Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti
Olen pitänyt palstataukoa melkein kaksi kuukautta,mutta aina välillä käynyt kurkkaamassa, mitä kenellekin on tapahtunut..

Leinikille on kaikki ulokkeet pystyssä, toivottavasti kohta saat plussan ihan aikaraja sisälläkin!

Taukoilu tehosi ilmeisesti meidän kohdalla (oikeesti siis clomit,oikea ajoitus ja hyvä tuuri) ja plussa saatiin testiin 1,5 viikkoa sitten. Eli nyt on n. 5+5. Ultra reilun viikon päästä, niin sitten näkee, onko masussa joku ja jos on niin onko oikeassa paikassa. Tasan vuosi meni siitä kun ensimmäinen raskaus alkoi, mistä sitten tuli km viime kesänä. Katsotaan nyt olisiko parempi onni..

Toivottavasti ei tarvitsisi palata tänne, vaikka suuremmoinen tuki ja turva on täältä ihanilta ihmisiltä löytynyt.. Mukavaa kesää ja paljon plussia!!!!!!

Emppu

Leinikki vielä pitää lisätä, kun vasta nyt luin, että olit testannut Predictorilla... siinähän on herkkyys vasta 50, mullakin se näytti negaa (tai ihanihanihan haaleaa haamua) kolme päivää siitä kun olin jo saanut haamun/plussan sekä aconilla, että apteekin omalla... eli ei reagoi kovin herkästi. Ei muuta kun uusia testejä kehiin. :) :)

Niin ja jos joku ihmettelee, niin tuo tikkuihin pissiminen on mun harrastus :) sitä se 2,5 vuoden yrittäminen teettää, ei usko millään.. :D

Hyvin varovaisesti täältä "puolitaustalta" ilmoittelen, että sain tiistaina PLUSSAN!!!! Ja tänään vielä varmistin, että on varmasti jo tasavahva kontrolliviivan kanssa. Aika epäluuloinen olo, että voikohan tämäkään hyvin mennä, mutta nyt täytyy vaan antaa ajan kulua.. Toivon sydämeni pohjasta, ettei tänne enää tarvitsisi tulla kirjoittamaan... Vaikka upea porukka onkin ollut. Pitäkäähän peukkuja!

voi onnea helmitaustailija!!! :heart: :flower: Ihana juttu! Toivotaan et kaik mänee hyvi :)

pitäsköhää itekii pitää palstataukoo, jos sitä sit vaiks raskautuis:D joo nii me tehhää, miut voi pistää taustalle :) Eli kp:t pois mut km näkymine jäis :) Ni sit jos ei niit tuijottelis koko aikaa ni jos sitä sit sais vähäsen tolkkua tähä menoon :)

SusSoo
kanella ja a-alisa
pahoittelut. Tervetuloa juttelemaan!

Leinikki
toivottavasti plussan saisit ihan ajallaan testiin!

zelda
tsemppiä sinulle!

helmitaustailija ja Emppu78
ihania plussauutisia.
kovasti onnea odotukseen!

miracle :wave: mulla oli taas taktiikkana se, että aloin päivittää tätä pinoa. Niin sitä kesti muistaakseni viikon-kaksi, niin plussasin. Eli luultavasti sitten juhannuksen jälkeen alan taas päivitellä tätä listaa ihan raskautumisen toivossa

(.) Mua on kipuiluttanut tänään hirveesti oviksen vierailu. Tosi ärsyttävää, että nyt olisi otollinen hetki raskautua, mutta sitä ei nyt tässä kierrossa voi hyödyntää
Katsotaan niin ensi kierrossa ei ovista tietty huomaa ollenkaan!

Nyt mä painun kyllä pehkuihin. Kellohan on jo vaikka mitä

-Sussoo-

helmitaustailija ja Emppu78
,
Sydämelliset Onnittelut teille plussista ja paljon Onnea masumatkan ajaksi pienille!

Testaajille myös plussaOnnea!

Uusille pinolaisille pahoittelut keskenmenon kokemisista!

Oma napa viimeinen Luge ma iltana ja sitten odottelua tuleeko menkat?Tulee, ei tule ja niin edelleen:

Emppu78 ja helmitaustailija Onnea Onnea :flower: :flower: ja paljon tarrasukkia matkaan pikkuisille :heart:
Oma napa tein huvikseni ovistestin ja tuli plussa. Nyt sitten mietin onko ovis vai raskaushormooniako se vielä mittaa? Keskenmenosta on 11 päivää ja jälkivuoto on loppu, voiko se ovis tulla näin pian? Taidan ostaa raskaustestin ja varmistaa asian.
Kanella Täällä Turun suunnalla asustellaan.

Paljon onnea Helmitaustailijalle ja Empulle. Hienoa! Ja paljon tarriksia ja suojeluenkeleitä mukaan matkaan!
Hih! Toivottavasti tulen pian perässä!

Emppu. Kiitos selvennyksestä. Mä yritin katsoa siitä paketista sitä herkkyys astetta mutta en löytänyt merkintää. Jännittää!

ON. Joo ei tätiä vieläkään. Koskaan ei ole ollut näin myöhässä ollut muuten kun siitä syystä että olen ollut raskaana. Tänä aamuna ei maistunut ruoka ja on hieman kuvottava olo. Tissit on vaan kipeemmät. Täti oireita ei ole yhtään vaan kohdussa tuntuu selviä repäisykipuja ja nipistelyä, ihan kuten aikaisemmissakin alkuraskauksissa. Niinja mun tisseissä paistaa verisuonet läpi! Koskaan en ole huomannut samaista ilmiötä muutakun raskaana ollessani.

Ajattelin maanantaina testata uudelleen. Kun en siltikään voi uskoa että olisi hyvä tuuri käynyt ihan oikeasti!

Palailen taas! Siellä on niin ihana ilma ulkona!

Niin ja kiitos kaikille kovasti tsemppauksista! Olette ihania!

a-alissa Voi sinua onnekasta, kun asut Turun saaristossa. Olen itse viettänyt siellä kaikki kesäni, tarkemmin ottaen Rymättylässä, meillä on siellä mummon syntymäkoti kesäpaikkana. Itsekin siis olen 1/4-turkulainen. Se saaristo on minusta yksi maailman kauneimmista paikoista, toivottavasti vielä joskus itsekin pääsen sinne suunnalle asumaan.

haluan liittyä seuraan joulukuun odottajista. keskenmeno tuli maanantaina viikolla 10+1 :'( ja vieläpä kesken muuton :snotty:
muutettiin toiseklle paikkakunnalle ja loppusiivousta olin tekemässä vanhassa kämpässä kun kun alkoi kova vuoto.tippui pitkin lattiaa housujen läpi ja kämppä oli tosiaan kuin murhan jäljiltä sen jälkeen.menin päivystykseen ja sain vasta seuraavalle päivälle ultra ajan.vuoto rauhoittui parin tunnin rajun vuotamisen jälkeen. sovittiin entisellä paikkakunnalla että lääkkeellinen tyhjennys tehtäisiin uudella paikkakunnalla. kotiin päin ajellessa vuoto alkoikin erittäin rajuna uudestaan isojen klönttien saattelemana. eiku suoraan uuden paikkakunnan sairaalaan jossa makasin sen päivän melkein taju kankaalla. nyt olen kuitenkin kotona ja vuotoa tulee vielä hiukan.jälkitarkastus kuukauden päästä. kyllä masentaa
:'(

viidettä siis kuumeilen kovasti :heart: toivottavasti pääsee nopeasti uudelleen yrittämään.

Millukka Osanottoni ja :hug:

Mulla kanssa todettiin keskiviikkona rv 10+1, että alkio oli kuollut jo kolme viikkoa aiemmin ja jouduin kaavintaan samana päivänä. Meilläkin muutto tänä viikonloppuna. Rankkaa, kun asiat kasaantuu. Paljon voimia sinulle.

kanella Missäpäin Rymättylää teidän kesäpaikka on? Onhan täällä kiva asua, varsinkin kesäisin. Talvea täällä ei juurikaan ole nykyään.
Raskaustesti näytti plussaa, eli raskaushormoonia se ovistesti mittasi. Nyt rupesi jännittämään, josko sinne on joku istukan palanen jäänyt. Mikä pitää hormoonia yllä. Ajattelin, että kaikki on hyvin, kun vuoto loppui ja mitään kipuja ei ole. Raskausoireetkin loppuivat heti, kun kohtu tyhjentyi. Tänään on ovulaatio oireitakin ollut. Täytyy vaan odotella ensi viikon ultraan, että saa tietää onko kaikki kunnossa. Miten pitkään teillä muilla on raskaustesti näyttänyt plussaa km jälkeen. Olishan se ollut kivaa, jos olisin palutunut näin nopsaan. En ajattele uutta raskautta, vaan haluaisin tämän olevan jo ohi.

a-alisa Olisko sulla vain vielä niin paljon hormonia jäljellä veressä, että se näkyy testissä. Mulle ainakin sanottiin kaavinnan yhteydessä, että parin kolmen viikon päästä aikaisintaan kannattaa mitata hcg. Oli nimittäin vielä kolme viikkoa alkion kuoleman jälkeen tosi paljon yli 20 000.

Meidän kesäpaikka on Velusmaassa, ihan siinä kirkonkylän lähellä. Minusta on ihanaa lähteä aina soutelemaan Aukolle ja istua jollain karilla katselemassa ohi meneviä laivoja ja veneitä. Silmä ja sielu lepää.

kanella Olen vaan aika hätäinen. Luultavasti on ihan normaalia, että raskaushormonia on vielä niin paljon jäljellä. Täytyy vetää henkeä ja ajatella jotain muuta. Olen kuitenkin tyytyväinen, että vuoto on jo loppu.
Tules kaffelle, kun tulet Rymättylään.

Kaa
Pikaisesti kiireen keskeltä:

Tänään kp 31/31 ja aamulla odotetusti nega (HCG 2,1). Menkat ei vielä ole alkaneet, huomenna varmaan on senkin aika. Nyt pääsen viettämään terassi-iltaa kamujen kanssa eikä tartte olla limulinjalla! Kivaa!

a-alisa Joo, kärsivällisyyttä tää kyllä kysyy. Mäkin meinaan nyt rauhassa hoidella muuton ja tavaroiden purkamisen, ennen kuin edes rupean kyselemään, mihin ja milloin menen jälkitarkastukseen. Eiköhän se taso sullakin pian laske ja pääset taas normaalielämään. Vaikutatko sä siis itsekin Rymättylässä vai jossain lähistöllä?

kanella Olin iloinen, kun sain jälkitarkastus ajan samalla kun lääkkeet. En olisi sustunut lääkkeeliseen keskeytykseen, jos olisi pitänyt mennä terveyskeskukseen jälkitarkastukseen, joskus kuukauden päästä. Nyt pääsen ultraan ja jos jotain on jäänyt pääsen kaavintaa nopeasti. Rymättylässä tosiaan asustelen ja täältä olen kotoisinkin. Asuin n.15 vuotta muualla ja olen palannut kotiseudulle. Tosi hyvin olen viihtynyt.

a-alisa Mä en halunnut lääkkeellistä keskeytystä, koska on tosiaan nyt viikonloppuna ja maanantaina muutto. Kaavinnankin jälkeen vuodan edelleen, mutta onneksi vähän rupeaa helpottamaan. Kovasti odotan, että vuoto loppuisi ja normaali kierto palautuisi, niin pääsisi taas eteenpäin ja yrittämään uudelleen. Yksityiselle mäkin varmaan jälkitarkastukseen menen, en jaksa tk:n kanssa tapella.

Jännä törmätä rymättyläläiseen täällä. Osittain rymättyläläisenä mä itseänikin pidän, kun olen siellä lähes 40 kesälomaa viettänyt ja muutenkin paljon aikaa. Takuulla viihtyisin pysyvämminkin. Ja on siellä perintömökin lisäksi rakkaiden hautakin, joten ei se side katkea. Asutko sä ihan kirkolla vai jossain kauempana?

Yhteistyössä