Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti
Voi kamala miten kauhea oli lukea esim etenki ElinaMarian huonoja uutisia, paljon jaksamisia!!! :hug: :hug:

Ja voi juku mikä määrä haamuja ja plussia!!!!! :eek: :heart: :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: Onnea IHA JOKKAISELLE teille! Pintapuolisesti vaa luin ko eka luin viesti viestiltä mut liian monta oli ehtinä tulla jo et ois kaikki lukena ajatukse kans :ashamed:

Täällä kp7 eli huomenna (pian) jo kp8 :) Iha kiva fiilis ku ei kierto ainaskaa venyny :) Ja jossai kierrossa sit jos plussais, taas muhu iski se fiilis et siihe menee aikaa... Vaiks mieheen vauvakuume on ny kyl iskeny ku sano et se ois oikee mielissää jos saatais esikoinen jo nyt :D

JA: me mentiin kihloihin 4.5 :heart: :heart: :heart: :heart: Olo on todella onnellinen ja iloinen! Mies polvistui Tunisian Royal Jinene hotellin parvekkeella ja pyys vaimokseen. Sormus siis nyt killuu sormessa ja olo on taivaallinen :) :)

On taas tullut paljon tekstiä, joten tasapuolisesti kaikille onnea plussista ja miraclelle kihlauksesta! :flower: :heart:
Edelleen olen tunkeilemassa täällä ketjussa kun en uskalla siirtyä odotuspuolelle ennen ensimmäistä tarkistus ultraa. Nyt tulee roppakaupalla omaa napaa...tosiaan tuhruilua oli viimeksi vappuaattona ja sen jälkeen en ole onneksi sitä havainnut. Ja voitteko uskoa, että sortusin taas otattamaan testin verestä tiistaina.Laskeskelin mielessäni, että arvojen pitäisi lähennellä 6000, mutta tulos olikin jo 8561! Edelleenkään se ei mitään takaa, mutta olipahan noussut. Kirjoittelin myös oireettomuudesta niin nyt on rinnat tulleet aroiksi ja pieni väsy painaa aamusta iltaan, mutta samat oli edellisissäkin raskauksissa niin en niistä jaksa iloa repiä. Ehkä uusi tuttavuus on lievä paha olo, varsinkin kun nälkä pääsee yllättämään.Oli herätessä aivan krapulainen olo ja luulinkin saavani taas vatsataudin.Olo parani heti kun sain leivän kitaani =)
Lehteä lukiessani yht äkkiä sain aivan hillittömän itkukohtauksen (olen yksin kotona) kun lueskelin onnitteluja lapsille. Lisäksi kun silmiini osui artikkeli, että tänään vietetään lapsettomien päivää niin padot aukes. Tuli olo ettei tämäkään raskaus voi onnistua. En tiedä miten pääkoppa kestää torstain ultraan. Jotenkin jo yritän valmistella itseni huonoihin uutisiin vaikka tiedän ettei niihin koskaan ole valmis kuitenkaan. Tänään on omien arvioiden mukaan 6+0 ja piinapäivät ihan lähellä. Mulla aiemmat raskaudet kesketyi 6+5 ja 6+3, joten en todellakaan ole vielä lähelläkään helpotusta.
Älkää ymmärtäkö mua väärin, tottakai toivon ja rukoilen että tämä raskaus onnistuisi, mutta en voi antaa itselleni vielä tässä kohtaa "armoa". Varmaan jonkin sortin itsesuojelua...
Kiitos että sain taas purkaa pahaa oloa!!! Onneksi kaunis ilma sentään lohduttaa muuten surullista fiilistä!

SusSoo
Miracle
ihanaa!

Toive81 :wave: siirtyisit nyt vaan tuonne tammikuisiin. Ilmeisesti sulla olis sama la kuin mulla? Mulla on keskeytynyt raskaudet rv10 ja 14, mutta päätin että mä en halua stressata asialla ja nautin nyt tästä hetkestä. Toivon nauttivani tammikuuhun asti
Miten sä pääset noihin veriarvotesteihin? Eihän sulla mitään hätää ole, kun olet pystynyt testaamaan ja seuraamaan tilannetta ja hyvinhän ne sun arvot nousee! Meikäläisellä ei ole minkään sortin näkemystä siitä missä mennään. No, ihan hyvältä vaan nyt tällä hetkellä tuntuu. Tavataanhan pian tuolla odotuspuolella

Fey
Heipsan!!!

Mulla vähän samanlaista ku sulla Mae, eli tuhruilua.... siis ei edes verta vaan ruskeaa vuotoa ja vaan ihan vähän... Ja jo kolmatta päivää.... Mitä ihmettä??? Viimeksi ihan sama juttu, alko tuhrulla.... Yleensä kans alkaa heti ja kunnolla! Kiertopäivätkin tuhrun alkaessa vasta 23... Ovista en oikeastaan bongannut, mutta luulen et oli jo kiertopvänä 10, ku kp 11 tikussa oli melkeen yhtä paksut viivat ja sit alko haalentumaan. Siis mitä tää tämmönen meinaa???? :attn:
Anteeksi tämä omanapanen-juttu!!!

Fey, joka on ihan että mitä hel.....ä?

PS. Halaukset kaikille sitä tarvitseville ja onnea vatsaa kasvattaville!!!!

Fey, mulla alko just tommosella ihme tuhrulla menkat viimeks, (enne pillereitä ja niide aikana aina alko kunno vuodolla kerralla) tuli siis tuhrua yhtensä pvänä, sit seur. ei mitään, sit seur. pvänä tuli seksin jälkee verta vähäse ja sit ei taas mitään ja sitä seur. alko sit kunnon vuoto. Et niin ne menkat vain sit tuli..

Lauantaita!

Täällä taas niin oviksen jälkeiset fiilikset, piiiiiiiitkä odotusaika edessä ennen kuin saa alkaa jänskäilemään ja testailemaan.. Nauroin miehelle, että näin tämä taitaa mennä, että puolet kuusta tikutellaan ovista ja puolet kuusta tärppiä..

Onnea Miraclelle kihaluksesta!

HAAVEISSA ESIKOINEN

Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08
Kaa 29v...................KM 11/07, 4/08....................KP
ElinaMaria...............KM 02/08 , 04/08.................KP
Pink1......................KU 12/07..............................KP 11/28
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 15/30-35
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 17/27-30
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 23/?
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 27/30
Riine.......................KM 10/07..............................KP 30/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 5/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 33/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 5/30
Miracle....................KM 04/08..............................KP 8/28-31
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 10/30
dinaho...................KM 06/07...............................KP54/28
Allusmamma..........KM 04/08...............................KP

HAAVEISSA TOINEN

Mae.....................KM 04/08.............................KP 1/34
Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 12/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 14/29
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07....KP 14/28(palstatauolla)
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 1/26
Sonja74..................KM 07/07..............................KP26/26-29
Pompo79.............KM 03/08 ................................KP 28/-
Fleur05...................KM 02/08.............................KP 30/?
Myymä....................KM 09/07.............................KP 51/31(-39)

HAAVEISSA KOLMAS

Orchid................enkelipoika 06/07............KP 11/27 (palstatauolla)
Luminia...................KM 02/08..............................KP 18/32
Singa........................KM 10/07............................KP 22/28-32
Lemontree..............KM 2/08................................KP 4/28
Happihyppy..............KM 02/08.................................KP 22/?
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP23/32-36

HAAVEISSA NELJÄS

Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 22/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 23/33
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 25/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 3/28-29
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 34/27
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

HAAMUILIJAT

Pompo79

PLUSSANNEET

Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
Toive81...................04/08
Sussoo....................04/08
Daizz.......................05/08
Frizzante.................05/08
Mymmyryy...............05/08
Tuulenpuuska.........05/08
Mymmyryy...............05/08

Hei, tuossa lista taasen. Katsokaahan, onko kp:t kohdillaan..
Mitä Maelle laitetaan päiviksi? Cockeria ei ollut listalla, mihin kohtaan sinut laitetaan?

Mitäs Pompolle kuuluu? Joko haamuilu on vaihtunut odotukseksi?

Erzille oikein aurinkoista kesää!!!

Huomenta!!! :D

Ei vaan, rakas kissamme päätti jo kymmeneltä :whistle: ettei mami saa enää nukkua... Ei siinä mitn, mutta kun ei tullut käytyä kovin ajoissa nukkumaan... Oltiin tuolla kylillä, tosin ihan autolla vaan...

Jos en vallan erehtynyt eilen, niin luulempa että KIINNITTYMISVUOTO on bongattu!!!! :D Eilen tapahtui tämä, ja arvatkaapa onko jollain nyt keskittymisvaikeuksia ja vielä pitäisi aikaa saada kulumaan ennen testausta. huh!

Miracle: Onnea oikein paljon kihlauksen johdosta!!!!!!! :flower: koska on häät??? :D

toive81: Mä tiedän tuon murehtimisen, mutta positiivisuus auttaa!! Mä opin viime kerralla, että on turha murehtia ennen kuin siihen on oikeasti aihetta. Jokainen "taaplaa" kuitenkin tyylillään. :)
Sulla on tosi hyvät noi hcg-arvot, joten hyvältä näyttää!!!! Tsemppiä!!! :hug: :flower:

Luminia: Koskas meinasit testailla?? Mä ajattelin joskus ensiviikon lopulla. Ellei sitten tule retkahduksia... B)

mutta ihanaa viikonloppua kaikille!!! Mulla ois enää pari viikkoa töitä ja sitten koittais kesäloma!!!! IHANAA!!!! 3kk..... :D

Satuin kurkkimaan tänne yksi päivä

ja huomasin Danjuskan huhuilleen mua

Kiitos ystäväni kun et ole mua unohtanut

Eilen oli se kauan pelätty ja odotettu kontrolliultra, jossa nähtiin jo alustavasti pikkuisen rakenteita. Sydämen rakenne pelotti aivan älyttömästi!!!

Tänne on tullut paljon uutta väkeä,
pahoitteluni menetyksistänne

Kertoakseni teille uusille taustaani, niin esikoisen odotusaikana tasan vuosi sitten selvisi rakenneultrassa niin pahoja sydämen rakenteellisia vikoja että enkelipoikamme syntyi rv 23

Tästä vajaan 6kk:n kuluttua saimme plussan, joka meni kesken rv 6

Mutta eilisessä ultrassa kaikki hyvin!!!!

Voi luoja miten olen onnellinen ja helpottunut!!

Erikoislääkäri ultrasi ensin sisäkautta istukkaa ja sanoi sen nousseen 4cm kohdunsuun edestä sivuun, ja hematoomakin näytti kuivuneen

Sitten hän alkoi ultrata rakenteita

Ensin katsoi sydäntä, sitten muita rakenteita, sitten taas sydäntä... Niin pitkä ja tuskallinen 15 minuuttinen siinä hiljaisuudessa meni, kunnes lääkäri sanoi, että "Nyt on paljon parempia uutisia kuin vuosi sitten!"

Lääkäri oli siis sama joka vuosi sitten ultrasi poikamme sydämen. Minä purskahdin valtavaan itkuun hyvät uutiset kuultuani

Eikä miehenikään ollut kovin helppo tunteitaan peitellä

Todellisia onnen kyyneleitä!

Koko yön ja aamun olin niin jännittänyt että oksetti ja maha supisteli harjoitussupistuksia, niin kovasti pelkäsin että saamme taas huonoja uutisia

Lääkäri sanoi että kaikki rakenteet näyttävät hyvältä, ja ultrasipa hän lopuksi vauvan peuhaamista iloksemme!

Hänen kasvojaan (nieli juuri lapsivettä ), pieniä sormia ja varpaitaan

Jalkapohjan pituudeksi, eli kengän kooksi hän mittasi 2,1cm!
Miten suloista!!

Vauva vastasi viikkoja kooltaan, ja oli melkoinen möngertäjä siellä

Taisi hän hoksata isin ja äidin katselevan, kun niin reteesti levitti jalkansa ja antoi kuvata haaraväliään

Olen niin älyttömän onnellinen!!!

Sairasloma jatkuu nyt edelleen, ja rakenneultra aika on tasan kuukauden kuluttua

Migreeninhän se eilen illalla pukkasi kun jännitys laukesi, ja edelleenkin päätä jomottaa niin että tekisi mieli jäädä jonkun katujyrän alle

Tuhannesti onnea kaikille plussanneille!!!
Teitähän on tullut kuin sieniä sateella, mahtavaa!!!!

Nyt hopi hopi tuonne keskenmenon jälkeen plussanneiden pinoon!

Vertaistuki on vailla vertaa koko odotuksen ajan

Sillä vain menetyksen kokenut voi täysin ymmärtää kohtalotoveriaan...

:Ikionnellinen
MyAngels ja niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin rakas rv 18+1

Mae
Fey tuhruilu jatkuu.... siis niin ettei pikkuhousunsuojaan edes ehdi. Ollaanko me jotain kummajaisia ;) ?
Luminia ei mulla ole mitään tietoa kiertopäivistä kun tää on se keskenmenon jälkeinen kierto, seuraava jos alkaa niin kerron sitte.... Mutta menkat pitäisi viimeistään huomenna alkaa jos on alkaakseen. Ovis kun oli 27.4.
Omaa napaa: tosiaan tuhrua tulee, rusehtavaa tai vaaleanpunaista tai limansekaista. Outoa on. Menkkatuntemuksia ei ole ollenkaan ja tälläistä tuli pojan raskaudesta myös. En vaan halua antaa itselleni mitään toivoa enää. Ja sitten vielä kaaduin tänään tosi pahasti pyörällä (menin voltin pyörän ympäri) ja tanko osui vatsaan. :(

Olipa ihanaa lukea MyAngelsin kuulumisia, oli kyllä tosi koskettavaa lukea tuosta ultrakäynnistäsi! Oikein paljon onnea!!!
..Näkyikös siellä haaravälissä mitään? Paljastuiko siis vauvin sukupuoli?

Julietta, yritän olla testaamatta tässä kierrossa hirveän aikaisin. Ainakin koko ensi viikon yritän olla hissukseen, jospa jopa sinne kp 30 saakka jaksaisi odottaa.. Täytyy nyt yrittää ottaa rennosti. Ja vaikka vähän punaviiniä naukkailla, jos se vilkastuttaisi verenkiertoa
Täytyy yrittää relata, ettei mene taas oman kropan kyttäämiseksi.. Mutta niinhän siinä todennäköisesti taas tuppaa käymään.

Nyt ulkoilemaan, on niin mainio ilma. Piti vain piipahtaa täällä.. =)

Mae
no niin, tarpeeksi kun kiukuttelee niin kyllä ne menkat sieltä tulee :LOL: Ikinä en kyllä ole näin onnellinen ollut kun menkat on alkanu. Edelleenkään ei paljon tule, mutta kipuja sitäkin enemmän.
Nyt sitten pystyn taas aloittamaan Clomit ja Lugesteronit. :)
Luminia Nyt voi sitten kait laittaa kp1 ja kierron pituus on n. 34 (vaikeaa sanoa, kun riippuu ovulaatiosta ja sen jälkeen aloitetuista Lugesteroneista)

Fey
No nyt se tätiä alotteli sit paremmin, mut tuhruilua oli siis jo edellispvänä ja eilen ja nyt sitten vasta tänään iltapvälää menkat alko... Eli oisko kiertopvä tänään 1, vai sillon ku tuhru alko??? Kuka viisaampi? :attn:

Onnea muuten Miracle kihlauksesta!!! Antaa :flower: !!!

On muuten kyllä hyvännäköinen tuo Plus-lista!!!! Perässä tullaan!!!

Meil on se lääkäri (km-tutkimukset, verikokeiden tulokset) 21.5, sillon ois jo kp 12. Ne tutkimukset pitäs ajottaa alkukiertoon, pitäsköhän aikastaa sitä aikaa???

Fey :heart:

Mae
Alkuperäinen kirjoittaja Fey:
No nyt se tätiä alotteli sit paremmin, mut tuhruilua oli siis jo edellispvänä ja eilen ja nyt sitten vasta tänään iltapvälää menkat alko... Eli oisko kiertopvä tänään 1, vai sillon ku tuhru alko??? Kuka viisaampi? :attn:

Onnea muuten Miracle kihlauksesta!!! Antaa :flower: !!!

On muuten kyllä hyvännäköinen tuo Plus-lista!!!! Perässä tullaan!!!

Meil on se lääkäri (km-tutkimukset, verikokeiden tulokset) 21.5, sillon ois jo kp 12. Ne tutkimukset pitäs ajottaa alkukiertoon, pitäsköhän aikastaa sitä aikaa???

Fey :heart:
Heippa toveri, samoissa siis mennään ;)
Mä ainakin laskin tästä päivästä sen kierron eli tänään olisi kp1, etenkin kun syön niitä clomeja ja ne pitää aloittaa kp3. Kannattaa sun ehkä yrittää muuttaa tota aikaa, kp12 on jo melkein puol väli.
Tsempataan nyt tähän kiertoon mekin se +

miracle onnea kihlauksesta :flower: .
myangels ihania kuulumisia :heart: .
erzi hyvää kesää :heart: .
(.) Kiirettä pitää. Viiltävä ja jomottava vatsakipu välillä säikyttää. Juoksen wc:ssä koko ajan katsomassa tuleeko verta vai ei. Testi näytti edelleen vahvaa viivaa, oli pakko tehdä uusinta testi, vaikka olin päättänyt etten tee :saint: .

SusSoo: me ollaan yksityisellä asiakkaina näiden keskenmenojen tiimoilta niin sieltä tekivät lähetteet verikokeisiin. He myös sitä ehdottivat kun oli noita tuhruja. JOS ultrassa on hyviä uutisia niin lupaan laahustaa odotuspuolelle. Olen pahoillani sinun menetyksistä. Ihanan positiivinen asenne sulla on kuitenkin, hyvä! Mä olen yrittänyt pitää realistisen asenteen tän raskauden suhteen, jotten tippuisi niin kovaa alas jos huonosti käy, mutta taas huomaa, että pieni toivo yrittää nostaa päätään.
Onneksi tosiaan loma lähestyy niin pääsee latamaan akkuja B) Aurinkoisia kevätpäivän jatkoja!

Testasin juuri ja nyt tuli toinen viiva ihan ajallaan 5min sisällä, eli kai tässä raskaana ollaan.

Ihanaa mutta...
Jotenkin tästä ei nyt iloitse ollenkaan niin kuin kahdesta aiemmasta plussasta. Päällimmäisenä mielessä on kuinka ihmeessä tässä jaksaa miettiä miten nyt tällä kertaa käy, pääsis edes sinne viikoille 12-13, sitten vois vähän relata. Tuntuu että sinne on ikuisuus! Täytyy nyt yrittää miettiä muuta ja keskittyä töihin ja esikoisesta nauttimiseen, onneks on se ilo vaikka tässä huonosti käviskin.

Antaakohan ne neuvolasta aikaa yhtään aikaisemmin eka käynnille kun on km takana?

Huh, yrittäis mennä päiväunille, oon ollu 2edellistä yötä töissä, nyt onnneks vapaat.

Plussatuulia ja tarrasukkia niitä kaipaaville. Ja halauksia sitä tarvitseville.

Mä pysyn toistaiseksi täällä enkä vielä uskalla siirtyä odottajiin.

Mae
Onnea Pompo :flower:
Oli tänään ihana yllätys kotona kun tulin töistä. Poika toi ovelle paketin ja kortin. Ja ilmoitti, että "ostin sinulle myös kukan" :heart:
No paketista löytyi odotusajan päiväkirja ja valokuva "kansio" (ei sellainen perus vaan...hmm... en osaa selittää ) :) ihana idea, siitä huomasi kyllä että mieskin sitä vauvaa tosissaan odottaa. Kahvit ja kakutkin oli pöydässä, kyllä oli kiva tulla kotiin.
Miten teitä muita on muistettu näin äitienpäivänä?
Ja hyvää äitienpäivää kaikille :flower:

Yhteistyössä