KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Maanantaita,

Raahauduin sit kuitenkin töihin ainakin hetkeksi. Lähden kyllä heti kun tärkeimmät papruhommat on tehty ja myynti alkanut luistamaan...
Nenä vuotaa vieläkin niin pirusti ja tää yskä lähinnä pelottaa muita... :ashamed:

mother4 hyviä peitonheilutteluhetkiä! ;) Eikun siirtämään tuo plussa siihen toiseen testiin...

Huhtityttö mie taidan sittenkin koittaa noilla mun "raskausliiveillä" , sillä mun rinnat on... no täydet... tai jotain. :whistle:

Tosin joka kierrossahan ne on musta jotenkin kummalliset... :ashamed:
Mutta nythän piti olla raskaana kunnes toisin todistetaan ja ajatella positiivisesti, joten ilman muutahan tämä on raskausoire. Eilen alkoi myös vihlomaan oikeelta alavatsasta, joten nyt kait täytyy päättää, että ne vihlaisut ja nippailut ei johdu yskimisestä. :p

herkkupeppu mäkin kiinnitin huomiota noiden syyskuisten plussien vähyyteen. Nytkin on jo 6.lokakuuta ja Huhtityttö yksinään haamuilee.
Kyllä meidän on leidit nyt tsempattava! Minä ainakin ilmottaudun vapaaehtoiseksi plussaajaksi tälle viikolle! ;)

Dada ohhoh, mulla oli jotenkin sellainen käsitys että toi cb olis 20-25 herkkyydeltään, mutta että 50! Eipä ihme että mulla kesti sillä viivan vahveneminen silloin viimeksi.
No nyt mulla polttelee kaapissa kaksi tai kolme mammaksi testiä herkkyys 10 ... saas nähdä kauanko sitä malttaa olla testaamatta.

Siitä puheenollen, mulla on tällainen dilemma:

Lähdetään risteilemään ensi sunnuntaina, jolloin on ovisplussasta jo 12 päivää, eli pitäis kai tolla herkkyys 10:llä jo jotain haamua tulla jos on tärpännyt???
Nyt mietin, että jos pukkaa negaa niin meneekö mulla vähintäänkin alkureissu pilalle.
Mutta toisaalta voinko lykätä testausta reissun jälkeiseksi, takaisin tulemme sinä päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa...koska mites alkoholi, onko siitä haittaa jo siinä vaiheessa, kun ei edes tiedä oelvansa raskaana eli menkatkaan ei ole myöhässä?
Kun eikös siinä ollut jotain, että ei sikiö silloin vielä saa äidiltä mitään... Hjelp???

Vaikka toisaalta, turha mun on tällaista murehtia, kun en kuitenkaan malta olla edes siihen sunnuntaihin asti testaamatta kun on herkkiä testejä kaapissa... :ashamed:

Juup... plussatuulia kaikille! :wave:

-Meritähti-

Ain niin juu, täällä useampi sairastaa, pikaista paranemista kaikille!!!

Ja meritähti: Jos ei nyt mistään ihan perskänneistä ole kyse ni minä olen mennyt ihan normaalisti kunnes testi toisin todistaa. Eli esim kun on työreissua yms ni en ala apsolutistiksi (sehän vasta huomiota heti herättää ) vaan vedän ruokailun yhteydessä viinit ynnä muut juomat ja vielä muutaman kaljan päälle. Mä en muutenkaan varsinaisesti ryypiskele, mutta sen verran otan, että voidan ottamisesta puhua. Osa on tietty eri mieltä, ja kieltäytyy heti kun alkaa haaveilut. Mä taas nyt enemmän ja enemmän aattelen, että en pane normaalia elämää hollille vaan normaalsiti mennään kunnes testi toisin toteaa. Muutenhan tässä oltaisiin paitsiossa jatkuvasti. Sinuna ottaisin ihan rennosti ja nauttisin (jo tervehtyneenä tiätty) reissusta. Sitten taas se, että jos sinua itseäsi asia vaivaa ni menee vaikeammaksi.... Nauttia nyt siinä jos mietityttää.

Varmasti moni tässä asiassa eri mieltä ja se sallittakoon.

ai niin lisättynä, että Meritähti toivotaan sitä plussaa ennen, mutta kun ne plussat ei aina tule ennen ni ei voi sen varaan täysin laskea. Otetaanhan me se plussa jälkeenkin? ;)

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Heipsan!

Siinähän se viikonloppu vierähti taas. Kylpylässä oltiin ja ihan mukavaa oli. Tänään pitäis mennä illaks töihin ja huomenna olis sitte vapaa.

Onnea Huhtityttö haamusta, toivottavasti vahvistuu pian =)

Plussatuulia kaikille ++++++++++ :whistle:

:wave:

timantti!

[/quote]

7.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Empuu...................KM 09/08...............................KP
DeviLiah.................KM 09/08..............................KP *yk4
Lehmis...................KM 09/08.............................KP
Liinakko................TM 07/08................................KP 4/28
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 7/28-34
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 11/
Betania..................KM 06/07............................KP 15/27-28 (pt)
tyttö onnellinen.....KM 12/07............................KP 17/28-32
Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 23/26-27
Kanella..................KM 05/08.............................KP 23/28
Lymypiilo...............KM 07/08.............................KP 25/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 25/30-33
Dada....................KU 07/08...............................KP 30/
tytti82..................TM 05/08...............................KP 30/30-33
Huhtityttö.............KM 05/08.................................KP 32/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 41/29

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN

Annemaarit............KM 08/08................................KP 6/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP 14/26-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 25/27-29(pt)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 32/31
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 7
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 10/36
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 20/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 20/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 20/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Äittä-67...................KM 07/08.......................................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 18/27
jatkaa harjoituksia ensi kuussa;)
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 11/30 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08................................KP27/30-31 *yk2
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08..........KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES

mother4..................TM,KM 6/08............................KP 14/27-28 *yk4
Millukka...................KM 05/08...............................KP 31/30 *yk13
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 51/32-38

HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP16/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sini74
Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:[color]
huhtityttö

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Jouduin päivittämään jo nyt, koska tää lähtee vällyjen väliin (ihan yksinään :whistle: ), kun pää on kipeä. Kävin hammaslääkärissä (ei kai tarvi enenmpää mainitakaan?!) ja yksi iso/syvä reikä paikattiin. Nyt toista puolta päästä juilii mukavasti :/

Maanantai tuli ja meni, ihana oli päästä saikun jälkeen lepuuttaa aivoja töihin :p
Kuinka moni muu viihtyy töissään niin, että kaipaa sinne pakkomieltesesti oltuaan pari pv kotona? :D

Mulla on ollu nelisen päivää jo olo et menkat alkaa eikä Vielkää näy. |O
Tapahtus edes jotain jo.
Harmittaa ootella, kun ei tiiä josko se kierto vaan venähtää piiiitkäksi.
Kuitenkin oviksesta/-ista jos lähtee päättelemään jotakin ni pitäs viimistää paris pv:ssä alkaa..
..nuo mun tikutukset ku tosiaan meni niin, että kp11 vai 12 tienool oli melkeen vahva viiva,
mut kp18tienool oli taasen ja edellistä vahvempi selkeästi.
Hmm tuntemuksii ei ole enempää ku tuon ainokaisen munatorven hollilla ajoittainen juilinta joka säteilee kummasti yläreiteen/nivuseen päin. mistä semmonen johtunee? :headwall:
Nälkä ainakin on armoton..joko tää on sitä itteesä tai sit on vaan terve tämä neiti. :D
Ekaa kertaa varmaa vuosiin oli pakko saada aamupalaa ku maha kurni herätessä

:whistle:

Olen tässä pähkäillyt, että josko tilaisin netistä pari testiä. Kun en tuossa naapurin apteekissa viitsisi edelleenkään käydä näillä asioilla, huhut alkaa lentää jo kun joku näkee mitä ostan |O Niin varsinaiseen asiaani palatakseni; kenen testejä kannattaa harkita, onko luotettavia, nopea ja varma toimitus yms? Kiva jos joku viittis valaista, kiitos :wave:

Babyplussaa suosittelen netistä 2 raskautta olen sillä todennut ja oviksetkin näyttää hyvin liuskatestejä siis! :heart: http://www.babyplus.fi/epages/Kaupat.sf

Ihanaa päivää kaikille!!

Nyt pyörällä jälleen töihin ja kuntokuuri jatkuu! :heart:

Ihanaa pvää kaikille Rakkain terveisin Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Dada, miten voit lähteä minnekään ilman aamupalaa?! Aamuherätys tapahtuu aina just siinä pöydän ja teekupposen ääressä. Noin vartti siinä menee heräillessä ja sitten voi alkaa uuden päivän. Mulla oli muuten viime kierrossa samanlaista juilintaa reiteen asti.

Herkkupeppu, minä voin suositella Kotitesti.fin liuskatestejä. Tulivat seuraavana päivänä ja anonyyminä kirjekuoressa, jottei postinkantajakaan arvaa mitään. Olivat sen hetken tarjouksilla edullisimmat netistä löytämistäni tarjonnoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Maanantai tuli ja meni, ihana oli päästä saikun jälkeen lepuuttaa aivoja töihin :p
Kuinka moni muu viihtyy töissään niin, että kaipaa sinne pakkomieltesesti oltuaan pari pv kotona? :D
Siis just tää on se tunne mitä mä niiiin kaipaan! Tää paikka oli mulle ennen sellainen, mutta nyt en enää tiedä...nykyään tää on vaan semmoista rääpimistä.
Voikun tuo fiilis tulisi takaisin tai löytyisi jostain muualta.

Plussaonnea Dada =) Toivotaan, että se on sitä itteensä!

mymmyryy :hug: Mä inhoan hammaslääkäriä...

woodoo kiitti. Näin mäkin sen järkeilisin. Sitä paitsi minähän en paheistani luovu ennen kuin on pakko :whistle: :ashamed:

Kun nyt malttaisi olla testaamatta ennen reissua niin ei sitten se mahd. nega masentaisi. Toivossa kun on paljon kivempi elää. Mutta itseni tuntien mä en sit kuitenkaan malta :headwall:

herkkupeppu mulla on noita mammaksin liuskatestejä. Ovis ainakin on niillä löytynyt helposti. Raskaustesteihin ei vaan penkele tule plussaa :LOL:
Olivat perillä seuraavana päivänä siitä kun tilasin ne, suoraan kotiin läpinäkymättömässä kuoressa.

Huhtityttö en mäkään syö oikeestaan koskaan aamupalaa. Tai no viikonloppuisin jos olen nukkunut pitkään niin syön jotain, mutta en silloinkaan heti herättyäni.
Mä en yksinkertaisesti pysty, ei mene alas. Syön sit töissä tunnin pari oltuani jotain pientä.

Mie Ite en tervehdy ... nuha on sitten sitkee! Nytkin raahauduin töihin, mutta on tää yskä semmoinen että taidan taas pian lähteä kotia kohti, kun en kuitenkaan pysty hoitamaan muuta kun paperihommani. ( Muut työt kun edellyttäis aikas paljon puhumista, eikä kurkku kestä )

Kotimatkalla meinaan napata tuosta kirjakaupan alesta ensimmäiset joululahjat! :xmas: Onks mä ainoa hörhö, vai joko joku on ehtinyt tai edes ajatellut jouluhankintoja?
Mä siis RAKASTAN JOULUA :xmas: :heart: :xmas:

No juu, jos sitä vähän koittais tehdä töitä...plussatuulia!

-Meritähti-

huhtityttö: en tiiä, mä en oo koskaan näin aikuisiällä tai teininäkää ollu sellane et pystysin aamul syömään mitään :$ mut kyllä, oi nyt on ihanaa :LOL:

Meritähti:
Mulla ei oo missään aiemmassa työssä ollu tämmöistä mutta voi jukra,
1.5 vuotta olen ammatissani jo viihtynyt ja viel menee yhtä innolla :)
Hymyssä suin töihin, ja ihanan ryytyneenä kotiin illalla :p

ON:
Aamulla ku venyttelin, tuntu toooosi pahalta alavatsassa..siis vähä häpyluun yllä..HUI!
Eilen meni ennen nukkumaanmenoo kieriessä pari tuntii sängys kun ihan armoton alaselkä kipu. Kummasti on menkkakivut muuttuneet jos tää sitä on.. Ja mikä parasta,
kp30 tätii ei näy *kuiskaa ettei se sanomani takia juokse paikalle* :D

*muoks: unohdin mainita/juoruta että mun lämmöt oli herättyäni hilkun vajaa 37.

Mulla on kauhee räkis :snotty: , ei jaksa mitään tehä,siks en oo tännekkään jaksanu kirjotella,tai no eipä kyllä oo ollu mitn kirjotettavaakaan.. menkkojen pitäs alkaa loppu viikosta,niitä siis odotellessa..
Hyvää loppuviikkoo kaikille jos en jaksa raahautua kirjotteleen... |O

Tänään tullut vähän rusehtavaa vuotoa, mutta mitään muuta menkkoihin viittaavaa ei ole ollenkaan. :eek: Jospa se tästä.

Oletteko muuten katsoneet sitä Sairaala-sarjaa? Siinä on välillä aivan pieniä ja ihania vauvoja. :heart:

Plääh! Eilen sitten kävin lääkärissä ja 17. päivä on sitten korvanalueen tt- kuvaus ja sitten siitä seuraavalla viikolla saan tulokset, että jatkan odottelua, tympii. Vaikka kivan nopeastihan tämä kaikki kuitenkin toimii, lääkärissäkin taisin olla noin 10 minuuttia. Lääkäri ei vaivautunut edes pohtimaan, kasvaimen ja terävien hampaankulmien lisäksi mitään muuta. Oletus siis on nyt sitten se kasvain ellei tt- kuva ole puhdas. Toisaalta olisi hyvä, että löytyisi vanha tuttu syy, niin se olisi sitten siinä. En tiedä mistä syytä kielen poltteluun muualta löytyisi sitten. Hyviä ehdotuksia? Pysyn nyt toistaiseksi kuumeilijoissa mutta alkaa näyttää siltä, että mun täytyy haudata toiveeni xxx ajaksi. Nyt siis mennään vielä ehkäisyttä mutta alkaa olla mahdollisuudetkin aika vähäiset, sen verran vienyt mielialoja tämä juttu ja kai siinä on pieni ehkäisynkin maku :LOL: Mutta niin kauan kuin kuulen tulokset kuvasta ja mahdollisuuksista päätin edes jollainlailla kuumeilla. Ja sitä paihti, teidän juttuja on kovin mukava lukea.

Plussaista lokakuuta teille muille, nyt olisi suotavaa löytyä plussia tähänkin pinoon.

Meritähti, mä ostin ekat joululahjat jo kesänalennusmyynneistä... Minäkö hätäilijä???
eikös se ole vain viisasta ostaa lahjoja etukäteen niin ei tunnu kerralla niin pahalta rahanmenolta? Mä olen hieman keräilijä luonne, osa tytön syntymäpäivälahjaa on ollut vuodenpäivät kaapissa jemmassa :ashamed: Tytön synttärit meillä siis viikonloppuna edessä kokonaista 7- vuotta tulee täyteen ja äiti saa leipoa, meillä on iso ja sukurakas suku tai sitten nuo tykkäävät kakusta :saint:

Mukavaa viikonjatkoa, käyn välillä kirjoittamassa jonkin sanan, kun tuntuu siltä.

Heissan taas kaikille!

Voih kattelin äsken mtv3 faktalta synnytyssairaalaa. Onks muut katsonut. Oon katellu sitä aikast usein ja nyt on tavallaan vähän tottunut jo siihen. Kun ekan kerran kun näin sektion niin olin että kääks. Mut nyt se ei tunnu enää mitenkään "hurjalle". Niitä on jotenkin niin kiva seurata. Yks kerta näin kun neloset syntyi. Mua kyllä kauhistuttais ajatus niin monesta kerralla, miten ikinä sais kaikki järjestymään jne.

On ollu miehen kanssa nyt puhetta että jos ens kierrosta alkais sitte oikein yritys ja tavallaan mua jännittää sekin jo. Mulla oli viimeks siis alussa pientä paniikkia enkä oikein tiennyt haluanko vai en. Meni joitakin viikkoja ennen kuin alkoi tuntua kivalle että olen raskaana. Ja asian pointti siis onkin että en haluais nyt tuntea niin. Tuntuu et kaikki muut ovat tosi tosi iloisia kun testiin tulee plussa ja mä olen ainut kelle iskeekin kauhee paniikki ja alkaa itkee. Ja kun sitte ajattelen näin niin mua tietty alkaa epäilyttää koko touhu ja alan ajatella ettei se sitte ehkä olekaan mun juttu. :eek:

Selailin tuolla noita keskusteluja ja siellä oli yks kuin mun suusta. Ajatus että lapsi ois jossain vaiheessa mut varsinaista kuumetta ei oikein tule ja sitte alkaa pää sanoa että nyt alkais olla jo aika iän puolesta. Mitä oikein pitäis tehdä. Onks se vaan että se tuntematon pelottaa kun siihen ei pysty tavallaan varautumaan kun ei tiedä oikein et miten kaikki alkaa sujumaan jne. Se voi olla mulle se suurin kynnys ehkä, kun musta tuntuu että mun pitää osata varautua kaikkeen enkä oikein tykkää tilanteista jossa tulee olo kääks mitäs nyt. Ja mua mietityttää että miten osaan hoitaa niin pientä kun musta tuntuu et olen ihan käsi pienten lasten kanssa. Ja sitte mietityttää sekin että nytkin on ikää jo että enempää ei ainakaan voi enää odotella. Miks tää asia muuttuu niin hankalaks mun päässä, huoh! Mut sen voin kuitenkin sanoa et on mulle ainakin jonkinmoinen kuume tullut toin ekan raskauden jälkeen.

Välillä mä toivon niin kovasti et olisin jo raskaana ja sitä mietin että miten siihen tulokseen reagoin, toivottavasti oon iloinen :heart:

Elviira ihan luonnollisia nuo tunteet on, älä huoli.

Mä muistan kun jätettiin miehen kanssa ehkäisy pois, niin mieleen alkoi hiipiä epäilykset ja puhuin jo miehellekin että pitäisköhän sittenkin vielä odotella. Tuntui yhtäkkiä, että onko musta tähän ja pitäisköhän olla vielä kahdestaan kuitenkin.
Ja mulla sentään oli ollut kova vauvakuume jo kauan enkä ollut ennen miettinyt etteikö selvittäisi ja silti tuli tuollainen fiilis. Jatkettiin sit kuitenkin ehkäisyttä ja ne tunteet hävisi vähitellen kun ei sitä plussaa heti tullutkaan.

Sit kun raskaaksi tulin, niin en ollutkaan niin innoissani kun olisin alunperin kuvitellut. Puhuin sitä miehellekin ja eräälle ystävälle, että sellaisia onnen tunteita raskaudesta tuli lähinnä vain muiden ihmisten kautta. Esim. silloin kun vaikka äitini hössötti asiasta innoissaan, niin se into tarttui vähän minuunkin. Itsekseni en kuitenkaan niitä tunteita kokenut.

Jälkikäteen olen miettinyt, mistä se olisi voinut johtua, etten ollutkaan niin innoissani. Totesin, että kohdallani oli varmaankin kyse siitä, että raskaus ei heti alusta asti tuntunut todelliselta. Oli siis todella vaikea uskoa, että minusta olisi äiti tulossa. Vaikka tiesi olevansa raskaana, niin ei sitten oikein uskonut siihen kuitenkaan. Tai siis ei sisäistänyt asiaa sillä lailla, että nyt sieltä ihan aikuisten oikeesti tulee vauva. ( Tai olisi tullut jollei olisi mennyt kesken... )

Minä koitan ajatella niin, että raskaus kestää sen 9 kuukautta, jotta ajatukseen ehtii tottua.
Ja toisaalta, jos sitä vaikka odottaisi vielä pari vuotta, niin ei siinä ajassa sen valmiimmaksi tule. Opittavahan ne jutut on kuitenkin, ei ne sen helpommiksi tai selvemmiksi muutu, vaikka ikää vähän lisää tulisikin.

Musta sillä ei ole Elviira väliä miten alkuun reagoit. Vaikeahan siihen viivaan voi olla vauvana suhtautua ;) Ajan kanssa, ajan kanssa.

Tulipas sekava sepostus...toivottavasti tästä jotakin tajusi... :ashamed:

-Meritähti-

Ja unohdin sit kokonaan, mitä muuta mun piti sanomani... :headwall:
Mut hei, ehkä tää on raskausajan dementiaa, kait se voi alkaa jo viikolla 3 + ?

Dadan oireet kuulostaa lupaavilta. =) Milloinkas me plussattais? Vaikka taitaa kyllä olla niin, että mä joudun vähän sua pidempään vielä malttamaan.
Mä täällä puristelen tissejä ja tulkitsen yskimisestä kipeän vatsan nippailuja. Ja niin taas lupasin itselleni etten etsi oireita tässä kierrossa.

Unicco hyvä että mä en ole ainoa :xmas: Enkä ainakaan pahin laatuaan, sä olet ollut vielä paljon aiemmin liikkeellä. =)
Toivotaan, että toi teidän tilanne ratkeisi vielä parhain päin.

Sairaalasarjoista kyseltiin, joskus tulee katsottua, ei joka jaksoa kuitenkaan. Nuo vauvat on kyllä olleet niin :heart:
Mut mä olen vähän liian herkkis noita katsomaan, nytkin kun siinä vaan sanottiin, että " kaksosvauvojen äiti saa ensi kertaa lapset syliinsä " niin multa pääsi itku... :ashamed:

Mut juu, mie lähden laittamaan iltapalaa... :wave:

-Meritähti-

Täällä puhuttiin sairaala sarjasta yms. Mä oon niin jääny niihin koukkuun! Ja varsinkin kun mtv3 Faktalta tulee synnytyssairaala ja mitäs muita sieltä tuleekaan! Mä oon niiiiiiiiin koukussa :p Mikäs kipeys tänne on iskeny? ittekin ollu vähän räkätaudissa, on puhkeemas ja ei oo puhkeemas..ärsyttävää.. Vuoto vihdoin km jälkeen loppunut. Ihanaa! Tai viimänen viikko nyt ollut vain jotain olematonta ruskean sekaista. anteeksi tarkennukseni. Mitäs tänne? Lupailevia oireita ainakin joillakin? ;) Paljon plussatuulia heille ++++++ :whistle:
Tää elämä alkaa vihdoin hymyilemään. Ja miehellä on nyt niiin vauvvakuumetta päällä et huh huh! Naapuriin tuli vaaveli 2viikkoa sitten, poika, ja mies oli niin myyty että! Vaikeeta on sille sanoo, et koitas nyt vaan vetää kumia ylle ja odotella siihen ens kevääseen asti!

Meritähti: Miun ongelma onkin, että itestäkin oireet tuntus olevan kohillaan mutta pelottaa että tipun niiin korkeelta ja kovaa, tuntuu et menkat alkas millon vaan. :(
Testailla taidan heti ku mun tilaamat testit tulee..
tilasin kotitesti.fi:ltä ja tänään piti tulla..ehkä sit huomenna :)
Joten toivottavasti ainakin täällä päässä silloin plussataan tai edes haamuillaan.

Onko teil jollain ollut edellises raskaudessa tiputusvuotoo?
Mun virtsatestien viljelytulokset tuli siis tänään,
ja kaikki on okei ja puhdasta on pisu..
Mitä kummaa sitten oli se pisureissun aikanen verentiputus ennen viikonloppua? :eek: :ashamed:
Kaikkee minäkin pohdin.

Elviira: nuo tuntemukset on ihan norm. ja hyvä vaan jos niistä saa edes täällä puhuttua :hug:

on keskellä viikkoa!

[/quote]

8.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Empuu...................KM 09/08...............................KP
DeviLiah.................KM 09/08..............................KP *yk4
Lehmis...................KM 09/08.............................KP
Liinakko................TM 07/08................................KP 5/28
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 8/28-34
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 12/
Betania..................KM 06/07............................KP 16/27-28 (pt)
tyttö onnellinen.....KM 12/07............................KP 18/28-32
Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 24/26-27
Kanella..................KM 05/08.............................KP 24/28
Lymypiilo...............KM 07/08.............................KP 26/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 26/30-33
Dada....................KU 07/08...............................KP 31/
tytti82..................TM 05/08...............................KP 31/30-33
Huhtityttö.............KM 05/08...............................KP 33/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP42/29

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN

Annemaarit............KM 08/08................................KP 7/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP 15/26-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 28/27-29(pt)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 33/31
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 8
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 11/36
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 21/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 21/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 21/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Äittä-67...................KM 07/08.......................................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 19/27
jatkaa harjoituksia ensi kuussa;)
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 12/30 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08................................KP28/30-31 *yk2
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08..........KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES

mother4..................TM,KM 6/08............................KP 15/27-28 *yk4
Millukka...................KM 05/08...............................KP 32/30 *yk13
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 52/32-38

HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP17/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sini74
Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:[color]
huhtityttö
kanella
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Dada mä tiedän tunteen :hug: Esim. kesäkuussa mä olin aivan varma että on tärpännyt, mietin oikein et "sydämessäni tiedän et nyt oon raskaana" - mutta niin ne menkat vaan alkoi. Silloin tipuin todella kovaa ja korkealta.
Sitä pelkää toivoa liikaa, mutta toivotaan että tämä on meidän plussakuu.

Tuota tiputusvuotoa ei mulla ollut viime raskaudessa, mutta olen kyllä lukenut täältä useastikin, että ois ihan normaalia ja suht yleistäkin alkuraskaudessa.

Mutta voi tietty sit olla jotain muutakin hormonihäikkää, mulla oli ekassa kierrossa keskenmenon jälkeen kirkasta verta virtsassa ja kirvelyä yhtenä päivänä noin viikko ennen menkkoja.

Mites Huhtityttö? Jokos sut saa siirtää plussanneisiin koristamaan tätä lokakuisten plussien pinoa? =)

-Meritähti-

P.S: Mulla on nyt suuria vaikeuksia pysyä pois täältä....

Aamulla tuli testiin haamujen esiäiti. Näkyi märkänä paremmin, kuivana lähinnä vain valoa vasten mutta myös testin nurjalta puolelta katsottuna. Myös mies sanoi näkevänsä jotain. Mikähän häiriö tää nyt on? Olen aivan varma, etten ole raskaana.

Yhteistyössä