Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti
Fey
Heippa hei!!!

Eli olimme mieheni kanssa ke lääkärissä. Meillähän käynnistettiin tuon 3:nen helmikuussa olleen KM:n jälkeen nuo "kuuluisat tutkimukset".... Eli multahan otettiin sillon maaliskuussa ekan kierron alussa verikokeita ja mieheltä otettiin kromosomit myös.

TULOKSIA SIIS: Eli mun verikokeissa ei mitään outoa, ei siis mitään selittävää, että miksi KM:ja on nuo 3 kpl:tta ollut.... Siis tietysti hyvä, ettei mitään ollut, mutta jos olisi ollut, voitaisiin hoitaa.... Eli hyytymistekijät ok, kromosomit ok, kaikki ok.... Mullahan näkyis viime kerralla ultrassa ja on ennekin näkyny munasarjojen paikkeilla kysta, nyt ei näkynyt mitään ja kasvainmerkkiainekkaan ei ollut verikokeissa koholla.
Ainoa missä voi pienenpienellä mahollisuudella olla vikaa, on miehen kromosomit (vastaus vielä tulematta, jostain ihme syystä... ), mutta lääkäri piti sitä erittäin epätodennäkösenä.

Eli KM:t huonoa tuuria... :headwall: Siis huonoa tuuria, siis erittäin huonoa tuuria...!!!
Mullahan oli tuolloin ke kp 12, eli melkkistä puol väli kierto, ultratessa näky vasemmalla 1 johtofollikkeli, kokoa en huomannut kysyä tai sit en muista... Kohdunlimakalvo oli n. 7 mm, lääkäri sano et hyvänpaksunen, ei liian ohut, mut ei liian paksukaan.

Eilen aamulla kp 13/26 oli aikamoinen kipu vasemmalla alavatsassa.... Eli ovista pukkas... O-Testissäkin jotain näkys...

Ei tässä muuta voi kun vaan odottaa taas raskautta alkavaksi... Ellei tästä kierrosta niin jotain edessäpäin olevasta kierrosta...

Mitä vielä.... No kait siinä jotain oli. Ja jos jollain on jotain mielssä, niin kysyä saa!!!

Sorry omat jutut....

Fey :heart:

moi kaikille!

Ihana välillä kuulla hyviä uutisia.
Mitä mieltä ootte voikskos yrityksen aloittaa heti. Kun keskenmeno tuli ennen kuudetta viikkoa. Voihan se kyllä olla ettei munasolu edes kypsy tässä kierrossa. :( Lääkäri sanoi että odottaa yhdet kuukautiset ennen kun aloittaa, et on helpompi sit arvioida laskettuaika.? oon niin kovin malttamaton!

whisnefka, mä yritin heti mut sekin riippuu paljolti siitä et onko lääkkeellinen/kaavinta vai spontaani ja kuin hyvin on tyhjentyny. Mulla lääkäri siis (kaksikin) sano et voi yrittää heti kun on noin hyvin tyhjentyny iteksiään ja edellee verenvuoto jatku sillo runsaana ko ne ultras. Mut menkatha sillo tuli 32pvä jälkee km alkamisesta ni ehkei limakalvo ollu tarpeeks valmis viel uudelle raskaudelle :)

Huomenta kaikille!

Ja kiitokset onnitteluista! Useampi päivä on mennyt pois täältä, kun illalla on väsy ollut niin karmea että on pitänyt kömpiä vällyjen väliin jo yhdeksän maissa
Ja totta kai näin viikonlopun kunniaksi lapsukaiset herättivät sitten seitsemän maissa.. Eilen piti vielä testi tehdä, kun ei tätä meinaa uskoa, ja kyllä siihen se vahva viiva tuli (Predictoriin). Tuon väsymyksen lisäksi on tosi flunssainen olo aamuisin, nenä ihan tukossa ja iltaisin palelee järjettömästi. Ja tissit on kipeet. Joten kai se on uskottava! Pelottaa vain kamalasti, että pikkuinen ei pysy matkassa. Joten pysyttelen täällä visusti enkä edes kurkistele odotuspuolelle..

Taidan päivitellä tuota listaa saman tein. Whisnefka, mihin sinut laitetaan? Eli kuumeiletko ensimmäistä vai monettako?

Fey, mukavaa kuulla ettei mitään "vikaa" löytynyt. Tuntuu tosi epäreilulta, että NOIN huono tuuri voi olla. Mutta ei kai enempää huonoa tuuria voi enää olla, joten jospa se olisi sitten se seuraava kerta!

Snowball, miten niiden sinun töiden kanssa kävi?

Toivottavasti Sussoolla on rentouttava ilta ystäväsi kanssa!
Eilen kaverini pyysi, että pidettäisiin muutaman kaverin kanssa "naisten ilta" muutaman viikon päästä. Onneksi meillä on muutakin menoa siihen, vielä en haluaisi kertoa raskaudesta (kaikki heistä eivät tiedä keskenmenostakaan) ja kuivin suin tuossa illanvietossa olisi vaikea istua paljastumatta!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

katherinelle ja luminialle ihanaa odotusta!
. Tietenkin kaikille raskautuneille sitä samaa toivon!

Toivottavasti pian perässä tullaan!

Kiitos luminia jos viitsit päivitellä kp 17/28 täällä ja olen päättänyt yrittää raskautua tästä kierrosta positiivisuuden turvin!
Kahden viikon kuluttua näkee tuloksen!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Rva Pikkumyy

HAAVEISSA ESIKOINEN

Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08.............................KP 17/32
Kaa 29v...................KM 11/07, 4/08....................KP 24/31
ElinaMaria...............KM 02/08 , 04/08.................KP
Pink1......................KU 12/07..............................KP 25/28
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 29/30-35
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 6/27-30
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 37/?
Riine.......................KM 10/07..............................KP 11/29-33
Betania...................KM 06/07..............................KP 19/27-30
JJ-t...........................KM 12/07, 5/08....................KP 14/30-33
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 19/30
Miracle....................KM 04/08..............................KP 22/28
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 20/30
dinaho...................KM 06/07...............................KP
Jonniina................KM 05/08................................KP

HAAVEISSA TOINEN

Mae.....................KM 04/08.............................KP 15/34
Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08.............................KP10/30-40
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07.............................KP 3/
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 26/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 28/29
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07...............KP 4/28(palstatauolla)
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 15/26
Sonja74..................KM 07/07..............................KP11/26-29
Myymä....................KM 09/07.............................KP
Allusmamma..........KM 04/08...............................KP 6/

HAAVEISSA KOLMAS

Orchid................enkelipoika 06/07.....................KP 25/27 (palstatauolla)
Singa........................KM 10/07............................KP 5/28-32
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 10/?
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP3/32-36

HAAVEISSA NELJÄS

Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 4/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 37/33
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 17/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 17/28
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 19/27
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

PLUSSANNEET

Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
Toive81...................04/08
Daizz.......................05/08
Frizzante.................05/08
Mymmyryy...............05/08
Tuulenpuuska.........05/08
Pompo79................05/08
Tuizu......................05/09
Fleur05..................05/08
Luminia..................05/08

Hei,
poistin tuolta listalta muutamien kiertopäivät, kun lähentelivät jo seitsemääkymmentä. Kun ilmaantuvat paikalle, voin ne sitten lisätä. Onko teistä ok?

Ja olipa mukavaa lisätä itsensä tuonne listan viimeiseksi

AAM
Kiitos listan päivityksestä.. sinne saa korjailla että meillä on haaveissa toinen :D
ykkönen tuolla vetää jo unia kun uimassa käytiin, nukahti autoon reppana... riepulainen ihan raatona. yritin saada torkuille ennen uintia mut turha luulo :whistle:
tulee nätti päivä hyvää viikendiä kaikille !

Tääl tuntuu kyl et ei sitä raskauduttu olla... Se eilinen outo kipu sit kai ol muuta.. Ku ny ei mitää tuntemuksia oo, mitä ny eilen illal vilu. Mut nännitkää ei oo yhtää pingottuneet et eiköhä se täti tuu sit perjantaina :) Mut sit vaa uutta kiertoa :)

Hui joko mulla on kp 29 ?!?
Mennyt ihan ohi opparia tehdessä, kohtahan saa alkaa jo jännäämään. =)

En nyt ehdi kaikkia viestejä lukea, joten sori jos jätän jotain oleellista huomaamatta... Pahoittelut tädin yllättämille :hug:

Vielä loppurutistus oppariin ja ensi viikolla olen vapaa! Piti vaan käydä välillä ilmoittautumassa. Plussatuulia :wave:

-Meritähti-

heissan!
tytärten 4 ja 5 vee synttärit saatiin kunnialla vietettyä eilen, siinä leipoessa ja häärätessä on viime päivät kuluneet joten en ole koneellekaan kerenny... syksyyn saakka saa hengähtää sitten kolmannen 2 vee päivät edessä. ei maar ihan hauskaa puuhaa noiden pikkaisten juhlien järkkääminen on!

täti on eksynyt jonnekkin, jos joku näkee voiskos passittaa meille päin. alkaa ketuttamaan kun kierto taas venyy. juuri kun kuvittelin sen jämähtäneen tuohon normaaliin 33 päivään. testi eilen aamulla nega, ja toioveita myöhemmin napanneesta ei ole. joten hopi hopi se täti tänne päin *tahtoo eroon tästä p..irun turvotuksesta...* :kieh: :headwall:

sori valitus!

Kaa: mie mietin tossa just eilen että onkohan mulla asenne ihan kohdillaan, kun samanlaiset ajatukset liikkuu mielessä.

Luminia : Olen "lohdullisesti" varasijalla. Ylläripylläri, että semmoinen jolla on enemmän työkokemusta valitaan. Toisaalta valittu henkilö on jo kertaalleen kieltäytynyt ottamaan kyseistä virkaa vastaan, joten toivossa on hyvä elää... Ei mulla mitään hätää ole töiden suhteen, kun kuitenkin vakkaripaikka on jo olemassa, olisi ollut vaan enemmän koulutusta vastaavaa työtä, kun mitä tämä nykyinen.

Mulla iski ihan järkyttävä flunssa viikonloppuna. Kurkku on kipeä ja räkää vaan jostain riittää ihan loputtomiin. Toisaalta meillä on melkein kaikki jo ollut töissä jo kipeänä, että kaipa tämä sitä samaa "hyppykuppaa" on kun kaikilla muillakin. Ei vaan viitsisi heti mennä lääkäriin valittamaan ja hakemaan lääkekuuria, jos sitä vaikka olisikin tuuri käynyt

:whistle: . Hyvää päivän jatkoa kaikille =)

Kaa
snowball, on sitä pakko yrittää jotain uutta, jos ei se meikälisen yltiöpositiivisuus näytä auttavan. :)

Viikonloppu meni sitten oksennustaudissa ja kuumeessa (39 C). Ei ollut kiva ei. Vieläkin on hieman hutera olo. Tämän päivän otin sairaslomaa ja huomenna aamulla sitten töihin. En ole ruokaa saanut syötyä lauantain jälkeen, joten jotain olisi saatava kurkusta alaskin. Inhottava olo, musta tulee aina sairastaessa sellainen kärttyisä akka. :D

Helou! Onnea kaikille raskautuneille!!! :flower:

Täällä alkaa vit***s-käyrä nousta!! Ei plussaa, ei tätiä. Clomit oli käytössä. Taas tää kierto venyy.. |O |O |O

Eilen olin kummitytön synttäreillä ja siel yks muija roikku koko ajan mun kimpussa ja ja kyseli koska me aletaan lapsia tekemään... Sanoin jotai ymäripyöreetä, että sitten kun sen aika on, niin se alkoo lateleen että kyllä ne lapset kannattaa nuorena tehdä, eli munkin kannattais alkaa jo kiirehtiä asian kanssa.... |O |O |O |O Sit vähän ajan päästä se tulee että eiks tommonen 1-vuotias olekin aika ihana ja alotti samat litaniat uudestaan... Että mua ärsytti ja ketutti ja kaikkee ja lähinkin sitten pois, kun en enää jaksanut.... ÄRSYTTÄVIÄ TOMMOSET!!!!!!!
Tuli jo mieleen että oisin läväyttänyt suoraan päin naamaa meidän kokemukset, mut en sit viittinyt pilata synttäreitä... varsinkaan kun kukaan näistä ihmisistä ei mitään tiedä..

Mut mä alan valmistautua töihin.... Enää kolme päivää ja sitten alkaa lomalomaloma!!! IHanaa!!! Sit meenkin töihin vasta elokuussa... lällälläää..! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Hui joko mulla on kp 29 ?!?
Mennyt ihan ohi opparia tehdessä, kohtahan saa alkaa jo jännäämään. =)

En nyt ehdi kaikkia viestejä lukea, joten sori jos jätän jotain oleellista huomaamatta... Pahoittelut tädin yllättämille :hug:

Vielä loppurutistus oppariin ja ensi viikolla olen vapaa! Piti vaan käydä välillä ilmoittautumassa. Plussatuulia :wave:

-Meritähti-
Heippa!
Saako sut laittaa yrittäjien puolelle tuolla kerhossa? :)
Tärppi onnea!

Täällä onkin tuttuja "tammikuun toivot 2009" -porukasta, sieltäpä minäkin "jouduin" lähtemään eli kesken meni.

Lakta......KM 05/08...... KP ??

Pakko täällä on jossakin ketjussa roikkua, kun vauvakuume ei todellakaan hävinnyt mihinkään, vaikka ikävästi kävikin :)

Täällä alkoikin sitten tuhru tänään...penkele... :headwall:
Elikkäs kp 1 kaiketi...tuli kyllä ihan puun takaa kun jotenkin odottelin to-pe akselilla alkaviksi.

No olipahan normaalimman mittainen kierto...ja saa juhannuksena ottaa olutta. Juu... epätoivoinen yritys löytää tästä jotain positiivista.
Äippäloma piti alkaa ensi kuussa, ja jotenkin oisin toivonut ennen sitä olevani uudelleen raskaana.

Tulipa muuten mieleeni tyhmä kysymys kierrosta: eli jos tänään on kp 1, niin onko tänään myös kp 31, vai oliko eilinen kp 30 kierron viimeinen päivä?

Paapu saapi laittaa =) Koitan tulla kurkkimaan mitä sinne kuuluu, jahka on tämä opparihomma lopullisesti ohi.

Enpä jaksa nyt sen kummemmin kirjoitella...sori omanapainen purnaus.

-Meritähti-

Yhteistyössä