Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti
Hienoa, Mymmyryy.. Milloinkas sitten saa onnitella ;)

Kukas on seuraavana testausvuorossa? Lisää plussia!!!!

Kukas muuten jaksais/haluais päivittää listan? Minä en enää tänään ehdi.. Huomenna varmaan ehdin, jos ei muut ehdi ensin!

Rattoisaa illan jatkoa!

Mae
Heippa!
Olen kyllä käynyt lueskelemassa, mutta en vaan ole jaksanut kirjoittaa mitään.
Onnea plussanneille ja :hug: niille jotka on saaneet negan. Mullakin on jotenkin sellainen fiilis että menkat on kyllä alkamassa.
Mulla on kyllä tuo oireiden tunnistaminen tosi vaikeaa (menkkojen, raskauden ja oviksen). En vaan ole kauheasti tutustunut kroppani oireisiin.
Viikonloppu nyt sitten näyttää missä mennään. Ajattelin kyllä, että jos ne menkat ei alakkaan niin maltanko olla testaamatta 2vko :LOL: , tuskimpa.

mymmyryy mahtavaa! eihän se ollut onnittelu -eihän? ;)

rva myy voihan pahus! :/

linneaborealis terveuloa mukaan!

luminia olen kahdessa kierrossa käyttänyt ovistestejä ( mammaksin ja rfsu:n ) ja aina näyttänyt 2:ta viivaa. joillekkin ei taas näytä kuin oviksen aikoihin 2:ta.

(.) nippailee niin maan pirusti -ovis! mutta nautittavia nippailuja, tietää ainakin jottain tapahtuvan. jes jes!

iltsu-natsu

Enpäs ole sitten esittelyn jälkeen ehtinyt kirjoittaa, tämä tuntuu olevan vilkas ketju. Samoin täältä pahoitteluja ja onnea (jätä lukematta mymmyryy :) ) Mulla varmaan heittää päässä enkä todellakaan uskalla edes oikein ajatella, mutta kun kuitenkin on jotain outoja tuntemuksia... Voi kyllä olla, että raskaaksi haluava kroppa keksii omiaan, joten en toistaiseksi ajattele asiaa sen pitemmälle. Sunnuntaina ehkä voisi testata, jos uskaltaisi. En oikein tiedä kiertoani, kun ennen oli n. 30 pv ja nyt eka oli vain n. 26 (en oikein tiedä, mistä laskea) ja toinenkin jotain samansuuntaista, on ollut vähän oudot menkat ja kierrot molemmilla kerroilla. Niin, ja se ovistestikin näytti tyhjää koko testauksen ajan :( Tästäkin johtuen koitan olla hätiköimättä ja odottelen rauhassa.

Tällä viikolla on taas sattunut kahdesti, että joku on todennut, että ei sitten haluta enempää lapsia. Se on niin raivostuttavaa, en viitsi puolitutuille kertoa koko tarinaa, joten olen antanut olla. Seuraavalla kerralla paukaisen varmaan päin naamaa, että joo haluttais, mutta... Tuttu juttu varman kaikille, mutta joka kerran jälkeen on taas surullinen olo, vaikkei sitä koko ajan muuten mietikään.

(Hitusen toiveikkaana) Fleur

Hip Hei!

Terkkuja täältä taustalta :) Tulin moikkailees teitä kanssasiskoja. Nyt on tässä jotain kolmisen viikoa vietetty palstataukoa ja ajattelin tulla kertomaan kuulumisia. Nyt menee paljon paremmin, kun kuukausi sitten. Sillon tuntui kaikki niin masentavan. Olen saanut paljon uutta ajateltavaa ja kevät on tuonut virkeyttä mukanaan, vaikkakin olen ihan sairaan väsynyt nytkin, mut parempi mieli silti... Olen päässyt nyt yli niistä itsesyytöksistä ja osaan ajatella km:ni oli tapahtuva, olisinpa sitten seissyt päälläni kotona tekemättä muuta tai elänyt sitä normaalia elämää mitä teinkin.
Nyt en stressaa vauvan saamisesta, vaan yritän olla ajattelematta asiaa tai lähinnä ainakin niin etten stressaisi siitä. :) Sain kesätöitäkin muualta, eli kassatytön hommat on kohta ainakin vähäksi aikaa historiaa!!

Terkkuja kaikille teille ja kauheesti +++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

T:Lissuli B)

Onnea plussasa daizz :flower:

mymmyryy en vielä onnittele, mutta toivon että onni on tällä kertaa parempi.

Tervetuloa uusille ja pahoittelut menetyksestänne :hug:

Tädin yllättämille tsemppiä uuteen kiertoon, kovasti toivon plussaa ihan jokaiselle tähän pinoon. Jospa plussataan kaikki ensi kierrosta.... ;)

Oma napa: Kiirusta pitää opinnäytteen viimeistelyn kanssa vielä pari viikkoa. Ma 26.5 on palautus ja kypsyysnäyte, sitten saa huokaista helpotuksesta. Palstailulle ei ole oikein ollut nyt aikaa, mutta lukaisen kyllä melkeinpä päivittäin läpi mitä on tapahtunut.
Nyt on ollut ihan hyvä fiilis kun on pakosta pitänyt keskittyä oppariin ja aurinkokin paistelee mukavasti...on muuta ajateltavaa eikä ole tullut stressattua.

Tänään kyllä meinas itku päästä kun tuli kaksplussa postissa ja siinä oli semmoinen mainos missä vauva pitää kiinni vanhemman sormesta ja teksti jotenkin että "ensimmäisiä sanoja ei sanota, ne tunnetaan"... tuli niin kaipuu, että joku ottaisi minun sormesta kiinni niillä pikkuisilla sormilla... no juu, taas se alkaa...ikävä.

Täytyypä poistua unten maille, mies saa hauskuttaa vitseillään niin johan taas hymyilyttää...

Plussatuulia :wave:

-Meritähti-

Kiitti kaikille....olo on edelleen hassu ei millään meinaa uskoa...et oikeesti masussa on jokin pieni ihana alku.Vaikka ei menkkoja kuulukkaan.nooh..jos se pe sit tulis vähä niiku tajuntaan ku teen uuden varmistuksen ja soitan neuvolaan...Nii mun LA on nyt tähän tietoon 6.1.09...Jos pääsis varhaisultraan ...pelko kummiskin on että pienellä kaikki hyvin.
Toivotaan että on.

Täällä alkoi uusi kierto eli nyt vain jatketaan positiivisin mielin kohti seuraavaa..Eipä nyt tosissamme yritelty vielä,tjot meiningillä mutta nyt tuntuu että saisi vaikka tästä kierrosta jo tärpätä!Mieliala vielä vaihdellut helmikuisen keskenmenon jäljiltä,että uskaltaako vai ei mutta nyt mieli tainnut kääntyä uskalluksen puoleen =)

Hellou! Täällä jatkuu saharaolo... Joku oli kirjoittanut että ovislimat saattaa jäädä tulematta jos on nestevajausta... noo, oon yrittäny juoda vaikka kuinka ja paljon ja itseasiassa koko ajan on jano... Mulla on esim nenänlimakalvot niin kuivat että oikein sattuu... Mikähän mulla on....
Oviksen ois pitäny kaiken järjen mukaan olla jo... Pupuilustakaan ei tullu eilen enää mitn ku on niin kuivaa.... Mikä hemmetti mua vaivaa?????
Niin että täällä nyt sitten eletään epätietoisuudessa, koska mitn ovislimoja ei ole ollut, joten liekö sitten ovistakaan.... ÄRSYTTÄÄ, kun gynellä käydessä kaiken piti olla kunnossa ja monta munaa kasvamassa!!!!!!

lemontree: Onnea uuteen kiertoon!!!!

Meritähti: Muistan vielä oikein elävästi parin vuoden takaisen valmistumisstressin!! Opparia aloin tehdä puolitoistaviikkoa ennen ku se piti palauttaa ja kuukausi ennen valmistumispäivää puuttui vielä 60 opintoviikkoa... Päätin tuolloin että valmistunki puoli vuotta etuajassa ja sain kuin sainkin kaiken tehtyä. Onnea loppusuoralle!!!! Se kypsyyskoe on iisibiisijuttu, sitä vaan vähän liioitellaan millanen se todellisuudessa on.

Lissuli: Kiva kuulla susta pitkästä aikaa!!!

mymmyryy: HIENO JUTTU!!!!! :flower: :flower: :flower: :flower:

Sitten seuraa töihin lähtö... MORO!

Keskeytynyt keskenmeno todettiin helmikuussa. Viikkoja olis ollut 12+. Menkat (todella niukat)alkoi vasta 2 kk kaavinnasta, joten nyt on ensimmäinen yrityskierto menossa keskenmenon jälkeen. Mulla on kohdussa 2 cm myooma, joka vaikeuttaa raskautumista. Leikkaus olis tiedossa marraskuussa, jos en sitä ennen raskaudu ja pysy raskaana siihen asti. Multa on jo leikattu tennispallon kokoinen myooma pois -03. Ikää on 37 ja olisin tosiaankin aloittanut yrityksen jo pari vuotta sitten, vaan kun mies ei halunnut. Lapsia on ennestään 2 (kaksoset kohta 11 v). Kirjoittelen Vauvalehdenkin puolella nimimerkillä kauralastu, joten jos tarinanin kuulostaa tutulta, niin minä se olen. :wave:

Onnittelut plussanneille :flower: (hiukan kateellisena)
Pahoittelut muille :hug:

t. Happihyppelevä Kauralastu kp.19?

Mun on nyt ihan pakko avautua tänne, anteeksi jo etukäteen....

Siis tuntuu, että mun ympärilläni KAIKKI tutut ja tuntemattomatkin on raskaana!!! Hyvä niille, ei siinä mitään, mutta mitä me muka ollaan tehty, että me ei olla??! Surettaa ihan hulllusti ja oli pakko lähteä koulusta aikaisemmin kotiin, että pääsi rauhassa itkemään.

Eilen kuulin, että mun yksi hyvä ystävä on (luultavasti, eivät ole vielä julkistaneet asiaa kellekään, mutta kaikki merkit viittaa siihen) raskaana. Tiedän, että ovat yrittäneet pari kuukautta, enkä mitään pahaa todellakaan ystävälleni halua, mutta silti tuntuu vaikealta iloita. Sitten tänään koulussa mua 7 vuotta nuorempi kaveri ilmoittaa, että heille tulee vahinkovauva... Ehkäisy oli pettänyt eikä halunnut aborttia, vaikka ensin sitä suunnitelikin. Vauvan sydämenläpätys kuitenkin muutti mielen. Tämäkin tyttö on tosi mukava ja söötti, enkä heillekään mitään pahaa halua, mutta MIKSEI MEILLE???? Pitäisi olla onnellinen muiden puolesta, mutta kun MÄ EN OLE!!! Miksi kaikki muut onnistuu tosta vaan parin kuukauden jälkeen ja vahingossa ja me ei?

Alan olemaan katkera! :'(

Ehkä nämä kivuliaat kuukautiset laskevat mielialaa muutenkin, mutta tosiaan tällä hetkellä tuntuu että tämä projekti kestää ikuisuuden ja me ollaan viimeisinä jonossa.

Hei mä kävin äsken testaamassa kun tuli tänään testejä postissa, ja sain plussan! Pakko tulla teille kertomaan, vaikkei tässä nyt mikään kauhea riemu olekaan. Ainakin näyttäisin tulevan helposti raskaaksi, yk1 ja yk2. Nyt yritän olla toisaalta panikoimatta ja toisaalta intoilematta liikaa...

Heipsis pitkästä aikaa! Mä olen ollut tauolla jonkin aikaa, koittanut unohtaa koko kuumeilun ja keskittyä muihin asioihin... välillä huonolla ja välillä vähän paremmalla menestyksellä.

Lämpimistä lämpimimmät onnittelut plussanneille ja pahoittelut uusille km:n kokeneille.

Mulla on jo kp 37/29-32 menossa, kolme testiä olen ehtinyt tekemään. Perjantaina kp 32 selvä nega, maanantaina kp 35 haamujen haamu, ja tänään kp 37 haamu. Aikas hitaasti hormonipitoisuus nousee, mutta mutta... toiveikkaana yritän olla, pelko takaraivossa. Täytyy vielä loppuviikolla testata, josko saisin sen kunnon plussankin testiin. Ennen sitä en vielä odottajiin suostu siirtymään!

Sorry kun en nyt ehdi teidän kuulumisia kommentoimaan, kiireet kutsuvat...

SusSoo
Tuulenpuuska :wave: Olisko nyt sitten niin, että hitaasti hyvä tulee kun noin kauan haamuilee. Puhallan täältä sulle plussatartuntaa :) Mulla oli kp29 nega, kp 37 hailakka plussa ja tänään kp44 selkeä plussa. Enää en taida testata. :D
*Sussoo ja Sisu 5+4*

Mae
frizzante ja tuulenpuuska onnea :flower:

Pakko tätä omaakin narista. Mulla on kylmä koko ajan, huippaa ja väsyttää ja itkettää. Muuten(kin) on kyllä ihan menkkaolo, jomottaa ja tulee veristä limaa. Kyllä nyt ärsyttää. :(
Jos jotain positiivista pitää tällä hetkellä etsiä, niin mies (todennäköisesti) saa töitä koti-isänä olemisen jälkeen ja meillä siis tulot lisääntyy kivasti. :) Mutta tuleehan menoiksi sitten tuo päivähoitomaksu mikä on ihan liikaa.
Anteeksi narina, ei vaan enää viiti miehelle narista kun se on jo ihan hermona tästä mun kiukkuilusta.

iltaa arvon Naiset
:wave:
tulinpas tännekin vähän kurkkaamaan!
ja jee onnitellakin kerran saa:
mymmyryy
daizz
sus soo:ta taisinkin jo vissiin jossain välissä onnitella mutta ei kait se haittaa jos uudestaankin hihkasee ONNEA!

--> muoks tähän väliin vielä onnentoivotukset
frizzante ja tuulenpuuska
harmitus menkkojen alkamisesta rva myy...

kvart över
kyllä se teidänkin aika koittaa, ihan varmasti. Uskon, että ottaa päähän ja tuo syö naista jos miestäkin, pura pahaolo ja valuta tarvittavat kyyneleet. Se auttaa. Aina.

b]kaa[/b], koita sinäkin vain jaksaa katsoa kohti nousevaa Aurinkoa...

Täällä siis mahakin jo alkaa paisumaan niin, että mamahousut piti hakea vintiltä. Jatkuva krapula 24/7 taitaa nyt väistyä, oli kyllä rankkaa nuo viikot 6-10...vaikka kuinka koitti iloita ja ajatella positiivisesti, että on hyvä kun on kunnon oireet ja masuasukista johtuvat niin kyllä välillä oli huumori kaukana ja hermot piukalla.
Nyt siis olo on ihan toinen.
Eilen kävin np-ultrassa ja siellä kaikki hyvin, hirmuinen vilinä ja sätkintä! Tämänkin vuoksi olen jo pikkuhiljaa alkanut iloitsemaan vähän vapaammin, meille tosiaan tulee vauva, ja vielä tänä vuonna!! Silti tässä odotuksessa mennään etappi kerrallaan, odotetaan seuraavaan neuvolaan, seuraavaan ultraan jne.

Plussia tähän pinoon toivon sydämestäni oikeen roppakaupalla ja joka likalle!

Pamuk ja Toivo rv 11+2

No niin, tulin sitten jälleen kerran ilmoittamaan, että nyt on kp 2... :'( Kyllä on itkettänyt, että ei siis vieläkään ollut meidän vuoromme. :ashamed: Ja äitienpäiväkin lähestyy... saankohan minä koskaan olla juhlinnan kohteena... :'(

Onnea Frizzante ja Tuulenpuuska!!!

Tervetuloa Happihyppy!
Meillä myös tuplat :)

Kvart Över, tuttuja tunteita. Tuntuu, että kaikille muille se on niin helppoa. No, ainakin tässä on oppinut varomaan kommentteja. Ennen ehkä on tullut sanoneeksi joillekin vauvan tekemisestä jotain (esim.veljelle, että millois teille jne.) mutta enää en viitsi. Eihän sitä tiedä, milloin ja kenelle se vauvan saaminen on vaikeapaa. Ja tosiaan on välillä sellaiset fiilikset, että ympärillä ei näy kuin raskaana olevia. Tai sitten vain ne bongaa niin helposti..

Onnea plussista ja halauksia uusille ja negailijoille...

Tässä ommaanappaa...
Minä hömö tein testin just, tuli jotenki äklö olo. No negaa se näytti, nyt 3+3 :ashamed: . Ei jaksais oottaa. Lämpöjä oon mittaillu satunnaisesti, eilen oli päivällä 37,6 illalla 36,8 ja tänä iltana 37,4. Eipä kai noitakaan pitäis mittailla jos ei säännöllisesti aamuisin mittaa... Oikeasti suunnittelin testaavani äitienpäivänä jos ei siihen mennessä täti tule.

Yhteistyössä