Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti
Jippii! ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE :flower: Rva pikkumyy mehän oltiin tuolla elokuisissa yhtä aikaa, eikö? Siis josta tuli sit se km? Erityisonnittelut sulle, nyt vaan tarroja sata kiloa!!! :heart:
Hitsi, kun mullekin tulis viel se "lussa". Mun kp on tänään 33 eli vielä 3 päivää tohon pisimpään kiertoon... Mut mähän sain jo sen negan kerran, :kieh: että usko JO, toope *sättii itseään* :LOL:

toive 81 :flower:
Epskeps, mäkin käyn Felicitaksella ja oonkin jo varmaan kanta-asiakas. Kellä lekurilla sä käyt?
Siellä on ihana tunnelma ja ne ihmiset jotka on siellä töissä on kaikki tosi ihania ja ystävällsiä.
Mymmyryy, ihania uutisia :flower:

Täällä kp1 JEEEEE!!! Olin tasavarma että tädin navigaattori reistaili, mutta onneksi löysi tiensä tänne. Nyt ei kummempia kun öitä ja "lähtee tästä niiskutellen"...koivunuhaa...aaatsihh :D

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
ööö.. siis eikös tuo Rva Pikkumyyn testi ollu ovistesti?? Mu ymmärtääkseni oli.. Mut toivot ny tärppää!
:ashamed: Sorry, koskaan en ole siis ovistestejä käyttänyt (luulen tietäväni ajankohdan JÄRISYTTÄVISTÄ limoista...) Enkä vissiin sit tarkkaan ole seurannut missä kohtaa kiertoa kukanenki on menossa :ashamed: Mut voihan tuostakin jo onnitella,eikö? :p

Ihania ultra- ja plussauutisia!!! Onnea :)

Varhaisultrasta km:n jälkeen: mää soitin neuvolaan eilen, täti kehotti varaamaan terv. keskuslääkäriltä ajan ja yrittämään, jos saisi lähetteen varhaisultraan. Sainkin ajan jo samalle päivälle ja tulikin sitten tosi turvallinen olo tästä lääkärikäynnistä, kun setä ei edes osannut laskea raskausviikkoja :LOL: No, tuloksena oli, että hän kirjoitti lähetteen ultraan, joten pääsen sinne poliklinikkamaksulla. Mulla siis ollut yksi TM-raskaus, joka todettin NP-ultrassa. Eri paikkakunnilla on varmaan eri käytäntöjä näissä ultrissa enkä kyllä tiedä, jos olisi sattunut tiukempi lääkäri, että olisinko saanut lähetettä.

Ultra on 2.6., jolloin viikkoja pitäisi olla jotain 7+3, mutta katsotaan nyt, mitä tästä tulee. Vähän hirvittää, lähdetään ulkomaille reissuun pari päivää sen jälkeen pitemmäksi aikaa, joten toivon todellakin, että kaikki olisi hyvin. Ei ole edelleenkään juurikaan oireita, yritän uskoa siihen, että raskaudet on erilaisia :/

HIljasta on kuin vintillä... mikähän täs taas oli ku ei päässy sivuille millään. Noh, nyt pääsee taas viettää aikaa vaikka tokihan nuo pyykitkin tossa odottelis. Mitäs tänne kuuluu tänään? Mulla on ihanan tunnottomat menkat. Ei tunnu ollenkaan siltä ja varsinkin kupin kanssa meinaa unohtua toi "tyhjentäminen"-ihanaa tekstiä :x No aurinkoa kuitenkin ja plussia kehiin =)

:'( Tänne voi merkitä kp1. :/ Kiukuttaa, suututtaa.... Mut nyt teen teille "tunnustuksen": tämä oli meidän eka yrityskerta, jolloin ei tärpännyt... siis koskaan Ts. kaikki kolme raskautta, jotka mulla on ollut, ovat alkaneet EKASTA yrityksestä (mut siis viimeisin meni kesken) :ashamed: Joten tänä aamuna oli täysin ennenkokematon tilanne, vaikkakin olinhan sen nega-testin tehnyt jo viime lauantaina, mut silti... Kirpas ja lujaa! :| Nyt on minutkin vakuutettu, ettei lapsia tehdä vaan saadaan :heart:

Anteeksi omanapaisuuteni, koetan vastaisuudessa parantaa tapani :wave:

Kaa
linneaborealis; juuri tuota marmatusta varten tää palsta onkin. Pura rauhassa.

Olen ollut taustalla nyt toukokuun alusta saakka ja täällähän on tapahtunut kaikenlaista. :flower: kaikille onnistujilla asiasta riippumatta ja :hug: sitä kaipaaville.

MieIte sitten; kiertopäivä on 22/31. Vatsaa nippailee, mutta niin se on tehnyt ennenkin. Ovis oli pe tai la, vauvaa laitettiin alulle ti, to ja su. Toivottavasti joku osui kohdilleen. Ei siis mitään äksöniä ovispäivinä (sukulaisissa oltiin), mutta ennen ja jälkeen. Sormet ristissä. Ja anteeksi taas tälläinen kuvailu. :D

SusSoo
Moi!
Tänään kävin verikokeissa ja hcg oli 22. Tosin täti siellä puhelimen toisessa päässä aloitti asiansa hyvin huolissaan olevalla äänellä näin: "nämä arvot on kyllä vähän korkeat." Mä olin heti että :eek: ! Luulin, että ne oli enemmän kuin viikko sitten. No eihän toi nyt mun mielestä ainakaan mitenkään korkea ole. Maanantaina lääkäri soittaa ja kertonee, että pitääkö käydä vielä ensi viikollakin verikokeessa. Vuoto on ilokseni jo lähes loppunut eli tällä kertaa kesti näin lyhyen ajan. Kyllä sitä tammi-helmikuussa silloin ehdinkin kuusi viikkoa vuotaa! Mun täytyy tunnustaa yksi juttu... :ashamed: mulla on jo vauvakuume eli taidetaanpa jo tässä kierrossa yrittää bongata ovis ja katsoa miten käy :whistle: :D

Joo, mun puolesta täällä saa purkaa pahaa oloaan ja marmattaa ihan luvan kanssa. Siihenhän minä en tietenkään ikinä syyllisty :saint: :whistle: :xmas:

Hyvää viikonloppua jo tässä vaiheessa toivottelen! Mä lähden tuulettumaan yhden nuoruudenystäväni luokse, jonka kanssa ollaan tunnettu jo yli 20 vuotta. Niin... ja mehän ei olla vielä vanhoja =)

-Sussoo-

Heips!
Viime yö oli aikast kauhia...kohdussa alkoi kouristelemaan ja vuosin hyytymiä ja runsaasti verta. Olinkin varma että tänään mennään ultraan kuulemaan kolmas keskenmeno uutinen. Toisin kävi! :) ELÄVÄ alkio löytyi vastaten täysin mitä piti eli nyt ennätykselliset 7+5! Syke oli hyvä ja päällisin puolin pikkuisella kaikki hyvin. MUTTA yksi huolestuttava seikka löytyi. Se mitä viime viikolla epäiltiin menehtyneeksi kaksoseksi onkin isohko verihyytymä mikä nyt vuotaa ja tulee vielä vuotamaan runsaasti. Keskenmeno riski siis edelleen jo senkin vuoksi olemassa, mutta on ollut kyllä sinnikäs kaveri ja toivottavasti pysyy sinnikkäänä! Raskausoireiden vähenemisestä lääkäri ei ollut huolissaan kun niihin ei mitään ohjenuoraa ole. Voi olla että oireet palaavat takaisin jos raskaus etenee tai sitten kroppa on vain jo tottunut hormoneihin.
Ensi torstaina on jälleen ultra. Jos siellä edelleen kaikki hyvin, uskallan viimein ottaa yhteyttä neuvolaan. Mutta sen verran riskin otan nyt, että siirryn odotuspalstalle, kuten lupasin jos nyt ultrassa elävä kaiffa =) Hyvin nöyränä ja kiitollisena mennään ja toivon ettei tarvitse palata tähän pinoon kolmannen keskenmenon vuoksi. Kiitos teille kaikille ja vyörytkää runsain joukoin perässä!!! =)

-Sairaslomalainen, mutta huojentunut toive81 ja ennätykselliset 7+5 =)

miracle : yksityisellä ollaan kun julkinen puoli ei meitä huoli... Päivä kerrallaan nyt ja joka tapauksessa on ennätys viikot ja olen jo siitäkin hirmu huojentunut kun luulin että kuulun ikuisesti kuudennen viikon kiroukseen :|

heips

juu tännekkin täti saapui ihan yllättäen viime yönä rutkasti etuajassa :| että se siitä sitten.
mut ei kun eteenpäin suurempia murehtimatta vaikka kaipuu on kova. Meidän poikakin lähti tänään mummolaan niin on niiin outoa olla ihan yksin. mies on yövuorossa.

Toive: Ihanaa että kaikki on hyvin! toivottavasti pikkuinen olisi sisukas ja pysyisi mukana.

Linneaborealis
: :hug:

Toive 81 :flower: ihanaa ja nyt toivotaan parasta. Täällä kauhiat mahakrampit ku mulla epäillään keliakiaa ja tutkimukset on viä kesken. Söi mitä tahansa ni aina johonki sattuu. Ei oo kivaa. toivotaan ettei olis keliakiaa, mutta jos on niin sittempähän on meidän perheestä kolmella neljästä viljavamma :LOL: Nojoo nyt 24 kimppuun ku jäi viimeksi näkemättä ku oltiin matkoilla.
Öitä :heart:

, pieni sydän jaksaisi hyvin loppuun asti! toive81: Onnittelut, että kaikki hyvin tällä hetkellä, sydämestäni toivon, että myös jatkossa!

Pahoittelut kaikille menkoista, joilla ne tulleet kiusaksi!

Paljon Onnea kaikille tähän päivään!

Pitää vähän nostella, kun oltiin tiputtu jo toiselle sivulle. Erehdyin sanomaan ukolle muutama päivä sitten, että alkaisi olla ovis kohdillaan. Se otti sen sitten ihan asiakseen :LOL: . Kiva vaappua, kun ankka :whistle: . Totta puhuen, onhan se hieno asia, että hän on niin innolla projektissa mukana :heart: . Nyt jos ei tärppää, niin ei voi ainakaan yrityksen puutteesta johtua. Tosin sanoin kyllä miehellekin, että kun tärppää uudelleen, niin olen varmaan ihan hysteerinen alkuajan ja ramppaan yksityisellä kalliissa ultrassa viikon välein. Sanoi siihen, että siinähän sitten ramppaat... kyllä se km sitäkin jäi kaihertamaan, mutta eteenpäin sanoi mummokin lumessa...

Kaa
Mulla on uusi asenne tähän hommaan... ollaan menossa kamun kanssa illanviettoon ja baarireissulle viikon päästä lauantaina. Menkkojen pitäisi alkaa silloin la tai su. Nyt ajattelen seuraavalla mallilla: "Toivottavasti menkat alkais, toivottavasti menkat alkais. Pääsisi tyhjentämään punaviinipulloa ja baarin hyllyä!" :D Käänteistä pskologiaa...

Ja tänää tuli aivan mieletön kipu tonne alavattaan vasemmalle :eek: |O Siis se todellakin oli jotai iha kamalaa ja kesti jonkun muutaman minuutin. Aivan hirvee! :eek: Aloin jo oleen aivan varma et joku kysta mulla tuol varmaan on! Sit se vaa helpotti ja ny o vaa joskus nippaillu ja sattunu alavattaan tai no kohdu kohdille. Voiko kiinnittymiseen liittyä muka tuollaista todella kovaa kipua?? Vai oiskoha kysta tai endo tms? ny ois dpo 7 tai 8, ainaskii siin paikkeilla... Todella outoa!!Auttakee ymmärtään mitä se ol jos vaa osaatto!

Tervehdys tuolta toiselta puolelta!!

rva pikkumyylle plussatuulia!! hyvältä tuo ovistesti näyttää!!! :saint:
Toive 81: ei hitsi..ihanaa!!! sulla pieni masussa!! kyllä tämä nyt loppuun asti sinnittelee!! wau!! onnea!!! :hug: :heart: :flower:
ihmettelen vaan kun ei kunnallinen huoli teitä..? mä pääsin omien kokemusten takia omalääkärin lähetteelle varhaisultraan jo samana päivänä ja poliklinikamaksu 22 e piti vaan maksaa! oot tietty kysyny, mutta myös vaatimalla voi saada tahtonsa läpi ja säästää rahaa!! (vaikka se onkin toisarvonen juttu )

kaa: oikea asenne!! juuri tuo toimii!!! ja oikein hauskaa ja riehakasta viihdeiltaa sitten sulle!!

joku puhu oirettomuudesta...ja silti oli plussannut, olitko just toive niin mullakin ihme vähän oireita nyt viikolla 9 mutta uskon ja toion koko sydämestäni et kaikki hyvin, muistelen et viimekskin väheni näil viikoilla ja silti kaikki oli hyvin. itsellä tuo mystine viikko 14 on se "piinallisin".. :whistle:

mutta hauskaa viikonloppua kaikille!! tää menee ny sohvalle! :wave:

katherine ja kultanen 9+0

Yhteistyössä