Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti
Jatkan vielä tälläkin viestillä näitä ankeita tunnelmia. Täällä myös tuhrua, ja olen aika varma, että kesken menee tämäkin. :'( :'( Tuntuu, että kaikki oireetkin on yhtäkkiä kadonnut. Tämä kun on niin alussa, ettei missään ultrassakaan kai vielä mitään edes näkyisi. Eli ei auta kuin odottaa.
Kyllä minä ihmettelen miten meille tällä listalla nyt näin paljon vastoinkäymisiä suodaan. Enkä olisi koskaan voinut uskoa, että tämä näin raskaaksi menee. Vaikea on minunkaan uskoa, että se elävä käärö joskus sylissä olisi. :ashamed: :( :'(

erzi voimia eroprosessiin :hug: varmasti vaikeaa ja haikeaa, mutta toivotaan että olette tehneet oikean ratkaisun ja löydät vielä hakemasi :saint:

sussoo olen todella pahoillani!!! :'( tekee niin pahaa sun puolesta, jos teiltä Sisu viedään pois..vielä on toivoa, eihän sitä koskaan tiedä!! :saint:

toive ja frizzante voi kun toivon että teidän pikkuiset pysyisivät mukana!!! on tämä niin epäreilua, yksi koettelemus on jo ihan tarpeeksi meille :'( nyt vaan uskoa ja toivoa peliin!!! paljon peukkuja pidetään että hyvin menisi :saint:

omaa napaa: gynen kanssa puhuttu ja pahoitteli tapahtunutta ja kertoi olevan hyvin yleistä. viikkoja oli 4+3 mutta kemiallisen puolelle menee, niin saan aloittaa clomit heti, eli ylihuomenna :D gyne sanoi taas että hyvä puoli on se että tiedetään meidän molempien olevan hyvin hedelmällisiä ja geenit menee yhteen, joten on vain säkästä kiinni koska tärppää :saint: miksi ei sittten tunnu siltä..? olo on niin huijattu ensin tuulimuna ja nyt tämä kemiallinen, niiden välissä oli aikaa puolivuotta :eek: aika huonoo säkää saa olla :ashamed:

nyt vain positiivisin mielin eteenpäin ja kohti kesää!! :D (voi kun oliskin helppoa :ashamed: )

Onhan tämä haikeaa ja vaikeaa, mutta yritän luottavaisin mielin katsoa tulevaisuuteen. Asiat vaan meni niin solmuun ettei saatu valoa näkyviin vaikka yritettiin. Toivottavasti se oikea vielä löytyy.

erzi, laita yv:ta jos haluat miusta vaiks ystävän jolle purkaa jos tuntuu pahalta! :) Mie ainaskii tosi mielelläni aina kaikkia kuuntelen ja oon tukena ku o vaikeeta , toivotaan et se onni sieltä piankin tulisi sinulle jonkun toisen miehen kanssa! :) Olitko iha naimisissa vai seurusteluasteellako? Ja mie ku nii ehdin iloita ettet eroakaan ku sillo yritittö. Mut jos asiat kovin mutkasiks menee eikä auki saa niitä ni eihä siinä muu auta jos on yritetty jo kauan setviä asioita :ashamed: :snotty:

Voimia kaikille joiden raskaus ei ole sujunut toivotusti. Sydämestäni toivon että masuasukeilla olisi kuitenkin toivoa vielä, eikä saataisi niin kovin ikäviä uutisia tähän pinoon. :hug:

miracle onnea kihlauksesta.

erzi tsemppiä sinulle jatkoon

Plussatuulia kaikille :wave:

-Meritähti-

Pikainen piipahdus pinoon näin illan päätteeksi..

Voi että kun on surullisia uutisia! :'( Pahoittelut erzi sinulle eron takia. Toivotaan että se aurinko vielä paistaa.

Ja Frizzante! Toivotaan todella, että tuhru ei tarkoita mitään ja loppuu saman tein! Ja edelleen on kovasti ajatukset myös teidän luona, Sussoo ja Toive!

Miten voi olla mahdollista, että täällä jo tarpeeksi kamalia kokeneita näin koetellaan. Kyllä on surullista.

Toivottavasti kaikkien uutiset kääntyy vielä parempaan suuntaan! Voimia teille kaikille.

:hug: :hug: :hug:

voi miten ikäviä uutisia tämä pv on tänne tullessaan tuonut :|

Erzi: voimia kovasti tähän elämäsi vaiheeseen ja toivon todella että ajan kanssa helpottaa. Valoista mieltä vaikkei se varmaan siltä nyt tunnukkaan, :hug: en oikein tiedä mitä sanoa..

Sussoo: Älä vielä luovuta, :hug: Jos vuoto onkin ihan vain harmitonta. Mulla Tatua kun aloin odottamaan, oli niin kovat kivut että menin niitten takia lääkäriin ja totesivat että olen raskaana. Toivon teidän kanssanne parasta!

Myös Toiveelle ja Frizzantelle voimia ja toivotaan että pikkuiset pysyisivät mukana :hug: ei tämä voi mennä näin.. ensin paljon hyviä uutisia ja sitten pudotetaan korkealta.

ja hieman omaa napaakin.. aamulla kävin lääkärissä.. vasemmasta munasarjasta löytyi jotain rakkuloita.. oikea ihan ok ja siltä puolen munasoli irronnut. nestettä edelleen vatsaontelossa. kaiken pitäis olla ok mutta ottivat verta, josta ottaavat jotkut syöpäarvot. ensiviikolla saan tulokset tietää. lisäksi neljän kuukauden päähän uusi aika.
noita rakkuloita voisi kuulemma hoitaa siten että söisi pillereitä mutta lääkäri sanoi että ei tässä vaiheessa näe syytä kun toisesta haaveillaan. en osaa tuloskia pelätä mutta jotenkin levoton olo että pitäisikö vauva haaveet haudata :ashamed: :( no en jaksa nyt murehtia vaan eletään päivä kerrallaan ja katsotaan mitä huominen aina tuo.

Voi hitsit! Arvatkaa mitä!!!
Tänään tuli puolenpäivän aikoihin telkkarista perhejumalanpalvelus, jossa laulettiin lasten virsiä ja papit siunas joitain eskarilaisia tms... Ja sit ku ne alko laulaa Ystävä sä lapsien, ni mä aloin pillittää ihan kympillä!!!!!!!!!! :'( :eek:

erzi: pahoittelut eron takia!! Mä olen myös varma että meille kaikille tässä pinossa koittaa vielä joskus ilon aika. :hug:

miracle: juu, siellä se nyt kasvaa, valioyksilö!!! :D tai kaksilot jne....

JJ-t: niinpä.... mullekin vaan lääkäri sanoi että "sulla on vaan huonoa tuuria"... ei se paljon lohduta, varsinkin jos tietää että kestää taas niin pitkää plussata uudestaan... ainakin ilman hormoneja...

Leinikille tärppi- ja plussatuulia. Ja tietysti muillekin!!! ++++++++++ :whistle:

Mun pitäis nyt lähtä tekee tota veroilmotusta.... en sitten oo yhtään taas viimetingassa.... :snotty:

Nyt vähän iloisempia uutisia: testasin äsken uudelleen ja vahva viiva tuli! Sunnuntain haamu olikin ihan oikea. Aika hassu olo, edellisissä raskauksissa olin testin jälkeen tosi iloinen, nyt ei uskalla. Pitää vain odotella, mitä tuleman pitää ja pitää kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki menisi hyvin. Raskausoireita ei ole kovin tuntuvasti, rinnat kipeät ja vähän närästää (ei koskaan muulloin, kun raskaana, kummallista kyllä), mutta koitan uskoa tähän nyt enkä ajatella pahinta. Jään kyllä toistaiseksi tänne, täällä on turvallisempi olo odotella :)

Hei,
ajattelin tulla kurkistamaan, että mitä kuuluu Toiveelle, Sussoolle ja Frizzantelle? Miltä tilanne näyttää?

Onnea Fleur05! Jää vain tänne, niin saamme kuulla kuulumisiasi ;) Tai toivottavasti pian ollaan kaikki odotuspinossa..

SusSoo
Luminia :wave: täällä sitä kotona löhöillään :whistle: Odottelen sitä huomista lääkärineuvolaa ja ultraa. Aamulla soitin neuvolaan ja pyysin päästä polille, mutta huomiseen käskivät odotella. Vuotoa on lorahtanut pari kertaa tämän päivän aikana vessakäynnillä. Siteen olen kerran vaihtanut päivän aikana, joten muutoin vuotoa ei paljoa siis ole. Kipujakaan ei ole. Päänsärky oli tosin päivällä aivan hirveä, jonka sain nukkumalla ja särkylääkkeillä pois. Toiveet tammivauvasta olen haudannut ja toivon vain, että saisin tyhjennyslääkkeet kotiin mukaan. En millään haluaisi jäädä ainakaan yön yli osastolle. Huomenna iltasella käyn kertomassa kuulumiset, jos tosiaan ei tarvi sinne sairaalaan jäädä.

Ehkä muutaman prosentin toivonripe voi käytännössä olla, mutta keskenmenoksi tämä äiti osaa jo tilanteen itse lukea. Kiitos kaikille myötäelämisestä :hug:

-Sussoo-

iltaa kaikille :wave:
mie aattelin pitää pikkusen taukoa palstailusta ja keskittyä kesän tuloon ja kodin sisutukseen, jos se vaaveliki ilmottelis tulostaan ku ei oo ressiä...käyn kyllä päivittään kp:t ja muut mut nyt koitan pysyä taustalla vähän aikaa!!
plussa tuulia toivottelee
mulmul

kp 1 :'( ai että osaa ottaa päähän. mutenkin ollut jotenkin niin varma olo että ei mitään tärppiä oo käyny. Että osaa olla niin vaikeaa.
Niin ja mulle jos merkkaa tuon kierron pituuden nin se onkn haasteellista kun vispaa miten sattuu joten josko olis vaikka kp 1/30-40
Kai se ajoittuu sinne sitten.
Täällä meidän ketjussa on niin valtavan paljon tapahtunut kaikkea hyvää mutta niin paljon myös surullisisakin uutisia olen lueskellut. Onnea ainakin hirmusen paljon miraclelle kihlauksesta ja fleur sinulle onnea plussasta ja erzi olen niin pahoillani suhteesi sotkuista ja niiden tuomasta päätöksestä.julietta, toivotaan loppuviikolle että plussa pamahtaa ja kaikki muutkin joita en nyt muista niin halauksia ihan kaikille teille.

Heippa Luminia ja muutkin. Täällä ei ole tiistain pikkutuhrun jälkeen tullut mitään, paitsi kauheasti valkovuotoa. Mutta ei sitten tunnu kyllä yhtään raskaana olevaltakaan. En tiedä mitä ajattelisi, odottaa kai vaan täytyy.

Mites se nyt menee: jos plussaa on tullut mutta kehitys pysähtynyt joskus viikoilla 4+ onko silloin kyseessä tuulimuna? Ja sekö ei välttämättä aiheuta mitään vuotoja vaan saattaa selvitä vaikka vasta np-ultrassa? En oo ihan selvillä tästä... On kyllä jotenkin niin ahdistavaa, kun pelkää vuotoja ihan hulluna, mutta oireettomuuskaan ei oo hyvä. :( Ja sit kun mulla oli viimeks keskeytyny km, kolme vkoa se alkio pysyi sisässä elottomana eikä kroppa antanut mitään merkkiä, niin kertakaikkisesti mihinkään ei voi luottaa.

Mitenköhän Sussoolla on mennyt? Voi kun olisi hyviä uutisia.

Ja mulmulille hyvää kevään jatkoa! :wave:

Yhteistyössä