Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti
Moi!
Nyt on niin myöhä, että ihan lyhyesti vain omaa napaa... Mää olin muuten tippunut listalta kokonaan plussaamisen myötä... :/ Ei se mitään, mutta en kyllä vielä lähde minnekään, olo on muutenkin tosi epävarma. Nyt pitäisi olla jotain 5+2-3, mutta kun ei ole oikein mitään oireita. Ekasta raskaudesta (josta nyt tyttö 2v10kk) oli aika huono olo jo alusta asti ja todellakin tunsi olevansa raskaana. TM-raskaudesta oli myös kuvottava olo ym. oireita, mutta ei ihan niin paljoa, kuin ekassa raskaudessa. Nyt on vain rinnat vähän arat ( ja äiti pinna kireällä :whistle: ) ja siinä kaikki. Mitään vuotoja ei ole eikä menkkoja, testi oli selvä plussa. Nyt vaan huolestuttaa tosi tosi paljon, että jos on taas jotain vialla.

Milloin sinne varhaisultraan kannattaa mennä? Tällä kertaa on pakko päästä sinne, maksoi mitä maksoi, enää en halua odottaa viikolle 12 ja todeta, että mitään ei sitten koskaan ollutkaan...

Sori, nyt vähän synkissä tunnelmissa, Fleur :|

Huomenet!

Mymmyryy: toivottavasti vuoto oli harmitonta! Fleur05: eikös raskaudet voi olla kovinkin erialisia, eli jos ekassa voidaan pahoin, ei seuraavassa välttämättä käy niin, älä huoli! ElinaMaria: sisustaminen ja sen suunnitteleminen on kyllä ihan parasta, onnea uuteen kotiin!

Itse soittelin silloin varhaisultrasta kahdelle eri yksityiselle ja siellä oltiin molemmissa sillä kannalla, että kannattaisi odottaa viikkoon 8. Mutta olen kyllä lukenut kokemuksista, joissa jo 6+ jotain on käyty varhaisultrassa ja siellä on sydänääni kuulunut. Mutta kai siinä on sitten "riski", että ei kuulukaan vaikka kaikki on ok (kun raskaus on niin varhaisessa vaiheessa). Nähtävästi siihen vaikuttaa ultraajankin ammattitaito.. mene ja tiedä. Mutta aion kyllä ehdottomasti itsekin mennä varhaisultraan jos/kun olen uudelleen raskaana. Nythän kävin viikolla 8-9 ja siellähän sitten selvisi tämä km.

Huomenna on sitten jälkitarkastus.. toivon sormet ja varpaat ristissä että kaikki on ok. Vuotoa ei enää ole ollenkaan ja muutenkin on ihan hyvä olo (niin fyysisesti kuin henkisestikin). Näin eilen ystäväni vauvaa (5 kk) ja voi kun hän oli ihana! Pelkäsin vähän aluksi omaa reaktiotani, mutta ei mulle tullut surullista fiilistä, ennemminkin sellainen "kyllä meillekin vielä tämä onni tulee jossain vaiheessa" -tunne.

Mukavaa viikkoa kaikille :flower:

Joopa joo, testasin lauantai-aamuna ja puhdas NEGA :'( Kp29. Mulla on ollut nyt viimeisimmät kierrot sen 36.

Siispä kaivoin kalenterin esiin edellisen raskauden (siis joka päätyi km) osalta, ja silloinkin olin plussannut vasta kp 42!!! Ja tuolloin "jouduin" testaamaan kolme kertaa ennen plussaa. Ekan testin tein kp27 ja toisen kp34, ja nämä siis näyttivät negaa. MUTTA MUTTA, jotenkin minä ajattelen, että vaikka nyt sen plussan jotenkin saisinkin niin ennuste ei olisi hyvä, koska kaksi onnistunutta raskautta on näyttänyt heti ekalla testillä vahvaa plussaa :eek: Että tää voikin käydä hermoille :kieh:

Olipas tämä taas sepustus, saakohan kukaan mitään tolkkua siitä mitä mä mahdan tarkoittaa?

Minäkin olen miettinyt tuota varhaisajan ultraa, että mahtavatkohan kunnan puolesta sen järjestää kun km takana? Siis hölmöähän tuota nyt vielä on miettiä... Mutta ei meistä varmasti KUKAAN halua odottaa viikoille 11-12, hulluksihan siinä nyt vähintään tulis :LOL:

Tsemppiä tuhruttelijoille ja paljon piiiiitkää pinnaa!

Terveiset etelän lämmöstä. Oli ihanaa tuulettua koko perheen voimin kuumassa auringossa. Nyt taas jaksaa jatkaa kevättä.
Täällä on tapahtunut hirmuisesti ja valitettavasti paljon pahaa ja surullista. Plussalista näytti hyvältä, mutta jostain syystä luonto hoiti asiat toisella tavalla :hug: :hug: Kaikille niille jotka joutuivat kokemaan keskenmenon...taas :hug:
Plussanneille nyt voimia ja palllljon tarrasukkia pikkusille, että jaksaisivat mukana :heart:
Tänne ei mitään uutta. Tätiä odotellessa ja uutta kiertoa kehiin. Vauva-asiat alkaa luultua myöhemmin, mutta se mikä on ihaninta, että mies vie mut Pariisiin heinäkuussa ja laskelmien mukaan mulla pitäis olla ovis niihin aikoihin ja vauva saiskin tulla jos on tullakseen. Olisko hei vähän hianoo. No kahtotaan kuin äijän käy. Pessimistinä, ei kuitenkaan mitään ja optimistina, kaikki on mahdollista. Jokatapauksessa meille saa tulla vauva, mutta odottaa pitää vielä pikkuhetki...ainakin. Ihan sekavaa tekstiä...sori. Tuli nukuttua niin vähän ku tultiin vasta yöllä sieltä matkalta.

Hei!

Huh, olipas lukemista pitkän tauon jäljiltä. Pahoittelut uusille ja osa oli kokenut jo toisenkin menetyksen tässä välissä :hug: Plussaneitakin oli muutama, onnea heille! Nyt ei valitettavasti jäänyt nimet mieleen...

Täällä kp 6 :wave: , jos joku viitsii päivittää. Me pidettiinkin vähän taukoa yrityksestä, kun tuntui, että oli niin jo stressi päällä ja opinnäytetyön viimeistely käynnissä niin ei tarvinnut miettiä mikä mättää kun tätiä ei näy. Mutta nyt ollaan uusin tuulin liikenteessä ja mm. helokkiöljykapselit käytössä ja helmivauva olisi enemmän kuin tervetullut :) . Heinäkuussa tuleekin jo vuosi keskenmenosta, joten siihen mennessä olisin enemmän kuin mielelläni uudestaan raskaana - varsinkin kun lähipiirissä noita raskauksia ja vauvoja on meilläkin nyt paljon.

Plussatuulosia kaikille!

HAAVEISSA ESIKOINEN

Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08.............................KP 12/32
Kaa 29v...................KM 11/07, 4/08....................KP
ElinaMaria...............KM 02/08 , 04/08.................KP
Pink1......................KU 12/07..............................KP 20/28
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 24/30-35
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 26/27-30
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 32/?
Riine.......................KM 10/07..............................KP 6/29-33
Betania...................KM 06/07..............................KP 14/27-30
JJ-t...........................KM 12/07, 5/08....................KP 9/30-33
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 14/30
Miracle....................KM 04/08..............................KP 17/28
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 15/30
dinaho...................KM 06/07...............................KP 63/28
Allusmamma..........KM 04/08...............................KP
Jonniina................KM 05/08................................KP

HAAVEISSA TOINEN

Mae.....................KM 04/08.............................KP 10/34
Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08.............................KP5/30-40
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 21/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 23/29
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07...............KP 23/28(palstatauolla)
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 10/26
Sonja74..................KM 07/07..............................KP6/26-29
Myymä....................KM 09/07.............................KP 60/31(-39)

HAAVEISSA KOLMAS

Orchid................enkelipoika 06/07.....................KP 20/27 (palstatauolla)
Luminia...................KM 02/08..............................KP 27/32
Singa........................KM 10/07............................KP 31/28-32
Lemontree..............KM 2/08................................KP 12/28
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 5/?
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP32/32-36

HAAVEISSA NELJÄS

Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 31/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 32/33
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 12/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 12/28-29
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 14/27
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

PLUSSANNEET

Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
Toive81...................04/08
Daizz.......................05/08
Frizzante.................05/08
Mymmyryy...............05/08
Tuulenpuuska.........05/08
Pompo79................05/08
Tuizu......................05/09
Fleur05..................05/08

Joo, niinhän sitä kävi, että korkealta tiputtiin..
Ei tullu kuin viivan paikka (kotitestit.fi:n herkkä kasettitesti). Eli harmaa palkki, mutta ei siinä väriä ollut. Ja sai tihrustaa.. Mies yritti piristää, että onhan tuossa viiva, mutta ei se mikään viiva ollut!
Noh, keskiviikkoaamuna testaan sitten uudelleen.

Pahoittelut Julietalle negasta! :hug:

Tervetuloa Singa takaisin näihin Suomen "raikkaisiin" maisemiin..

Fleurille pahoittelut, että tipautin sinut vahingossa listalta!

fleur, kävimme varhaisultrassa silloin kun olin raskaana niin rv 6+3 ja sydän näkyi sytkyttävän.
julietta ja luminia ja mulmul :hug:
Omaa napaa sen verran että oikeen kunnolla nyt veetuttaa kun oli nega sit tuli menkat ja nyt vuoto lopuillaan mutta siltikin on aika masis olo.Nytkin istun koneella ja vetelen irtonameja nassuun kuin mikäkin hoopo.Jos jotain hyvää niin ainakin tietää että kroppa toimii keskenmenon jälkeenkin kun menkat tuli kumminkin vaikka ei ois tarttenu.
niin miracleko se oli kun kyseli että onko konsteja käytetty mitä...nooh helpompaa olis kysyy mitä ei olis kokeiltu.Kintut katossa seksin jälkeen ym vehnänalkio öljyt impattu ja tulos ollu |O

Hei pitkästä aikaa :wave: Hirmuisesti onnea kaikille plussanneille!! :heart: :flower: Ihan kivasti näyttäisi noita plussia tänne ropisseen :heart:
Pahoitteluni kaikille uusille ja tädin yllättämille ja muille pettyneille :hug:

Listassa olevat kp:ni ovat kyllä väärin, parin päivän heitto näyttäisi olevan eli tietääkseni nyt on kp 25 menossa. Muutoin en niin olekaan noita kiertopäiviä edes seurannut, sitä se palstatauko teettää ;) Mut piti tuossa nyt ihan laskea missä mennään, niin se on siis se kp 25. Katsotaan miten tässä käypi. Viimeksihän tättärä yllätti kp 26 :ashamed: Toiveikkaina täällä taas ollaan :saint: Kunpa sitä saisi iloisesti yllättyä..

Jatka palstataukoilua, kun näytätte täällä hyvin pärjäävän ilman muakin :whistle: ja on tää tauko kyllä hyvää tehnyt mulle. Unohtanut en teitä kuitenkaan ole :heart: Voikaa oikein hyvin ja plussatuulosia ++++++++++++++ :whistle: :heart:

hauska kuulla sinusta epskeps! toivottavasti plussa löytää teidät. miten työelämä on lähtenyt sujumaan? onko lapsonen sopeutunut päiväkotielämään? onhan se täysin erilaista kuin kotona olo, liekö inan hauskempaa ;)

gräsh bum bäng aamuinen testi nega joten tätiä oottelen huomiselle. mulla listassa yksi kp liikaa, mutta ei haittaa kohta se saadaan kuitenkin vetäistä jälleen kerran alkuun... plääh.. täytyykö luovuttaa?

SusSoo tuhrua ei ole lauantai-illan/sunnuntaiaamun jälkeen tullut. Huomena mulla on lääkäri ja samalla varhaisultra, joten huomena olen viisaampi. Mahakipujakaan ei ole nyt ollut. Tiedä häntä, kuinka käy. Mä yritän kuitenkin olla positiivisella mielellä. Oireitakin on kivasti edelleen... Kiitos sinulle, kun jaksat kysellä vointia :heart: . Mikä fiilis sinulla on tällä hetkellä?

varoitus: omaa napaa

Kävin tuossa aamulla jälkitarkastuksessa ja hyviä uutisia oli, kohtu on tyhjentynyt ja raskaustestikin näytti lääkärinkin mielestä negaa (hyvällä tahdolla siinä saattoi näkyä joku viiva). Eli kaikki on kunnossa =) Lääkäri sanoi että kannattaa odottaa yhden menkat ja sitten uudelleen (tätä arvelinkin), mutta ihmetyttää kun siihen ei ollut mitään muuta perustelua kuin se että raskautta voi sitten paremmin seurata. Ei mitään puhetta tulehdusriskistä tai km-riskistä.. joista olen joskus lukenut. Jotenkin kun maalaisjärjellä ajattelen, niin onhan niitä epämääräisiä kiertoja ilman keskenmenoakin.. no tästä nyt paistaa tää meikäläisen järjetön kärsimättömyys ;)

Hienoa mymmyryy että vuotoa ei ole! Luminialle tsempit uuteen testiin :)

Heippa taas kaikille! Vähän on kiirettä pitänyt kaikkien pihahommien kanssa. Mä niin rakastan kuoputella ja ihmetellä kaikkia pensaita ja leikata nurmikkoa

Jonniina. Kyllä siinä tavallaan on pieni keskenmeno riski joillakin. Kun kohdun limakalvo ei välttämättä ole kerinnyt toipumaan km:sta ja kasvamaan tarpeeksi paksuksi että uusi alkio pystyisi kunnolla kiinnittymään. Mutta onhan niitä onnistuneita raskauksiakin tapahtunut heti km.n jälkeen. Mutta mä ainakin noudatin sitä lääkärin neuvoa koska en olisi kestänyt heti uutta km:noa heti perään. Niin ja varsinkin jos siinä r-testissä näytti olevan vielä joku hailurainen viivan tapainen niin ehkä sitä suuremmaalla syyllä kannattaisi ensin toipua tapahtuneesta kunnolla. Mutta sehän on aina jokaisen itse päätettävä ottaako riskin vaiko ei. Tsemppiä sinne sulle!

Elina Marialle pahoittelut km:sta. Kuulostat silti hyvin toipuneelta =) Mulle ainakin tekee aina hyvää touhuilla ulkosalla omalla pihalla =)

Kiva kuulla myös Epsusta! Muista tulla aina välillä moikkaamaan meitä kaikkia!

Suuret pahoittelut myös kaikille negan testaajille ja tädin yllättämille, lohtuhalauksia!

ON. Kaiken laista ihme oireilua on jo ilmassa, masua juilii ja nipistelee ja tissit tuntuu raskailta. Mutta yritän olla noteeraamatta niitä ollenkaa. Se kun voi merkitä kuitenkin ihan mitä vain. Yhdeksän päivää piinailua vielä edessä, miten tän pitkän ajan taas jaksaa. Blaaah!

Leinikki

SusSoo
mymmyryy :wave: kesälomaa odotellessahan tämä toukokuun loppu menee. Ihan hyvillä mielin olen. Onnellinen kaikesta huolimatta siitä, että meni kesken jo tässä vaiheessa. Huomasin, että tästä on päässyt paljon helpommin yli kuin esim. viime tammikuisesta km:sta joka oli rv14. Onneksi sinulla ei ole enää ollut vuotoa. Toivon kovasti, että voit kertoa hyviä uutisia ultrasta! Kovasti tsemppiä! =)

Minut voi poistaa listoilta,en näköjään saa tänne aikaiseksi kirjoitella niin turhaan sitten päivitystyötä minun kohdaltani :) Toivotaan että nähtäisiin tuolla odotuspuolella ihan jokaisen kanssa tässä lähitulevaisuudessa :D Kivaa kesää kaikille ja tsemiä haaveisiin!

hei mahtuuko mukaan? Juurieilen tuli keskenmeno, tänään kävin asian varmistamassa gynepolilla. Pxxxaltahan tämä tuntuu, kun jo yritystä oli takana reilu vuosi. Ja sit sitä iloa kesti hurjat kolmepäivää ja ryminällä tipuin alas. Uutta yritystähän pitäis alkaa miettimään. Mutta vielä ei oikein jaksaisi. Onko se kuitenkin hyvä juttu siinä mielessä että todennäköisesti pitäisi raskauden onnistua??????????????? Kierrot normaalisti sen 24-29 nyt en vielä kiertopäiviä uskalla sanoa kun lääkärissä neuvottiin että odottaa seuraavat kuukautiset ennen kun yritystä kannattaa jatkaa. En oikein ymmärtänyt kun raskaus oli niin varhaisessa vaiheessa että viikkoja vain 5 jajotain.

Yhteistyössä