Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti
Kanella Meiltä on 12km kirkolle. Ollaan varmaan sukuakin, jos sinun sukua on täältä kotoisin. Täällä meinaa kaikki ovat sukua keskenään. :LOL: Miehen mielestä on huvittavaa miten "sukulaisia" löytyy lähes joka talosta. Silta on tehty viisikymmentä vuotta liian myöhään. :LOL: Toki tänne on muuttanut paljon uusia ihmisiä, kun on hyvät yhteydet Turkuun. Minä menen Tyksiin jälkitarkastukseen mikä oli yllätys, kun kaavinnan jälkeen jälkitarkastus paikka on ollut tk.

Kirjoittelen vielä tähän pinoon, vaikka eikös tänään ole jo kesäkuu? No, en jaksa alkaa näin aamutuimaan tekemään uutta pinoa! ;)

Tervetuloa kaikille uusille ja pahoittelut kokemastanne! :hug:

Leinikille tsemppiä testaukseen, eiköhän sieltä plussa pärähdä!
Kyllä nuo sun oireet vaikuttavat sen verran lupaavilta.

Helmitaustailijalle ja Empulle suuren suuret onnittelut!

Itse olen pysytellyt aika tavalla taka-alalla ja koittanut hillitä täällä vierailuja. Olen siis yrittänyt ottaa mahdollisimman rauhallisesti ja olla miettimättä keskenmenoa. Ja tietty kun tänne tulen, niin tulee mieleen
Siinä mielessä se harmittaa, kun ei täältä kuitenkaan malttaisi pois pysyä kun on niin paljon täältä tukea saanut. Nämä alkuviikot tuntuvat todellakin matelevan. Tuonne odotuspuolelle en ole vielä uskaltanut siirtyä, mutta jospa tässä pikkuhiljaa.. Katsellaan.. Pelko on kyllä tosi kova, miten tässä käy.

Mutta oikein ihanaa kesän aloitusta (joillakin jo loman aloitustakin) teille kaikille, olette ihania!

Jos joku ottaisi sen listan päivityksen haltuunsa, minä taidan lymyillä taustalla ja ihmetellä menoa siellä siihen saakka, kun todella uskallan tuonne odotuspuolelle siirtyä..

Luminia rv5+2

Moi!

Tervetuloa uusille :hug: (tää on ehdottomasti hyvä porukka, vaikkei kukaan tähän varmaan alunperin haluaisi kuuluakaan... ) ja onnea plussille :flower:

Olen pysytellyt hiljaa ja piilossa, joten en ole seurannut kirjoittelua vähään aikaan. Plussanneena ei oikein kuulu tänne, mutta en halua mennä odottajiinkaan ennen kuin tiedän, että on jotain, mitä odottaa. Olen menossa huomenna siihen varhaisultraan (nyt 7+2) ja olen ollut niin hermostunut viime päivät, että en ole edes käynyt täällä. Pelkään, että näkyy taas vaan mustaa ruudulla...Jännitystä lisää se, että keskiviikkona olisi tarkoitus lähteä reissuun, katsotaan nyt, miten käy.

On tää vaan niin raastavaa, jännä, miten tm/km muuttaa koko vauvahaaveilun ja odottamisen ihan muuksi, kuin mitä se voisi olla. Eka raskaus alkoi ja meni hyvin, nyt ajatellen olin tosi tietämätön kaikista asioista, jotka olisivat voineet mennä pieleen, mutta myös niin onnellinen ja koko odotusaika oli ihanaa. Taisi jäädä ainoaksi kokemukseksi, nyt vaan pelottaa ja ahdistaa koko raskaus. Musta tuntuu, että koko tätä ajatusten sekamelskaa on miesten välillä vaikea ymmärtää, tai sitten vaan mun miehen. Tottakai se on ollut surullinen edellisen jälkeen, mutta eri tavalla. Nyt taas yksi työkaveri ilmoitti olevansa raskaana, laskettu siinä kohdin, kun meilläkin olisi voinut olla. Jotenkin vaan koko ajan joku muistuttaa, että meilläkin voisi olla toinen tilanne. Ei pääse unohtamaan, ei sitten millään :(

PS: Hyvää lomaa kaikille 31.5. loman aloittaneille ;)

Huomenia!

Pahoittelut uusille keskenmenon saaneille!

Onnea Fleurille huomiseen ultraan*uskon, että kaikki sinulla on hyvin!

Tuleva viikko jännäilyä, kuinka itselle käy? Saako avata "verrainnollisesti" kuohuviinin korkin loppuviikolla(siis jos olisi plussaa?)

Tsemppiä kaikille yritykseen ja plussatuulia kaikille.Raskautuneille paaaaljon jarrusukkia matkaan.Pienen vuodon jälkeen tänään testissä vahva+.Nyt odottelen aikaa äitipolille mahdollista pistoshoitoa varten,primaspan lääkitys jo on.Epäilevät tukostaipumusta näihin keskenmenoihin.
Siirryn nyt tuonne odotus puolelle ja toivon,että siellä saisi olla loppuun asti.Ainakin hetken siellä saan olla.Tähän asti en ole kerennyt kun käydä lukemassa muiden juttuja,kun en ole keskenmenon pelossa uskaltanut mitään kirjoittaa,mutta nyt edes muutan päivän jos ei muuta.

Yhteistyössä