Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti
moikka

Epsusta oli kiva kuulla :D plussa onnea kovasti sinulle

Mymmyryy: Tulehhan sitten ketomaan huomiset kuulumiset! Toivottavasti kaikki ok. Ja onhan ne ;)

Lemontree
: Mukavaa kesää myös sinulle! käy toki ilmoittelemassa itsestäsi välillä jos ennätät!

Whisefka: Tervetuloa mukaan! :hug:

Itsellä alkanut alaselkä särky joten kai se täti tekee tuloaan viikonloppuna.. ellei taas ole myöhässä :headwall: :kieh:
No eipä tässä hätää.. asettuis vaan nuo kp:t kohdalleen mut kun ei. Tänään mietin joko soitan neuvolaan kun sanoivat että katsellaan kesällä jatkoa jos uutta raskautta ei kuulu mutta en taida jaksaa vielä.. tässä on kuitenkin töitä koko kesä, parit juhlat ja sitten hää järjestelyt niin en välttämättä edes jaksaisi vielä jos joutuisi kokeissa juosemaan tms..

Täällä on pöllytelty peittoja ahkerasti nyt kun ovis tekee tuloaan. Täytyy vaan toivoa että pian tärppää uudelleen. Ja vaikka ei tärppäisikään, niin kyllä se mielikuvitus niitä raskausoireita tekee kuitenkin.

Tervetuloa minunkin puolesta uusille :hug: . Tänään selviää vaihdanko työpaikkaa, olen hakenut koulutusta peremmin vastaavaa työtä. Vähän jänskättää, mutta iltaan asti pitäisi kärvistellä, ennenkuin päätös tulee. :/ Nyt on taas jatkettava töitä, mutta mukavaa päivää kaikille palstailijoille :D

Ahdistaa ja lujaa. Viikonloppuna oli todella selvät etomis oireet ja jumalaton väsymys, mutta sunnuntai illalla ne loppui ku seinään. Tuli hyvä olo ja eikä väsyttänyt tippaakaan. Ja sama on nyt jatkunut. Aavistan pahimman kun tuskin oireet voi loppua ku seinään ellei kyse ole elämän loppumisesta kohdussa :'( Ja nyt kohdun juilinta on muuttunut selkeiksi aaltomaisiksi menkka kivuiksi ja ne tuntuu lähes jatkuvasti. Huomenna totuus paljastuu, mutta aistin ettei hyvin käy. Anteeksi että kirjoittelen tänne teille, mutta en koe olevani odottaja kun viikkoja niin vähän ja kaksi keskenmenoa jo takana.

Toive81 ja tuskin rv7+3

toive81: toivottavasti kaikki on hyvin :hug:

Järjen ääni eli mies totesi eilen, että nyt ei aleta yrittämään ennen niitä menkkoja, ettei vaan tule mitään tulehdusta tai km-riskiä, eli odotellaan siis. Hyvä näin. Itse kun olen sellainen kouhottaja, että kaikki tänne ja heti nyt, kärsivällisyyttä ei oikein ole :ashamed: Nyt pitäisi vaan saada pää tyhjäksi ja ajatella muita asioita, kerkii taas sitten pohtia vauva-asioita niiden menkkojen jälkeen jotka nyt toivottavasti ilmaantuu ihmisten ajoissa.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

No niinhän se täti taas löysi tänne, joten Kp 1/32 on sit menossa. Kylläpäs ottaa taas pattiin ja pahasti. Olin kyllä aika varmakin ettei ollu tärpänny, en kyl tiedä miks. No uudella puhdilla sit taas menkkojen jälkeen.

Tauski: :hug: :hug:

toive, toivotaa ny et pikkusel ois kaikki hyvin kummiskii!!!! Vaiks pahaltahan tuo kuulostaa, itelläni kans kävi niin et ne vähäisetkii oireet katos ja vuoto alkoi sit ajallaan joskus. Mut toivotaan et sul kroppa ois vaa tottunu niihi hormoneihi ny ja siten oireetki ois kadonnu!:hug:

snowball, näin me totta vie teemme!!! Tänne eikä sinne tätiä enää tule koska me saaraa plussat ja siirrytään samaan pinoonki!

jonniina, ei tänne ainaskaa mitää tulehusta tullu ku ootteli vuodon loppumiseen asti ja mul ainaski vahva visio siitä et ei kroppa anna raskauden alkaa jos se ei siihen valmis ole. Ja mul menkat alko ni uskon et ei vaa ollu valmis vielä ku vasta km oli :) Mut onha se hyvä oottaakin jos siltä tuntuu ja esim. pelkää just km riskiä mut ite en jotenkii siihe jaksa uskoa :)

Heippatirallaa!
Ultrakuulumisia, Pieni Toivo on oikeassa paikassa ja syke oli voimakas. Toistaiseksi kaikki siis hyvin. Vuotoakaan ei näkynyt, normaalia valkovuotoa vain. 2vkon päästä olisi uusi ultra, lääkäri ehdotti sitä itse. Minun taustallani pääsee ultraan useammin kuin normaalisti.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
mul ainaski vahva visio siitä et ei kroppa anna raskauden alkaa jos se ei siihen valmis ole.
Mä tuon kohdan kanssa taas oon eri mieltä. Kun tuntuu tuo munasolun kiinnittyminen olevan aika yksilöllisistä. Joillakin tarttuu helpommin kiinni, joillakin irtoaa heti yms. Ja joillakin tarttuu kiinni, vaikka muutoin edellytyksiä raskauden jatkumiselle ei ole.. Ja taas jos tarttuu vain hetkeksi, ei ne ihan aikaiset keskenmenotkaan kivoja ole...

Jotta niin. Jokaisen oma valinta, mutta mä en taas näe järkeä "turhien" riskien otossa. Kyllä niitä ekoja menkkoja jaksaa odotella. Ei niihin niin pitkään mene. :)

Kärppis, no mä jaksan silti olla eri mieltä :) Koska vaikka se sattuis tarttumaankin ni sit yleensä kyllä tulee miltei heti poiskin jos ei ole valmis. Ja km riskiin en usko sen ihmeemmin koska km voi hyvinkin tulla ihan ilman aiempaa km:ää joka ois juuri ollut. Eli monilla on het km jälkee alkanu raskaus menny hyvinkin ni jotenkii en usko et se menee niin yks yhteen. Ja sit pitäs vaa olla nii pian testaamatta jos kemialliset raskaudetkin harmittaa, ne kun kummiskin päättyy nopeasti ja saa sit negan. Mut kuten sanottua, jokainen ajatelkoot asian omalla tavallaan :)

AAM
ai nii piti jopa ilmoittaa että sain tädin vierailulle :eek: , toivon kovin että vuoto kestäisi hippasen pidemmän aikaa kuin sen vakion kolme neljä päivää.. KP 3 menossa... ja kovin innolla odotettaisiin puolisoni kanssa toista kaveria ei suinkaan esikoista ;)
*kotona keuhkoputken- ja poskiontelontulehduksesta kärsi AM* :|

Minäkin odotin kiltisti ekat menkat km jälkeen, koska lääkäri neuvoi niin. Minulle selitti asian niin, ettei kohdun limakalvo ole vielä välttämättä tarpeeksi vahva, ja että jos kohtuun on jäänyt pienikin ripe "ainesta" niin se saattaa aiheuttaa uuden keskenmenon. En uskaltanut ottaa sitä riskiä, sillä jos olisin raskautunut heti uudelleen ja sekin olisi mennyt kesken, niin olisin syyttänyt itseäni siitä, etten malttanut kuukautta odottaa...

Toive81: :hug:

miracle Mulla 12/07 keskeytynyt km rv 12. Sponttaani km 04/08, rv 4+6. Neuvolan täti itse ehdotti ultrausta, olisin mennyt yksityiselle kuitenkin, jos en olisi neuvolan kautta päässyt. En tiedä saako ekan km:n jälkeen ultrausta vai pitääkö olla useampi takana.

Juu no mä uskon et lääkäreiden mielipide vaihtelee sen mukaan onko lääkkeellinen keskeytys/kaavinta tai sit ihan iteksiään kesken mennyt. Mut toki se parempi on odottaa jos tuntuu et sit itseään syyttäis jos tulis km. Mulla itelläni vaa oli jo ekana runsaana vuotopvänä tullu alkio pois ja hyvin tyhjentyny muutenki ja vuoto jatku runsaana ni lääkäri oli sitä mieltä et hyvin tyhjenee ja niin tyhjenikin. Et se on varmaa senkin puolesta kovin yksilöllistä.

Heip,
ja rutkasti onnitteluja Mymmyryy!! Ihanaa kuulla että pikkuinen Toivo on matkassa mukana! Varmasti mahtavaa nähdä sydämen sykkivän!

Whisnefkalle tervetulotoivotukset ja pahoittelut kokemastasi! :hug:

Minulla mukavia uutisia; plussa pärähti aamulla!
Mammaksin liuskatestiin tuli toinenkin ihan selkeä viiva!!!! Huomenna pitäisi menkkojen alkaa, joten nyt sitten alkaa jännäily, pysyykö pikkuinen mukana tällä kertaa!

luminia onneksi olkoon! etkö juuri tehnyt nega testin? *elättelee itsekkin jotain toiveita..* tänään pitäis tädin tulla mutta ei oo näkyny...

miracle ei täällä Tururussa ainakaan pääse 1 km:n jälkeen kunnalliselle varhaisultraan vaan ihan normaalisti rv 12. itse pääsen koska 2km:ää takana ja tyksin lääkäri itse ehdotti tarkempaa seurantaa seuraavassa raskaudessa! jos nyt ensi saisi sen plussankin :headwall:

SusSoo
mymmyryy :wave: ihania ultrakuulumisia kerrassaan

Luminia :wave: Onnea plussasta!
Sinä taisit päästä tammikuisiin? Ja sinähän siellä sitten myös pysyt!
Ainakin minä pidän täällä varpaatkin pystyssä sen vuoksi :D

Whisnefka :hug: pahoittelut.

Tulin vaan ilmoittamaan, et se hemmetin tättärä löysi taas tiensä tänne :'( Mokomakin! :kieh: Meinaan nyt varata ajan Felicitakseen, jospa jotain apuja saisi. Ei näitä jatkuvia pettymyksiä tahdo jaksaa :ashamed:

Iltsu-natsu kiitos toivotuksista sulle ja muillekin, ei se plussa vaan tänne tullut siis vieläkään. Töissä on sujunut ihan kivasti, paljon olen oppinut ja paljon on vielä opittavaa. Poitsulla sujuu päiväkodissa ihan kivasti myöskin vaikka pitkät on päivät hällä. =)

Plussatuulosia kaikille +++++++++++++++++++++++ :whistle: :heart:

Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!

Onnea raskautumisesta luminia ja paljon Onnea raskauteen!

Oma eilisillan saalis kello 20:00 :

Juu tämä on todella ovistestitulokseni;=))))) Toivotaan, että tärppää! Juu ja elokuisissa olin ennen km:ää

Nyt vaan taas jännäillään!

Yhteistyössä