Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti

HAAVEISSA ESIKOINEN

Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08
Kaa 29v...................KM 11/07, 4/08....................KP
ElinaMaria...............KM 02/08 , 04/08.................KP
Pink1......................KU 12/07..............................KP 5/28
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 9/30-35
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 11/27-30
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 17/?
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 21/30
Riine.......................KM 10/07..............................KP 24/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 25/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 27/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 30/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 32/27-36
Miracle....................KM 04/08..............................KP 34/28-31
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 44/30
dinaho...................KM 06/07...............................KP48/28

HAAVEISSA TOINEN

Mae.....................KM 04/08..........................KP ?/?
Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 6/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 8/29
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07....KP 10/28(palstatauolla)
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 19/29
Sonja74..................KM 07/07..............................KP20/26-29
Pompo79.............KM 03/08 ................................KP 22/-
Erzi......................KM 08/07.................................KP 24/29-35
Fleur05...................KM 02/08.............................KP 24/?
Myymä....................KM 09/07.............................KP 45/31(-39)

HAAVEISSA KOLMAS

Orchid................enkelipoika 06/07............KP 5/27 (palstatauolla)
Luminia...................KM 02/08..............................KP 12/32
Singa........................KM 10/07............................KP 16/28-32
Mymmyryy.................KM 12/07,04/08.................KP 28/?
Lemontree..............KM 2/08................................KP 30/28
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 33/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 34/29-32

HAAVEISSA NELJÄS

Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 16/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 17/33
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 19/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 25/31
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 28/27
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET

Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
Toive81...................04/08
Sussoo....................04/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: [/quote]

Hei ElinaMaria! Hyvää vointia sinulle jatkoon ja varmasti löydät mukavan harrastuksen! :flower: Ja kyllä varmaan saatte vielä ihanan pienen nyytin, kun sen aika on! :heart: Käyn lukemassa blogiasi ja kuulumisiasi sieltä! Pahoittelut vielä keskenmenostasi! :hug:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Hyvää kevään jatkoa, ElinaMaria! Ymmärrän hyvin, että välillä täytyy saada muuta ajateltavaa.

Kiitos Rouva Pikkumyylle päivityksestä.

Mae, tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenostasi. :hug: Olen monesti miettinyt miten erilainen kokemus km varmaan on, jos on pitkä yritys takana. Meillähän raskaus alkoi yk1, joten itsekin oltiin vielä vähän pöllämystyneitä, että näinkös helposti niitä vauvoja tehdään... Mutta ei tehty ei.

Omassa navassa tuntuu kuulkaa siltä, että olisin raskaana! Voihan mennä ihan pieleenkin, mutta muutaman päivän on ollut sellaisia tuntemuksia. Aion kuitenkin testata vasta torstaina, kun viime kierrossa meni niin hirveästi rahaa testeihin, kun kierto vaan venyi ja venyi. Nyt saa riittää yksi testi, oli sitten tulos mikä tahansa!

Mutta olishan se mahtavaa jatkaa tuota plussanneiden listaa ekalla toukokuun plussalla... Vai aikooko joku muu ehtiä ensin??

:'( nyt se kulti sit lähti reissutöihin...seukin kerran nähään vasta kahenvkon päästä |O ovista koitin tikuilla metästellä mut eipä ole näkyny tietty löytyy joskus sillä välin ku olen yksinäni täällä eikä sinne monen saan kilsan päähän niin vain lähetä sit ku viivat pärähtää... :'( mut toivottavasti se olis nyt huomenna tai sitä sukkina päivänä niin olis vielä mahiksi saaha se tammivaava... :whistle:

Peukut pystyssä täällä kaikille testaajille!

Ketkä kaikki testailevat tällä viikolla?
Rva Pikkumyy testailee joku pv
, tulos kyllä saattaa olla hyvinkin nega, mutta sitten vaan uutta yritystä kohti!

Frizzante, toivottavasti tuntemuksesi on oikea!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja paljon Plussia, ihania!

Rva Pikkumyy :heart: B)

iltoja

Voi miten ikäviä uutisia!

:hug: Elinamarialle jas Kaalle!!
Elinamarialle toivotan hyvää kesän odotusta ja aurinkoista mieltä roppakaupalla! tulehhan kuulumisia kertoilemaan kun siltä tuntuu.

Uusille minunkin puolestani tervetuloa!

olin eilen illalla kaverin kans tuulettumassa.. ja teki hyvää B)

ja nyt alkaa tuntua vähän siltä että nyt ei jaksa enää ressata.. tulee sitten kun on tullakseen jos ylipäätään on. Mulla on ihana pikku poika, ihana (tuleva ;) ) mies ja kaksi söpöä koiraa niin mitä tässä ressiä repimään!

että silleen.. tai sitten yritän taas hämätä itteeni :LOL: :ashamed:
mut kun menkat taas alkoivat reilu viikko sitten niin en oikeestaan ollut edes kauhean pettynyt.. jospa se lähtis rullaamaan tästä omalla painollaan :D

mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Mitäköhän Epsulle mahtaa kuulua?? Entä Berylle??

Tulehhan Myangelskin kuulumisia kertomaan jahka täällä käyt!

itsellä jäänyt palstailu vähän vähemmälle ja ehkä hyvä niin. päivät on oltu pääosin ulkona ja touhuiltu pihahommia.. aika menee siinä, pojan kanssa touhutessa ja sitten kun tuo pikku pennun rääpäle saa vauhtia jalkoihinsa koko ajan enemmän niin sekin pitää kiireisenä :D täytyy myöntää että koiralla on ollut mahdottoman pitkä pinna uuden tulokkaan kans :D

Aurinkoista kevättä sinulle, ElinaMaria! Jospa kevät ja kesä toisi jotain oikein mukavaa elämääsi. Jos vaikka sitten sen plussan muodossa, kun löytyy jotain muuta ajateltavaa.. ?

Mietin tänään tätä koko raskautumisajatusta.. Lähinnä pähkäilin, että miten ihmeessä tämä voi olla niin vaikeaa!!!! Tässä maailmassa kun naiset tulevat raskaaksi koko ajan, se tuntuu olevan niin helppoa. Sen kun jättää ehkäisyn pois. Tai jotkut tulevat vahingossakin. Niin miten ihmeessä tämä voi olla näin vaikeaa. Ja mitä enemmän on tietoa niin sitä mahdottomalta alkaa tuntua koko ajatus, että miten meillä voisi käydä niin hyvä tuuri, että joskus vielä sen vauvan saisimme. Kaikki on lopulta niin pienestä kiinni ja niin kauhean monta mutkaa matkassa. Kauhean ristiriitaista. Ja sitten kun tärppää, niin se meneekin kesken. Ymmärsiköhän tästä taas kukaan mitään.. :) Ehkä olisi aika jo lähteä nukkumaan..?

Frizzantelle peukkuja, että tuntemuksesi pitävät paikkaansa! Tuon listan mukaan täällä näyttäisi olevan monta muutakin jänskääjää.. Mitenkähän Miraclelle on käynyt siellä reissussa? Tuleekohan mukavia uutisia kun palailee sieltä? Toivotaan.

Minä alan bongailemaan ensi viikolla ekaa kertaa ovista. Pitäkää peukkuja, että löytyy..

Ja Maelle tervetulotoivotukset! Pahoittelut menetyksestäsi. Toivotaan, että sinullakin on pian iloisia uutisia meille.. Sinullakin jännät paikat!

Mutta nyt petiin, huomenna työpäivä
:( Viikonloppu olisi saanut jatkua vielä muutaman päivän!

Mae
Kiva kun mahdun mukaan :)
Rouva Pikkumyy Kp:stä ei ole tietoa kun tämä on tosiaa nyt sitä km jälkeistä kiertoa. Vai voiko sen jotenkin silloinkin laskea? :ashamed: tyhmänä kyselen, kun ei ole mitään tietoa.
frizzante kyllähän se keskenmeno tuntuu pahalta ihan milloin vaan, ei ole yritysajasta kiinni.
Mutta toivotaan kaikille +, mä olen antanut itelleni luvan testata vasta 25.5 (siis jos menkat ei ala ensi viikonloppuna), silloin olisi n. rv6 (siis JOS olen raskaana, jos ja jos....)

Täällähän on taas kirjoiteltu vaikka ja mitä kun olen ollut nettipimennossa. Tuossa Vappu meni muuttoa tehden. Nyt olisi pääosin tavarat uudessa kodissa, mutta jos tiedätte jonkun innokkaan laatikoiden purkajan, niin käskekää se meille :p . Toistaiseksi olen työpaikan netin varassa, sillä uuteen paikkaan ei vielä ole nettiä saatu kytkettyä. Oli kyllä ihana herätä tänäkin aamuna omasta talosta ja mennä takaterassille juomaan aamukahvit ja kuunnella lintujen laulua :) . Tänään pitäisi jaksaa mennä siivoamaan vanhaa kämppää, se on muuten uskomatonta miten paljon turhaa roinaa ihminen säilyttää! Huomenna olisi lisäksi toisen tatskan otto, joten kiirettä piisaa :whistle: .

Luulen bonganneeni oviksen tuossa männäviikolla, joten katsellaan josko se täti kurvaisi sieltä kylään... On se jännää, miten sitä oikein odottaa tätiä saapuvaksi, vaikka yleensä haluaisi ajaa sen pirun akan niin pitkälle kun pippuri kasvaa :LOL: . Kävin labrassakin ja arvot olivat laskeneet niinkuin pitääkin, joten ainakin minulla lääkkeellinen tuntui toimivan, enkä sitä muutenkaan niin karmeaksi kokenut, kuin mitä on peloteltu.

Plussatuulosia täältä sinne kaikille puhaltelen ++++++++++

voi marza :hug: koitahan jaksaa. vähän turhan pitkä aika tuo 3 vuotta...

tervetuloa mae ja pahoittelut kokemastasi. toivotaan plussaa :heart:

(.) ovis alkaa olemaan käsillä tällä viikolla mikäli laskureihin on uskominen. testejä en ole enään ostellut. ei sovi mulle, tulee pakkopulla olo :$ jotenka touhutaan kun siltä tuntuu ja toivotaan parasta.

[/b]kaalle ja elina marialle mega suuret :hug:

iltsu-natsu

Tervetuloa uusille ja isot halit kokemastanne!! :hug:

Marzalle myös lohtuhalaus, kolme vuotta on kyllä todella pitkä aika odotella ihan mitä tahansa! Toivotaan kovasti, että ihan niin kauaa ei nyt menisi kuitenkaan! :hug:

Täällä kp 1/29 ja aktiivinen yritys lähtee käyntiin taas. Kierto näköjään viimein palautuu normaaliin pituuteensa. Lähdetään sunnuntaina parin viikon lomalle Thaimaan aurinkoon, jospa siellä saisi uusi pieni alkunsa B)

Mä oon ihan äimistynyt!!!!!
HUH!!!
Koirani lopetti syömisen viime vkon alussa...ja rupesi mua vahtimaan...
Menkkoja ei kuulu...ei...
Tänään tein sitten testin...noin tunnin oli pissi seissy...ja AIKA VOIMAKAS VIIVA!!!!!!!!!!!!!!!!
Ensin yritin toppuutella itteeni huomis aamu pissaan...mut ei jotenki vaa saanu piettyä itteesä kurissa.Ni sit tein...shokki...kaamee mut IHANA SHOKKI. :D :heart: :heart:
KAks viivaa melkein samantein!!Itku pääs...enkä tienny mihin suuntaan lähteä...
Teen kyllä vielä parin pvän päästä uuden...
Tää kierto ollut kyllä nii heikolla peittojen pöölyttämisellä että...siks mulle iso ihme!!
On ollut nii kova kiirus et ei oo kerinny etes täällä käymään..ku mulla alko autokoulu viimekuun alussa...ja siel sitte ravannu...Enkä oo oireita oikeestaa mitää huomannu..hajut on ottanu nenään...ja ollu huimauksia...hmmh....ja pikkasen ehkä viluttanut...mut oon syrjäyttänyt ne jotenki....

Siis plussa tuli JEEEEE :D Mut silti pienelä jännityksellä...miten tässä käy.
Kyllä toi meijän koira on aika epeli...se on joka raskauden alussa nyt lopettanu syömisen ja ruennu vahtimaan mua....isäntä eilen tuumas et ei me tikkuja tarvita meil o hyvä koira :LOL: :heart: :heart:

ONNEA DAIZZ!!! Tarriksia yms vauvalle matkaan!!! :flower: niin se tulee kun sitä vähemmän osaa odottaa!! Onnea!!

Pahoittelut tädin riivaamille ja negan saaneille!!

Mua ottaa niin päähän!!! En ostanut ovistikkuja kun aattelin että varma se ovis on, kun tiistaina kävin siellä gynellä. No, jomotuksia on ollut yms.. mutta kuivaa on kun saharassa! Missä ne kuuluisat ovislimat on????? Jos joku tietää missä ne on niin voisko käännyttää tänne!!! MÄ oon ihan varma ettei se muna irtoa ja siksi ei tuu limojakaan... Onks kaikilla aina selvät limat? :headwall:

Kaunein kiitokseni iltsu-natsu ja kvart över kolme vuotta on liiiian pitkä aika,,,huh

Mutta mitä kummaa onnea ihan äly paljon daizz mahtavaa kyllä ja kun vielä oitis plärähtää kaks viivaa niin tunne on kyllä ollu varmaan aika makee.
Sinne toivon kaikkea hyvää ja ennenkaikkea pienen matkaan lujaa voimaa pysyä mukana masusi lämmössä köllöttelemässä vielä monta monta kuukautta jotta jaksaa sitten olla vahva syntyäkseen :hug:

Julietta...kiitos. =) Niin siinä tais käyä et se lähti alulle sillon ku sitä vähiten oottaa...Tai kun ei kerkiä ajatella asiaa =)

Marza1970...Kiitos kiitos. =) Tunne oli ihan järetön!!! :D Innolla isäntää kotiin odotan se ei vielä tiedä testistä...haluan nähä sen virneen :D pari tuntia vielä :D On mulla pienelle ainakin hyvä pehmee suoja...mahaa löytyy :LOL: Niin mäkin toivon että pysyy kyydissä loppuun asti :heart: :heart: :heart: kovasti toivonkin!!

daizz onnea!!!!!!!! :flower: :heart: ihme koira teillä... voi juku!!! :LOL: ihana juttu, tervetuloa tuonne toiselle puolelle oikein lämpimästi!! :hug:
kävin ite tänään varh. ultrassa ja kovin pienen sydän läpätti siellä!! :heart: oon ihan mykkyrällä tuosta tunteesta.

katherine

SUURET ONNITTELU DAIZZ!!!! =) Mahtava juttu, että plussa pärähti ja kunnolla. Ja ihana kuulla Katherine, että se pikkuinen sydän siellä pamppailee. On varmasti ihana tunne! =) Sitähän tässä itse kukin kovasti toivoo, että saman kokisí. :)

AAM
:wave: haudi kaikille liittyy tänne kuumeilemaan.. km tuli 6+3 (25.04.08) ironista jotenkin kun saman päivän aamupäivänä olin käynyt ultrassa katsomassa kaveria ja sitte illalla se pakkas pussinsa ja soljui ulos.. :(
Uutta huvittaisi jo yrittää samaan putkeen mutta... mietin että kannattaisiko lähteä hosumaan vielä kun ei oo tätskä tietty tullut käymään vielä kun on niiiiiiin vähän aikaa ko tapahtumasta..?

Mae
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
:wave: haudi kaikille liittyy tänne kuumeilemaan.. km tuli 6+3 (25.04.08) ironista jotenkin kun saman päivän aamupäivänä olin käynyt ultrassa katsomassa kaveria ja sitte illalla se pakkas pussinsa ja soljui ulos.. :(
Uutta huvittaisi jo yrittää samaan putkeen mutta... mietin että kannattaisiko lähteä hosumaan vielä kun ei oo tätskä tietty tullut käymään vielä kun on niiiiiiin vähän aikaa ko tapahtumasta..?
Meillä ainakin lääkäri antoi luvan heti alkaa yrittämään uudestaan, koska kohtu oli tyhjentynyt itsestään niin hyvin. Eli meillä on jo nyt yritetty, viikon päästä selviää onko siitä yrityksestä ollut hyötyä ;)

daizz mahtavaa! paljon onnea teille kaikille kolmelle :heart: meiän koira ei ole ollut moksiskaan mun raskauksista, ottanut toki sairaalasta tullessamme lapset heti suojiinsa ensimmäisen synnyttyä siltä löytyi suojeluvaisto :whistle: turhaan uutta testiä teet jos viiva vahva.

julietta eipä täällä kuivaa ole mutta eipä niitä mega limojakaan ole ollunna :/

katherine loistavaa että kaikki kunnossa. nyt voit todella alkaa nauttia raskaudesta! :heart:

allusmamma pahoittelut kokemastasi. minulle kävi samalla tavalla viime syksynä. olin ultrassa kaikki hyvin, mutta samana iltana meni kesken. voimia! tuosta uudesta raskaudesta ollaan montaa mieltä. spontaanissa km:ssä ( ei siis kaavintaa ) ei välttämättä tarvitse odottaa kuukautisia, näin mua ohjattiin. mutta ei siitä haittaa ainakaan ole vaikka odottaisi. saisi elimistö rauhassa palautua kokemastaan ja hormoonit tasoittuisi ( ehkä )! kaavinnan jälkeen suositellaan odottamaan yhdet taikka useammat, koska limakalvo vaurioitunut enemmän. mutta jokainen tekee miten parhaaksi näkee. mutta kyllä elimistö on myös niin pitkälle kehittynyt koneisto että ei anna uuden raskauden alkaa jos kaikki ei valmista sitä varten. mutta yhtä monta kuin meitä on niin yhtä monta mielipidettä asiasta, tämä oli vaan omani :wave: lämpimästi tervetuloa joukkoon mahtavaan :hug:

jaahas jatkaa hommia... iltsu-natsu

daizz, suurenmoiset Onnittelut plussastasi!
Ja pienelle paljon tarrasukkia masumatkalle mukaan. Onnea!

Kiitos megaplussa toivotuksista! Huomisaamuna testaan, mutta edelleen tunne negasta on suuri, mutta kerron aamulla tai pvllä, mitä näytti testi! Ihanaahan se olisi plussata! Huomenna selviää..huh, jännittää!

PlussaOnnea kaikille edelleen toivotan!

Onnea kovasti kaikille PLUSSANNEILLE :flower: :flower: , tarriksia pienille!
:hug: :hug: Kaikille jotka halia tarvitsevat.
(.)Pikkuhiljaa oksut nuhat menossa ohi. Töissä painetaan, kun eläimet ja kiirettä pitää. Mahaa ja rintoja nippailee, täti kurvaa varmaan paikalle ensi yönä. Miksi aina yöllä?
+++++++++ :whistle: kaikille!

SusSoo
daizz
onnea plussasta. Koska ajattelit siirtyä tammikuisiin (tai niin oletan että sinne kuuluisit?) No, odottelen siellä!

Rva Pikkumyy
tsemppiä testaukseen. Toivotaan plussaa! Mä aion testata huomenna myös uudestaan. Huomenna on kp43 ja on edelleenkin jotenkin kummallinen olo koko tästä plussailusta... Jos huomenna on vahva viiva, niin eiköhän sitten pitäisi taas tähänkin raskauteen vähitellen uskoa.

Kvart över:lle oikein hyvää matkaa. Lomailkaa, rentoutukaa ja nauttikaa... toivottavasti tuotte salamatkustajan takaisin Suomeen mukanannne

Pahoittelut niille, jotka täti on löytänyt.

-SusSoo-

Yhteistyössä