KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Bianca72
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Anteeksi, että mä tuijotan vain omaa napaani ja ahdistelen teitä typerällä kysymykselläni:

Onko kellään teistä ollu välivuotoa?
jos niin miten se ilmenee..?
Joskus muutama tippa tai sitten muuttuneet ihan menkoiksi
:|
 
Alotitko dada sen antibioottikuurin? Se verihän voi kyllä tulla jostain muualtakin. Siinä näytteessä ei tarvi olla kuin hitunen verta, niin se jo hälyttää. Mulla oli nuorenpana virtsatietulehduksia yhtenään, mutta oireet oli aina niin vahvat, ettei tarvinnut paljon miettiä, mistä on kyse: istuin vessassa verta pissaten ja itkeä tihrustin. Jos tulehdusarvot koholla, niin antibiootti varmaan ihan paikallaan. Joillakinhan se tulehdus voi mennä munuaisiin asti ilman, että huomataan sitä ennen mitään.

Sini: tosi pitkä vuoto sulla. Onneksi se nyt loppui. Mulla meni kaavinnasta pari kuukautta, että menkat alkoi ja ekat kahdet menkat oli toooosi niukat. Kohdun limakalvot taisi olla vielä aika olemattomat.

Tytille pidän peukkuja, että olis raskausaoireita. (.) Mulla on kp 17 ja rinnat vähän arat. Kävellessäkin ne tuntuu ikävältä. Voisko olla muka oireta jo nyt ??? Jos odotankin kolmosia. Kun kaksoset oli pieniä, niin lohduttauduin sillä, että onneksi ei ole kolmosia
:LOL:
 

viikonloppu!
[/quote]

4.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN


Empuu...................KM 09/08...............................KP
DeviLiah.................KM 09/08..............................KP *yk4
Lehmis...................KM 09/08.............................KP
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 4/28-34
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 8/
Betania..................KM 06/07............................KP 12/27-28 (pt)
tyttö onnellinen.....KM 12/07............................KP 14/28-32
Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 20/26-27
Kanella..................KM 05/08.............................KP 20/28
Lymypiilo...............KM 07/08.............................KP 22/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 22/30-33
Dada....................KU 07/08...............................KP 27/
tytti82..................TM 05/08...............................KP 27/30-33
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 29/28
Liinakko................TM 07/08................................KP 29/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 38/29

[/quote]


HAAVEISSA TOINEN


Annemaarit............KM 08/08................................KP 7/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP 11/
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 22/27-29(pt)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 29/31
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS


woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 4
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 7/36
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 15/27
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 17/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 17/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 17/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Äittä-67...................KM 07/08.......................................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP

[color]


HAAVEISSA NELJÄS


Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 8/30 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08................................KP24/30-31 *yk2
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08..........KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES

mother4..................TM,KM 6/08............................KP 11/27-28 *yk4
Millukka...................KM 05/08...............................KP 28/30 *yk13
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 48/32-38


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP13/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sini74
Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:


 
Pikaiset omat navat näin perjantai-illan päätteeksi:

Täällä sit sairastetaan oikein urakalla: nielurisat, limakalvot ja poskiontelot on tulehtuneet, nenä on niin tukossa että nenän kautta ei henkeä kulje pihaustakaan ja nielu niin turvonnut ettei meinaa uni tulla kun ei oikein sitäkään kautta henki meinaa kulkea. Tähän päälle vihlovat selkäkivut ja päänsärky, sekä 38 asteen kuume... ja olo on sen mukainen. :(

Jotenkin tuli sellainen fiilis, että jos tuolla olisi jotain ihanaa alkanut, niin mahtaisiko se tällaista kestää... ? Antibiootitkin oli pakko ottaa joita ei saa raskaana syödä, kun benisiliini ei kuulemma noita kaikkia pysty hoitamaan... :(
Mutta oliskohan niin, että kun mahd. hedelmöittymisestä kuitenkin olis vasta muutama hassu päivä, niin ei vielä haittais kun on vaan viiden päivän kuurikin... Eli kuuri loppuu ennen kuin mahd. raskautta edes voisi todeta...?

No juu, kaippa minä koitan saada unta. Toivottavasti muilla on mukavampi viikonloppu.

-Meritähti-
 
Mulle sattui onnettomuus siivotessa (ei siis pitäis siivota :kieh: :kieh: ). Töiden jälkeen aattelin, että pesasempas ton wc:n samantien, että illalla ei tartte tehdä muuta, kun syödä karkkia ja lihoa :LOL: . Sain lavuaarin, pöntön ja lattiat pestyä ja sain kuningas-ajatuksen, että pesempäs ton likakaivon, kun en oo sitä pitkään aikaan pessy. Siinä sitä sitten harjalla hinkkasin ja saippuainen käsi lipsahti niin, että terävä sementtireuna viilsi kunnon haavan sormeen. Nyt toi etusormi on kaksi kertaa niin paksu kuin normaalisti. Verta vuotaa edelleen vähän väliä ja kipu on mahtava. Sormi on osin tunnoton, mutta lääkäriin en lähde (mähän en siis oo hoitsu :saint: ), no sen verran myönnyin, että soitin päivystykseen,mutta sinne en mene, niin kauan kun henki pihisee, eikä sormi oo kuoliossa. :eek: :LOL: .
Et silleen. En nyt muista mitä täytys kommentoida :ashamed: .
Mutta yhteisesti :hug: :hug: ja kivaa viikkistä... :heart: :flower:
 
happihyppy:

Päätin odotella Maanantaihin että tulee loput tulokset.
Siis ongelma on nyt että kokeissa käytyäni ei alustavassa virtsakokeessa löytynyt mitään vaan se oli täysin puhdas, ei siis jälkeäkään verestä tai muustakaan.
Virtsatessa ei siis satu, hätä on vain usein ja tuntuu paine.
Kuumetta oli toissa pv yli 39, eilen yli 38 ja tänään oli yhes vaihees hitusen yli 37 eli laskee kovasti. tänään ei ole tarttenu enää lääkettä kuumeeseen.
Uskon siis nyt sitten itse veren ehkä tulleenkin jostakin muualta..
mutta arvoitukseksi jää miksi kuitenki crp vähän kohollaan ja miksi kuume.
Sitä tosin liikkeellä ja itse työssä jossa tekemisissä satojen ihmisten kanssa/pv.
Kuumeen en toisinsanoen usko liittyvän ongelmaani,
alustavasti lääkäri osasi sanoa ettei kyse munuaistulehduksesta mutta muuta ei tienny..
joten en aloita lääkettä ennen ku ne itekää tietää mihin. :kieh:
On ihan hyvä olokin.

Sit toi vuoto toki mietityttää itseä, menkkojen pitäs normaalin kierron mukaan pikkuhiljaa alkaa oireilee joten mikä oli tuo yhden pisukäynnin kestänyt vuoto?
 
Ai niin, Meritähdelle pikaista paranemista


Dada: onpas mysteeri. Toivotaan, että menee itsestään ohi. Tuo painon tunne voi kyllä olla raskausoirekin. Vai voisko siellä jokin muu painaa virtsarakkoa? Milloin sulta on ultrattu kohtua viimeksi? Mulla kun on ollut niitä myoomia, niin tiedän, että ne nekin voi oireilla noin. Joskus niitä on siinä kohdun ulkopuolellakin. Mulla tosin ei oireilleet muuten kuin, että kohtu kasvoi.
 
happari:

Kovasti raskausoireeksi toivon.
Muuta se ei oikein voi olla..tai tokihan mitä tahansa VOI olla mutta multa vasta ultrattiin kohtu ja ympäristö + leikattiin ku ja oikea munatorvi sen mukana tos kolmisen(?) kk sitten.. eli ekaa kiertoa niitten jäljiltä mennään.
Toivottavasti selkii maanantaina.
 
:hug: kaikille joille täti saapui.

Meritähdelle ja Dadalle parantumistoivotuksia. Mulla on kans jotain ihme vaivaa. Ei tarvi ravata vessassa, mutta välillä vihloo alamahaa ja sit joskus vähä niinku kirvelee vessareissun jälkeen. Mulla on kyllä usein ollu sellasta että oon luullu että on pissatulehdus sen perusteella että maha on kipeenä, mutta ilmeisesti oon vaan kylmettyny ja se on johtunu siitä. Täytyy ny kattoo josko tää menis ohi. Ovisajatki alkas pikku hiljaa kolkutella ovelle ja täytys alotella aktiivipuuhastelut :D

Illan suunnielmatki pitäis päättää. Miehen veljen 40v synttärien juhlinta. Eli siis mentäis ryyppään jonnekki hornan tuuttiin ravintolaan taksilla joka maksaa maltaita.
Sitten vielä tiiän että aina tulee riitaa ukkelin kans ja kun noi tärppiajat alkaa olla käsillä ei kyllä tarttis riidellä, koska mulla on tapana mököttää ja riita venyy ja petipuuhat kärsii.....
Ja vielä tytön 10v synttärit olis kirkossa ja seurakuntakodilla että sitten en pääsis
niihinkään. Kyllä melkein näyttäs siltä että parempi jäädä kotiin, mutta siinäki on ongelmat. Mies ei lähde kuitenkaan yksin ja jos minä en lähde se saattaa alkaa mököttää....
Että tällastapa täällä pohdiskelen......ja saapa nähdä mitä ilta tuo tullessaan =)

Hauskaa viikonloppua kaikille!
 
Dada yrittää nyt pysytellä pari pv pois koneen äärestä.
Jokseenkin jännittää seuraavat jokunen päivä, alkaako menkat vaiko ei ja minähän olen aivan maani myynyt Kun alkaa..

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Dadalle tsemppiä, toivotaan, että plussa pärähtää. Pahoittelut tädin yllättämille. Heinäkuun helteille sitten synnyttämään :)

Mulla on kadonnut ne mun kirjoittamat oireet, ei tuu enää valkovuotoa eikä tunnu mitään kipua. Toisaalta olisi ollut kiva, kun olisi jatkunut nuo oireet, olisin voinut ajatella, että ovat raskausoireita. Nyt kuivaakin kuivempaa ollut valkovuodon suhteen. Tänään lähdetään viihteelle ja menee varmaan vinkkupullo jos toinenkin :) Vähän takarvivossa jyskyttää, että mitä jos oonkin raskaan, mutta eihän sellaisessa odotuksessa voi koko ajan elää. Viikon kuitenkin voi vielä elätellä toiveita. Pitkää pinnaa meille ja mukavaa syksyistä viikonloppua kaikille!
 
Voi että pari viime päivää ovat olleet alakuloisia. :eek: Eilen olisi tullut täyteen 16+0, ja aloin taas miettimään, miksi tuli KM ja miten ihanaa olisi olla vielä raskaana. Vihaan litteää mahaa, haluan kummun. :( Mahaa on edelleen vihlonut välillä menkkamaisesti, mutta muita menkkaoireita ei ole, esim. rintojen arkuutta.

Eilen oltiin miehen kanssa kavereiden luona viettämässä iltaa. Tämä päivä menee siivoillen ja kenties leipoen.

Hyvää viikonloppua kaikille! :)
 
No niin, Yltiöpositiivisuus koe-jakso on nyt täyttynyt (kuten päivistä näette)
On aika tehdä yhteenveto ja listata tulokset.
Tutkimusmenetelmät:
1. Olen raskaana -metodi koko kk
2. Greippimehua 1. kk
3. Niskaseisontaa säkkituolissa pupuilun jälkeen ovulaation aikaan
4. Lekurin aukiolotutkimus eli tuubien huuhtelu

Tulokset:
1. Kahtena päivänä huono olo
2. Rinnat kipeät vuoropäivinä ja tunteina
3. Vihlontaa ja valkovuotoa miten milloinkin

Ja TADAA

4. Tänä aamuna niin vaalea ettei mitään järkeä HAAMU, mutta jopa mies sen erotti


:D :D :D :D :D :D :D
 

Yhteistyössä