minnekään mennä ja olla poikkeava..

Ihanaa odotuksen jatkoa sulle. (ja kaikille muillekin, jotka tätä lukee)

Onnittelut Huhtityttö, ihanaa!

Mä olen kans miettinyt tuota tunnistamisjuttua, en haluaisi että kukaan tunnistaa, koska on paljon kivempi kirjoitella nimimerkin kanssa. Keskustelukin on paljon avoimempaa siten... Mutta tuskin näistä nyt mitään päätellä voi, mustat lasit päässä mua ei tunnista kukaan B)

).( Nyt alkaa tajuumaan, että aamulla oli raskaustestissä haamuviiva. Voi, kun se vahvistuis, edelliskierrossa niin ei käynyt ja menkat alkoi vaan vähän myöhässä. Tiedä mikä se haamu sitten oli... Nyt kyllä jännittää, pakko ootella perjantaille ja testata uudestaan! (jos ei ne menkat sit ala ennen sitä, masentava ajatus...) Toivon haamuja (ja plussia) kaikille muillekin, varsinkin pitkään sitä odottaneille!

Mä olen tilannut testejä halpatesti.fi-sivuilta, toimitus muutaman päivän.

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja woodoo:
AM, mulla on pitkäikäinen trauma jäänyt, kun ekaa tai tokaa viestiä tänne laitoin ja sanoin, että palstailu on minulle vierasta ni heti vastattiin, että ei ole pakko olla jos ei nappaa. Ni enhän mä enää uskalla minnekään mennä ja olla poikkeava..

Ihanaa odotuksen jatkoa sulle. (ja kaikille muillekin, jotka tätä lukee)
Tänks mut emmä nyt täältä vieläkään kokonaan pois jättäydy.. :) nyt tunget sen trauman jonkun muun hanuriin ja olet ihan rauhassa ihana, oma itsesi tunnistaa joku tai ei, jos joku sit tulee että mä taidan sut tuntea niin ni jahas no sepä hyvä juttu että tuu sit tosielämässäki morjenstaan...
Viittaat kintaalla moisille.. :hug: musta semmoi kommentit että "no ei sit oo pakko puhua" vois muutenkin jättää mainitsematta tai sitten kukin puhuu mitä jaksaa / haluaa puhua.. omantunnon mukaan.. just itseasiassa lätistään tästä samasta asiasta tuolla odotuspuolellakin =)
Siksi "niin" sulavasti tässä siitä saarnaan :D :LOL:

nyt minä hiljaa. :ashamed: :|
AM

Voi kökönkökkö, testasinpa vaihtelun vuoksi taas negan kun testit saapu..
ei tosin ollu aamupisusta mutta kuitenkin.
Alkaa menee jo toivo tän kierron suhteen..

Eikö pitäs jo näkyy 10IU testissä jos olis positiivinen,
oli kp18 tienoolla ovis (tai siis silloin tikutus, varsinainen ovis ts. päivän-pari sen jälkeen)..
ja nyt kp 31 :|
taitaa olla nää nippailut vain kuviteltuja :(

Huhtityttö Paljon onnea ja erikeepperiä! :flower: Ja Lymypiilolle toiveita, että haamu tällä kertaa vahvistuu kauniiksi, paksuksi viivaksi. Dada Sulla on ollu ovis niin myöhään tässä kierrossa, että hyvinkin on mahdollista ettei vielä testeissä näy. Peukut pystyssä!

woodoo Sähän olet loistava esimerkki siitä, miten mielenterveystapaukset saadaan sopeutumaan avohoitoon ja normaalielämään. Ensin niin olit palstailua vastaan ja nyt jo hillut täällä ylimpänä :LOL:. Ei tässä enää lääkäreitä tarvita... Vaikka mä kyllä roikun palstalla varmaan vaihdevuosiin asti.

Omalta kohdaltani mietin, että eilisessä haamussa oli varmaan kyse viallisesta testistä. Eiköhän ne menkat loppuviikosta ala kuitenkin.

Kanella: Tää on kyllä just tätä, miettii kaikki vaihtoehdot viallisesta testistä näköhäiriöön ja vasta viimeisenä vaihtoehtona on raskaus! :LOL: Mä pidän peukkuja sille viimeiselle vaihtoehdolle! Empuuulle peukkuja uuteen yritykseen!

Kiirettä pitää tällä suunnalla! Kommentoin ja luen tarkemmin kirjoituksianne viikonloppuna!

Mutta nyt onnea plussanneille ja haamulijoille :flower: :heart:
empuu onnea onnen päivistä :heart: . Ne onkin sitten vikat seuraavaan 1,5 vuoteen!!

kohta on taas viikonloppu!

[/quote]

9.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

DeviLiah.................KM 09/08..............................KP *yk4
Lehmis...................KM 09/08..............................KP
Empuu...................KM 09/08...............................KP 2/
Liinakko................TM 07/08................................KP 6/28
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 9/28-34
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 13/
Betania..................KM 06/07............................KP 17/27-28 (pt)
tyttö onnellinen.....KM 12/07............................KP 19/28-32
Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 25/26-27
Kanella..................KM 05/08.............................KP 25/28
Lymypiilo...............KM 07/08.............................KP 27/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 27/30-33
Dada....................KU 07/08...............................KP 32/
tytti82..................TM 05/08...............................KP 32/30-33
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP43/29

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN

Annemaarit............KM 08/08................................KP 8/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP 16/26-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 29/27-29(pt)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 34/31
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 9
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 12/36
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 22/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 22/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 22/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Äittä-67...................KM 07/08.......................................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 20/27
jatkaa harjoituksia ensi kuussa;)
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 13/30 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08................................KP29/30-31 *yk2
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08..........KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES

mother4..................TM,KM 6/08............................KP 16/27-28 *yk4
Millukka...................KM 05/08...............................KP 33/30 *yk13
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 53/32-38

HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP18/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sini74
Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:[color]
kanella
lymypiilo
Dada
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08