Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti
yäääääääääää |O ei ollu parku kaukan ku kävimmä miehen kotona sen äitiä moikkaamassa... mies ensin halasi äitiään ja toivotteli äitienpäivät no mie sit vierestä kasn toivottelin äitienpäivät ja halasin sitä...ku se äiti sit päästi irti musta se silitteli mun mahaa ja sano et "ihan hasuulle näyttä toi sun maha" ja hymyli silleen merkitsevästi... :'( ei olla kerrottu heille tammikuun alussa tapahtuneesta keskenmenosta mitään koska vauva piti olla iloinen syntymäpäivä yllätys molempien äideille (kummatkin tammikuun lopulla syntyneet)... nyt se sit tolleen sanoo!!! :'( |O minkäs sille voi jos on muutama kilo päässy tuleen lisää...uudesta vauvasta ei yrityksestä huolimatta ole vielä tietoakaan!! :'(

Onnea viel Pompolle! Ja ihanaa MyAngels et ultrakuulumiset oli hyviä!

Kopioin toisesta omat kuulumiset ku oon laiskalla tuulella :whistle:

Me ollaa koko pvä oltu liikenteessä, oli noutopöytäruokailua eka miehen mummon ja äidin yms. kans ja semmosia äitienpvä juttuja :)

Ja sit tiiätteks mitä, käytii kahtomas jo vihkipaikkoja!!! Eli tää tyttö meneekin vihille jo tän vuoden loppukesäl/alkusyksyllä!!!!:heart::heart: Eli aika haipakkaa ollu, meinaa vast ny parina pvänä ollaan noita mietitty, koska miehen kans aateltii, et ny ois helppo viel men vihille ko lapsia ei (toivot.vielä eli hope so et pian ois!) ole, kiirus vähä tulee mut varmaan menee kaik hyvin!! n. 50 hengen häät tulis!

Katsottii jo yhtä pitokartanoa ja voi että se oli ihana paikka!! Toivot. siel olis sopivia aikoja sit syyskuulle!! :heart: Moon niiiiiii iloinen!! Ja kaasonkin jo sain! Mun todel hyvä ystävä hoitaa sen pestin ja se onki siihe hommaa kaikkein paras, tosi innostuva ja kekseliäs nainen! Voi ei miten oonki iloinen! tänää saatiinki hirmusesti kihlaonnitteluja ku sana pistettiin kiertämään :D

Fey
Laitetaan mulle sitten niin, et tänään ois KP 2, eli oisko se se sit vaiks niin et 2/26.... Nyt on jotenkin nuo kierrot päin prinkkalaa. Aiempien KM:n jälkeen kierrot asettu heti ja menkat alko normaalisti muutenkin. Nyt alussa sit ollu tota tuhruttelua. No täytyypi kysyä itse tohtorilta ku hänet tässä lähiaikoina tapaan. ;)

Meillä oli myös Miracle aikoinaan nopea tahti hääasiassa: Helmikuussa päätettiin naimisiinmenosta ja Kesäkuussa oli hääpäivä (kihlois kyl oltiin oltu jo jokunen vuos). Hyvin ehti tekemään kaikki järjestelyt.

Ihanaa kulla MyAngelsin kuulumisia ja mikä parasta kaikki näyttää niiiiin hyvältä!!!

Fey :heart:

Fey, kiva kuulla muiltakin näitä kokemuksia! :) Vuokrasikko puvun vai ostitko ja kui paljo väkeä häissä yms, kerro kaikki!! Muutkin, hääkokemuksia ja ideoita tännepäin!! YV:llä voi laittaa jos tähä ei viitsi kirjailla! :) Olis ihana kuulla erilaisista häistä et millasia teil on ollu! :heart: =)

iltoja!

tulinpas täälläkin pyörähtämään kun toin pojan nukkumaan. Ihana päivä ollut =)
aamulla sain lahjan ja kukan sänkyyn.. päivällä syötiin hyvin ja muuten onkin mennyt ulkoillessa päivä. Iltapäivästä käytiin ongella kun poju niin hirveesti siitä tykkää.

Hyvää äitienpäivää myös tänne! :flower:

Uusille oikein paljon tervetuloa! On jäänyt aikaisemmin sanomatta.

Miraclelle
onnea kihlautumisesta! Meillä myös tiedossa syyshäät.. aika ja paikka on lyöty lukkoon.. ja hääpuvun sovitukseen pitäisi aika varata. Itse aioin puvun vuokrata kun ei yksinkertaisesti ole vara ostaa.. sanoi liikkeessä että milloin vaan voi ajan varata ja tulla sovittelemaan =)

MulMul: :hug: Varmana tuntuu enemmän kun kurjalle :(

Pompolle
oikein paljon onnea! :flower:

Myangels: Ihanaa kun kävit kuulumisia kirjoittelemassa :D

Mukavasti plussanneitten lista kasvaa :D

Itsellä ei oikein mitään hajua kierrosta.. ja hyvä niin.. aikalailla kierron puoliväliä varmaan.. loppuviikosta olin ihan tajuttoman kipeä alamahasta ja kipu onneksi la iltana helpotti. Mutta muuten tänne ei mitään kummaa =)
neuvolasta sanottiin sillon keväällä että kesällä ottaa yhteyttä jos ei vauvaa ala kuulumaan mutta nyt on fiilikset ainakin semmoiset että odotellaan häät ensin alta pois ja aletaan sitten vasta murehtia jos on aihetta. toki vauva saa ilmoittaa tulostaan aiemminkin jos on tullakseen =)

tiistaina mulla on se lääkäri ja se tarkistaa tuon oikeanpuoleisen munasarjan seudun kun se yksityinen silloin kaiketi jotain siellä näki/oli näkevinään. no, se selviää sitten tiistaina onko siellä mitään häikkää vai ei.

meidän pikku poika opetteli kuivaksi :D :heart: nyt menossa muistaaksnei viides yö ilman vaippaa.. yks ilta vaan sano että ei laiteta vaippaa ja kuivana pysynyt :D ajattelin että ehkä joskus ensitalvena kun 3v alkaa tulla täyteen niin rupeis opettelemaan. itsellä kun ei mitään hajua missä iässä sekin vaihe tapahtuu.. vaikka taitaa olla yksilöllistä tuokin.

mut nyt menen telkun ääreen.. aamulla taas töihin.

Moikka kaikille!!! Olen muista pinoista vähän taustaillut ja kaikenmoista on ehtinytkin tapahtumaan. Mulle voi päivittää kp 1/30-33 tänään alkoi vuoto rv. 4+3 eli kemiallisesta taitaa olla kyse :ashamed: kivut on jotakin tosi kamalaa ollut, mutta alkaa helpottaa ja lämmötkin alkaa tippumaan. näyttää siis siltä että menkat ne tässä olisi ja voisin clomejakin jatkaa :D

tää päivä on ollut aikamoista tunteiden sekamelskaa. puolet päivästä oon itkenyt ja nyt pikkuhuljaa alkaa tajuamaan ja hyväksymään tilanteen. jos en olis testaillut herkillä jo dpo. 10 niin en olis tiennyt hedelmöittymisestä. tästä lähtien aion pitää testit kaupassa, kunnes oikeasti olen myöhässä :kieh:

puolivuotta meni edellisestä keskenmenosta ja tuloksena kemiallinen, kyllä ihmistä voidaan koetella!!! :'( nyt vaan positiivista mieltä ja ennenkaikkea malttia mukaan ja takaisin kuumeilemaan! :D

miracle: about sen 450euroa.. sisältää pukuun kuuluvan alushameen+ muut lisukkeet mitä puvussa on.. sekä puvun "muokkauksen" jos tarvis.
ja vuokrausaika oli sillä lailla että torstaina puvun haku ja tiistaina palautus.. sen tarekmmin en vielä kerennyt kysellä kun pikaiseen vaan liikkeessä pyörähdin jos sais parin viikon sisällä varattua sen ajan niin olen sitten viisaampi.

JJt: :hug: positiivista mieltä vaan ystäväiseni!
varmasti tuntuu pahalta.. täällä alkaa olla 9kk takana kun todettiin ettei pikkuisen sydän syki.. voin osittain varmasti kuvitella miltä tuntuu :/ mutta pää pystyyn! eikös vaan ;)

Danjuska juu kyl se kurjalle tuntu ku tää anoppi on sanonu et ei vielä mummoksi halua moneen vuoteen ku vielä ite niin nuori (hieman alle 50v)...siksi mie tota niin suuresti jäin ihmetteleen!! |O :'( mut ei se meijän vauva haaveita silti estä toteutumasta vaikka ei mummoksi vielä tahtoskaan ku me se vaava halutaan!! ;)

Onnea Pompo! :flower: Siirretäänkin sinut sitten seuraavaksi plussanneisiin tuolta haamuilijoista! =)

Voimahaleja :hug: JJ-t!!!

Päivittelen huomenna paremmalla ajalla listaa, ehdin vain muutamat kp:t korjata. Nyt jääkiekon pariin :wave:

Täällä taitaa olla jotain kummaa tuhruttelua liikkeellä, liityn joukkoon... Perjantaista asti on tuhruttanut, mutta kunnolla ei tule... En kyllä ymmärrä tätä, mutta kai se jotenkin liittyy km:eek:on. Nyt siis pitäisi olla ekat menkat km jälkeen... Kiertopäivä olisi (siis jos tämä nyt sitten menkat on) 4/32. Eilinen meni pihahommissa, on niin ihanaa kaivaa kukkapenkkejä omaan pihaan :heart: . Ja näin vielä illalla ihanaa kummipoikaanikin. Hän oli jo iso mies (1v 6kk)

Hirveästi onnea Miracle kihlauksen ja tulevien häiden johdosta. Meillä tulee elokuussa 6-v kihloissa, mutta häistä ei ole vielä päätetty :kieh: . Sanoin kyllä eilen ukolle, että vauvalle (jos sellainen suodaan) tulee sama sukunimi, kun äipälle... Jos se saisi vähän vipinää kinttuihin :LOL: . Eipä silti, ihan hyvä on olla näinkin, ilman sitä papin aamentakin :) :heart:

Huomenta!!!

Enks ookkiin aikaseen hereillä? Yleensä tuhisen sinne kymmeneen asti. Nyt tuli herättyä kun mies lähti työmatkalle. Meni kyllä tosi hyvin työmatka siirtyi tälle viikolle viime viikosta kun oli se ovisviikko.

Mulle tuli eilen ihan järkky olkapääjumi!!! Sattuu ihan sikana nostaa kättä!! Olkaapäätä nostaessa ei satu, mutta jos kättä yrittää vähänkin liikuttaa niin pistää ihan sikana!!!
Tuli vaan mieleen, että millanen se on se kohdunulkoisen olkapääpistos?????? Mulla oli ehkä kiinnittymisvuotoa (toiovottavasti) perjantaina, joten voisko pistos tulla jo nyt enneku oon tehny ees testiä? Mulla on tosin ollut toi oikea olkapää ja hartia ihan jumissa 3 päivää ja päätä särkenyt kai sen takia. Oli ihana herätä tänään kun ei säre päätä!!! Miehen mukaan päänsärky ja hartiajumi johtuu kaksplussasta!!! :LOL:

Vatsatuntemuksia ollut vaikka minkälaisia ja mies ihmetteli mun silmien kiiltoa ja vetisyyttä! Oisko se hyvä merkki?? Lämmöt pysyy 35.8-36.7 tietämillä...

snowball: Tuo kukkapenkkien laitto on kivaa puuhaa! Itse ostin lauantaina semmosen kukkapenkinlaittosetin... harava, lapio ja sen semmosta siinä.

miracle ja muut: Täälläkin katsotaan lätkää ja aika vähän meinas mennä ainakin mulla hermot sen 2 ekaa erää!!! :D Mut ihanaa toi voitto!! Nyt vaan Canadasta voitto niin tulee helppo vastus seuraaviin peleihin! pidetään peukut pystyssä!! bd

mulmul: Voi ei! Tuo oli varmasti kova paikka! Mä kyllä ootan aina suullisen varmistuksen raskaudesta ennenkun alaln ketään onnittelemaan. On se nolo jos onnittelee eikä olekaan vauvaa ja varsinkin jos on jotain muutakin taustalla, vaikka ei sitten tietäisi asiasta! :hug:
Niin ja jos se anoppi on sen takia ehkäpä vitsinä sanonut ettei halua vielä mummoksi, jos sillä vaikka on iskostunut sanasta mummo semmoinen harmaahapsupää näkömuistiin. Tosin ei tuo kivalta varmasti tunnu, mutta ei hän varmaan tarkoittanut mitn sen enempää ja varmasti on ylpeä isovanhempi kun vauva tulee. :saint:

Danjuska ja miracle: Nyt äkkiä niitä pukuja sovittamaan!!! Uskokaa tai älkää, mutta tähän aikaan vuodesta jotkut suositut mallit ovat hyvinkin varattuja, kun morsiamet ovat nykyään niin ajoissa aina liikenteessä! :saint: Meillä oli häät viime kesänä ja parilla kaverilla myös, niin on hyvässä muistissa nää jutut... ONNEA vielä molemmille tulevista hääpäivistä!!!

Kiitos kiitos onnitteluista, ystäväiset! Ja minut olikin jo siirretty plussanneiden pinoon, kiitos siitäkin, sai siirtää. Lauantaiaamuna miehen kanssa yhdessä jännättiin testitulosta, ja vihdoin viimein siihen tuli se ihka oikea plussa eikä mikään haamu enää. Eli kyllä tässä sitten raskaana ollaan... uskomatonta mutta totta.

Onnittelut plussasta myös Sussoolle ja Pompolle! Ehkäpä odotuspuolella tavataan... Itse en tosin ole rohkaistunut vielä sinne kirjoittelemaan, enkä kyllä olisi ehtinytkään tässä äitienpäivän hässäkässä...

Myangels, mahtavaa, että teillä on kaikki hyvin. Sen teille kyllä iloilomielin suon kaiken kokemanne jälkeen. Koitetaan tosiaan pikkuhiljaa rohkaista mieltä että tohtis jo odotuspuolelle kirjoitella... Tuntuu vaan että vielä ei uskalla luottaa mihinkään kolmen kurjan kokemuksen jälkeen.

Kyselen ny täälläkin.. et mitä ihmettä mä teen näille mun hiuksille?? Ne on tosi elottomat ja kuivat (värinpoistoa tehny aiemmin joskus kolmestikin ja ai nou et se on pahasta :ashamed: ) ja niihi ei väri enää tartu kuin juuriin vaa.. ni mitä ihmet mä sit näille teen ku naimisiinki ko menis ni pitäs olla hienona (alotan tän pohtimisen tällei varmuuden vuoks aika aikasi :D)? auttakee ystävän pienet kultaiset!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Kyselen ny täälläkin.. et mitä ihmettä mä teen näille mun hiuksille?? Ne on tosi elottomat ja kuivat (värinpoistoa tehny aiemmin joskus kolmestikin ja ai nou et se on pahasta :ashamed: ) ja niihi ei väri enää tartu kuin juuriin vaa.. ni mitä ihmet mä sit näille teen ku naimisiinki ko menis ni pitäs olla hienona (alotan tän pohtimisen tällei varmuuden vuoks aika aikasi :D)? auttakee ystävän pienet kultaiset!! |O
Suosittelen varaamaan ajan hyvälle parturille. :D Poistuu murhe helpoiten ja parhaiten.

Omaan napaan: Meillä ei muutoksia, käyn täällä lukaisemassa, mut en ole kirjoitellut, kun tosiaan varsinaista yritystä ei vielä ole. Ja hyvä niin, ettei vielä tunnukaan siltä, et ois "pakko" yrittää, kun vähän epäilen, ovuloinko tällä hetkellä edes... Ennen se oli tosi selkeä, lähestulkoon kaikki mahdolliset merkit siitä oli nähtävissä. Mut laskennallisesti sen pitäis olla tänään, vaan ei. Ei mitäään merkkiäkään moisesta... Jotta katsotaan ja opitaan. =)

Mulla myöskin on tässä viime aikoina ärsyttänyt nämä hyvää tahtovat kyselijät, että no millois teille vauva. Ei saakeli, joskus voisi ajatella. En nyt ihan kaikille naapureille ja kaukaisemmille tuttaville viitsi paukauttaa, että no kuule, kun oli keskenmeno tuossa vähän aikaa sitten. :saint:

Mitä tästä opimme. Jos ei varmasti tarkemmin tiedä, miten asiat kenelläkin on, kantsii se suu pitää näistä vauva-asioista ihan supussa vaan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Fey, mulla alko just tommosella ihme tuhrulla menkat viimeks, (enne pillereitä ja niide aikana aina alko kunno vuodolla kerralla) tuli siis tuhrua yhtensä pvänä, sit seur. ei mitään, sit seur. pvänä tuli seksin jälkee verta vähäse ja sit ei taas mitään ja sitä seur. alko sit kunnon vuoto. Et niin ne menkat vain sit tuli..
Mulla oli myös ennen raskautumista menkat tämmöisiä. :) Saattoi olla viisikin päivää tiputtelua ja sit vasta aukesi hanat.

Gynellä tarkistettu ja kaikki silti ok... jostain syystä vaan noin (hormonitasot oli ok, ja raskaaksi tulin tuollaisesta kierrostakin huolimatta ;) )

Mut juu, menkkoja ainakin mulla tuo enteile. Raskaana en ollut.

Aa juu, ja tuoreille morsiamille onnea kanssa. B) Ja samalla viime tammikuun morsian vinkkaisee, että ebayn kautta saa hääpukuja (omaksi) vielä halvemmalla kuin vuokraamalla. :whistle: Vaatii tosin riskinottokykyä, mutta asiasta lisätietoja yyveellä, mikäli jotakuta kiinnostaa. B)

SusSoo
Tervehdys. Ajattelin käydä moikkaamassa ja ilmoittamassa, että joudun ehkä palaamaan takaisin tähän pinoon lähes samasta ovenraosta mistä ehdin jo odotuspuolelle hetkeksi livahtaa :( Tänään on ollut semmoisia merkkejä, että voi olla että meidän Sisu ei ollutkaan tarpeeksi sisukas pysymään matkassa. :/ Torstaina pääsen vasta ultraan, ja toivon kovasti että Sisu ainakin siihen asti matkassa pysyy mukana. Jos tämäkin menee kesken, niin luultavasti poistuu biologisen vauvan hankintahaaveet meidän perheen elämästä lopullisesti :'( Ilmoittelen miten tässä käy. Toivotaan kuitenkin parasta!

Sussoo ja Sisu 6+2

Tulinpa kans katsomaan mitäs tänne kuuluu... Onnea vaan kaikille plussanneille taas. Me käytiin perjantaina kuulemassa tulokset meidän pienen poismenosta ja niinhän siinä kävi että mitään ei löytynyt. Tytöllä oli ihan normaalit kromosomit ja ruumiinavauksessakin oli kaikki ollut ihan kunnossa. Istukkakin oli ollut ihan normaali ja verikokeet mitä musta otettiin oli täysin puhtaat. Lääkäri sanoi että epäilis istukan vaan olleen kiinnittynyt huonosti ja siitä johtuen ei lapsivettä tullut lisää ja istukka ei jaksanut pitää vauvan elintoimintoja yllä. 20% mahdollisuus on kuulemma siihen että tämä toistuu uudessa raskaudessa, joten pelko perseessä jatketaan uuden vaavin yritystä. Uutta raskautta kyllä seurataan kuulemma tarkemmin, mutta kyllä pelottaa jo valmiiksi ihan kamalasti. Jos vielä menetän lapsen niin melko varmasti lopetan sit yrityksen kokonaan. Kyllä yhden vauvan hautaaminen oli mulle jo tarpeeksi :'( . Loppuviikosta tai ens viikon alussa pitäis tätin tulla taas, saas nähdä miten käy. En kyllä vaan jotenkin usko että olisi vieläkään tärpännyt.

Yhteistyössä