Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti
SusSoo: Voi ei! Toivottavasti nyt on vaan väärä hälytys kyseessä ja pikku Sisu jaksaa olla tarpeeksi sisukas siellä massussa :hug: . Täällä on teille peukut pystyssä että kaikki menee hyvin. Me ei haluta sua tänne palstalle enää takas, joten pysy nyt vaan siellä odottajissa :hug: .

Julietta no osa syy on varmaa se et se on sanonu et ei haluu mummoksi vielä ku se ei oo alun alkaen tykänny must ja sanonu sen suoraanki ja useesti...toivoo vissiin vieläki et poika löytäs jonku toisen mut pikkuhiljaa se taitaa kyllä alkaa luovuttaan ku kuiten olemma jo yli 7v ollu yhessä...mut ei se kovin kiva ollu ku tiän et olen pikkasen pyöreä jo valmiiksi ilman vauvamahaaki niin ruveta tolleen sanoon... :ashamed: meni se kyllä hiljaseksi ku sanoin et on 2kg painoa tipahtanu ja lisä tiputus olis haaveissa... ;)

SusSoo huomasin, että mennään ihan samoilla viikoilla (6+2) ja mullakin on torstaina ultra missä selviää onko enää eloa kohdussa. Ja voitko uskoa...valitettavasti mullakin alkoi taas ruskea tuhruvuoto tänään :'( Ja aikamoiset menkkajomotukset joten taitaa mennä tämäkin kesken. Sinänsä en ole yhtään yllättynyt kun tämä oli niin odotettavissa.Tässä kohtaa ne on aina menneet kesken.Mikä ihme tässä kuudennessa viikossa voi olla että siihen tyssää?Ja kun mitään vikaakaan ei pitäisi olla, tai ei ainakaan ole jäänyt testeistä kiinni. Eniten harmittaa, että pahoinvointi oli ilmiselvää ja varsinkin eilen oli tosi huono olla. Ja voitteko kuvitella, oli siitä onnellinen! Sain tuntea jotain konkreettista raskaudesta mut tais ollakin vain enteilyä tästä vuodosta tai jotain...Mutta pakko jaksaa odottaa torstain tuomioon.Jos saan taas huonoja uutisia niin toivottavasti saan hoidettua keskenmenon ennen lomia pois ettei pilaa ainakaan lomaa! Ja SusSoolle paljon voimia!!!

HAAVEISSA ESIKOINEN

Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08.............................KP 5/32
Kaa 29v...................KM 11/07, 4/08....................KP
ElinaMaria...............KM 02/08 , 04/08.................KP
Pink1......................KU 12/07..............................KP 13/28
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 17/30-35
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 19/27-30
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 25/?
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 29/30
Riine.......................KM 10/07..............................KP 32/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 7/27-30
JJ-t...........................KM 12/07, 5/08....................KP 2/30-33
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 7/30
Miracle....................KM 04/08..............................KP 10/28-31
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 12/30
dinaho...................KM 06/07...............................KP 56/28
Allusmamma..........KM 04/08...............................KP

HAAVEISSA TOINEN

Mae.....................KM 04/08.............................KP 3/34
Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 14/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 16/29
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07...............KP 16/28(palstatauolla)
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 3/26
Sonja74..................KM 07/07..............................KP28/26-29
Fleur05...................KM 02/08.............................KP 32/?
Myymä....................KM 09/07.............................KP 53/31(-39)

HAAVEISSA KOLMAS

Orchid................enkelipoika 06/07.....................KP 13/27 (palstatauolla)
Luminia...................KM 02/08..............................KP 20/32
Singa........................KM 10/07............................KP 24/28-32
Lemontree..............KM 2/08................................KP 5/28
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 24/?
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP25/32-36

HAAVEISSA NELJÄS

Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 24/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 25/33
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 27/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 5/28-29
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 36/27
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

PLUSSANNEET

Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
Toive81...................04/08
Sussoo....................04/08
Daizz.......................05/08
Frizzante.................05/08
Mymmyryy...............05/08
Tuulenpuuska.........05/08
Pompo79................05/08

Voi että Toive81! :hug: Toivotaan nyt kovasti että tuo on vain alkuraskauden normaalia vuotoa eikä tuosta muutu tai lisäänny! Voimia sinulle!

Tuo kuudes viikko (tai siis seitsemäs) on näköjään tosi harmillinen viikko. Itsekin tuota samaa juttua olen pähkäillyt, kun olen törmännyt useamminkin että tuolla viikolla juuri kesken on mennyt. Kuten itsellänikin. Tietääkö joku tästä enemmän? Mutta toivotaan kovasti, ettei näin nyt ole käynyt Toiveen tai Sussoon kohdalla vaan kyse on ihan muusta!!

Alkuperäinen kirjoittaja Luminia:
Voi että Toive81! :hug: Toivotaan nyt kovasti että tuo on vain alkuraskauden normaalia vuotoa eikä tuosta muutu tai lisäänny! Voimia sinulle!

Tuo kuudes viikko (tai siis seitsemäs) on näköjään tosi harmillinen viikko. Itsekin tuota samaa juttua olen pähkäillyt, kun olen törmännyt useamminkin että tuolla viikolla juuri kesken on mennyt. Kuten itsellänikin. Tietääkö joku tästä enemmän? Mutta toivotaan kovasti, ettei näin nyt ole käynyt Toiveen tai Sussoon kohdalla vaan kyse on ihan muusta!!
Oisko, että siinä viidennen viikon jälestä tapahtuu ne suurimmat kehitysmuutokset. Siis Pitäisi tapahtua. ...mut jos niitä ei tapahdu... Tuulimunatkin kehittyy siihen viidennelle viikolle asti.

Peukkuja kaikille. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Sussoo, toivotaan parasta!! :hug:

Kärppis, mut eiks se oo riskialtista sielt sit ostaa?
Omat riskinsä on tietysti (tosin voihan siihen itse vaikuttaa tutustumalla myyjän palautteisiin huolella yms. keinoilla). :) Vaatii riskinottokykyä ja tietynlaista hulluutta. :D Mut tarkempia juttuja voin kertoa vaikka yyveellä. ;)

Voi Sus soo ja toive81! Toivon niin, että kaikki kääntyy vielä parhain päin. :hug:

Itsellä on viikkoja kai vasta 4+ jotain, ja kauhean paljon pelkään koko ajan. Olen aina ollut oikein peruspessimisti ja varaudun aina pahimpaan. Tässä hommassa vaan se "pessimisti ei pety koskaan" ei taida pitää paikkaansa. :(

Hullu olen kun oikein lietson ja surffailin taas keskenmenoista. Löysin jonkun tutkimuksen, jonka mukaan vaan 2% rv6 normaaleiksi todetuista raskauksista päättyisi keskenmenoon aiempien tutkimusten n.10% sijaan. Meillähän oli viimeksi kaikki ok rv 6+4... Mutta jotenkin täällä tuntuu, että mahtaakohan kuitenkaan pitää paikkaansa. Tosi monet on kuitenkin alkuraskauden ultrassa käynyt ja kaikki silloin vielä ollut kunnossa.

Mutta onnittelut naimisiin menijöille! :flower: Me ponkaistiin maistraattiin viime elokuussa ja vietettiin ihanat matalan profiilin juhlat, juuri meidän näköiset. Jotkut kaukaisemmat sukulaiset pettyi, kun ei päässeet häihin, mutta oon niiiin tyytyväinen ettei piitatty siitä, vaan tehtiin niinkuin hyvältä tuntui.

pikaisesti..

Toive ja Sussoo: :hug: toivotaan kovasti että tuhruttelu olisi aivan harmitonta!! Että pikkuiset jaksaisivat mukana pysyä!

Kärppänä heinälatoon laitan sulle yy:tä jahka kerkeen..

kiitokset vinkistä.. mut saattaa olla että mulla ei kantti kestä ottaa riskiä että puku ei olisikaan sopiva..

SusSoo
Voi Toive :hug: en olisi kyllä sinullekaan tuota epätietoisuutta suonut. Mulla ei ole ollut enää aamun jälkeen mitään vuotoa, mutta vatsa on hieman kipeänä. Mutta... kun mulla ei ole enää minkäänlaisia raskausoireita eli olotila on ihan sellainen normaali, ihan liian normaali. Miehenikin myös sanoi, että ihan kuulostaa keskenmenneeltä eli samanlaiselta kuin esim. tammikuussa :/ Minäkin ehdin jo innoissani iloita pienistä oireista viime viikon loppupuolella. Mulla on edelliset menny kesken rv10 ja rv14, joten tämä saattaakin mennä jo siis aikaisemmassa vaiheessa. Olen itse alkanut epäillä jopa tuulimunaa. Olen tänään ottanut levon kannalta (ja murjottanut sängyssä ). Mulla on tosi tärkeä työpäivä huomenna ja en voi olla missään nimessä töistä poissa. Joten yritän pitää "Sisua" sen vuoksi erityisesti vielä huomisenkin matkassa. Kamala kun pitää yrittää esittää pirteää ja reipasta, kun oikeesti olo on ihan surkea :( Yhdelle työkaverille oli pakko kertoa tilanteestani, koska mun pitää antaa sille mun lapsiryhmä torstaina ultran ajaksi. Voi Toive :wave: kovasti toivon sinulle onnea matkaan ja toivottavasti saamme molemmat hyviä ultrakuulumisia torstaina. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
kärppis, kyl mä ainaski ennemmin maksan vähä enempi ja saan mittatilaustyönä puvun kuin otan riskialttiisti ebaysta jollon puku ei ehkä ole edes sopiva..
Ihan oma valinta. :D Vinkkasin vain. ...jos tahtoo säästövinkkejä.. :whistle: (ja p.s. nekin puvut tehdään sun mittojen mukaan ...silläpä epäilen, että tuo sun laittama nettikauppa ottaa ne mitat ja laittaa ne niille samaisille myyjille. Niiden omien tietojenkin mukaan puvut on aasialaisia).

No, nyt on tullut taas vähän huonoja uutisia kaikkien plussien jälkeen... :hug: Kurjaa. Ehkä vielä kuitenkin asiat selviää paremmin päin...

Ja jos on surua, niin myös iloa - onnea naimisiin menijöille!

Mää en oikein tiedä, mitä mulle kuuluu. Sain haamun sunnuntaina, mutta aika hailakan. Pitää testata muutaman päivän päästä uudelleeen. Joka tapauksessa menkkoja ei ole kuulunut, nyt on kp32, kierto oli ennen 28-30pv, km:n jälkeen 26 ja 27. Myöhässä ne kuitenkin on. Pelkään taas vaan, että on tuulimuna, kun oli niin valju viiva. (viimeksi oli kyllä ihan kunnollinen.) Kohta sen näkee, mutta en kyllä vielä hihku riemusta, katsotaan, mitä tästä tulee :/

Toive ja SusSoo kovasti voimia ja tsemppiä, toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin. :hug:
Aikas mahtava plussapino on tänne saatu, onnea kaikille!! Ja onnea meille muillekin jotka toivottavasti tullaan perässä! :) :heart:
ON... Nyt menossa kp33 ja tätiä ei näy ei kuulu. Pisin kierto km:n jälkeen on ollut just toi 33, et saas nähdä kuin käy. viimekshän kierto oli vaan 29 päivää. Koko päivän (ja yön, olen yövuorossa taasen) on ollut sellanen tunne että kohta jotain hulahtaa ja side pöksyissä varmuuden vuoksi. Mut ei mitään, valkkaria vaan lorahtelee... Alavatsassa on jonkinlaisia tuntemuksia ajoittain, mutta ei mitään kipuja. Rinnat tuli päivällä hieman kipeiks, mutta niinhän ne on ollut nyt useesti ennen menkkoja. Pakko vaan ootella ja katella, en aijo viel kuitenkaan testata, kun pettyisin jos/kun se olis kuitenkin nega. :ashamed: Kauhiaa vaan tällänen piinailu! |O
Auringonpaistetta kaikille!! :flower:

Huomenta!

Onnea haamusta Fleur05!
Jospa se siitä vahvistuu! Hieno juttu! Tulehan sitten kertomaan, mitä testi näytti. Testaatko tänään vai huomenna? ;)

Riinelle tsemppiä!
Toivotaan, että sieltä vielä plussa pärähtää! Milloinkas sinä meinasit testata, jos et ihan vielä?

Sussoo, oikein paljon voimia sinulle! Lepää tänään oikein kunnolla. Toivotaan että Sisu pysyy kyydissä.

Aurinkoista päivää kaikille!

fleur onnittelut haamusta. toivottavasti vahvistuu! :heart:

riinelle suuren suuri plussa :whistle: puhuri!

sussoo ja toive nyt toivotaan vaan parasta! mutta hyvä ettei enään ole vuotoa, joskos luonto pelotteli vaan. peukut pystyssä teiän puolesta!

(.) vatsa turvoksissa etenkin iltaisin, tissit sattuu ja vatsassa nippailee -kattotaan kuinka käy... ;)

iltsu-natsu :wave:

Varovaiset onnittelut fleur haamusta :flower:

Toive ja sussoo tsempitykset täältäkin, toivotaan parasta sormet ja varpaat ristissä

iltsu-natsu Kuulostaa lupaavalta =)

Omaa napaa... tämä tädin vierailu on ollut kyllä lievästi sanottuna erikoinen... Ensin pari päivää tuhnua, sitten ei mitään, sitten vuorokausi vuotoa ja vaihtui taas tuhnuun. En jaksa kuitenkaan kovin paljoa siitä stressata, sanoivat silloin sairaalassa, että voi olla ekat menkat km: on jälkeen erilaiset kuin normaalisti. Perjantaina pääsee miehen kanssa viettämään pitkää viikonloppua reissun päälle, tekee ihan hyvää päästä tuulettamaan nuppia näistä normiympyröistä... Sieltä kun tullaan alkaakin sitten armoton peittojen pöllytys, että nuijapäitä on varmasti tarpeeksi matkalla :whistle: . Onneksi tuo ukkokulta on yhtä innolla tässä vauvanhankkimistouhussa mukana kuin minäkin. Välillä tuntuu, että sillä on jopa kovempi vauvakuume, kuin mitä minulla. :heart:

SusSoo
Kyllä mä irrotin otteeni jo tuolta odotuspuolelta
Poistuin siis tammikuisten listoilta. Vuotoa ei paljon, mutta kivut aika kovat. Se on vain ajan kysymys kun meidän vauvanalku poistuu. No, olisi se pitänyt heti arvata että tämäkin menee kesken
En palaa tänne kuumeilijoihin. Nyt täytyy ajan kulua. Voi olla, että ehkä joskus vielä voin palata tänne kuumeilijoihin tai sitten en. En tiedä onko tämä kolmas keskenmeno jo merkki siitä, että meille on määrätty vain nuo kaksi iki-ihanaa tytärtä :heart: :heart: . Suurperhe meistä kuitenkin tulee tässä vuosien mittaan, sillä meidän perheeseen on tulossa jossakin vaiheessa oikeastikin lapsia jotka eivät ole meidän biologisia.

Käyn täällä tervehtimässä teitä kuitenkin. On ihanaa lukea plussauutisia ja varsinkin niitä, joiden palkintona on pieni nyytti.

Ihanaa ja lämpöistä kesää teille kaikille rakkaat kanssasisaret
-Sussoo-

Kiitokset kevät toivotuksista. Vielä täällä tulee käytyä (kaavoihin kangistunut) :) Meillä ero meneillään..toivottavasti elämä vielä hymyilee jonain päivänä. Oli kiva palstailla kanssanne.

SusSoo voi ei! Haluan kuitenkin vielä toivoa sun puolesta parasta! Eikös jossain sanota että kovatkin kivut voivat olla ihan normaalia jos vuoto ei runsastu? :| Onneksi sulla on kuitenkin kaksi lasta niin varmasti vielä niitä lisää saat! Mutta haluan vielä toivoa parasta! Etkös kuitenkin ultraan vielä mene?
Tänään taas ei ainakaan vielä ole tuhruillut, mutta vatsassa nipistelee nyt erilailla, sillai huonommalla tavalla, kokonaisvaltaisesti ja se on ennekin enteillyt pahaa, mutta huoh kun vielä ylihuomiseen jaksais!!! Tänään työkaveri tuli uunituoreen vauvansa kanssa visiitille ja ei tehnyt niin pahaa katsoa kuin pelkäsin. Totesin vain mielessäni että mahdanko IKINÄ saada omaa vauvaa??? Aika kiven alla tuntuu olevan :'(
Olenpas taas positiivisella mielellä, ärr... |O

Riinelle superhyper plussapuhurit täältä!

Sussoolle hirmuisesti lohtuhalauksia

Erzille kanssa pahoittelut erosta :'( Kyllä sinä varmasti löydät vielä onnen. Mulla meni puoltoista vuotta avioeron jälkeen kun löysin tuon nykyisen mieheni ja olen todennut monet kerrat että en tiennyt että näin onnellinen voi olla. Vaikka ei entisesäkään avioliitossani sen kummemmin ollut mitään vikaa, kuin että mies ei enää jostain syystä enää rakastanut minua.
Ehkä sinäkin löydät sen oman kohtalosi ja jos sieltä niitä pienokaisiakin olisi sitten joskus luvassa. Yritä pitää mieli pirteänä vaikka vaikeata varmasti nyt on. Halauksia!

Miraclelle onnittelut kihlauksesta ja tulevista häistä!

Vielä pikaisesti omanapa! Tänään bongasin mahtavat ovislimat! En noin isoja limoja ole koskaan ennen bongannut. Että kyllä Glandin 25 on ollut hirmuisesti apua. Nyt saattaisi ehkä se plussauskin säkällä onnistua.... En kyllä uskalla liikoja toivoa. Viime kierrosta söin Jättihelokkia eikä siitä ollut mitään hyötyä. Mutta nyt on täysin selvä ero viimekiertoon. Peittojakin ollaan heiluteltu ahkerasti, joten siitä ei ainakaan voi olla puutetta.

Hyvää päivänjatkoa kaikille!

Yhteistyössä