iltoja!
tulinpas täälläkin pyörähtämään kun toin pojan nukkumaan. Ihana päivä ollut =)
aamulla sain lahjan ja kukan sänkyyn.. päivällä syötiin hyvin ja muuten onkin mennyt ulkoillessa päivä. Iltapäivästä käytiin ongella kun poju niin hirveesti siitä tykkää.
Hyvää äitienpäivää myös tänne! :flower:
Uusille oikein paljon tervetuloa! On jäänyt aikaisemmin sanomatta.
Miraclelle onnea kihlautumisesta! Meillä myös tiedossa syyshäät.. aika ja paikka on lyöty lukkoon.. ja hääpuvun sovitukseen pitäisi aika varata. Itse aioin puvun vuokrata kun ei yksinkertaisesti ole vara ostaa.. sanoi liikkeessä että milloin vaan voi ajan varata ja tulla sovittelemaan =)
MulMul: :hug: Varmana tuntuu enemmän kun kurjalle
Pompolle oikein paljon onnea! :flower:
Myangels: Ihanaa kun kävit kuulumisia kirjoittelemassa
Mukavasti plussanneitten lista kasvaa
Itsellä ei oikein mitään hajua kierrosta.. ja hyvä niin.. aikalailla kierron puoliväliä varmaan.. loppuviikosta olin ihan tajuttoman kipeä alamahasta ja kipu onneksi la iltana helpotti. Mutta muuten tänne ei mitään kummaa =)
neuvolasta sanottiin sillon keväällä että kesällä ottaa yhteyttä jos ei vauvaa ala kuulumaan mutta nyt on fiilikset ainakin semmoiset että odotellaan häät ensin alta pois ja aletaan sitten vasta murehtia jos on aihetta. toki vauva saa ilmoittaa tulostaan aiemminkin jos on tullakseen =)
tiistaina mulla on se lääkäri ja se tarkistaa tuon oikeanpuoleisen munasarjan seudun kun se yksityinen silloin kaiketi jotain siellä näki/oli näkevinään. no, se selviää sitten tiistaina onko siellä mitään häikkää vai ei.
meidän pikku poika opetteli kuivaksi
:heart: nyt menossa muistaaksnei viides yö ilman vaippaa.. yks ilta vaan sano että ei laiteta vaippaa ja kuivana pysynyt
ajattelin että ehkä joskus ensitalvena kun 3v alkaa tulla täyteen niin rupeis opettelemaan. itsellä kun ei mitään hajua missä iässä sekin vaihe tapahtuu.. vaikka taitaa olla yksilöllistä tuokin.
mut nyt menen telkun ääreen.. aamulla taas töihin.