Heipat kaikille.
ONNEA
huhtitytölle ja viivanvahvistumistuulia
kanellalle ja
lymypiilolle!! Tosi hienoa on. Vaan miten käy meidän (jo valmiiksi retuperällä ) olevan mielenterveyden jos
tri Kanella meidät jättää? Tarttee vaan jatkaa sitten yksin tätä vaikeaa polkua, kas, näinhän asitä puhutaan, ettei mieleltään häiriintyneet oikein tahdo saada Suomessa apua. ONNEKSI me täällä ollaan vertaistukena toisillemme.
Mä olen tässä funtsinu, että otetaan sellainen aikarakenne tähän peliin mukaan. Että päätetään, että poistutaan täältä siinä järjestyksessä ku ollaan tänne tultukin. Sellaisessa tasapuolisessa systeemissä seuraavana olisi esim
epskeps, jolle minä ainakin mieluusti antaisin jo poistumistiketin. Niin se aika muutenkin vaan menee, että minäkin alan olemaan täällä jo vanhaa kalustoa. Että kohta ois mullekin tiketti tarjolla, tämän tasapuolisuusperiaatteen mukaisesti. Eikö olisi reilua?
Oma olotila on kyllä nyt totaalisen eitapahdumitään-modessa. Mies on tässä jo muutaman päivän käyny ihan kuumissaan, että tarttisko jo tuikkia vähän siemeniä useammin, tarttisko? Hitto, ei se sillä parane, että monta kertaa päivässä tuikkii. Ja nyt se jo viime viikolla pohti, että oisko hyvä hetki menkkojen aikana jo. No juu, siitähän tää nyt johtuu kun ei olla paneskeltu kuukautisten aikaan. Ihan niinku joku taas kuolisi puutteeseen. hehheh.
Palstaa olen muuten pohtinut viime päivinä. Mä en ole ikinä aiemmin minnekään kirjotellut. Siis sillai, että olisin jossain porukassa mukana. Tänne on tullut aika paljon kirjotettua ja ihan sellasiakin asioita, että joku jopa saattaisi tunnistaa. Sinänsä jännä miettiä, että entä jos joku tuttu tunnistaa? Tää on ollut ihan kivaa tänne kirjotella. Että mitä sitten jos raskaudun? Noi odotuspuolen pinot on vähän liian "tarkkoja", niissä on synnytyssairaalat ja lasketut ajat tarkasti yms. Vaikka mä tänne laitan juttuja, joista joku mut voisi tunnistaa, ni jotenkin tollanen noin "tarkka" pinoilu on vielä vierasta. En mä tiedä, mitä mä sit teen jos plussa tulee? Mihin mä meen? Jäänkö mä yksin itkemään.
Yhteenveto: mulla ei ole mitään sanottavaa taaskaan, eli kannattaisi olla hiljaa.
ps. kaloreita tällä viikolla poltettu jo 1192. Tänään pumppiin ja taas menee 450 lisää. Jipii.
Ja joo, IHANAAAAA kun tulee joulu.
Pitäkää huoli itsestänne ja nautitaan syksystä!!
:xmas: