G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Taas tuli itku. Etkö tosiaan ymmärrä miksi olen niin kiukkuinen hänelle? En jaksa enää itkeä ja pitää itseäni maailman huonoimpana äitinä sen kammotuksen takia!![]()
Jos itkettää ja alemmuus vaivaa, niin lepää ja vietä aikaa läheisten kanssa. Pyydä joku ystävä tai sukulainen kylään. Äläkä ainakaan tule kyselemään palstalaisten mielipiteitä herkissä asioissa.
Kun rauhoitut, näet varmasti omatkin kirjoituksesi ihan uusin silmin.
Jaa että ne muut siellä olivat kaikki väärässä kun sanoivat myös ninaTT:n olevan ilkeä?
Itse hän on sen lukuisissa ketjuissa aiheuttanut.
Mitäs on luonnevikainen... Ei ole normaalia tuollainen käytös.
Ei ole normaalia sinunkaan käytöksesi, mutta en silti kutsu sinua luonnevikaiseksi. Ihan selkeästi sulla on nyt rankkaa, ja et itsekään tajua mitä sanot. Kaikkea hyvää sinulle, juuri tällä hetkellä tarvitset irl-ihmisiä tukemaan itseäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Grace
Grace on parhain palstalainen ja siksi varmaan saa osakseen myös kateutta tms.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Katsoitko yhtää miten hän minua haukkui? Uskomatonta, että miellätte hänet hyvin käyttäytyväksi!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä sinun mielestäsi. Minun mielestäni taas sieltä pahimmasta päästä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Grace
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Katsoitko yhtää miten hän minua haukkui? Uskomatonta, että miellätte hänet hyvin käyttäytyväksi!
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Taas tuli itku. Etkö tosiaan ymmärrä miksi olen niin kiukkuinen hänelle? En jaksa enää itkeä ja pitää itseäni maailman huonoimpana äitinä sen kammotuksen takia!![]()
Jos itkettää ja alemmuus vaivaa, niin lepää ja vietä aikaa läheisten kanssa. Pyydä joku ystävä tai sukulainen kylään. Äläkä ainakaan tule kyselemään palstalaisten mielipiteitä herkissä asioissa.
Jaa että ne muut siellä olivat kaikki väärässä kun sanoivat myös ninaTT:n olevan ilkeä?
Ei ole normaalia sinunkaan käytöksesi, mutta en silti kutsu sinua luonnevikaiseksi. Ihan selkeästi sulla on nyt rankkaa, ja et itsekään tajua mitä sanot. Kaikkea hyvää sinulle, juuri tällä hetkellä tarvitset irl-ihmisiä tukemaan itseäsi.
Katsoitko yhtää miten hän minua haukkui? Uskomatonta, että miellätte hänet hyvin käyttäytyväksi!
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Katsoitko yhtää miten hän minua haukkui? Uskomatonta, että miellätte hänet hyvin käyttäytyväksi!
Katsoin.
Molemmat te siellä räyhäsitte, myös sinä. Ja sinä aloitit.
Ja sinä käyttäydyt edelleen ihan yhtä huonosti. Ninaa en näe tässä ketjussa haukkumassa sinua.
Alkuperäinen kirjoittaja dina:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Taas tuli itku. Etkö tosiaan ymmärrä miksi olen niin kiukkuinen hänelle? En jaksa enää itkeä ja pitää itseäni maailman huonoimpana äitinä sen kammotuksen takia!![]()
Katsoitko yhtää miten hän minua haukkui? Uskomatonta, että miellätte hänet hyvin käyttäytyväksi!
mikä ketju?
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Aivan sama minulle. Minä haukun häntä mielelläni koska hän sen ansaitsee. Hän alotti jo toisessa ketjussa mollaamiseni, joten kestäkööt.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Aivan sama minulle. Minä haukun häntä mielelläni koska hän sen ansaitsee. Hän alotti jo toisessa ketjussa mollaamiseni, joten kestäkööt.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Aivan sama minulle. Minä haukun häntä mielelläni koska hän sen ansaitsee. Hän alotti jo toisessa ketjussa mollaamiseni, joten kestäkööt.
Tekisi mieleni sanoa jotain luonneviasta ja kypsymättömyydestä, mutta jätän väliin :flower:
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Ja vain toinen teistä itkee...
Ei todellakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Grace
Grace on hyväntahtoinen ja kiltti ja kaunis =) Siksi kai osa ei hänestä tykkääkään.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Minä itkin aikaisemmassa ketjussa, jossa en haukkunut häntä sanallakaan. Se lapsi itse alotti koko ilkeilyn. Mutta ole sinä vaan kaverina toisen puolella vain siksi että sattui olemaan ko asiassa samaa mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Minä itkin aikaisemmassa ketjussa, jossa en haukkunut häntä sanallakaan. Se lapsi itse alotti koko ilkeilyn. Mutta ole sinä vaan kaverina toisen puolella vain siksi että sattui olemaan ko asiassa samaa mieltä.
Mielipiteillä ei ole merkitystä tässä asiassa; vaikka olisin ulos menemisestä samaa mieltä kanssasi, niin minusta sinä olet silti käyttäytynyt todella idioottimaisesti, ja jatkat sitä yhä.
Itkithän sinä tämänkin ketjun aikana jo.
Alkuperäinen kirjoittaja dina sopivasti harmaana:rollolainen saa kyllä osakseen usein aivan turhaa paskaa aiheesta kuin aiheesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Minua kiusataan alvariinsa, toivotellaan helvettiin kärventymään ja haukutaan millon milläkin nimillä yms, mutta kukaan ei ikinä ota huomioon tätä seikkaa jostain syystä.
Alkuperäinen kirjoittaja kiva Lunis!:Sulla on mieletön huumorintaju ja osaat nasauttaa osuvasti sanasen sopivaan saumaan! Taidat olla verbaalinen lahjakkuus?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Minua kiusataan alvariinsa, toivotellaan helvettiin kärventymään ja haukutaan millon milläkin nimillä yms, mutta kukaan ei ikinä ota huomioon tätä seikkaa jostain syystä.
Ikäänkuin en olisi edes ihminen. Saatetaan myös mitätöidä mielipiteeni sanomalla "mutta se onkin vaan lunis, sitä ei lasketa" tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Mutta on palstalaisia jotka herättää ihmetystä, sääliä ja huvittuneisuutta...
No älä :|
ai tunnistit itsesi![]()
En =)