Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti

HAAVEISSA ESIKOINEN

Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08.............................KP 9/32
Kaa 29v...................KM 11/07, 4/08....................KP
ElinaMaria...............KM 02/08 , 04/08.................KP
Pink1......................KU 12/07..............................KP 17/28
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 21/30-35
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 23/27-30
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 29/?
Riine.......................KM 10/07..............................KP 3/29-33
Betania...................KM 06/07..............................KP 11/27-30
JJ-t...........................KM 12/07, 5/08....................KP 6/30-33
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 11/30
Miracle....................KM 04/08..............................KP 14/28-31
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 12/30
dinaho...................KM 06/07...............................KP 60/28
Allusmamma..........KM 04/08...............................KP

HAAVEISSA TOINEN

Mae.....................KM 04/08.............................KP 7/34
Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08.............................KP2/30-40
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 18/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 20/29
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07...............KP 20/28(palstatauolla)
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 7/26
Sonja74..................KM 07/07..............................KP32/26-29
Myymä....................KM 09/07.............................KP 57/31(-39)

HAAVEISSA KOLMAS

Orchid................enkelipoika 06/07.....................KP 17/27 (palstatauolla)
Luminia...................KM 02/08..............................KP 24/32
Singa........................KM 10/07............................KP 28/28-32
Lemontree..............KM 2/08................................KP 9/28
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 28/?
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP29/32-36

HAAVEISSA NELJÄS

Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 28/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 29/33
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 31/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 9/28-29
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 40/27
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

PLUSSANNEET

Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
Toive81...................04/08
Daizz.......................05/08
Frizzante.................05/08
Mymmyryy...............05/08
Tuulenpuuska.........05/08
Pompo79................05/08
Tuizu......................05/09

No, niin nyt oikein Miracle! :) Laittakaa vain uusia kiertopäiviä ja jos on ihan metsään!

Joillakin on tosi isoja kiertopäiviä, esim. Dinaholla ja Myymällä, ovatkohan kaikki vielä matkassa mukana? Ja monella näyttäisi olevan aika jänskät päivät menossa, toivottavasti saadaan uusia plussauutisia!

Täällä ollaan kierron loppupuoliskolla. :) Kp 29 tänään, joka tarkoittaa sitä ett voisin pikkuhiljaa, varovaisesti suunnitella testausta... Mut mä en taida uskaltaa Nyt on vielä toivoa, ja voi vain haaveilla. Tuntemuksia on joka toinen päivä siihen suuntaan, että plussa vois pärähtää mutta sit toisena olen 100% varma etten ole raskaana. Lievääkö vuoristorataa :LOL: Jaksaisinkohan odottaa ens viikonloppuun testaamisessa?!? Todennäköisesti en....

Anteeksi omanapaisuuteni. Plussaaa toivotteleen meille kaikille.!

Juup, eli tuohon listaan voi laittaa esikoishaaveisiin ja km siis 05/08. Kierrosta ei oo mitään hajua kun km oli niin äskettäin.

Voi kun mulle tuli aivan tajuton suklaahimo ja nyt sitten morkkistelen sen ahmimisen takia... mut menköön viikonlopun piikkiin :)

Sussoolle voimia :hug: ja Linneaborealikselle plussa testiin :)

Hei kaikille!

Ihan lyhyesti kuulumiset, olen tietoisesti jättäytynyt sivummalle ja onnistunutkin saamaan ajatuksia muualle täältä kaksplussalta. Kierto oli outo, nyt ollaan jo kp 9, jos päivittäjä vaihtaisi sen tuohon listaan. Kiitos :heart:

Kävin gynellä kp 8 ja follit -molemmilla puolilla- oli 8-9 mm, mutta limakalvo ohut, johtuen parin viikon vuodosta. Sain Terot käyttöön pk 14 -> joten kokeillaan nyt niillä, josko "läpivuoto" loppuisi pikkuhiljaa.

Lämpimät onnittelut kaikille plussanneille :flower: ja :hug: kaikille uusille, tervetuloa mukaan!

käyn välillä kurkkimassa, mutta taustailen, pitäkää kuitenkin listalla mukana, jookosta!

Ihanaa toukokuuta kaikille ja haleja =)

Muumiska :wave:

Pahoittelut sulle Sussoo. Harmi, että kävi kuitenkin noin. Mutta hienoa, että olet positiivisella mielellä. Itse olen myös huomannut sen, että kerta kerran jälkeen km on helpompi käsitellä. Ensimmäinen oli pahin. Mulla on myös niitä kolme takana.

Tsempit ja peukut Toiveelle. Toivotaan, että sulla jatkuisi raskaus kuten pitääkin!

Onnittelut plussasta Tuizulle! :flower:

Ja vielä pahoittelut uusille km:n kokeneille ja tervetuloa tälle palstalle.

Olen taustalla lueskellut teidän juttuja. Mähän plussasin siis viime viikolla, ja vielä tällä viikolla varmistelin plussaa torstaina, ja kaksi erittäin vahvaa viivaa sain testiin. Mutta kun minullakin on niitä tuhruvuotoja! Tosi ärsyttävää. :( En ole kuitenkaan lääkäriin lähtenyt, koska mulla on alkuraskaudesta vuotanut joka kerta, myös niissä kahdessa onnistuneessa joiden tuloksena kaksi lasta tuolla leikkii koulua. Neuvolaan kyllä soittelin ja sain ajan reilu viikon päähän, jolloin katsotaan ultralla tilanne. Kipuja ei ole, joten toiveikkaana olen että raskaus jatkuu. Ja rinnat on niin p:n arat ja turvonneet! Väsymystä on enemmän kuin tavallisesti, mutta pahoinvointi ei vielä ainakaan ole alkanut.

Eli näin jatketaan, minäkään en ole vielä odottajiin siirtynyt, vaan täällä taustaillut kaikessa hiljaisuudessa... Toivotaan parasta meille kaikille!! =)

Tuulis 6 + jotain

Pahoittelut Sussoolle. Kiva kuitenkin, että jaksat olla optimistinen =)
Plussanneille toivon pitkäaikaista raskautta!

Mulle tuli nyt sitten kai toiset menkat kaavinnan jälkeen. On vaan niin niukat nämäkin, että juuri ja juuri voi kai menkoiksi kutsua. Ajattelin ostaa ovistestejä, jotta näkisin, että onko mulla ovista ollenkaan. Alkaa epäilyttään kun menkatkin on näin niukat ja rinnat ei tuntunu yhtään siltä kuin ne tuntuu ennen kuukautisia. Kuukautiskivut kyllä tuli. Mulla on muuten kauhea flunssa. Pystyypä nyt sitten ainakin nappaileen lääkkeitä huoletta, kun ei ole raskaana. Miehellä on tänään keikka ja lapset on isällään, joten niistelen ja köhin täällä tän illan yksinäni. Plääh!

Parempaa lauantai-iltaa teille muille!
t. Happihyppy kp 3

helou

täältä pikaiseen kirjoittelen.. mahataudin kourissa olen.. töitten jälkeen alkoi kuume nousta ja mahassa kiertää ja koskee kovasti. onneksi en ole vielä laatannut. mitään en oo jaksanut tehdä.

Sussoolle lämmin :hug: aurinkoa ja positiivista mieltä elämääsi ja sitä tuntuu onneksi sinulla olevankin =)
Käyhhän meitä moikkailemassa aina kun ennätät.

Jonniinalle
tervetuloa!

Ja Tuizulle valtavat onnittelut ja jarruja mukaan!!! :D :flower: Kuin myös Tuulenpuuskalle!

itelle ei mitään kummempaa.. viikon päästä menkat pitäisi alkaa ja sitä rataa.. samat oireet kun viimeksikin. Tosin tuossa kun äänätäni koiralle korotin kun kenkää söi niin samalla tuntui että alavatsasta sivulta repesi varmasti joku sisäelin :eek: no ok.. ehkä ei revennyt mutta siltä tuntui ja kipeää teki.. mut plussaan en jaksa uskoa kun tässä jo niin monta kieroa mennyt ilman mitään onnistumista :ashamed:

nyt huilimaan takaisin

Moro kaikille! mie voisin kanssa liittyä tänne. Mulla keskenmeno 04/08(tuulimuna),viikolla 12. Lääkkeellinen tyhjennys epäonnistui, joten viikon päästä siitä jouduin kaavintaan. Se sujui hyvin. Pari päivää vuotoja ja sit ei mitään. siitä viikko niiin alkoi vuoto joka kesti viikon. ajattelin et alkopa ne menkat nopeasti. yritettiin jo uuttakin. Eilen sit alkoi ne ilmeisesti viralliset menkat 34 päivää kaavinnasta. Nyt sitten näitten menkkojen jälkeen tohina päälle ja uutta yrittämään. =)

Mymmyryy: älähän vielä luovuta! Täällä kans ollut enempi tai vähempi tuhruvuotoja ja torstain ultrassa oli ainakin toistaiseksi elävä alkio, silloin 6+4. Mulla on ollut ilmeisesti kaksi alkiota aluksi ja todnäk toinen niistä on pyrkinyt ulos. Ymmärrän kuitenkin että nuo vuodot on raastavia!!!Mulla on ollut 2 keskenmenoa ja niissä molemmissa tuhrut osottautui huonommaksi vaihtoehdoksi :'( En todellakaan uskalla vielä itsekään huokaista helpotuksesta, vaan taas on torstaina uusi ultra. Pelottaa ihan penteleesti! Paljon tsemppiä ja virtuaali :hug:

Toive81 ja ehkä 7+0 (ois ennätys)

Kaisa, tervetuloa ja pahoittelut kokemasi vuoksi :hug:

Mymmyryy, toivotaan et ois harmitonta vuotoa! :hug: :hug:

Tääl varmaan ovis oli eilen ko eile illal oli kuivaa ku saharassa ja sama meno jatkuu.. Mut ny vaa sit punkun juontia joka pvä lasilline ni jos se auttais kiinnittymises ;) tosin tuntuu iha siltä et ei tärppää.. Mut tiedä sitä sitten taas.. Kierron lopul saattaa olla eri ääni kellossa... Ja kierto olis sit nyt 28 jos päivittäjä vois vaihtaa sen siihen :)

sus soo olen hyvin pahoillani, että pitikin käydä noin! asenteesi tosi on aivan mahtava! =) kaikkea hyvää...

mymmyryy älähän vielä lyö hanskoja tiskiin! :hug:

toiveelle onnittelut ennätyksestä. eiköhän teille vauva synny tammikuussa!
katsotaan tulenko perässä tammikuisiin nimittäin:
(.) oviksesta saakka alavatsaa nippaillut omituisesti ja tissit sattunu. nyt repäisykivut liittyneet joukkoon -auts kun nousee nopeasti ylös :x valkkaria... maitoa... hillitön jano, joisin vaikka kuinka paljon vettä, puol litraa ei ole kuin näyttää... oikealta puolelta vihloo enemmän ( keltarauhanen? ) vatsa turvoksissa etenkin iltaisin pieni pallo :eek: täsin pitäisi keskiviikkona saapua kalenterin mukaan, ovis-/ kuukautislaskurin mukaan perjantaina joten ehkäpä testaan lauantaina, jos on aihetta! kahtotaan kuinka käy!

iltsu-natsu

ps. meiän esikoinen täyttää huomenna 5 vee. voi että kun aika menee nopeaan. vastahan pimu syntyi :p

hei,
Luminia: mulle voisi kiertopäivät korjata 13/29.
Sussoo: pahoitteluni sinulle.
Mymmyryy: toivotaan, että vuotosi on harmitonta.
Toive81: voin kuvitella, että pelko hiipii välillä mieleesi. Itsekin, jos vielä joskus raskaudun, kahden keskenmenon jälkeen olen ihan varmasti säikky ja varaudun pahimpaan. Mutta olet jo ennätyksessä, joten hyvin se menee ja loppuun saakka!
Kaisa82: tervetuloa ja pahoittelut kokemastasi. Mukavaa kuitenkin, että katsot jo positiivisesti eteenpäin.

Ovista metsästän ja eri testit näyttävät eri tulosta. Luultavasti ei mulla vielä ole ovisaika. No tästäkään kierrosta ei ehkä vielä tärppää, kun mies on pari kriittistä päivää reissussa. Teoreettiset raskautumisen mahikset on pienet, mutta ihmeitä kyllä tapahtuu. Juhannuksen aikaa sitten ehkä...Ja sitten jos tosiaan tuo raskaus alkaa, alan pelkäämään, että se keskenmeno tulee.

Sää on kyllä kehno, mutta ensi viikolla taitaa lämmetä. Sitä ja ovista odotellen siis eteenpäin!

SusSoo
mymmyryy :hug: toivottavasti vuodot ovat harmittomia. Mikä tilanne tällä hetkellä?

Pahoittelut uusille palstalaisille, jotka olette joutuneet keskenmenon kokemaan. Tästä pinosta on viime aikoina mukavasti porukkaa raskautunut uudelleen =)

(.) mulla on jonkinverran vielä vuotoa. Välillä pistää alavatsaan, mutta muuten olo ihan ok. Huomenna pitäisi taas mennä töihin ja jaksaa tehdä tosiaan töitäkin muutama viikko ennen kesäloman alkua B)

-Sussoo-

Halusin tulla kertomaan että täällä voidaan ihan hyvin. Varhainen keskenmeno tuntuu olevan jo ajan hämärässä, olihan se niin alussa etten ehtinyt edes kunnolla asiaa huomata. Mutta hyvällä mielellä ja rauhallisena. :) Toivon uutta raskautta, ja oviskin oli ja tulihan se hyödynnettyä, vähän vahingossa ehkä. ;)

Me saimme uudelta paikkakunnalta rivitalon johon muutamme kahden viikon päästä. Ihanaa, oma pieni piha ja sauna! Nyt olen niin innoissani uudesta kodista etten ehdi edes ajattelemaan vauva-asioita. (ainakaan koko aikaa). Pihan ja sisustuksen suunnittelu on ihan mahtavaa!!

Palstatauko tekee hyvää, jatkan sitä vielä hetken aikaa ainakin. :)

Isot pahoittelut Sus soolle ja mymmyryy, toivotaan että olisi harmitonta vuotoa!!! :hug: :hug: :hug:

Palaan pakkailemaan ja suunnittelemaan sisustusta! :) Palailen moikkaamaan jossain vaiheessa. (toivottavasti olette kaikki silloin jo plussanneitten puolella!)

:wave:
ElinaMaria

Sunnuntai-iltaa!
Mymmyryylle tsempitykset, toivottavasti tuhru on ihan harmitonta ja pääset säikähdyksellä! Mutta varmasti vetää mielen matalalle. :hug:

Kaisa82 tervetuloa ja pahoittelut kokemastasi!

ElinaMaria, mukavaa kuulla sinusta. Tekee varmasti terää saada jotain muuta ajateltavaa ja vieläpä noin mukavaa. Näin kesää kohden on mukavaa saada se oma pihakin.

Iltsu-Natsu, lupaavilta oireilta kuulostaa.. Eikös vain olekin piiiiiitkä tämä odottavan aika?

Minä meinaan testata aamulla, pitäkää peukkuja! Kp:t on vasta 26, tädin pitäisi kurvata paikalle torstaina jos oviksen bongaus meni kohdilleen. Tai toivottavasti se ovis on nyt sitten hyödynnetty siten, ettei kurvaakaan.. Vasenta puolta mahasta on juilinut viimeiset päivät ihan samalla tapaa kuin oviksen aikaan yleensä. Toivottavasti siellä on joku napannut kiinni.. Ja rinnat kipeät. Ihan erilaiset fiilikset kuin viime kuussa, jolloin olin varma ettei ole tärpännyt. Nyt olen niin positiivisella mielellä, että aamulla tullaan kovaa ja korkealta, jos nega tulee (vaikkakin tiedän että olen ajoissa liikenteessä)

Jokos Linneaborealis on testannut?

Päivittelen noita kiertopäiviä huomenna paremmalla aikaa, pahoittelut virheistä..

Mukavaa tulevan viikon alkua kaikille!

Yhteistyössä