Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti
Hei, muistatteko minkäläisia "oireita" teillä on ollut hedelmöittymisen hetkellä? Tarkoitan, että jos voitte erotella ajan ennen kiinnittymistä, sillä mulla ollut aina aika voimakkaita kiinnittymisvihlomisia, joista olen sit jo voinut "ennustaa" olevani raskaana. Mutta nyt tän viikon ollut myös outoja fiiliksiä (mm. turvotusta!!!)... Ja nyt sitä tietty kuvittelee niitä jo raskausoireiksi :eek: Vähänkö sitä on vainoharhainen :headwall: :headwall:

Kieltämättä syyhyttää nuo raskaustestit tuolla kaapissa :LOL: No, olen päättänyt odottaa AINA sinne kiertopäiville 36, joka on siis minun pisin kierto... Saapa nähä, kuinka hätähousun käy :whistle:

oi voi miten surkea olo...kevät lunssa päätti iskeä kyntensä kiinni minuun eikä meinaa millään pästää irti. :snotty: keuhkot yskiny kohta pellolle...
ei tainnu lussaa tulla tässäkään kierrossa on vaan niin semmmonen fiilis...mut toisaalta olin kyllä viimeksikki ennen lussa testiä kipeänä ihan samalla lailla ku nyttenki ja vielä samassa vaiheessa kiertoa...no ei piä toivoa liikoja sen näkee sitten 20 pvä tuleeko täti vai ei...

onnea uusille lussille, :hug: kaikille sitä tarvitseville!!

HAAVEISSA ESIKOINEN

Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08
Kaa 29v...................KM 11/07, 4/08....................KP
ElinaMaria...............KM 02/08 , 04/08.................KP
Pink1......................KU 12/07..............................KP 9/28
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 13/30-35
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 15/27-30
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 21/?
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 25/30
Riine.......................KM 10/07..............................KP 28/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 3/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 31/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 3/30
Miracle....................KM 04/08..............................KP 5/28-31
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 48/30
dinaho...................KM 06/07...............................KP52/28
Allusmamma..........KM 04/08...............................KP

HAAVEISSA TOINEN

Mae.....................KM 04/08
Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 10/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 12/29
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07....KP 14/28(palstatauolla)
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 23/29
Sonja74..................KM 07/07..............................KP24/26-29
Pompo79.............KM 03/08 ................................KP 26/-
Fleur05...................KM 02/08.............................KP 28/?
Myymä....................KM 09/07.............................KP 49/31(-39)

HAAVEISSA KOLMAS

Orchid................enkelipoika 06/07............KP 9/27 (palstatauolla)
Luminia...................KM 02/08..............................KP 16/32
Singa........................KM 10/07............................KP 20/28-32
Lemontree..............KM 2/08................................KP 34/28
Happihyppy..............KM 02/08.................................KP 20/?
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP21/32-36

HAAVEISSA NELJÄS

Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 20/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 21/33
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 23/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 1/28-29
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 32/27
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

HAAMUILIJAT

Pompo79

PLUSSANNEET

Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
Toive81...................04/08
Sussoo....................04/08
Daizz.......................05/08
Frizzante.................05/08
Mymmyryy...............05/08
Tuulenpuuska.........05/08
Mymmyryy...

Heipsis,
tsekatkaapa edellinen lista, menikö KP:t edes sinne päin..? Oli jo niin monta päivää edellisestä päivityksestä joten yritin tehdä uutta.. Menikö esim. Allusmamma oikeiden toiveiden alle? Jos joku puuttuu tai päivät ihan hassusti, niin kertokaa..

Täällä iloisia tunnelmia, eilen ovistestissä suht tasavahvat viivat (testasin kymmenen jälkeen aamupv) ja tänään kun testasin samoja aikoja niin ei näkynyt enää kuin tosi hailakka viiva. Mahaa myös nippaili oikealta puolelta eilen illalla tosi kovasti. Eli mitä ilmeisesemmin ovis bongattu!

Noh, ovis tuli sitten myös hyödynnettyä molempina päivinä

Joten nyt sitten alkaa jännäily.. =)

Nyt kutsuu peti!

Sorry, ilmaisin itseni huonosti :ashamed: elikäs mun PITÄISI olla otsikon "haaveissa kolmas" alla eikä tuossa haaveissa toinen -listalla. Mulla on jo siis kaksi pojanviikaria (-02&-05), jotka tuhnuttavat sängyissään unimattien saattelemana :heart:

voi kuinka plussia ropisee -aivan mahtavaa! ja paljon paljon onnea kaikille plussanneille!

täällä kuvitellaan myös eilen illalla oviksen olleen. limat ja kivut oikealla niin voimakkaat ( +alaselkää vihloi...) hyödynnetty ollaan joten jännäillään parin viikon päästä. eilen oli ensimmäinen lähiopetuspäivä päihdetyön tiimoilta ja olimme tykisissä luennolla päihdeäitien raskauksista, oli aika mielenkiintoinen. alkoholilla suurimmat haitat, mm. km, pienikokoisuus, ennenaikainen syntymä, istukan irtominen jne... viikot 4-10 kaikkista riskialttiimmat. käytiin läpi myös huumeet, lääkkeet ja tupakka. ja tuhoa saa kaikki aikaiseksi. tuli jotenkin niin surkea olo jälleen -miksi jotkut haluavat taikka tietoisesti pilaavat sikiön kehitystä ja vaikeuttavat tämän elämää jatkossakin ( mm. fas, adhd ). koittaisivat edes päästä eroon huumausaineista, raskaus on kuitenkin niin lyhyt aika ihmiselossa. "ymmärrän" toki riippuvuuden, mutta silloin olisi ehkäisy paikallaan. nooh, se siittä! ;)

täällä ollaan myös kevät fluntsan kourissa -päästäisi irti jo!!! :kieh:

iltsu-natsu

Onnea minunkin puolesta kaikille plussanneille :heart: . Meillä alkaa muuttohässäkkä olla pikkuhiljaa ohi ja tavarat purettu. Täytyi tulla heti tänne hehkuttamaan, että äsken pyyhkiessä tuli vähän punaista paperiin :) . Voisiko se tarkoittaa jo sitä, että täti löysi kerrankin oikeaan osoitteeseen ja kohta pääsee taas tositoimiin :D

Kiitos kaunis kaikille onnittelijoille. :flower:

Ja kaikille uusille - ainakin niitä oli happihyppy ja linneaborealis - pahoittelut sekä tervetuloa mukaan.

Erzille mukavaa kevään jatkoa!

Ja vielä :hug: niille, jotka täti löysi vaikka ei olisi pitänyt.

Nyt on pari päivää sulateltu sitä plussaa, ja musta ei tunnu oikein yhtään miltään. Siis niinkun henkisesti. Luulen, että yritän niin kovasti olla a) innostumatta ja b) panikoimatta liikaa, että siksi on tällainen ei-mikään-olo. On kyllä jotenkin surullista, että ekalla kerralla en millään voinut uskoa, että km sattuisi omalle kohdalle (vaikka tietenkin oli kaikki samat tilastot tiedossa kun nytkin). Ja nyt sitten melkein enemmän uskoo että kaikki ei mee hyvin kuin että menis. En kyllä vielä voi edes kuvitella siirtyväni odottajiin... Joten roikun täällä jos saan.

Mitkäs on mymmyryyn mietteet tällä hetkellä?

[/b]Sus soo...otitko testi ekaksi pissasta vai verestä?!...mulla pitäisi kuukautisten alkaa vasta en tiistaina 13.5....eilen verestä näytti neg.tänä aamuna maha sekaisin ja huono olo...kohta kouristi mahasta ja alko tulee veren sekaista möskaa?! :'( :'(

SusSoo
Alkuperäinen kirjoittaja cockeri:
[/b]Sus soo...otitko testi ekaksi pissasta vai verestä?!...mulla pitäisi kuukautisten alkaa vasta en tiistaina 13.5....eilen verestä näytti neg.tänä aamuna maha sekaisin ja huono olo...kohta kouristi mahasta ja alko tulee veren sekaista möskaa?! :'( :'(
Hei! Ihan joka testin pissin tikkuun. Negatesti kp29 oli kyllä ihan hirvee pettymys, kun mulla oli ihan selkeet oireet. Ja olin siis aika varma että plussa tulee. No, kannatti viikon odottaa tuhruista huolimatta, niin sitten tuli hailakka plussa ja viikko siitä, niin selkeä plussa. Nyt on sitten jo pientä etomista ja haukottelua havaittavissa. Eli kai ne oireet sieltä myös tulee, toivotaan ainakin. =) -SusSoo ja Sisu 5+6-

Happihyppy/Kauralastu. Täällä Hermione vauvalta! mä kanssa seikkailen myös täälläkin kun vauvalla on aina niin hiljaista.

Tervetuloa myös kaikille muillekkin uusille ja pahoittelut menetyksistänne!

Ja plussanneita on ihan SIKANA! Täällä on joku kunnon plussa suma meneillään. Rutkasti onnea kaikille ja tarrasukkia hirveät määrät mukaan! Aivan ihanaa!

Erzille kanssa hyvää kevättä ja kesää kovasti toivottelen!

Äh, nyt täytyy pistää poju nopsasti iltapuulle. Palailen taas paremmalla ajalla.

Leinikki

Mae
voi cockeri :( harmin paikka, mutta sitten paremmalla onnella uuteen yritykseen.
Erzille hauskaa kevättä :)
|O mulla on nyt 2 päivää tullut enemmän ja vähemmän tuhrua (1 pikkuhousunsuoja riittänyt, kun yleensä täytyy menkkojen aikana lainata pojan Liberoa ;) ), mutta ei sitten viitsi kunnolla ne menkat alkaa. :kieh: Kyllä ottaa päähän. Jos kerran on alkaakseen niin alkais kunnolla, olen jo niin turvonnutkin että housut kiristää (huom! kokoa isommat kuin normaalisti) ja tänään halailin aamulla pönttöä (mikä lie hetken oksutauti iski). Nytkin kyllä huono-olo eli kait se mahatauti vihdoin löytää myös meille. :$

Yhteistyössä